SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met asperges!"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Is dat dat je 'm kunt koppelen aan een reeks?quote:Nieuwe feature
Ja, en hij staat nu ook automatisch in ieders ATquote:Op zondag 17 april 2011 08:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is dat dat je 'm kunt koppelen aan een reeks?
Is dat nummer dan al ingevuld? (ik had even op dat knopje geklikt)
Was maar één liedjequote:Op zondag 17 april 2011 10:27 schreef Vanyel het volgende:
Alle pakketten opgezegd omdat we nauwelijks ergens naar keken
dan had ik blijkbaar niet gepost.. want deze stond niet in mijn AT.....quote:Op zondag 17 april 2011 09:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en hij staat nu ook automatisch in ieders AT(tenminste, die in het vorige topic hebben gepost).
Niet bij mij... ik moest zoekenquote:Op zondag 17 april 2011 09:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en hij staat nu ook automatisch in ieders AT(tenminste, die in het vorige topic hebben gepost).
quote:Op zondag 17 april 2011 14:21 schreef skunkasaur het volgende:
Je kan nu ook alle topics in de [Lesbeau] reeks ooit inzien
Ik heb net al door deel 1 zitten bladerenquote:
ik vind de linkjes in de OP juist wel erg leuk, eerlijk gezegd. Lekker makkelijk klikbaar.quote:
Ow, da's kutquote:
Nou weet je dus hoe ik me voel. Bij mij voel ik me trouwens om en om slecht en heel slecht.quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het lijkt wel of het elke maand erger wordt met toestanden en feesten, partijen en fanfares die uit mn poennetje komen marcheren iedere maand...
Ik was, en ben, ook heel regelmatig gelukkig. Maar ik had altijd wel heel veel last. Daarom slikte ik de pil ook.quote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef Nizno het volgende:
heb de pil nooit geslikt. ontzettend regelmatig en weinig tot geen last dus geen nut om het te slikken.
Neuh. Ik had niet het idee dat het iets was wat ik zou moeten laten controleren ofzo... Het bloeden houdt altijd weer vanzelf opquote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef wonderer het volgende:
Heb je je al op endiometrosis (of zo) laten controleren?
Dit heb ik ook, maar ik slik de pil niet. Het is lastig en ik vergeet dat soort dingen. Ik vergat bijvoorbeeld vorige week mijn schoenen aan te trekken voor het huis te verlaten.quote:Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik was, en ben, ook heel regelmatig gelukkig. Maar ik had altijd wel heel veel last. Daarom slikte ik de pil ook.
Als je er verder niet echt last van hebt, maakt het ook weinig uit, maar als je echt veel bloedverlies hebt, kan dat best vervelend zijn op andere vlakken ook.quote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neuh. Ik had niet het idee dat het iets was wat ik zou moeten laten controleren ofzo... Het bloeden houdt altijd weer vanzelf op
Prikpil/staafje onder je huid?quote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, maar ik slik de pil niet. Het is lastig en ik vergeet dat soort dingen. Ik vergat bijvoorbeeld vorige week mijn schoenen aan te trekken voor het huis te verlaten.
Nee. Pijnstillers doen totaal niets. Alleen heen en weer wiegen met een kruik.quote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef lezzer het volgende:
Gewoon een pijnstiller werkt niet?
Misschien wel heel ingrijpend, en ik heb er geen verstand van, maar doet een spiraaltje niet hetzelfde ongeveer?
Ik durf niet te prikken en zo'n staafje klinkt eng.quote:
Ah, heel herkenbaar. Dat had ik op jouw leeftijd (hoor mijquote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Bakfiets. het volgende:
Nee. Pijnstillers doen totaal niets. Alleen heen en weer wiegen met een kruik.
Sporten doe ik genoeg. Daar heb ik nu zo'n enorm hoofdpijn van.quote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ah, heel herkenbaar. Dat had ik op jouw leeftijd (hoor mij) ook. Dat ging over.
Ik lag altijd een halve dag van ellende heen en weer te schommelen in bed met een kruik.
Blijven sporten, dat schijnt te helpen.
Heb je pijnstilling aan je huisarts gevraagd? Misschien neem je het verkeerde?
Paracetamol werkt bij mij niet, naproxen wel.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jij natuurlijk uitgezonderd. Jij bent fan-tas-tisch.
Nu mag het weer, he?quote:
Sunday, Sunday, gotta ... eh, ik ben de tekst kwijtquote:
Well, yeah, maar dat zou niet kloppen met het feestje van vandaag, toch?quote:
Ja, er liepen geloof ik twee mannen rond die NIET minstens tien kilo extra meetorstenquote:Op maandag 18 april 2011 00:17 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat zijn ze allemaal rond!Ziet er erg gezellig uit.
Die was ook erg lekkerquote:
Volgens mij 5 of 6 bier en een tequila. Waarom dat laatste nou moest is me een raadsel.quote:Op zondag 17 april 2011 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu mag het weer, he?Wat heb je gedronken?
Toch gek. Ik was gister op een feestje met een paar honderd vrouwen en maar 1 man (achter de bar). Toch vind ik die foto's dan wat vreemdig, zoveel mannen bij elkaarquote:Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, foto's van gister: http://photos.winnick.net(...)m#1255216403_ZTBhbH8
Dat doe ik nu ook.quote:Op maandag 18 april 2011 08:56 schreef Nizno het volgende:
goedemorgen!!!
Even wakker worden.... of in elk geval een poging doen tot wakker worden.......
hoe is het met de kater?quote:
mooi zoquote:Op maandag 18 april 2011 09:34 schreef Vanyel het volgende:
Goed![]()
Vantevoren gesnackt, achteraf twee big macs naar binnen geschoven en thuis een hoop water gedronken. Heeft gewerkt!
ik drink nu ook een liter melk. samen met mn broodjes chocopasta... Het lekkerste ontbijt dat er is.quote:Op maandag 18 april 2011 10:15 schreef Vanyel het volgende:
Ja maar melk
Een liter water doet net zoveel goed. Vocht terugpompen, altijd goed!
helemaal tussen kantoor en huis????quote:Op maandag 18 april 2011 10:19 schreef lezzer het volgende:
Dus ik denk van kantoor naar huis te gaan. Staat er een heul grote lange ellendige file tussen kantoor en huis
ja ja ik las te snel.. al aangepast... een normaal mens gaat nu naar het werk rond deze tijd... niet van het werk terug naar huis.quote:
Die beginnen ook niet zo vroeg als ikquote:Op maandag 18 april 2011 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja ik las te snel.. al aangepast... een normaal mens gaat nu naar het werk rond deze tijd... niet van het werk terug naar huis.
daar kan ik geen rekening mee houden hoorquote:Op maandag 18 april 2011 10:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die beginnen ook niet zo vroeg als ik
Ik merk hetquote:Op maandag 18 april 2011 10:24 schreef Vanyel het volgende:
Ergo, normaalheid is bij lezzer ver te zoeken
quote:Op maandag 18 april 2011 10:24 schreef Vanyel het volgende:
Ergo, normaalheid is bij lezzer ver te zoeken
Kun je niet binnendoor?
dat wel... Maar best lastig voor de mensen die er voor in de file staan....quote:
Nee, maar elke dag zo'n lijkwagen met gevolg dat je raam voorbij trekt word je wel ooit beu.quote:
nog steeds hard aan het fietsen??quote:Op maandag 18 april 2011 13:30 schreef Vanyel het volgende:
Trouwens best lastig, schatje belt net of ik mee ga wat drinken in de stad (ze heeft een gat in haar programma vandaag) en ik zit op de fiets bij de fysio. Dan zijn die 10 minuten nog veel langer want wil leuk samen Dottir ophalen en het terras op.
Oh, zeker, er worden echt hele schotels gemaakt. Salades, lasagna, quiche, dingen in de slowcooker... allemaal van die eenpansgerechten, maar toch erg smakelijk. En VEEL. Iedereen had iets voor acht man gemaakt of zo, dus dan heb je voedsel voor 300 man...quote:Op maandag 18 april 2011 07:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje bij een potluck dan denk ik aan iets makkelijks. 3 potten pesto en een zak toastjes ofzo... Gaan ze gewoon zo'n hele ham staan bradennomnomnomnom!
Ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 08:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toch gek. Ik was gister op een feestje met een paar honderd vrouwen en maar 1 man (achter de bar). Toch vind ik die foto's dan wat vreemdig, zoveel mannen bij elkaar
Klinkt echt best tofquote:Op maandag 18 april 2011 14:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, zeker, er worden echt hele schotels gemaakt. Salades, lasagna, quiche, dingen in de slowcooker... allemaal van die eenpansgerechten, maar toch erg smakelijk. En VEEL. Iedereen had iets voor acht man gemaakt of zo, dus dan heb je voedsel voor 300 man...
10 minuutjes he. Was vrij snel voorbij.quote:
...en je staat in m'n FoBo onder QFSS.quote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef amenth het volgende:
ik zag vandaag een lesbies stel in rdam stad voor verandering 2 mooie niet 1 man wijf lol
Die waarmee je aan het water hebt gezeten?quote:
Die uberdikke jongen is een jaar jonger dan ik, en er waren er nog twee die misschien begin dertig waren, maar verder allemaal 40+ en bejaard (bij de potluck dus).quote:
oudere mannen houden niet van groene bladeren?quote:
Of groene bladeren niet van oudere mannenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
oudere mannen houden niet van groene bladeren?
Pretty!quote:
Het is bij jou niet zo ontzettend moeilijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij weet toch ook wat een vrouw nodig heeft hè.GIj goei!
Ik kan ook wel van andere dingen genieten hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is bij jou niet zo ontzettend moeilijk.
Ook niet van jongere bladerenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Of groene bladeren niet van oudere mannen
Gevaarlijk terrein. Maar hoe komt dat eigenlijk dat je alleen euroshopper kunt betalen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:26 schreef skunkasaur het volgende:
Je mag alles melden. Maar moet je niet verbaasd opkijken als mensen die alleen maar euroshopper kunnen betalen daar wat minder enthousiast op reageren.
Wat liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lieve Wondererquote:
Dag jonge moeder. Hoe is het met de kleine dottir? Ik heb meegekregen dat ze even in het ziekenhuis opgenomen is geweest, wat een schrik. Gaat alles nu weer goed met haar?quote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:08 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Dat lieve Wonderer![]()
Ik heb gelezen dat het bij jou prive niet zo lekker loopt, ik leef met je mee
Wil ik ook!!!quote:
Wat voor motor heb je?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:32 schreef Blue-eyes het volgende:
Even eten en dan nog een rondje op de motor
Een blauwequote:
Studie. En dan een vriendin die in het buitenland woont, vliegtickets enzo. Alles moet zo goedkoop mogelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gevaarlijk terrein. Maar hoe komt dat eigenlijk dat je alleen euroshopper kunt betalen?
Kutbaan? Studie? Aan lager wal geraakt?
Goed hoor. Ze heeft het afgelopen uur in haar blote kont gelegen, vindt ze prachtigquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:09 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Dag jonge moeder. Hoe is het met de kleine dottir? Ik heb meegekregen dat ze even in het ziekenhuis opgenomen is geweest, wat een schrik. Gaat alles nu weer goed met haar?
Da's toch best een vette motor, vind ik, als ik afga op google.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:13 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb een Honda NTV, niet echt de motor van mijn dromen maar hij rijdt zo lekker![]()
Hij is al 19 jaar oud, ik ben al eens gaan kijken naar wat anders maar ben er achter gekomen dat ik er dan op stuureigenschappen op achteruit ga.
Toen ik studeerde at ik ook crackers met cup-a-soup (of niks). It get's betterquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Studie. En dan een vriendin die in het buitenland woont, vliegtickets enzo. Alles moet zo goedkoop mogelijk.
Herkenbaar. Helaas nooit 'n studie afgemaakt dus nog steeds crackers & cup-a-soup.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:17 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Studie. En dan een vriendin die in het buitenland woont, vliegtickets enzo. Alles moet zo goedkoop mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Dat is anders niet per sé aan elkaar gekoppeld hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Herkenbaar. Helaas nooit 'n studie afgemaakt dus nog steeds crackers & cup-a-soup.
Kijk eens onder de spoiler, lieverd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is anders niet per sé aan elkaar gekoppeld hoor
Ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je? Met 25 graden?quote:Op woensdag 20 april 2011 08:10 schreef Vanyel het volgende:
Dat kan toch prima in een 'winterkleur'?
Ja, dat denk ik dan ook meteen bij zo'n vrouwquote:Op woensdag 20 april 2011 09:51 schreef skunkasaur het volgende:
Zó groot was ie. En ik nam hem helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Oh, I see what you did there. And over there.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:56 schreef Bakfiets. het volgende:
Goed dan.
Ik vind d'r ook lijken op Cora. Ze is overigens erg lelijk uitgeknipt. Je moet trouwens eens de Kandidatenpagina bekijken. Daar staat een fantastische foto tussen.
Oh is dat vandaag? Ik leef met je meequote:Op woensdag 20 april 2011 10:45 schreef Vanyel het volgende:
Dag hoor. Ik moet ook iets van werk doen vandaag. bah.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poes die tegen de voorbijvliegende vogels aankwebbelt
Mwah. Een bolletje en een boterham.quote:
Da's lekker op tijdquote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het best warm is.
Hier nietquote:Op woensdag 20 april 2011 18:14 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het best warm is.
Dat wel. Gelukkig. En een appel.quote:
quote:
Bohhh gezelligquote:Op woensdag 20 april 2011 22:19 schreef wonderer het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een etentje bij iemand thuis
Zomaar, er komen nog twee anderen. Hij is een van de twee (van de groep) die weet hoe het zit en ik denk dat ie me uit een dip wil halen of zoquote:Op woensdag 20 april 2011 22:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhh gezellig
"Zomaar" of meer de flirtkant op
Aww dat is wel lievig idd ja.. En klinkt iig super gezelligquote:Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zomaar, er komen nog twee anderen. Hij is een van de twee (van de groep) die weet hoe het zit en ik denk dat ie me uit een dip wil halen of zoWel schattig.
Omdat ze nog heel mysterieus voor me is.. En ik betwijfel heel erg of ze wel lez/bi is.. Sowieso zie je die hier haast nietquote:
Eerst maar es tijd maken om een gesprekje met haar aan te knopen ofzo haha.. Of haar m'n foonnummer geven.. Of beidequote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef wonderer het volgende:
Ja, dat lijkt me niet echt een geslaagd etentje dan, door dat nerveuze. Eerst maar eens lekker ergens wat drinken op neutraal terrein.
Ik was poetsmiep weet je nog?quote:
Oh ja, contact leggen is misschien ook wel handigquote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eerst maar es tijd maken om een gesprekje met haar aan te knopen ofzo haha.. Of haar m'n foonnummer geven.. Of beide
Ze is wel heul mooi iig
[..]
Ik was poetsmiep weet je nog?![]()
Ik vind dat ook gek. Maar sowieso zijn begroetingen maar raar, want de een wil absoluut geen fysiek contact, de volgende neemt genoegen met een hand, een ander drie kussen op de wang, dan weer een knuffel en sommigen een zoen op de mond.quote:Op donderdag 21 april 2011 06:40 schreef lezzer het volgende:
Wennen? Jij ziet niet zoveel homo's, wel?
Ja dat, vorige keer dat ik een vriendin van me zag deed ze drie kussen maar ging ik voor de hug, toen ik haar laatst weer zag was dat dus precies andersom.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat ook gek. Maar sowieso zijn begroetingen maar raar, want de een wil absoluut geen fysiek contact, de volgende neemt genoegen met een hand, een ander drie kussen op de wang, dan weer een knuffel en sommigen een zoen op de mond.
En dan moet je maar afwachten wat de ander verwacht en dan in een split second daar op reageren. Awkward!!!
Iedereen. De buurman, de buurvrouw, de oma van het jongetje aan de overkant, docenten, werkgevers en werknemers, de barvrouw, noem het maar op.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:28 schreef Vanyel het volgende:
Bij iedereen die je tegenkomt?
Wanneer is die Lesbeaumeet?
Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2011 06:40 schreef lezzer het volgende:
Wennen? Jij ziet niet zoveel homo's, wel?
Zoveel vind je er hier niet, dus het geluk mag ook wel een beetje meewerken lijkt me zoquote:Op donderdag 21 april 2011 03:09 schreef wonderer het volgende:
Dan moet je ook niet miepen
Dineetje was leuk, er was zowaar een hetero bij. Moet alleen nog wennen aan kerels die elkaar op de mond zoenen bij de begroeting
Dat doe ik ook, maar als ik mensen wel goed ken... ligt er ook een beetje aan, er zijn mensen die ik heel goed ken en erg graag mag, maar die ik alsnog niet dichtbij wil hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik moet ook niets van dat lijfelijke hebben, hoor. Mijn benodigde persoonlijke ruimte is het algemeen wat groter dan die van een ander. Ik ben dan ook het type dat al snel een stap achteruit doet tijdens een gesprek met iemand die ik niet heel goed ken.
Bij ons werd nog niet algemeen geaccepteerd getongd met klasgenoten in de pauze hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 15:48 schreef Vanyel het volgende:
Juist toen! Of was je een beetje een laatbloeier?
da'n moet het nog een week open blijven?quote:
kortom nu dus alleen je eigen posts aanpassen en daar reageren op de restquote:Op donderdag 21 april 2011 18:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
da'n moet het nog een week open blijven?
* lezzer is zand aan het spaaien (wat is daar een nl woord voor?) Gristus wat zwaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |