we hebben hier een lamp hangen en het soort lampen dat er in zit is niet meer verkrijgbaar, heb dus topic in Klussen en wonen geopendquote:
Oh zoquote:Op zondag 17 april 2011 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hebben hier een lamp hangen en het soort lampen dat er in zit is niet meer verkrijgbaar, heb dus topic in Klussen en wonen geopend
quote:Op zondag 17 april 2011 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hebben hier een lamp hangen en het soort lampen dat er in zit is niet meer verkrijgbaar, heb dus topic in Klussen en wonen geopend
verdomde veel reacties gehad!quote:
Fok!kers zijn gewoon liefquote:Op zondag 17 april 2011 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verdomde veel reacties gehad!
Fok werkt echt goed
Iemand wilde ze bij een groothandel voor me kopen die er nog op voorraad heeft
En ook Marijke reageerde die heeft er nog 2 liggen
Ik had er twee...met in totaal dan 14 van die lampjes nodigquote:Op zondag 17 april 2011 01:48 schreef Muck het volgende:
En wij hebben ook een lamp waar die lampjes in moeten
kutzooi.quote:Op zondag 17 april 2011 01:48 schreef Muck het volgende:
En wij hebben ook een lamp waar die lampjes in moeten
oww dan is het bij ons nog niks, 1 met 1 lampje, en 1 met 5quote:Op zondag 17 april 2011 01:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had er twee...met in totaal dan 14 van die lampjes nodig
aiquote:Op zondag 17 april 2011 01:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had er twee...met in totaal dan 14 van die lampjes nodig
waarom op de WC nietquote:Op zondag 17 april 2011 01:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ai
Kijk, op zich niets mis met spaarlampen, maar in sommige dingen kan het gewoon niet
Oh, en op de wc schiet ook niet op
hier een lamp met een dimmer..dat werkt niet met een spaarlampquote:Op zondag 17 april 2011 01:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ai
Kijk, op zich niets mis met spaarlampen, maar in sommige dingen kan het gewoon niet
Oh, en op de wc schiet ook niet op
klopt, op kinderkamers ook dimmersquote:Op zondag 17 april 2011 01:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier een lamp met een dimmer..dat werkt niet met een spaarlamp
hihihi..quote:
ik wil meteen licht als ik moet, niet dat de lamp nog even op moet warmenquote:
ook zoiets jaquote:Op zondag 17 april 2011 01:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier een lamp met een dimmer..dat werkt niet met een spaarlamp
klopt da's een nadeel van spaarlampen, valt bij ons in slaapkamer vooral opquote:Op zondag 17 april 2011 01:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wil meteen licht als ik moet, niet dat de lamp nog even op moet warmen
En als er eentje gaat...quote:Op zondag 17 april 2011 01:53 schreef Koen66 het volgende:
ik HAD een voorraad van die tipkaarslampen
maar die zijn nu dus OP
Ben bang dat er snel 1 stuk zal gaan
Ja, ik heb diarree ja, maar ik laat de deur open, anders zie ik niets!quote:Op zondag 17 april 2011 01:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wil meteen licht als ik moet, niet dat de lamp nog even op moet warmen
paar maanden terug in 1 week 3 lampjes vervangenquote:
het was in mijn laatste studentenhuis, dus het zal me een rotzorg zijn wat er nu hangtquote:Op zondag 17 april 2011 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt da's een nadeel van spaarlampen, valt bij ons in slaapkamer vooral op
Moet je LED nemen, die hebben dat niet
vandaar je topicquote:Op zondag 17 april 2011 01:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar maanden terug in 1 week 3 lampjes vervangen
dat waren dus de laatste
dat doen de kids hier al al te regelmatigquote:Op zondag 17 april 2011 01:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik heb diarree ja, maar ik laat de deur open, anders zie ik niets!
dat wil ik sowieso al niet zien hoorquote:Op zondag 17 april 2011 01:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik heb diarree ja, maar ik laat de deur open, anders zie ik niets!
wilde paar weken terug nieuwe voorraad kopen toen ik er achter kwam dat ze verboden zijnquote:
van iemand anders, of ook van jezelf?quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 01:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zijn jullie nou nog niet naar bed
ik lag op jou te wachtenquote:Op zondag 17 april 2011 01:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zijn jullie nou nog niet naar bed
als ik zo'n dun sausje heb achtergelaten hoef ik dat niet te zien hoorquote:Op zondag 17 april 2011 01:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
van iemand anders, of ook van jezelf?
jaquote:Op zondag 17 april 2011 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde paar weken terug nieuwe voorraad kopen toen ik er achter kwam dat ze verboden zijn
Denk dat ik er maar een zooi bij die groothandel laat kopen
Ik dacht dat het vandaag de dag van ST wasquote:
zelfde als snelwegen niet aanleggen om milleuredenen. Nee, lekker in de file stilstaan, dat is millieuvriendelijkquote:Op zondag 17 april 2011 01:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja
hele lampen weggooien omdat de lampjes niet meer te krijgen zijn, DAT is lekker milieuvriendelijk
vooral van anderenquote:Op zondag 17 april 2011 01:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
van iemand anders, of ook van jezelf?
jamaar je moet toch wel kijken naar je papiertje, of het schoon is enzoquote:Op zondag 17 april 2011 01:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik zo'n dun sausje heb achtergelaten hoef ik dat niet te zien hoor
Oh, we hadden geruild, wist je dat nog niet?quote:Op zondag 17 april 2011 01:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vandaag de dag van ST was
Daar kijk ik wel naar uiteraard, maar als ik zeker weet dat hetgeen ik net gedeponeerd heb te ranzig is dan wil ik dat niet zienquote:Op zondag 17 april 2011 02:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jamaar je moet toch wel kijken naar je papiertje, of het schoon is enzo
oh, vandaar!quote:Op zondag 17 april 2011 01:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vandaag de dag van ST was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |