Ach gossie, kunnen de diva's van Barca er niet mee omgaan? In nederland moeten clubs ook af en toe op kutvelden of kunstgras spelen. Dat moet je kunnen hoor, niet alleen op perfect onderhouden velden met precies de goeie lengte.quote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoor net dat het gras extra lang was, en niet was gesproeid om Barça niet te laten voetballen.
Het is gewoon erg slim. Maakt het voetballen lastiger.quote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach gossie, kunnen de diva's van Barca er niet mee omgaan? In nederland moeten clubs ook af en toe op kutvelden of kunstgras spelen. Dat moet je kunnen hoor, niet alleen op perfect onderhouden velden met precies de goeie lengte.
Zegt meneer die supporter af is en nu oppeens weer voor ajax isquote:Op zondag 17 april 2011 14:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat mag niet
Want dan ben je volgens velen hier een succes-supporter
Jou neem ik al heel lang niet meer serieus boertjequote:Op zondag 17 april 2011 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zegt meneer die supporter af is en nu oppeens weer voor ajax is
Váyase a la mierda.quote:Op zondag 17 april 2011 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zegt meneer die supporter af is en nu oppeens weer voor ajax is
Er is werkelijk niemand die jou serieus neemt.quote:Op zondag 17 april 2011 20:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jou neem ik al heel lang niet meer serieus boertje
quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is werkelijk niemand die jou serieus neemt.
le dices a mí?quote:
Het doet pijn hé??quote:Op zondag 17 april 2011 20:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jou neem ik al heel lang niet meer serieus boertje
hijo de putaquote:
Geweldige kerel inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef Sportex het volgende:
Sierd de VosHet enige lichtpuntje aan de wedstrijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |