quote:
quote:
3 op een rijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
Je hoopt ook nog stiekem dat MissJ langskomt vanavond ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
_TT![]()
![]()
![]()
ik wilde hem niet, maar moet eigenlijk echt naar bed
Komt niet langs, heeft een feestjequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hoopt ook nog stiekem dat MissJ langskomt vanavond ?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
Komt niet langs, heeft een feestje![]()
Yep, is de hond aan het uitwringen en haar man aan het verwennenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
Jesje is in het vorige draadje achtergebleven
dat had ze gezegd jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
Yep, is de hond aan het uitwringen en haar man aan het verwennen![]()
ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat had ze gezegd jaik denk dat ik te gefixeerd was op dat nummertje 301
quote:
Bar in de OP is al een paar uur geopend.... Ik zeg lekker niet waar de perriers en HJs staan, de heren weten ze zelf al te vindenquote:
wij welquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bar in de OP is al een paar uur geopend.... Ik zeg lekker niet waar de perriers en HJs staan, de heren weten ze zelf al te vinden
quote:
quote:
anders istie te snel op denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en zoiets lekkers achter een spoiler zetten waar gaat het heen met de wereld
Ja een zwerfhondje zielig hèquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef bazb het volgende:
Hebben ze die hond in Portugal van de straat getrokken ofzo?
dan wil iedereen ervan, en hier zijn er minderquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en zoiets lekkers achter een spoiler zetten waar gaat het heen met de wereld
En wij zijn toch lieverquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan wil iedereen ervan, en hier zijn er minder![]()
Waarschijnlijk komt Toverheks zo ook een stukje halen, en zij mag er wel twee denk ik om haar goeie streamverslagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan wil iedereen ervan, en hier zijn er minder![]()
Volgens mij moet ik bij bakkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt Toverheks zo ook een stukje halen, en zij mag er wel twee denk ik om haar goeie streamverslagen
kans is groot met de lekkerbekken hierquote:
Zij mag wel, als de rest maar wegblijft. In het bijzonder een aantal niet nader te benoemenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt Toverheks zo ook een stukje halen, en zij mag er wel twee denk ik om haar goeie streamverslagen
ik presies 200quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef Niki.P het volgende:
Heb vandaag al meer dan 300 postsen die stats zijn van 2 uur geleden....
doe normaal. Je wil bol en mark gewoon voorbijquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef Niki.P het volgende:
Heb vandaag al meer dan 300 postsen die stats zijn van 2 uur geleden....
geen late-night counselling voor jou kokje?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zij mag wel, als de rest maar wegblijft. In het bijzonder een aantal niet nader te benoemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |