quote:Op zondag 17 april 2011 00:20 schreef Ifa het volgende:
[..]
Als je erger aankunt:En daar heb je natuurlijk net weer geen stream van kunnen vinden om het te bewijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 00:22 schreef Vinamp het volgende:
Waarom zingt flip met een amsterdams accent?
En bij BB6 kwam Wolter bij dit lied zelf het huis binnenquote:
Dat 'hoort' bij het liedjequote:Op zondag 17 april 2011 00:22 schreef Vinamp het volgende:
Danny de Munk is zijn grote voorbeeld , hij denkt dan dat hij sexy isquote:Op zondag 17 april 2011 00:22 schreef Vinamp het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En bij BB6 kwam Wolter bij dit lied zelf het huis binnen
quote:Op zondag 17 april 2011 00:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Die oren van Lau!! Ze vielen me meestal niet zo op... Maar nu!! Denk steeds dat Stab. met mijn tv bezig is geweest
Dat heeft ze echt gezegd. En nu houdt ze er rekening mee, ze heeft zelfs regels voor als ze seks heeft, dan moet ze minstens een paar uur ervoor naar de wc zijn geweest.quote:Op zondag 17 april 2011 00:22 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
En daar heb je natuurlijk net weer geen stream van kunnen vinden om het te bewijzen.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 00:23 schreef Starlie het volgende:
Het lijkt wel of Philip glazen ogen heeft... Hij knippert ook bijna nooit!
Ja nou.. ik zou 'm zo boeken...quote:
shit heb ik dus gemist, wie heeft als eerste gezongen?quote:
In dat geval laat maar zien dat streampje.quote:Op zondag 17 april 2011 00:24 schreef AYLI het volgende:
[..]
Dat heeft ze echt gezegd. En nu houdt ze er rekening mee, ze heeft zelfs regels voor als ze seks heeft, dan moet ze minstens een paar uur ervoor naar de wc zijn geweest.
Heel normaal die Mo!
Met z'n allen..quote:Op zondag 17 april 2011 00:25 schreef Stability het volgende:
[..]
shit heb ik dus gemist, wie heeft als eerste gezongen?
Hahah. Wat moeten we als SS afgelopen is????quote:Op zondag 17 april 2011 00:24 schreef rico80 het volgende:
Dat decolleté van Joanna, 385cc achter de spier, ik zweer t je dat mama Jo dat gezegd heeft!
oh ok...thanks..had mn zusje aan de foon, die is nu jarig , daaromquote:Op zondag 17 april 2011 00:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hiervoor hebben ze 1 liedje met zijn alle gedaan
Ja ik zag het ook, ze leek wel een hond die: OEEEEWWWWWW deed!quote:Op zondag 17 april 2011 00:25 schreef TimeJumper het volgende:
Zo die kop van Laura net, die op het laatst met Flip meezong
uhhhhhhhhhh lelijker kon niet
Dat hoef ik niet meer terug te zien hoor..quote:Op zondag 17 april 2011 00:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
In dat geval laat maar zien dat streampje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |