Dan winnen ze alsnogquote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef Masterboy het volgende:
Dit keer komt Real-trainer José Mourinho opnieuw met een defensieve tactiek. Cristiano Ronaldo, Özil en Angel Di Maria vormen de voorhoede, maar zijn tegelijkertijd de enige drie van wie aanvallende intenties mogen worden verwacht.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Pinto keept toch altijd in bekerwedstrijden?
Dit dus. Hij werd juist verwacht in de basis.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Pinto keept toch altijd in bekerwedstrijden?
Viquote:
Zonde inderdaad. Vond het al knap dat hij aardig wat minuten heeft gemaakt in de vorige classicoquote:
Ja hoop het ook wel een vanuit Valencia, Mestalla, 1 van de 2 velden waar ik op de middenstip heb mogen staan...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
Hoop iig op een leukere wedstrijd dan zaterdag.
Machtig (oud) stadionquote:Op woensdag 20 april 2011 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoop het ook wel een vanuit valencie, Mestalla, 1 van de 2 velden waar ik op de middenstip heb mogen staan...
Geen kabeltv of KPN iTV?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar als je dat niet hebt voor sommigen onder ons ...
Dat is Adrianoquote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
Volgens NOS Teletext staat er ene Correia in de basis?
Was wel een concert trouwens van Prince, met onze Candy Dulfer en de zusjes Kleman als Lois Lane in het voor programmaquote:
Duidelijk verkeerd gepland dusquote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Moet de hond nog even snel uitlaten man
Ik heb toch meer sympathie voor barcelona dan voor de slaafjes van hoerinhoquote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb geen idee voor wie ik moet zijn.. Barcelona en hun supporters denken dat ze alles zijn, en Real Madrid koopt louter spelers bij elkaar voor veel geld en hoopt dan dat ze wat presteren.
Wat heeft dat met de club te makenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb geen idee voor wie ik moet zijn.. Barcelona en hun supporters denken dat ze alles zijn, en Real Madrid koopt louter spelers bij elkaar voor veel geld en hoopt dan dat ze wat presteren.
Dus als er een F16 opstijgt hoor je dat niet, in dat stadion.quote:
Wat? Dat heeft toch alles met de club te maken?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de club te maken?!
Supporters die denken dat ze alles zijn? Wat heeft dat te maken met wat er op het veld plaats vindt?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat? Dat heeft toch alles met de club te maken?
Waarom haat heel Nederland Ajax? Omdat ze Siem de Jong geen fijn mens vinden?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Supporters die denken dat ze alles zijn? Wat heeft dat te maken met wat er op het veld plaats vindt?
Omdat Ajax de grootste en meest succesvolste aller tijden is?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom haat heel Nederland Ajax? Omdat ze Siem de Jong geen fijn mens vinden?
En wat heeft dat te maken met wat er nu op het veld gebeurt dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Omdat Ajax de grootste en meest succesvolle aller tijden is?
Niks, de haat is dan ook ongegrond en slechts jaloezie.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met wat er nu op het veld gebeurt dan?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet mis nee.. Lekker achtergrond geluidje, en commentaar geven kan ik zelf ook welquote:Op woensdag 20 april 2011 21:33 schreef muzas het volgende:
[..]
wees blij... ik ben die de vos nu al zat.
zet hem dan op zdf, prima te volgens met duits commentaarquote:Op woensdag 20 april 2011 21:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Zo een speler hoor je laatst pas op het veld te zetten wanneer de rest is uitgeputquote:Op woensdag 20 april 2011 21:32 schreef -Willempie- het volgende:
jammer dat Afellay er niet in staat.
Ik vind Vos een heldquote:Op woensdag 20 april 2011 21:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Altijd het publiek tegen je.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:36 schreef Ohjaajoh het volgende:
Lijkt me wel een kut wedstrijd om te fluiten trouwens.
Er zullen ongetwijfeld wel mensen door elkaar zittenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef Ohjaajoh het volgende:
Oh zie het al. Maar zitten er nou Barca en Real fans door elkaar op de tribune tegen over de tv-camera?Dat kan toch niet?
Van Real heeft de scheids het niet doorquote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die van Barca vallen wel heel snel weer steeds. Gelukkig heeft die scheids het door
Sorryquote:Op woensdag 20 april 2011 21:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nevermind, kun je niet weten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |