SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met asperges!"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Is dat dat je 'm kunt koppelen aan een reeks?quote:Nieuwe feature
Ja, en hij staat nu ook automatisch in ieders ATquote:Op zondag 17 april 2011 08:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is dat dat je 'm kunt koppelen aan een reeks?
Is dat nummer dan al ingevuld? (ik had even op dat knopje geklikt)
Was maar één liedjequote:Op zondag 17 april 2011 10:27 schreef Vanyel het volgende:
Alle pakketten opgezegd omdat we nauwelijks ergens naar keken
dan had ik blijkbaar niet gepost.. want deze stond niet in mijn AT.....quote:Op zondag 17 april 2011 09:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en hij staat nu ook automatisch in ieders AT(tenminste, die in het vorige topic hebben gepost).
Niet bij mij... ik moest zoekenquote:Op zondag 17 april 2011 09:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en hij staat nu ook automatisch in ieders AT(tenminste, die in het vorige topic hebben gepost).
quote:Op zondag 17 april 2011 14:21 schreef skunkasaur het volgende:
Je kan nu ook alle topics in de [Lesbeau] reeks ooit inzien
Ik heb net al door deel 1 zitten bladerenquote:
ik vind de linkjes in de OP juist wel erg leuk, eerlijk gezegd. Lekker makkelijk klikbaar.quote:
Ow, da's kutquote:
Nou weet je dus hoe ik me voel. Bij mij voel ik me trouwens om en om slecht en heel slecht.quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het lijkt wel of het elke maand erger wordt met toestanden en feesten, partijen en fanfares die uit mn poennetje komen marcheren iedere maand...
Ik was, en ben, ook heel regelmatig gelukkig. Maar ik had altijd wel heel veel last. Daarom slikte ik de pil ook.quote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef Nizno het volgende:
heb de pil nooit geslikt. ontzettend regelmatig en weinig tot geen last dus geen nut om het te slikken.
Neuh. Ik had niet het idee dat het iets was wat ik zou moeten laten controleren ofzo... Het bloeden houdt altijd weer vanzelf opquote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef wonderer het volgende:
Heb je je al op endiometrosis (of zo) laten controleren?
Dit heb ik ook, maar ik slik de pil niet. Het is lastig en ik vergeet dat soort dingen. Ik vergat bijvoorbeeld vorige week mijn schoenen aan te trekken voor het huis te verlaten.quote:Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik was, en ben, ook heel regelmatig gelukkig. Maar ik had altijd wel heel veel last. Daarom slikte ik de pil ook.
Als je er verder niet echt last van hebt, maakt het ook weinig uit, maar als je echt veel bloedverlies hebt, kan dat best vervelend zijn op andere vlakken ook.quote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neuh. Ik had niet het idee dat het iets was wat ik zou moeten laten controleren ofzo... Het bloeden houdt altijd weer vanzelf op
Prikpil/staafje onder je huid?quote:Op zondag 17 april 2011 22:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, maar ik slik de pil niet. Het is lastig en ik vergeet dat soort dingen. Ik vergat bijvoorbeeld vorige week mijn schoenen aan te trekken voor het huis te verlaten.
Nee. Pijnstillers doen totaal niets. Alleen heen en weer wiegen met een kruik.quote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef lezzer het volgende:
Gewoon een pijnstiller werkt niet?
Misschien wel heel ingrijpend, en ik heb er geen verstand van, maar doet een spiraaltje niet hetzelfde ongeveer?
Ik durf niet te prikken en zo'n staafje klinkt eng.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |