Hm, vind groepen over het algemeen meer hebben dan enkel vocalisten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
Net haar album gehaald, goeie zangeres.
Ik zou zo maar weinig goede groepen van nu kunnen opnoemen, het enige wat ik nog een enorm mooi lied vond "laatste tijd" was "Underdog" van Spoon.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, vind groepen over het algemeen meer hebben dan enkel vocalisten.
Ligt natuurlijk ook aan je genrequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou zo maar weinig goede groepen van nu kunnen opnoemen, het enige wat ik nog een enorm mooi lied vond "laatste tijd" was "Underdog" van Spoon.
Ik heb niet echt specifieke genres, kan net zo genieten van kansloos folk als van country als van rock of pop. Als het maar niet iets te maken heeft met een grondstof of "hard" (e.g. Hard Metal).quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Licht natuurlijk ook aan je genre
Haha, ja, herkenbaar, herkenbaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb niet echt specifieke genres, kan net zo genieten van kansloos folk als van country als van rock of pop. Als het maar niet iets te maken heeft met een grondstof of "hard" (e.g. Hard Metal).
Erg soft allemaal hoor. En ik ben de Billy Joel versie van To make you feel my love gewend, net wat pittiger.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
Net haar album gehaald, goeie zangeres.
Haha inderdaad, ik weet nog dat ik een keer heb staan line-dancen met rednecks op deze:quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Haha, ja, herkenbaar, herkenbaarHeb alsnog favoriete artiesten.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha inderdaad, ik weet nog dat ik een keer heb staan line-dancen met rednecks op deze:
Geweldige tijd.
Het is ook soft, maar echte muziek in de trant van Dire Straits, Billy Joel, Bruce Springsteen, Eric Clapton, Eagles en dergelijke maken ze niet meer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Erg soft allemaal hoor. En ik ben de Billy Joel versie van To make you feel my love gewend, net wat pittiger.
Wat een onzin. Verdiep je eens!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook soft, maar echte muziek in de trant van Dire Straits, Billy Joel, Bruce Springsteen, Eric Clapton, Eagles en dergelijke maken ze niet meer.
Ik ben oppervlakkig radio luisteraar met af en toe een album als ik er zin aan heb m'n oordopjes in te doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Verdiep je eens!
Doobie Brothersquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
Hij heeft wel gelijk dat de mainstreamartiesten van nu niet zo goed waren als vroeger. Een band als de Doobie Brothers scoort nu geen wereldhit meer met What a fool believes en krijgt daar 4 grammy's voor. Het moet autotune zijn, hype en dat soort shit.
Als je de hitlijsten van 20-40 jaar geleden erbij pakt zie je dat er toen net zoveel pulp geproduceerd werd als nu. Wat je nu herinnert van toen, is het beste wat toen te bieden had. Dat kleurt je beeld.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
Hij heeft wel gelijk dat de mainstreamartiesten van nu niet zo goed waren als vroeger. Een band als de Doobie Brothers scoort nu geen wereldhit meer met What a fool believes en krijgt daar 4 grammy's voor. Het moet autotune zijn, hype en dat soort shit.
Ik weet niet, heb laatst de "Top hits van de jaren 2000" geluisterd, maar 't kwam niet overeen qua kwaliteit met de jaren 70 en 80.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als je de hitlijsten van 20-40 jaar geleden erbij pakt zie je dat er toen net zoveel pulp geproduceerd werd als nu. Wat je nu herinnert van toen, is het beste wat toen te bieden had. Dat kleurt je beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |