Duidelijk verkeerd gepland dusquote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Moet de hond nog even snel uitlaten man
Ik heb toch meer sympathie voor barcelona dan voor de slaafjes van hoerinhoquote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb geen idee voor wie ik moet zijn.. Barcelona en hun supporters denken dat ze alles zijn, en Real Madrid koopt louter spelers bij elkaar voor veel geld en hoopt dan dat ze wat presteren.
Wat heeft dat met de club te makenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb geen idee voor wie ik moet zijn.. Barcelona en hun supporters denken dat ze alles zijn, en Real Madrid koopt louter spelers bij elkaar voor veel geld en hoopt dan dat ze wat presteren.
Dus als er een F16 opstijgt hoor je dat niet, in dat stadion.quote:
Wat? Dat heeft toch alles met de club te maken?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de club te maken?!
Supporters die denken dat ze alles zijn? Wat heeft dat te maken met wat er op het veld plaats vindt?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat? Dat heeft toch alles met de club te maken?
Waarom haat heel Nederland Ajax? Omdat ze Siem de Jong geen fijn mens vinden?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Supporters die denken dat ze alles zijn? Wat heeft dat te maken met wat er op het veld plaats vindt?
Omdat Ajax de grootste en meest succesvolste aller tijden is?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom haat heel Nederland Ajax? Omdat ze Siem de Jong geen fijn mens vinden?
En wat heeft dat te maken met wat er nu op het veld gebeurt dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Omdat Ajax de grootste en meest succesvolle aller tijden is?
Niks, de haat is dan ook ongegrond en slechts jaloezie.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met wat er nu op het veld gebeurt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |