Hahaha nou ik ben er wel klaar mee na F1 & wielrennenquote:Op zondag 17 april 2011 16:58 schreef borisz het volgende:
[..]
We hebben Feyenoord - W2 nog, Arsenal - Liverpool en ook de andere halve finale van de FA Cup tussen Stoke en Bolton
Dan mag je ook wel een rondje gaan hardlopen nuquote:Op zondag 17 april 2011 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ok ik vreet zo dat gedroogde fruit in 1 keer oplekker
nee dank jequote:Op zondag 17 april 2011 17:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan mag je ook wel een rondje gaan hardlopen nu
Sugahbabequote:Op zondag 17 april 2011 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ok ik vreet zo dat gedroogde fruit in 1 keer oplekker
quote:
quote:Ons streven is u kennis te laten maken met ons gezonde, exclusieve en uitgebreide assortiment
Wat goed! Gefeli!quote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef DarkElf het volgende:
Net thuis van de ladiesrun in Antwerpen !
Wat een sfeer! Super lekker weer, heerlijk gelopen ! Supertof!
En heb een medaille
Dan nog moet je wel op je gezondheid lettenquote:Op zondag 17 april 2011 17:36 schreef Memento-Mori het volgende:
en i don;t give a shit, zolang ik niet dikker word dan dat ik nu ben vreet ik lekker waar ik zin in heb en doe ik niet aan hard lopen
/care en tuurlijk zit er genoeg suiker inquote:Op zondag 17 april 2011 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gedroogd fruit = fructose / glucosebommen
Marketing
Gefeliciteerd! Wat knap!quote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef DarkElf het volgende:
Net thuis van de ladiesrun in Antwerpen !
Wat een sfeer! Super lekker weer, heerlijk gelopen ! Supertof!
En heb een medaille
F1 was een mooie racequote:Op zondag 17 april 2011 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha nou ik ben er wel klaar mee na F1 & wielrennen
Voetbal vind ik niet zo interessant meer
wie zegt dat ik niet op mn gezondheid let?quote:Op zondag 17 april 2011 17:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan nog moet je wel op je gezondheid letten
Maar bedoelde er verder ook niets mee, maar gedroogd fruit is niet zo gezond als je misschien denkt
Neem dan een zak chips
Ik had het opgenomen en meteen aangezet toen ik wakker werd.quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef borisz het volgende:
[..]
F1 was een mooie raceHeb alleen deel 2 gezien
. Ik sliep lekker uit. Maar dit zijn wel de lekkerste zondagen met veel sport op TV.
Je /care reactie en je reactie dat je alleen op het dikker worden letquote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet op mn gezondheid let?
quote:Op zondag 17 april 2011 17:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was naar de lentebeursen had heerlijke scrub gekoxht op terugweg tasje geknapt
en toen ik t wilde opruimen stuk glas in knie, dag 10 euro
knie ligt n beetje open alleen
Tuurlijk let je op je gezondheid, is hardstikke goed voor je stoelgang juist!quote:Op zondag 17 april 2011 17:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet op mn gezondheid let?
ik ben er gewoon niet zo obsessief mee bezig als jullie nee, dat wil nog niet zeggen dat ik niet op mn gezondheid let, als ik trek heb in gedroogd fruit heb ik daar trek in, dit is verdorie slank nietquote:Op zondag 17 april 2011 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je /care reactie en je reactie dat je alleen op het dikker worden let
Een golfertje gaat sowieso toch fijner na het eten?quote:Op zondag 17 april 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben zo rozig als de pest, door al vanaf 13 uur buiten te zijn/fietsen/wandelen/tuinen/balkonnen/lezen, maar ik moet nog wachten tot we gegeten hebben voor ik een golfertje kan doen
Ja dat is ook zo, ik zit alleen al vanaf een uur of 4 in te storten en te gapen, vandaarquote:Op zondag 17 april 2011 17:43 schreef Sarabi het volgende:
Een golfertje gaat sowieso toch fijner na het eten?
Dat is tenminste mijn ervaring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even volhouden dus, hoelaat eten jullie?quote:Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, ik zit alleen al vanaf een uur of 4 in te storten en te gapen, vandaar
Nu, zo, direct, g is bezigquote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef Sarabi het volgende:
Nog even volhouden dus, hoelaat eten jullie?
helemaal nietquote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet leukPSV had punten moeten verliezen
Je stand klopt ook niet, Twente staat ook op 65 punten.
Jawel hoor, 65 puntenquote:
AnneX, ik loop je steeds mis. Hoe is het met je moederke?quote:Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef AnneX het volgende:
Koopzondag was het hier en wat shirtjes gekocht en snel weer naar huis.
Ook voor mn. X. want de kasten waren zó leeg.![]()
Verder in de tuin met blote benen kranten lezen en tapas en witte wijn.
Hartstikke goed van DE en hardlopen en een medaille![]()
Voor Sun: je oom Koos staat in de Lux, bijlage van de nrc.
Voor Tav: een pagina over de nedl. handbalbond bestuurders.
Hoera voor Lie d'r kippetje.
Straks yoghurtsaffraandip bij aubergine van de grill + haaskarbonaadje.
Daarna een golfertje ?
Leuk. Was er ook echt het weer voor.quote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh wij hebben heerlijk met vrienden gelunched in de binnentuin van een restaurant. Wat een zalig weer.
Mens.. doe eens niet zo aangebrand zeg.. gevoelig onderwerp??quote:Op zondag 17 april 2011 17:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben er gewoon niet zo obsessief mee bezig als jullie nee, dat wil nog niet zeggen dat ik niet op mn gezondheid let, als ik trek heb in gedroogd fruit heb ik daar trek in, dit is verdorie slank nietwaar ik advies wil op wat ik eet
en hardlopen vind ik verschrikkelijk maar ik doe verder alles lopend, fietsend en pak trappen ipv de lift en wandel ook genoeg dus ook mn lichaamsbeweging krijg ik wel hoor
quote:Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef AnneX het volgende:
Voor Sun: je oom Koos staat in de Lux, bijlage van de nrc.
Voor Tav: een pagina over de nedl. handbalbond bestuurders.
Klopt. Bij regen hadden we deze tafel niet geaccepteerd.quote:
Welnee, ze is gewoon onder de dertig. What did we know.quote:Op zondag 17 april 2011 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mens.. doe eens niet zo aangebrand zeg.. gevoelig onderwerp??
Wehehe dat is waar natuurlijk.. wijsheid komt met de jaren.. wacht er nog steeds opquote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welnee, ze is gewoon onder de dertig. What did we know.![]()
Groot gelijk heeft ze, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |