Hij greep hem vast, dat is geen rood man. Wel een pingel maar geen rood.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef inZanity het volgende:
Gierige kutbarca weer. Hele wedstrijd niks te vertellen hebben en dan door een panalty en een rooie de wedstrijd wss gaan winnen..
Rot op man. De wedstrijd is kapot.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef Saekerhett het volgende:
Nu krijg je wel een mooiere wedstrijd.
Pardon?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef Temlin het volgende:
Barca lijkt niet te gaan winnen net als tegen Arsenal en dus moet de scheids maar een handje helpen. Belachelijk altijd
Panalty man.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef inZanity het volgende:
Gierige kutbarca weer. Hele wedstrijd niks te vertellen hebben en dan door een panalty en een rooie de wedstrijd wss gaan winnen..
Real heeft al helemaal niks laten zien hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef inZanity het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja nu heeft het dus absoluut geen zin meer om te kijken.![]()
![]()
![]()
En bedankt Albiol daar maar voorquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
![]()
Moet ie maar niet iemand verdedigen door hem bij de nek te pakkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
![]()
Zijn er echt mensen die Barcelona leuk vinden spelen?quote:
Hij gaf hen goed alleen Pepe was iets sneller en sterker..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is wachten op de 2-0, zag deze kans... geef em iets beter en hij kon zo doorlopen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Temlin het volgende:
Naja de Barca fappers en de succes supporters zijn ook weer blij.
Dat was geel, geen rood. Kom op man, je mag best een fanboy zijn maar dit was net zo erg rood als die van Swinkels tegen PSVquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet ie maar niet iemand verdedigen door hem bij de nek te pakken
Spoot Marco helemaal onder.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef F.M.D. het volgende:
het schijnt dat bertje in de studio helemaal uit z'n dak ging bij de goal van barca.
FireFox is anders wel stil hoor...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Temlin het volgende:
Naja de Barca succes supporters zijn ook weer blij.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Temlin het volgende:
Naja de Barca fappers en de succes supporters zijn ook weer blij.
Ik ben totaal geen fanboy vanquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat was geel, geen rood. Kom op man, je mag best een fanboy zijn maar dit was net zo erg rood als die van Swinkels tegen PSV
Je kunt het vergelijken met dat van Bouma, ontnemen van scoringskans > gewoon rood.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat was geel, geen rood. Kom op man, je mag best een fanboy zijn maar dit was net zo erg rood als die van Swinkels tegen PSV
Zeker weten, OOHOHOHOHOOHOHquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef Temlin het volgende:
Jeroen Greuter fapt zich nu ook helemaal dood.
Met dat van Bouma?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kunt het vergelijken met dat van Bouma, ontnemen van scoringskans > gewoon rood.
Dat van Bouma was toch niet te vergelijken man. Ik vond dit nou ook niet echt een doorgebroken speler. Maar ja.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kunt het vergelijken met dat van Bouma, ontnemen van scoringskans > gewoon rood.
Matties zijn bij hem thuis, hij ging even weg net... onder het mom van 'even plassen'quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
FireFox is anders wel stil hoor...
Albiol was Villa kwijt, en Villa stond alleen tegenover Iker.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat van Bouma was toch niet te vergelijken man. Ik vond dit nou ook niet echt een doorgebroken speler. Maar ja.
Dat was een rugbytackle op een speler die volledig doorgebroken was op volle snelheid. Dat is toch niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon een speler tegenhouden (vastpakken) die op de keeper afging.
Het was beide het vastpakken, tegenhouden van een speler die op de keeper afging.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat was een rugbytackle op een speler die volledig doorgebroken was op volle snelheid. Dat is toch niet te vergelijken.
Een speler vast houden die op de keeper af gaat krijg je geen rood voor. Alleen als ie doorgebroken is. Hier stonden ze gewoon naast elkaar. Het was een overtreding maar geen rood.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon een speler tegenhouden (vastpakken) die op de keeper afging.
Benzema is gekloont?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou Higuain en Kaka brengen. Benzema en Khedira eruit.
Benzema is er al uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou Higuain en Kaka brengen. Benzema en Khedira eruit.
Albiol was Villa kwijt, dat zag je toch?! dus hij was doorgebroken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Een speler vast houden die op de keeper af gaat krijg je geen rood voor. Alleen als ie doorgebroken is. Hier stonden ze gewoon naast elkaar. Het was een overtreding maar geen rood.
Nee dat zeg ik al de heletijdquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ibi scoort de 2-0.ik zeg het je dj v
Tikintaka fapfapquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef Alxander het volgende:
Ben ik de enige die zich zit te ergeren aan dat voetbal van Barcelona? Is toch niet om aan te zien, alsof ze een euro voor elke pass (die niks oplevert) krijgen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij snapt er niks van.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef Alxander het volgende:
Ben ik de enige die zich zit te ergeren aan dat voetbal van Barcelona? Is toch niet om aan te zien, alsof ze een euro voor elke pass (die niks oplevert) krijgen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef Alxander het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef borisz het volgende:
Barca speelt al jaren goed voetbal. Er is dus maar 1 conclusie mogelijk. De gedachten van Andries Jonker heersen nog steeds in Barcelona.
Jawel hoor, dat noem je smaak. Ze spelen super goed ja, maar je hoeft er niet van te houden. Domme hondquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik neem een Barca user icon de rest van de maand als Ibi een doelpunt maakt
Even quoten voor het geval datquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik doe zelfs mee met jequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik neem een Barca Ibi user icon de rest van de maand als Ibi een doelpunt maakt
dit keer niet in je blote kont de straat over?!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
True thatquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef SoldMayor het volgende:
Toch vet om ibi hier te zien in de grootste wedstijd van de wereld.
Als hij er 3 maakt welquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
dit keer niet in je blote kont de straat over?!
TROLLquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:26 schreef inZanity het volgende:
Word maar weer eens duidelijk dat Barcelona zwaar overschat word.
Je kan wel ophouden met trollen hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:26 schreef inZanity het volgende:
Word maar weer eens duidelijk dat Barcelona zwaar overschat word.
nog een trollquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:27 schreef Alxander het volgende:
Toch wel jammer dat Barcelona altijd een rode kaart en een penalty nodig heeft om een wedstrijd te beslissen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:27 schreef Alxander het volgende:
Toch wel jammer dat Barcelona altijd een rode kaart en een penalty nodig heeft om een wedstrijd te beslissen.
Of dat de tegenstander een overtreding in het strafschopgebied nodig heeft om Barca af te stoppen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:27 schreef Alxander het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef Kefmania het volgende:
[..]
Of dat de tegenstander een overtreding in het strafschopgebied nodig heeft om Barca af te stoppen.
Vandaar 71% balbezit voor Barca...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Zelfs met 10 man is Real de betere.
IK geef het alleen aan modquote:
Wij zijn niet voor Barcelona heh maar die 1-0 is gewoon terechtquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vandaar 71% balbezit voor Barca...
Barça doet lekker rustig aan. Ze moeten nog 3 keer tegen Real, en als ze er nu vol op gaan en 5-0 winnen, zullen de de komende 3 verliezen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Zelfs met 10 man is Real de betere.
Sinds wanneer zegt balbezit ook maar iets over wie er beter is?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lol, die Villa mag nog wel 12 WK-finales tegen Nederland spelen, hij zal nooit scoren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef Kefmania het volgende:
[..]
Of dat de tegenstander een overtreding in het strafschopgebied nodig heeft om Barca af te stoppen.
Haha, alweerquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Alxander het volgende:
[..]
Lol, die Villa mag nog wel 12 WK-finales tegen Nederland spelen, hij zal nooit scoren.
Barca heeft nog niet veel goeie kansen gehad.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Barça doet lekker rustig aan. Ze moeten nog 3 keer tegen Real, en als ze er nu vol op gaan en 5-0 winnen, zullen de de komende 3 verliezen.
Gewoon Real laten komen, en zelf rustig aan doen.
in het nationale team scoort ie wel..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Alxander het volgende:
[..]
Lol, die Villa mag nog wel 12 WK-finales tegen Nederland spelen, hij zal nooit scoren.
Nee, maar dat is ook niet nodig toch? Ze staan 1-0 voor .. en ze hebben de wedstrijd redelijk onder controle.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Barca heeft nog niet veel goeie kansen gehad.
Zoveel balbezit en er 0,0 mee doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kut Iniesta met zijn Vegeta haarlijn...
Dat wel, barca paast heel veel maar creëert er bar weinig mee. En dan weer zo'n overdreven rode kaartquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:32 schreef Temlin het volgende:
[..]
Zoveel balbezit en er 0,0 mee doenTypisch Barcelona ze hebben weer een penalty nodig om te winnen. Iedereen maar fappen om dat gepass waar je geen flikker aan hebt.
Haten op Vegetaquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kut Iniesta met zijn Vegeta haarlijn...
Waarschijnlijk hebben wij heel andere visies over voetbal. maar de tegenstander achter de bal aan laten lopen en wachten op de kansen is in mijn optiek de moeilijkste vorm van voetbal en dus mooi om naar te kijken. Jij hebt liever Engels Kick and Rush voetbal?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:32 schreef Temlin het volgende:
[..]
Zoveel balbezit en er 0,0 mee doenTypisch Barcelona ze hebben weer een penalty nodig om te winnen. Iedereen maar fappen om dat gepass waar je geen flikker aan hebt.
Past bij de wedstrijd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:33 schreef mash_ het volgende:
Dit topic mee lezen is echt leuk80% van de post zijn negatief
Dit dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:32 schreef Temlin het volgende:
[..]
Iedereen maar fappen om dat gepass waar je geen flikker aan hebt.
Hiermee kan Ibi natuurlijk niet 0-2 makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:32 schreef Temlin het volgende:
Iedereen maar fappen om dat gepass waar je geen flikker aan hebt.
Jij vindt het leuk om te kijken naar honderd passjes achterelkaar terwijl ze niet in de buurt van de goal komen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:33 schreef Kefmania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben wij heel andere visies over voetbal. maar de tegenstander achter de bal aan laten lopen en wachten op de kansen is in mijn optiek de moeilijkste vorm van voetbal en dus mooi om naar te kijken. Jij hebt liever Engels Kick and Rush voetbal?
Nee hoor, ik wordt er alleen gek van dat volgens iedereen alleen het Barca spel voetbal is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:33 schreef Kefmania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben wij heel andere visies over voetbal. maar de tegenstander achter de bal aan laten lopen en wachten op de kansen is in mijn optiek de moeilijkste vorm van voetbal en dus mooi om naar te kijken. Jij hebt liever Engels Kick and Rush voetbal?
Door 600 passes van Barça.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, dat was de verdienste van de scheids.
Jij bent wel een man van uitersten hé?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:33 schreef Kefmania het volgende:
[..]
Een penalty komt niet door al dat nutteloze gepass.quote:
En weer niksquote:
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef Temlin het volgende:
[..]
Een penalty komt niet door al dat nutteloze gepass.
Je hebt de nutteloze passes wel nodig omdat in het strafschotgebied te komen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef Temlin het volgende:
[..]
Een penalty komt niet door al dat nutteloze gepass.
Alles wat jij net noemt gebruik ik alleen tijdens Arsenal - Barca of Inter - Barca, waar beide gewoon aan 0-0 genoeg hadden. Real moet winnen en gaat alsnog zo de wedstrijd in.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:35 schreef Temlin het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wordt er alleen gek van dat volgens iedereen alleen het Barca spel voetbal is.
Inter verdedigde vorig jaar fantastisch en dat is ook voetbal.
Dat is ook heel knap voetbal waar ik respect voor heb, maar 'het barca' vindt ik leuker om naar te kijken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:35 schreef Temlin het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wordt er alleen gek van dat volgens iedereen alleen het Barca spel voetbal is.
Inter verdedigde vorig jaar fantastisch en dat is ook voetbal.
Nee, daar heb je nuttige passen voor nodig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hebt de nutteloze passes wel nodig omdat in het strafschotgebied te komen.
Ik denk dat ze er met een kwart van de passes ook wel komen. Wat Barcelona doet is gewoon zieken, en dan hopen dat de tegenstander er zo gefrustreerd van raakt dat ze overtredingen maken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan jij niet eens even oprotten, je snapt er werkelijk helemaal niks van jonge.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan me ook gewoon negeren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan jij niet eens even oprotten, je snapt er werkelijk helemaal niks van jonge.
Roda en H'veen ook.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:37 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een stront wedstrijd.
AZ-ADO was leuker.
Goed toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er met een kwart van de passes ook wel komen. Wat Barcelona doet is gewoon zieken, en dan hopen dat de tegenstander er zo gefrustreerd van raakt dat ze overtredingen maken.
Real wordt toch geen kampioen ook al wonnen ze deze wedstrijd. Mourinho probeert nu een tacktiek uit die hij in de CL gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alles wat jij net noemt gebruik ik alleen tijdens Arsenal - Barca of Inter - Barca, waar beide gewoon aan 0-0 genoeg hadden. Real moet winnen en gaat alsnog zo de wedstrijd in.
Nee jij bent een kut, gast!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Alves is sowieso een hond, tering wat is dat een kut gast
Wat Barca doet is met balbezit verdedigen. Dat is gewoon irritant.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Goed toch?
Beter dan alleen maar verdedigen en spelers kapot schoppen.
quote:
Maar wel heel erg goed, en dus mooi om naar te kijken. (voor de meesten)quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat Barca doet is met balbezit verdedigen. Dat is gewoon irritant.
Voor heel veel ook niet ja.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar wel heel erg goed, en dus mooi om naar te kijken. (voor de meesten)
Lees eerst jouw post nog eens, en daarna die van mij, dan snap je de post misschienquote:
Ik snap niet hoe je voetbal dat niet in de buurt komt van de goals, leuk vindt om te kijken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar wel heel erg goed, en dus mooi om naar te kijken. (voor de meesten)
Ja dat dachten wij ook bij die rode kaart.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een mongool die scheids, als zijn haartjes maar strak achterover zitten
Nee, vind hem verder wel prima maar af en toe is hij echt vreemd.quote:
Truequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:42 schreef Silv het volgende:
Uiteindelijk maakt deze wedstrijd toch niet zoveel uit. Barca gaat toch gewoon kampioen worden van Spanje.
Omdat hij voor Barca is en het gewoon goedpraat dus. Doe ik ook bij Ajaxquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je voetbal dat niet in de buurt komt van de goals, leuk vindt om te kijken.
idd. Ze konden beter Villa eruithalen en Ibi links zetten.quote:
Doen ze dan toch best wel goed, niet in de buurt van de goals komen, maar toch zoveel doelpunten maken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je voetbal dat niet in de buurt komt van de goals, leuk vindt om te kijken.
Sowieso speelt Villa een matige wedstrijd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
idd. Ze konden beter Villa eruithalen en Ibi links zetten.
een matig seizoen..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sowieso speelt Villa een matige wedstrijd.
Nopequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Lees eerst jouw post nog eens, en daarna die van mij, dan snap je de post misschien!
Die denkt ook "wat doe ik hier". Halen ze hem, een speler die Messi weg tikt, gebruiken ze hem nietquote:
Valt toch wel mee, Barcelona heeft altijd de bal, af en toe een overtreding of een kaartje, amper kansen.quote:
Altijdquote:
Het leek alsof je Alves een kut noemdequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nope. En morph edit je nou een post met een opmerking over een speler
Dat was lame inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Zag je dat net, Afellay wil die bal aannemen, jat Iniesta hem snel af
Iniestaquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat een kuthippie ook die Iniësta!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Ahhh. Duidelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Het leek alsof je Alves een kut noemde![]()
En daar maakte ik een opmerking op
Door 1 verkeerde paas?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef GGMM het volgende:
Afellay kan duidelijk het niveau nog niet aan.
Jij snapt er niet veel vanquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef Temlin het volgende:
Zo zie je maar weer als Afelay er in komt scoort de tegenstander mogen ze vaker doen.
Ik kijk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je hem niet eerst zien om dat te kunnen beoordelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |