Hij greep hem vast, dat is geen rood man. Wel een pingel maar geen rood.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef inZanity het volgende:
Gierige kutbarca weer. Hele wedstrijd niks te vertellen hebben en dan door een panalty en een rooie de wedstrijd wss gaan winnen..
Rot op man. De wedstrijd is kapot.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef Saekerhett het volgende:
Nu krijg je wel een mooiere wedstrijd.
Pardon?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef Temlin het volgende:
Barca lijkt niet te gaan winnen net als tegen Arsenal en dus moet de scheids maar een handje helpen. Belachelijk altijd
Panalty man.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef inZanity het volgende:
Gierige kutbarca weer. Hele wedstrijd niks te vertellen hebben en dan door een panalty en een rooie de wedstrijd wss gaan winnen..
Real heeft al helemaal niks laten zien hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef inZanity het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja nu heeft het dus absoluut geen zin meer om te kijken.![]()
![]()
![]()
En bedankt Albiol daar maar voorquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
![]()
Moet ie maar niet iemand verdedigen door hem bij de nek te pakkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
![]()
Zijn er echt mensen die Barcelona leuk vinden spelen?quote:
Hij gaf hen goed alleen Pepe was iets sneller en sterker..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is wachten op de 2-0, zag deze kans... geef em iets beter en hij kon zo doorlopen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Temlin het volgende:
Naja de Barca fappers en de succes supporters zijn ook weer blij.
Dat was geel, geen rood. Kom op man, je mag best een fanboy zijn maar dit was net zo erg rood als die van Swinkels tegen PSVquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet ie maar niet iemand verdedigen door hem bij de nek te pakken
Spoot Marco helemaal onder.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef F.M.D. het volgende:
het schijnt dat bertje in de studio helemaal uit z'n dak ging bij de goal van barca.
FireFox is anders wel stil hoor...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Temlin het volgende:
Naja de Barca succes supporters zijn ook weer blij.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Temlin het volgende:
Naja de Barca fappers en de succes supporters zijn ook weer blij.
Ik ben totaal geen fanboy vanquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat was geel, geen rood. Kom op man, je mag best een fanboy zijn maar dit was net zo erg rood als die van Swinkels tegen PSV
Je kunt het vergelijken met dat van Bouma, ontnemen van scoringskans > gewoon rood.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat was geel, geen rood. Kom op man, je mag best een fanboy zijn maar dit was net zo erg rood als die van Swinkels tegen PSV
Zeker weten, OOHOHOHOHOOHOHquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef Temlin het volgende:
Jeroen Greuter fapt zich nu ook helemaal dood.
Met dat van Bouma?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kunt het vergelijken met dat van Bouma, ontnemen van scoringskans > gewoon rood.
Dat van Bouma was toch niet te vergelijken man. Ik vond dit nou ook niet echt een doorgebroken speler. Maar ja.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kunt het vergelijken met dat van Bouma, ontnemen van scoringskans > gewoon rood.
Matties zijn bij hem thuis, hij ging even weg net... onder het mom van 'even plassen'quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
FireFox is anders wel stil hoor...
Albiol was Villa kwijt, en Villa stond alleen tegenover Iker.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat van Bouma was toch niet te vergelijken man. Ik vond dit nou ook niet echt een doorgebroken speler. Maar ja.
Dat was een rugbytackle op een speler die volledig doorgebroken was op volle snelheid. Dat is toch niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon een speler tegenhouden (vastpakken) die op de keeper afging.
Het was beide het vastpakken, tegenhouden van een speler die op de keeper afging.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat was een rugbytackle op een speler die volledig doorgebroken was op volle snelheid. Dat is toch niet te vergelijken.
Een speler vast houden die op de keeper af gaat krijg je geen rood voor. Alleen als ie doorgebroken is. Hier stonden ze gewoon naast elkaar. Het was een overtreding maar geen rood.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon een speler tegenhouden (vastpakken) die op de keeper afging.
Benzema is gekloont?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou Higuain en Kaka brengen. Benzema en Khedira eruit.
Benzema is er al uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou Higuain en Kaka brengen. Benzema en Khedira eruit.
Albiol was Villa kwijt, dat zag je toch?! dus hij was doorgebroken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Een speler vast houden die op de keeper af gaat krijg je geen rood voor. Alleen als ie doorgebroken is. Hier stonden ze gewoon naast elkaar. Het was een overtreding maar geen rood.
Nee dat zeg ik al de heletijdquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ibi scoort de 2-0.ik zeg het je dj v
Tikintaka fapfapquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef Alxander het volgende:
Ben ik de enige die zich zit te ergeren aan dat voetbal van Barcelona? Is toch niet om aan te zien, alsof ze een euro voor elke pass (die niks oplevert) krijgen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |