LoLquote:Op maandag 18 april 2011 14:52 schreef Intermec het volgende:
Had niet anders verwacht haha.
Waar train je zelf?
Neuh, kijkje doen.quote:Op maandag 18 april 2011 08:03 schreef Blackviper het volgende:
Kijk je nemen of meedoen?
Welke klasse? (indien meedoen)
Als je echt goed wilt cutten werkt VP3 erg goed.. www.vp3.nl geen spam. Heb het vorig jaar gedaan 11 kg kwijt in 3 weken.. van 76 naar 65. En vorige keer 2 kg in twee weken (programma half gedaan dus wel of lunchen of avond eten erbij). Zo blijf ik ruim in mijn klasse.quote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neuh, kijkje doen.
Veel te weinig grappling ervaring. Ik ken wel wat judo- en andere nare truukjes, maar daar blijft het zo'n beetje bij.
Ben altijd meer een striker geweest, vanwege Kyokushin Karate, maar ik ben de laatste paar jaar veel meer geïnteresseerd geraakt voor de 'zachtere' vorm.
Zeker met mijn toenemende MMA-interesse, wil ik nu helemaal meer leren op grappling/grondgevecht- gebeid.
Wat gewicht betreft, schommel ik heel erg tussen de 88 en de 100 kilo. Zal dus eerst weer eens wat aan mijn lichaam moeten gaan doen. (Wil weer rond/onder de 85 kilo uitkomen)
quote:It is often claimed that BJJ is a development of traditional Japanese jujutsu, not judo, and that Maeda was a jujutsuka.[citation needed] However, Maeda never trained in jujutsu. He first trained in sumo as a teenager, and after the interest generated by stories about the success of judo at contests between judo and jujutsu that were occurring at the time, he changed from sumo to judo, becoming a student of Kano's Kodokan judo.[2] He was promoted to 7th dan in Kodokan judo the day before he died in 1941.
quote:One day, when Helio Gracie was 16 years old, a student showed up for class when Carlos was not around. Helio, who had memorized all the techniques from watching his brothers teach, offered to start the class. When the class was over, Carlos showed up and apologized for his delay. The student asked for Helio to continue being his instructor, Helio Gracie then gradually developed Gracie Jiu Jitsu as an adaptation from Judo as he was unable to do many Judo moves.
Goed en goed daar train ik. Wat wil je weten over team agua?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:29 schreef addictivebeat het volgende:
In hoeverre kan je als beginner starten met BJJ/Grappling? Is trouwens iemand bekend met Team Agua uit Den Haag/Rijswijk?
Tarieven zijn 40 euro per maand. Hiervoor kan je alle lessen meedoen. Behalve de kidsles. Zo kan je dus bijvoorbeeld op maandag zowel de beginnersles en de grappling les meedoen. Of op woensdag de MMA les en de BJJ les.quote:Op zaterdag 23 april 2011 07:17 schreef addictivebeat het volgende:
Weet je wat de tarieven zijn? Ik kan namelijk niks vinden op de site? Waar zitten ze exact? Ik heb langs de Van Vredeburchweg gereden, maar kon het even niet zo gauw vinden. Wat voor trainingsdiscipline heerst er? Wordt er serieus getrained, streng of is het losjes?
Train jij met Harmen en of Bas van der W?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:12 schreef Intermec het volgende:
Lang leve paastrainingen met een blackbelt, 2 brownbelts en een purple.
Altijd leuk als whitebelt hehe.
Meegedaan bij Cordia?quote:Op maandag 9 mei 2011 08:22 schreef Intermec het volgende:
Was weer een mooie partij olieworstelen gisteren
Ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Misschien eens gaan kijken, is de toegang gratis?
Nope ik had VRO training. überhaupt doe ik nergens aan mee.. want mijn knie heb ik goed geblesseerd. Mag sinds 4,5 week deze week weer trainen.quote:
Tja met die beenklemmen kan het dan wel eens verkeerd aflopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:28 schreef Intermec het volgende:
KIME meegedaan. Mn eerste wedstrijd gewonnen. Helaas ook 2 verloren.
Grappling is niet voor mij weggelegd. Mijn knieen zijn al niet 100% en houden dus al absoluut niet van beenklemmen e.d.
Nieuwe uitdagingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:44 schreef Blackviper het volgende:
aaah vanwaar de afsplitsing met JJF?
(Ook hier moet ik bekennen, zit ik niet op.)quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:17 schreef Blackviper het volgende:
Het moet trouwens mixfight.nl zijn maar dat begreep je vast wel
Vanwege je knieblessure?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:43 schreef Blackviper het volgende:
haha wordt steeds gekker..
Inmiddels heb ik mijn contributie stop gezet. En ga eens rustig beginnen met 2 maal per week KM. Wordt anders niets meer..
Ja pcies.... vooral veel blijven oefenen, vooral stap 1. Stap 2 en 3 voelen een stuk natuurlijker aan omdat je min of meer in de eerste houtgreep van Judo terecht komt op een gegeven moment. Het is echt stap 1 goed leren timen en dat moet er nog ff in slijten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:06 schreef Intermec het volgende:
basis basis basis
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Ja top! Vandaag veel armbar en bijbehorende escape geoefend, was heel erg leuk en herkenbaar van de partij van Struve afgelopen weekend.quote:
Maar is het echt sporten of enkel technisch, handig bewegen?quote:Op zondag 18 maart 2018 18:44 schreef reich het volgende:
Een paar maanden geleden met BJJ begonnen. Echt supercomplex maar ook heel leuk (ook al word ik wekelijks in de knoop gelegd). Gewoon blijven volhouden en op een gegeven moment heb je een hoge kleur band!
naar mijn mening echt sporten. zeker sparren is erg vermoeiend in het begin. BJJ is dan ook een echte vechtsport.quote:Op zondag 18 maart 2018 19:02 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Maar is het echt sporten of enkel technisch, handig bewegen?
Wou misschien gaan kijken was te laat met inschrijvenquote:Op woensdag 6 november 2019 20:30 schreef wuuht het volgende:
Gaan er mensen naar Primal games in Utrecht aankomende zondag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |