Afellayquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Frustratie bij Messi omdat affelay niet kan voetballen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Frustratie bij Afellay omdat Messi niet kan voetballen
Messi kan er zelf ook niet veel van.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Afellay. Verder heb je wel gelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Lolwutquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:50 schreef Temlin het volgende:
[..]
Messi kan er zelf ook niet veel van.
Jah, gelukkig wel. Het werkt toch of niet aapjequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Zou Real komende woensdag weer op deze manier de wedstrijd ingaan?
Jij denkt dat Messi over 2/3 jaar z'n benen breekt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef Rijstbal het volgende:
Denk dat Afellay over 2/3 jaar een grotere voetballer wordt dan Messi.
Dat denken de meeste vriend, dat denken de meeste...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef Rijstbal het volgende:
Het is een rekenwonder onze Sierdquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef Jojoortje het volgende:
Sierd weet ons te vertellen dat de voorsprong van punten hetzelfde blijft bij deze stand
Hmm dat wil ik zienquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef Rijstbal het volgende:
Totaal niet, ze moeten winnen en hebben geen enkele keer aanspraak op een overwinning gemaakt. Zoals ik al zei zoiets doe je alleen als je aan 0-0 genoeg hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef Temlin het volgende:
[..]
Jah, gelukkig wel. Het werkt toch of niet aapje
Sierdlock Holmes.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef Jojoortje het volgende:
Sierd weet ons te vertellen dat de voorsprong van punten hetzelfde blijft bij deze stand
Waarom zo positief?quote:
Ja negeer het maar, je faalt hard als troll. Ik ben ook anti Barca trouwensquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:53 schreef Temlin het volgende:
Real heeft het goed gedaan. Voor de CL weer.
Die conclusie over Ibi is natuurlijk onzinquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:54 schreef GGMM het volgende:
Conclusies:
2 topteams tegen elkaar betekent niet per se een topwedstrijd
Afellay haalt het niveau niet.
Mourinho is een idioot.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:54 schreef Temlin het volgende:
Toch jammer voor die Barca fappers dat ze niet hebben gewonnen. muhahaha
Haten op Mourinho...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:54 schreef GGMM het volgende:
Conclusies:
2 topteams tegen elkaar betekent niet per se een topwedstrijd
Afellay haalt het niveau niet.
Mourinho is een idioot.
Dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die conclusie over Ibi is natuurlijk onzin
Omdat ze toch geen kampioen gingen worden ook al wonnen ze hier. Een gat van 5 punten is gewoon te veel in zo'n matige competitie waar er 18 teams voor spek en bonen mee doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja negeer het maar, je faalt hard als troll. Ik ben ook anti Barca trouwens
Dat ziet hij zelf ook wel in denk ik, en er komen nog drie duelsquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef Hamilcar het volgende:
Als Real van begin af aan met Ozil had gespeeld en met de intentie om te voetballen, dan hadden ze echt wel kans gehad op de winst -_-
Sssssst!! Je praat te veelquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelukkig neemt PSV morgen de koppositie overToch iets leuks...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou moeilijk doen jaquote:
Weinig inderdaad, maar het is toch ook maar een spelletje..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Samenvatting: Bert gefrustreerd. Tik-tak. Bijna 1000 passjes van Barcelona. Penalty Barca, Rood Madrid, Penalty Madrid. Wedstrijd verziekt door scheids. Niet gekeken? Niks gemist. 1-1.
Real had juist de hulp nodig, jij faalt ook al zo hard.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:57 schreef inZanity het volgende:
Die commentator is echt te lachwekkend. Die slaapt vanavond in een Barcelona pyama kan niet anders.
Gelijkspelletje kan ik mee leven zeker als je ziet dat Barcelona de nodige hulp heeft gehad, jammer dat Real het niet afgemaakt heeft. Ach als Real de tweeluik voor de CL maar gewoon gaat winnen, de titelstrijd was toch al zo goed als gewonnen de Beslist.
Tja, was een hele andere wedstrijd geworden zonder dat onterechte rood.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Real had juist de hulp nodig, jij faalt ook al zo hard.
Ik zou het geweldig hebben gevonden als dit de CL return was geweest en Real dan door ging.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Samenvatting: Bert gefrustreerd. Tik-tak. Bijna 1000 passjes van Barcelona. Penalty Barca, Rood Madrid, Penalty Madrid. Wedstrijd verziekt door scheids. Niet gekeken? Niks gemist. 1-1.
Als zij haar heupjes wiegt, zit er geen bloed meer in je hoofd en let je al helemaal niet op knieën.quote:
Dan zijn er nog steeds streams voor de armequote:Op zondag 17 april 2011 00:00 schreef chufi het volgende:
Gelukkig is vanaf volgende de maand Sport1 weer voor de rijken
Sopcast is super, beter dan de stream van sport 1 zelf.quote:Op zondag 17 april 2011 00:00 schreef chufi het volgende:
Gelukkig is vanaf volgende de maand Sport1 weer voor de rijken
We stand alone as non-Barca fappersquote:Op zondag 17 april 2011 00:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig hebben gevonden als dit de CL return was geweest en Real dan door ging.
Ik was ook gewoon voor Real, ik voel me buiten geslotenquote:
Ik kijk niet via de stream maar gewoon in HD op TVquote:Op zondag 17 april 2011 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sopcast is super, beter dan de stream van sport 1 zelf.
Oké, bedankt voor deze geweldige informatie man.quote:Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk niet via de stream maar gewoon in HD op TV
Maak je niet drukquote:Op zondag 17 april 2011 00:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik was ook gewoon voor Real, ik voel me buiten gesloten
Kun je nu lekker naar de HD rimpels van Bertje kijken.quote:Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk niet via de stream maar gewoon in HD op TV
HD tieten van Shakiraquote:Op zondag 17 april 2011 00:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kun je nu lekker naar de HD rimpels van Bertje kijken.
quote:Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor deze geweldige informatie man.
Ik ga kijken zonder FOK!quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef j0rdiiii het volgende:
14:00 weer hier, Ajax, PSV en Twente man.
Is idd wel beterquote:
Ik niet, frustraties afreageren als we verliezen kan hier beter dan met vrienden die voor PSV zijnquote:
Leuk om te weten, nu OPROTTEN.quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik kijk morgen niet via de stream maar gewoon in HD op de tv, dat jullie het even weten oké.
Ik ookquote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik kijk morgen niet via de stream maar gewoon in HD op de tv, dat jullie het even weten oké.
Krijg je weer ban LOLquote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik niet, frustraties afreageren als we verliezen kan hier beter dan met vrienden die voor PSV zijnof Adi.
Wat voor tv heb je?quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef j0rdiiii het volgende:
El Ham tering mongool noemen of zeggen dat ie moet sterfenquote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik niet, frustraties afreageren als we verliezen kan hier beter dan met vrienden die voor PSV zijnof Adi.
Boeit niet. De titel is toch al voor Barcaquote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef Temlin het volgende:
Hoe lang zal Messi trouwens geschorst worden voor die actie tegen die steward, zal zo 4/5 wedstrijden moeten zijn.
Samsung LE40C530quote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat voor tv heb je?
Graag wat meer details.
Meeste spelers in NL lukt het niet eensquote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef inZanity het volgende:
Wow Sahin kan goed Nederlands voor iemand die 1 seizoen hier heeft gespeeld zeg.
Nah, als je al Duits spreekt en je woont een jaar in Nederland, dan mag het ook wel.quote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef inZanity het volgende:
Wow Sahin kan goed Nederlands voor iemand die 1 seizoen hier heeft gespeeld zeg.
Was een leuke wedstrijd, in HD met een goede TV. Mods hebben ook niets te doen héquote:Op zondag 17 april 2011 00:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
On-topic! Laatste waarschuwing anders gaat het topic op slot.
LOLOLOL XDquote:
Louis kon na twee jaar nog geen Duits.quote:Op zondag 17 april 2011 00:09 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Nah, als je al Duits spreekt en je woont een jaar in Nederland, dan mag het ook wel.
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een zaadpot.quote:Op zondag 17 april 2011 00:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is te hopen. Anders worden het 3 saaie wedstrijdenquote:Op zondag 17 april 2011 00:13 schreef bascross het volgende:
Ronaldo zijn eerste goal pas tegen Barcelona. De eerste van vele.
Hij moet natuurlijk uitgerust zijn om morgen te kijken naar de topper van zijn favoriete club (sporting Lissabon).quote:
Hij formuleerde weliswaar vaak wat krom, maar was voor iedere Duitser prima verstaanbaar. Ongeveer wat je van hem zou verwachten.quote:Op zondag 17 april 2011 00:11 schreef bascross het volgende:
[..]
Louis kon na twee jaar nog geen Duits.
Over welke heb je het nu? De keeper was bij beide strafschoppen niet betrokken. Of heb je het over de niet gegeven strafschop in de eerste helft?quote:Op zondag 17 april 2011 01:09 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
In de herhaling van de achterkant zie je dat de keeper hem niet raakt.
Heb jij gezien waar die bal tegen aan kwam? Ik namelijk niet, Sierd zei het maar of dat zo is?quote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef Temlin het volgende:
Hoe lang zal Messi trouwens geschorst worden voor die actie tegen die steward, zal zo 4/5 wedstrijden moeten zijn.
In plaats van: Ronaldo's eerste goal na een onterecht gegeven penalty, dat je zo wilt scoren.quote:Op zondag 17 april 2011 00:13 schreef bascross het volgende:
Ronaldo zijn eerste goal pas tegen Barcelona. De eerste van vele.
Nee Real Madrid liet Barcelona het spel maken en loerde op de counter want als Real Madrid was gaan voetballen hadden ze bij de rust al een achterstand gehad.quote:Op zondag 17 april 2011 11:20 schreef WethouderHekking het volgende:
Er zat veels te veel nervositeit in deze wedstrijd en daardoor erg rommelig.
Ten eerste: het was een terechte penalty.quote:Op zondag 17 april 2011 11:48 schreef Nober het volgende:
In plaats van: Ronaldo's eerste goal na een onterecht gegeven penalty, dat je zo wilt scoren.
Dat laatste begrijp ik niet helemaal? Jij verwijt hem dat hij een tactiek gebruikt die werkt? Het feit dat jij het niet leuk vindt om naar te kijken lijkt mij voor Mourinho niet echt relevant.quote:Op zondag 17 april 2011 11:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee Real Madrid liet Barcelona het spel maken en loerde op de counter want als Real Madrid was gaan voetballen hadden ze bij de rust al een achterstand gehad.
Mourinho's tactiek
Nouja, het werkte anders niet zo goed. Anders hadden ze thuis wel gewonnen ..quote:Op zondag 17 april 2011 12:52 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat laatste begrijp ik niet helemaal? Jij verwijt hem dat hij een tactiek gebruikt die werkt? Het feit dat jij het niet leuk vindt om naar te kijken lijkt mij voor Mourinho niet echt relevant.
Haha.quote:Op zondag 17 april 2011 13:13 schreef bascross het volgende:
Volgens mij wilde hij vooral niet verliezen, dus het werkt. Daarnaast klagen al die barca-rukkers over het feit dat Real Madrid lekker moet meevoetballen, want dan wordt het een leuke wedstrijd.
Waarschijnlijk wint Barcelona dan gewoon, want ze zijn beter, dus waarom zou je dat doen?
Weet ik, maar de titel hadden ze toch al niet veel vertrouwen meer in. Stel ze hadden dit gewonnen, dan was het gat nog steeds 5 punten, terwijl Real nog uit naar Villareal én Valencia moet. Het belangrijkste was toch om niet te verliezen, met het oog op de belangrijkere wedstrijden aankomende weken. Een tactiek vinden die werkt tegen Barcelona.quote:Op zondag 17 april 2011 13:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haha.
Real moest winnen, dan hadden ze misschien nog kans gemaakt op de titel. Nu is het gewoon over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Dat heb ik ook inderdaadquote:Op zondag 17 april 2011 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Barcelona fansen nee ik ligt het niet verder toe... wat kan ik me hieraan ergeren
Allemaal fans van het eerste uur. Al minimaal 10 jaar een Barca sjaaltje aan de muur.quote:Op zondag 17 april 2011 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Barcelona fansen nee ik ligt het niet verder toe... wat kan ik me hieraan ergeren
Real speelt spuuglelijk voetbal.quote:Op zondag 17 april 2011 14:25 schreef TheFastOne het volgende:
----^ dit dus...
Meeste mensen zijn echt geen hardcore Barca fans, maar wel fans van mooi voetbal. Dat speelt Real ook, alleen die hebben grote delen van het elftal voor heel veel geld gekocht, net als Barca.
Alleen heeft Barca meer eigen jeugd in het eerste elftal en heeft Real de publieke opinie tegen.
Bayern Munchen.quote:Op zondag 17 april 2011 14:40 schreef Iannn het volgende:
Zijn maar weinig clubs die dat niet hebben. Aan het voetballende deel kun je verder weinig negatiefs over zeggen.
Uiteraard.quote:Op zondag 17 april 2011 14:18 schreef TheFastOne het volgende:
En ik zag net nog even de penalty van Real terug, volgens mij was er toch echt geen hoor...
Dat mag nietquote:
Leg het nou eens uit dan. Eerst zeg je dat je voor Ajax bent, dan roep je ineens ik ben supporter af.quote:Op zondag 17 april 2011 14:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat mag niet
Want dan ben je volgens velen hier een succes-supporter
Als jij nou een keer gewoon oprot trolletje.quote:Op zondag 17 april 2011 15:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leg het nou eens uit dan. Eerst zeg je dat je voor Ajax bent, dan roep je ineens ik ben supporter af.En nu gister zeg je ineens dat je altijd al voor Barcelona bent geweest. Welke is het nou man?
Ik weet niet hoe oud iedereen hier is maar ik ben al voor Barcelona sinds mid jaren 90, dit komt voornamelijk door Hristo Stoichkov, Koemen, Romario, Luis Enrique. Ik ben daarnaast ook fan van Manchester United en dat is heel goed te doen, écht!quote:Op zondag 17 april 2011 15:21 schreef bascross het volgende:
''Die-hard fans'' van twee clubs zijn het ergst. Niet serieus te nemen.
Alderweireld, Sulejmani, Dzsudzsák, Berg, Douglas, Ruiz etc... dat scheelt.quote:Op zondag 17 april 2011 18:04 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Niks mis met het fan zijn van het voetbal dat Barcelona nu speelt. Maar als ik zie dat sommigen en pissed worden als het Barca een keertje tegenzit..... Hoe kan je nou iets met die club hebben als je er zo ver vandaan woont en er ook bijna geen Nederlanders spelen.
Luis Enriquequote:Op zondag 17 april 2011 17:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud iedereen hier is maar ik ben al voor Barcelona sinds mid jaren 90, dit komt voornamelijk door Hristo Stoichkov, Koemen, Romario, Luis Enrique. Ik ben daarnaast ook fan van Manchester United en dat is heel goed te doen, écht!
Je blind staren op één club uit Nederland omdat je (toen je een 5 jarige was) werd gevraagd voor welke club je bent door je leeftijdsgenootjes, dan heb ik met je te doen.
Ach gossie, kunnen de diva's van Barca er niet mee omgaan? In nederland moeten clubs ook af en toe op kutvelden of kunstgras spelen. Dat moet je kunnen hoor, niet alleen op perfect onderhouden velden met precies de goeie lengte.quote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoor net dat het gras extra lang was, en niet was gesproeid om Barça niet te laten voetballen.
Het is gewoon erg slim. Maakt het voetballen lastiger.quote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach gossie, kunnen de diva's van Barca er niet mee omgaan? In nederland moeten clubs ook af en toe op kutvelden of kunstgras spelen. Dat moet je kunnen hoor, niet alleen op perfect onderhouden velden met precies de goeie lengte.
Zegt meneer die supporter af is en nu oppeens weer voor ajax isquote:Op zondag 17 april 2011 14:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat mag niet
Want dan ben je volgens velen hier een succes-supporter
Jou neem ik al heel lang niet meer serieus boertjequote:Op zondag 17 april 2011 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zegt meneer die supporter af is en nu oppeens weer voor ajax is
Váyase a la mierda.quote:Op zondag 17 april 2011 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zegt meneer die supporter af is en nu oppeens weer voor ajax is
Er is werkelijk niemand die jou serieus neemt.quote:Op zondag 17 april 2011 20:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jou neem ik al heel lang niet meer serieus boertje
quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is werkelijk niemand die jou serieus neemt.
le dices a mí?quote:
Het doet pijn hé??quote:Op zondag 17 april 2011 20:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jou neem ik al heel lang niet meer serieus boertje
hijo de putaquote:
Geweldige kerel inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef Sportex het volgende:
Sierd de VosHet enige lichtpuntje aan de wedstrijd.
Sierd = Baasquote:Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef Sportex het volgende:
Sierd de VosHet enige lichtpuntje aan de wedstrijd.
John van Vliet.quote:Op maandag 18 april 2011 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sierd = Baas
Wie was de commentator bij Liverpool gister?
Özil is echt geweldig, type Xavi/Iniesta.quote:Op maandag 18 april 2011 00:59 schreef Doublepain het volgende:
Özil ontwikkeld zich snel.. Ik dacht eerst dat als kaka weer terug is, dat özil op de bank mocht zitten en aan het eind van het jaar mocht vertrekken..
Iniesta is niks vergeleken met de "kikker" van madrid...quote:Op maandag 18 april 2011 01:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Özil is echt geweldig, type Xavi/Iniesta.
Niet overdrijven.quote:Op maandag 18 april 2011 01:01 schreef Nober het volgende:
Özil houdt Keita van zich af en is een van de beste spelers die er ooit op een voetbalveld geweest is.
Özil is echt geweldig, type Afellay/Xavi.quote:Op maandag 18 april 2011 01:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iniesta is niks vergeleken met de "kikker" van madrid...
Ibi hoort bij: messi, ronaldo, robben en rooney..quote:Op maandag 18 april 2011 01:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Özil is echt geweldig, type Afellay/Xavi.
Met digitale televisie krijg je elke maand één zender gratis, deze maand is dat toevallig het eerste kanaal van Sport1, vorige maand was het E!Entertainment. Als je het alles-in-1-pakket hebt krijg je maandelijks zelfs nog een paar meer zenders als 'extra'tje'.quote:Op maandag 18 april 2011 00:38 schreef wolfrolf het volgende:
Binnenkort is sport1 weer in handen van de elite
Freeloaders!
quote:Op maandag 18 april 2011 01:09 schreef Stirneriaan het volgende:
Het lijkt soms ook wel alsof Özil ogen in z'n rug heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |