Dan neem ik jou welquote:Op zondag 17 april 2011 02:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, we hadden geruild, wist je dat nog niet?
ah, ik had het dus wel goed onthoudenquote:Op zondag 17 april 2011 02:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, we hadden geruild, wist je dat nog niet?
Oh. Nou. Ik wil het toch echt wetenquote:Op zondag 17 april 2011 02:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar kijk ik wel naar uiteraard, maar als ik zeker weet dat hetgeen ik net gedeponeerd heb te ranzig is dan wil ik dat niet zien
als de billen maar weer schoon zijnquote:Op zondag 17 april 2011 02:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. Nou. Ik wil het toch echt weten
LL en ST voor de PI'squote:Op zondag 17 april 2011 02:03 schreef Muck het volgende:
En het gaat weer over poep...
KSC: ook voor al uw PI's![]()
sputterpoep nog welquote:Op zondag 17 april 2011 02:03 schreef Muck het volgende:
En het gaat weer over poep...
KSC: ook voor al uw PI's![]()
ik dacht ff dat ik 1 van die lampjes zag knipperen netquote:Op zondag 17 april 2011 02:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sputterpoep nog wel![]()
terwijl het toch echt over een kaarslampjestopic ging
dat is gewoon een soort van knap!quote:Op zondag 17 april 2011 02:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sputterpoep nog wel![]()
terwijl het toch echt over een kaarslampjestopic ging
Dat maak ik zelf nog wel uitquote:
uhohquote:Op zondag 17 april 2011 02:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht ff dat ik 1 van die lampjes zag knipperen net![]()
ja, dat moest hij laatst hoorquote:
neem dan ook geen caviaquote:Op zondag 17 april 2011 02:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
arme beest kan zelf niet z'n voer pakken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmmmmmmm
jah, dat was ook echt MIJN keuze hequote:
wie heeft hem gekocht? hm?quote:Op zondag 17 april 2011 02:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, dat was ook echt MIJN keuze he
(zo leuk voor de kids bladieblah)
ongetwijfeld gedeeltielijk van mijn geld, maar vrouwlief samen met de kotersquote:
hmhm.quote:Op zondag 17 april 2011 02:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ongetwijfeld gedeeltielijk van mijn geld, maar vrouwlief samen met de koters
(in 2007 al, dus vermoedelijk is dit z'n laatste jaar zowat)
ik was even iets anders aan het doen, rustig maarquote:
ohoh, voorgaande exemplaren van mij vroegah 4 a 5 jaarquote:Op zondag 17 april 2011 02:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm.
die van mij werden ietsje ouder
niet alleen jijquote:Op zondag 17 april 2011 02:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was even iets anders aan het doen, rustig maar
reken daar dan maar opquote:Op zondag 17 april 2011 02:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohoh, voorgaande exemplaren van mij vroegah 4 a 5 jaar
quote:Op zondag 17 april 2011 02:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet alleen jij
maar I guess dat we de enigen nog zijn
\quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |