Ja voor metalquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Die Les Paul is ook niet verkeerd toch?
Ja zeg dat danquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oh, maar dit is een heel andere band hoor
Dit is een echte band waar we cd's mee maken en mee optreden. En waar mensen daadwerkelijk op zitten te wachten. Dat andere is nog lang niet zoiver, insteek is ook heel anders.
Ik ook, ik lag dus niet aan mij.quote:Op zondag 17 april 2011 00:20 schreef guitarist het volgende:
Ik krijg het nieuwe deel automatisch in mijn AT, nice.
Lekker motiverend dit.quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef brother52 het volgende:
De laatste tijd? Wil je beweren dat het ooit goed klonk?
Inderdaad, goede update!quote:Op zondag 17 april 2011 00:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ook, ik lag dus niet aan mij.
Handig.
wat een zielige opmerkingquote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef brother52 het volgende:
Als ik depri ben speel ik juist beter.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:50 schreef Braddie het volgende:
Ik moet weer wat meer gitaar gaan spelen, ik merk dat nu ik wat depdi ben wat minder gitaar speel, en als ik al wat gitaar speel dan klinkt het de laatste tijd slecht.
Je hebt duidelijk zijn filmpjes nog niet gezien.quote:
*gniffel*quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef brother52 het volgende:
Om het maar voor de 12.458ste keer uit te leggen: het gaat niet over je gitaarspel op zich, maar hoe je er altijd over doet en blijft doen en er echt nooit van leert, blijkbaar.quote:Op zondag 17 april 2011 01:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet... vanwaar die haat op mijn gitaar/gitaarspel?
quote:Dribbel, hoe bevalt die Behringer controller eigenlijk?![]()
Alleen de bitariften staan er niet tussen!quote:
Er staan nog veel meer niet tussen. Ik mis #431 t/m #482quote:Op zondag 17 april 2011 09:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Alleen de bitariften staan er niet tussen!
Idd, handig!!!quote:Op zondag 17 april 2011 00:20 schreef guitarist het volgende:
Ik krijg het nieuwe deel automatisch in mijn AT, nice.
Vandaar al die motoren hier in de buurt?quote:Op zondag 17 april 2011 10:05 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Idd, handig!!!
PS voor de liefhebbers: vanmiddag is er in eindhoven op de kanaaldijk noord een heel groot Harley-davidson / blues / rockabilly / classic cars feest! Dat wordt lekker feesten!!!
Ligt denk ik niet aan je router, maar aan wat de andere mensen aanbieden als upload voor het downloaden voor jouw van bestanden...quote:Op zondag 17 april 2011 11:34 schreef Muchachooo het volgende:
lol wtf, uTorrent geeft bij 'Installatiehulp' aan dat mijn maximum upload rate 40Mbit/s (klopt ongeveer) is en mijn maximum download rate 1.78 Mbit/s is.
Zit hier op glasvezel, aanbod is 100Mbit/s.
Wat heb ik toch een schijtrouter
Nou ik krijg 'm nog niet aan de praat ik denk dat de bedrading verkeerd gesoldeerd is..quote:
je hebt een van de jacks nog niet van een draad naar je switch voorzien (degene met alle aardes, de input is dat volgens mij), die moet je nog vastmaken aan het middelste lipje van je 3pdt switchquote:Op zondag 17 april 2011 11:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nou ik krijg 'm nog niet aan de praat ik denk dat de bedrading verkeerd gesoldeerd is..
[ afbeelding ]
Zie wat er fout zit?
quote:Op zondag 17 april 2011 11:37 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ligt denk ik niet aan je router, maar aan wat de andere mensen aanbieden als upload voor het downloaden voor jouw van bestanden...
want als je een upload van 40mbit hebt, dan is over het algemeen je download hoger (oke, I know, je hebt onsnet, en dus 100 up en 100 down).
Vanuit het perspectief van je upload, lijkt me dat je router een verbeter punt zou kunnen zijn
quote:Op zondag 17 april 2011 11:55 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
je hebt een van de jacks nog niet van een draad naar je switch voorzien (degene met alle aardes, de input is dat volgens mij), die moet je nog vastmaken aan het middelste lipje van je 3pdt switch
kan gebeurenquote:
Breng het dan ook zo, en breng het niet zo alsof ik een gitarist ben die net 2 noten weet te vinden.quote:Op zondag 17 april 2011 01:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Om het maar voor de 12.458ste keer uit te leggen: het gaat niet over je gitaarspel op zich, maar hoe je er altijd over doet en blijft doen en er echt nooit van leert, blijkbaar.
quote:Op zondag 17 april 2011 12:01 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
kan gebeuren
gelukkig heb je hier een zelfbouweffectenguru zitten (die nog steeds een niet-werkende DLS heeft)
Is het dus de vraag hoe de upload van de tegenpartij zit, daarnaast, draadloos als in de g variant? dan zit je max sowieso maar op 56 mbit, zonder overhead mee te rekenen... Dus naast een nieuwe router zou je een nieuwe netwerkkaart moeten hebben. Maar dat lost het probleem van uploaders niet op, dat die dat meestal op een laag pitje doen...quote:Op zondag 17 april 2011 12:00 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tests zeggen dat het wel goed zit (ik zit wel op draadloos namelijk!) maar uTorrent heeft gewoon 6 downloads met een prima ratio die níet boven de 20kB/s uitkomen...
heb een Linksys WRT160N, en mijn laptop is nog geen jaar oud, heeft dus gewoon een N-kaart.quote:Op zondag 17 april 2011 12:20 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Is het dus de vraag hoe de upload van de tegenpartij zit, daarnaast, draadloos als in de g variant? dan zit je max sowieso maar op 56 mbit, zonder overhead mee te rekenen... Dus naast een nieuwe router zou je een nieuwe netwerkkaart moeten hebben. Maar dat lost het probleem van uploaders niet op, dat die dat meestal op een laag pitje doen...
Ligt gewoon aan de uploadersquote:Op zondag 17 april 2011 12:21 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
heb een Linksys WRT160N, en mijn laptop is nog geen jaar oud, heeft dus gewoon een N-kaart.
Wat genakt zegt, en in dat geval hoef je mogelijk alleen je router te upgraden/juist in te stellenquote:Op zondag 17 april 2011 12:21 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
heb een Linksys WRT160N, en mijn laptop is nog geen jaar oud, heeft dus gewoon een N-kaart.
heb die nou 20 min aan staan, is tot nu toe nog niet boven de 15 kB/s gekomen.quote:Slackware, one of the many Linux distributions, is great to test since it is hosted on dedicated servers. It will max out your internet connection within a few minutes (10-15 on average).
HAHAHAquote:Op zondag 17 april 2011 12:47 schreef Muchachooo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had in de preferences max upload speed en max download speed omgedraaid, max download stond op 100 kB/s
IK WIN!!!! (en ik zit ook via draadloos)quote:Op zondag 17 april 2011 12:00 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tests zeggen dat het wel goed zit (ik zit wel op draadloos namelijk!) maar uTorrent heeft gewoon 6 downloads met een prima ratio die níet boven de 20kB/s uitkomen...
Verder een static IP, poorten geforward...
niet draadloos haal ik 85 down en 80 upquote:Op zondag 17 april 2011 13:05 schreef guitarist het volgende:
[..]
IK WIN!!!! (en ik zit ook via draadloos)
[ afbeelding ]
Edit: niet draadloos haal ik 60mbit up!
Haha mooi.quote:Op zondag 17 april 2011 13:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Mijn buren vinden 'm nu al hinderlijk
![]()
Goed spul dus
Ik voel me zielig.quote:Op zondag 17 april 2011 13:11 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
niet draadloos haal ik 85 down en 80 up
quote:Op zondag 17 april 2011 13:26 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Haha mooi.
Leuk he, effecten zelf maken
Die van mij is nog lagerquote:
Heb ik ook hoor deanquote:
Ik win:quote:
ik wil ook ftthquote:Op zondag 17 april 2011 17:29 schreef Aresdreams het volgende:
[ afbeelding ]
snap alleen f niet waarom me upload zo laag is...
misschien staat de pc van vrouwlief aan en zit die in de weg...
Oh ja gitaarmuziek lalalalaquote:
Ik zit niet op de campus ik zit ook gewoon thuisquote:Op zondag 17 april 2011 18:10 schreef guitarist het volgende:
Niet eerlijk want jullie zitten op de campus en ik heb die snelheid gewoon thuis! ;D
Zit gewoon thuis hoorquote:Op zondag 17 april 2011 18:10 schreef guitarist het volgende:
Niet eerlijk want jullie zitten op de campus en ik heb die snelheid gewoon thuis! ;D
OK prima. Deal.quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Braddie het volgende:
Ik word gek.... mijn keyboard skills gaan vooruit, mijn bas skills gaan vooruit, maar ik krijg al een week amper nog een fatsoenlijke slag meer uit m`n gitaar, en ik raak de laatste tijd veel vaker extra snaren enzo.... wtf....
DIT HEEFT NIKS MET GITAREN TE MAKEN!quote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef Muchachooo het volgende:
lolwut http://tweakers.net/nieuw(...)internet-bouwen.html
Ik winquote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik win:
Download: 3,5 Mbps
Upload: 0,75 MBps
NOFI: niet iedereen is geschikt als gitarist, als bassen je beter ligt gewoon lekker gaan bassen!quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Braddie het volgende:
Ik word gek.... mijn keyboard skills gaan vooruit, mijn bas skills gaan vooruit, maar ik krijg al een week amper nog een fatsoenlijke slag meer uit m`n gitaar, en ik raak de laatste tijd veel vaker extra snaren enzo.... wtf....
Auw, ik verhuis binnen 2 maanden gelukkigquote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik win [ afbeelding ]
Vooruit, gedeelde laatste plaats![]()
Ik nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Auw, ik verhuis binnen 2 maanden gelukkig
Ik heb gewoon buren, maar die zeiken niet. Zouden ze eens moeten proberen (ze hebben een haan die me soms wakker maakt, ik kan ook klagen :p )quote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Maar tegen de tijd dat hier glasvezel ligt ben ik ook 6 voet onder.
Maarr, Hier klagen alleen mijn ouders als ik het volume opendraai, de buren wonen sowieso 50 meter verder en die zijn relaxed. En het volgende setje buren woont nog verder![]()
En niet iedereen is geschikt als bassist! Met name gitaristen nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef guitarist het volgende:
[..]
NOFI: niet iedereen is geschikt als gitarist, als bassen je beter ligt gewoon lekker gaan bassen!
Dat!quote:Op zondag 17 april 2011 22:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En niet iedereen is geschikt als bassist! Met name gitaristen niet.
Ben je naar een luid feest geweest?quote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef Braddie het volgende:
Ik begin gewoon ècht te denken dat er iets met mijn gehoor aan de hand is, gitaren stemmen op m`n gehoor gaat ook al niet meer, zelfs met een tuner vraag ik me af of het wel goed is, ik had vandaag de gitaar in F gestemd omdat ik wel dacht dat ik hem goed had, terwijl ik vorige week nog prima gehoor had...
Braddie het kan ons niet schelen braddie het kan ons niet schelen braddie niet stelen braddie niet stelenquote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef Braddie het volgende:
Ik begin gewoon ècht te denken dat er iets met mijn gehoor aan de hand is, gitaren stemmen op m`n gehoor gaat ook al niet meer, zelfs met een tuner vraag ik me af of het wel goed is, ik had vandaag de gitaar in F gestemd omdat ik wel dacht dat ik hem goed had, terwijl ik vorige week nog prima gehoor had...
Nee niet eens, dat is het juist.... ik bezoek amper concerten 4 per jaar is echt mijn max, en ik luister ook niet gek hard muziek (het komt niet boven de 80-90 db uit, en nja... koptelefoon gebruik ik amper, alleen als het ècht nodig is).quote:
Als je je kut voelt gaat alles moeilijker, das logisch lijkt mij.quote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee niet eens, dat is het juist.... ik bezoek amper concerten 4 per jaar is echt mijn max, en ik luister ook niet gek hard muziek (het komt niet boven de 80-90 db uit, en nja... koptelefoon gebruik ik amper, alleen als het ècht nodig is).
Misschien beeld ik het mezelf in, omdat ik me al een tijdje vrij slecht voel...
Ok, ja misschien is het wel een idee om me even een beetje te focussen op wat andere dingen, en inderdaad het forummen te minderen!quote:Op maandag 18 april 2011 00:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
Als je je kut voelt gaat alles moeilijker, das logisch lijkt mij.
Maar als je steeds post dat het zo slecht gaat en dan raar op kijkt als men je bestempelt als huilie moet je niet raar opkijken
Stop anders eens een tijdje met het bezoeken van dit forum? LET: dit is niets persoonlijks echter volgens mij werkt het aardig demotiverend hier voor je. Laat de gitaar gewoon rusten tot je echt weer zin hebt om te spelen.
Al met al: Live your life
Ja het viel een beetje uit het niets. Weet niet wie de FB-pagina doet.quote:Op maandag 18 april 2011 01:33 schreef guitarist het volgende:
Ah, ik dacht, dat gaan we nog wel even officieel aankondigen, maar schijnbaar niet.
Nou ja, ik ga nog 1 show doen met IKC en dan stop ik er mee. Na 5 jaar mooie tijd om te stoppen.
Kwa genre zijn we een beetje uit elkaar gegroeid. En mijn motivatie was steeds verder te zoeken, helemaal sinds Joris er uit is (januari), ik had niet echt het gevoel dat we nog een band waren.
Helaas, maar tijd voor een nieuwe stap.
Mja, richten op studie, stage (Kink FM), projecten, etc.quote:Op maandag 18 april 2011 01:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja het viel een beetje uit het niets. Weet niet wie de FB-pagina doet.
Weet je al wat je wilt gaan doen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Das minder...quote:Op maandag 18 april 2011 01:33 schreef guitarist het volgende:
Ah, ik dacht, dat gaan we nog wel even officieel aankondigen, maar schijnbaar niet.
Nou ja, ik ga nog 1 show doen met IKC en dan stop ik er mee. Na 5 jaar mooie tijd om te stoppen.
Kwa genre zijn we een beetje uit elkaar gegroeid. En mijn motivatie was steeds verder te zoeken, helemaal sinds Joris er uit is (januari), ik had niet echt het gevoel dat we nog een band waren.
Ik denk niet echt dat de bandleden van beide bands vrolijk worden als we gaan ruilen!quote:Op maandag 18 april 2011 07:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Das minder...
Misschien kunnen we een tijdje ruilen!
I Kissed Charles Manson krijg je danquote:Op maandag 18 april 2011 09:04 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat de bandleden van beide bands vrolijk worden als we gaan ruilen!
Hmm wist niet dat dat bandje van jou nog zo bekend was johquote:Op maandag 18 april 2011 01:33 schreef guitarist het volgende:
Ah tof, Henk is zeker een toffe kerel. Goed muziekhart!quote:Op maandag 18 april 2011 10:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Zonde BrianHeb zaterdag nog ff staan praten met Henk Kanning van Kink, relaxe kerel
Nee dat niet was maar een kort gesprek ff demo-tje besproken. Hij vond het wel tof klinken dus dat is wel vet. Als we het in goeie kwaliteit hebben opgenomen kom ik wel een keer die kant op.quote:Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ah tof, Henk is zeker een toffe kerel. Goed muziekhart!
Heb je nog gezegd dat je mij kent?
Tof, bij in goede kwaliteit opnemen kan ik wel een keertje helpen!quote:Op maandag 18 april 2011 12:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dat niet was maar een kort gesprek ff demo-tje besproken. Hij vond het wel tof klinken dus dat is wel vet. Als we het in goeie kwaliteit hebben opgenomen kom ik wel een keer die kant op.
Doen jullie eigenlijk ook live bandjes daar dan of is dat vooral akoestisch ?
Leuk! Doet dat metalprogramma bij Kink FM nog dingen? Is toch samen met Aardschok ofzo?quote:Op maandag 18 april 2011 12:09 schreef guitarist het volgende:
[..]
Tof, bij in goede kwaliteit opnemen kan ik wel een keertje helpen!
Ik zal je zo even een mix sturen van het brakke bandje van zaterdag, klinkt nog best lekker namelijk!
Ze gaan steeds meer bandjes echt live doen, lekker rock 'n roll op een smal gangetje. Dat is mijn taak daar onder andere, live geluid voor bandjes doen!
quote:Op maandag 18 april 2011 09:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
I Kissed Charles Manson krijg je dan.
Cool thnxquote:Op maandag 18 april 2011 12:09 schreef guitarist het volgende:
[..]
Tof, bij in goede kwaliteit opnemen kan ik wel een keertje helpen!
Ik zal je zo even een mix sturen van het brakke bandje van zaterdag, klinkt nog best lekker namelijk!
Ze gaan steeds meer bandjes echt live doen, lekker rock 'n roll op een smal gangetje. Dat is mijn taak daar onder andere, live geluid voor bandjes doen!
quote:Op maandag 18 april 2011 09:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tof, ik hoor het wel als je een keer hulp wil hebben!quote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Cool thnxJa het heeft nu allemaal op een half laag pitje gestaan door de zanger die z'n huis had gekocht en alles zelf ging verbouwen enz blalbabl maar al shet goed is is hij vandaag z'n laatste spullen aan het verhuizen dus dan kunnen we echt vol aan de slag
![]()
Demo opnemen, fotoshoot, waarschijnlijk nog een video opnemen, en uiteraard veel optreden
Als het eenmaal goed op z'n pootjes staat komen we wel een keer bij jou langs bij Kink
Hoelang loop je daar stage eigenlijk ?
Is het erg als ik Charles Manson niet ken?quote:Op maandag 18 april 2011 09:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nice dat is wel vetquote:Op maandag 18 april 2011 13:04 schreef guitarist het volgende:
[..]
Tof, ik hoor het wel als je een keer hulp wil hebben!
Nu tot de zomervakantie 1 dag in de week, en met wat festivals mee. Na de zomervakantie fulltime. Sowieso tot Januari en misschien daarna nog wel langer.
Zegt meneer die 9 van de 10 keer bij een 7 stringquote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef Muchachooo het volgende:
Wauw, na 5 jaar weer eens In Flames opgezet, damn wat gaat dat hard
Heerlijk gewoon, zou bijna een extra gitaar kopen en er een 7-string set op zetten om mee te kunnen raggen![]()
ook leuke tekst: 'make sure that you die in time'.
omdat die van jou altijd van die punten hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 13:22 schreef genakt het volgende:
[..]
Zegt meneer die 9 van de 10 keer bij een 7 stringpost
Tof. Jij zou dan ook bijvoorbeeld dingen mogen regelen bij een radio station of zo?quote:Op maandag 18 april 2011 13:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nice dat is wel vetIk ga me binnenkort ook eens orienteren wat ik waar wil gaan doen. Na de zomer eerst 2 minors en dan vanaf januari een half jaar stage.
Punten ?quote:Op maandag 18 april 2011 13:24 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
omdat die van jou altijd van die punten hebben![]()
en ik bedoelde een 7-string set op een 6-string, dus minus de e-snaar
Vind jijquote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef Muchachooo het volgende:
je kan zeggen wat je wilt, maar ik vind die dingen allemaal lelijk
die gast van IF weet tenminste wat gitaren zijn:
[ afbeelding ]
Google maar, dan snap je de grapquote:Op maandag 18 april 2011 13:05 schreef guitarist het volgende:
[..]
Is het erg als ik Charles Manson niet ken?
Dudequote:Op maandag 18 april 2011 13:05 schreef guitarist het volgende:
[..]
Is het erg als ik Charles Manson niet ken?
Black beautyquote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef Muchachooo het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, zo een heb ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef Muchachooo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo, ben ik daar niet hip genoeg voor dan?quote:Op maandag 18 april 2011 09:04 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat de bandleden van beide bands vrolijk worden als we gaan ruilen!
Krap?quote:Op maandag 18 april 2011 18:10 schreef The_Dean het volgende:
Vanaf nu word een goed bod voor de LP overwogen.
kan je dan niet gewoon een dikkere 6-snaar set kopen?quote:Op maandag 18 april 2011 13:24 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
omdat die van jou altijd van die punten hebben![]()
en ik bedoelde een 7-string set op een 6-string, dus minus de e-snaar
Ja. Vooral omdat ik een nieuwe auto nodig heb, en de bank niet meewerkt, waardoor ik in rap tempo zelf alles bij elkaar moet harken. En het enige wat voor mij 'snel' geld op kan leveren zijn gitaren. Maar dan wel een goed bod, wil hem toch eigenlijk liever niet kwijtquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 | |Guitar 1 | |-----------------|------------------|-----------------|-----------------| |-----------------|------------------|-----------------|-----------------| |-----------------|------------------|-----------------|-----------------| |-----------------|------------------|-----------------|-----------------| |-----5---7-------|-8---10---8-7-3-5-|-----5---7-------|-8---7---8-7-3-5-| |-0-0---0---0-0-0-|---0----0---------|-0-0---0---0-0-0-|---0---0---------| | | | | | |
Ik zie niet in waarom je het niet consequent up/down kan doen ?quote:Op maandag 18 april 2011 18:38 schreef maniack28 het volgende:
guys.. vraagje.. mijn alternate picking over meerdere snaren is wack, daarom wil ik oefenen met leuke nummers. Heb nu Confined van As I Lay Dying gepakt..
Alleen hoe doe je die alternate picking daar?
Stemming: Drop D of Drop Dd
[ code verwijderd ]
Zeg maar, wanneer doe ik up en down? Want je gaat me niet vertellen dat je dit consequent up/down kan doen, dat lijkt me niet praktisch. Met alleen downstrokes lukt het wel, maar dan blijf ik in mijn vaste downstroke oefeningen zitten die ik wel al vrij goed kan, dus dat wil ik niet.
edit - en demp je de grondtoon (D noot) ook af of niet?
Ja dat dus en als je meer noten op 1 snaar aanslaat gewoon alternate pickenquote:Op maandag 18 april 2011 18:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je het niet consequent up/down kan doen ?
Daarnaast wil je dit soort riffs eignelijk altijd wel met downstrokes spelen.
Het hele putn van dat alternate picking is dat je het consequent up/down doet
Metal drummen = topsportquote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe overleeft zo'n drummer een optreden ?
Met downstrokes kan ik het dus al en ik heb het idee dat je verderop (snellere nummers) dan tegen een fysieke limiet aanloopt omdat je alleen downstrokes doet. Maar ik ga consequent up/down doen tot ik er moet van word haha...quote:Op maandag 18 april 2011 18:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je het niet consequent up/down kan doen ?
Daarnaast wil je dit soort riffs eignelijk altijd wel met downstrokes spelen.
Het hele putn van dat alternate picking is dat je het consequent up/down doet
Doe gewoon deze nummers downstroke, en degene die je niet haalt met alternatequote:Op maandag 18 april 2011 18:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Met downstrokes kan ik het dus al en ik heb het idee dat je verderop (snellere nummers) dan tegen een fysieke limiet aanloopt omdat je alleen downstrokes doet. Maar ik ga consequent up/down doen tot ik er moet van word haha...
"Ik zoek een lettertype voor mijn bandlogo"quote:Op maandag 18 april 2011 19:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb de poster gelezen maar ik heb geen flauw idee wat de namen van de bands zijn die er spelen
Vandaar dat regeltje eronder! Service he?quote:Op maandag 18 april 2011 19:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb de poster gelezen maar ik heb geen flauw idee wat de namen van de bands zijn die er spelen
Onorach ?quote:Op maandag 18 april 2011 19:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vandaar dat regeltje eronder! Service he?.
Ons logo kun je wel lezen.
Op het moment heb ik er nog gemixte gevoelens over, maar ik heb er ook nog niet heel erg veel mee gespeeld.quote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Muchachooo het volgende:
CoiLive, jij hebt toch een Novation Nocturn 49 Keyboard?
Hoe bevalt die?
Tof!quote:Op maandag 18 april 2011 19:18 schreef Dribbel_ het volgende:
http://picosong.com/XBe/
Riffje verzonnen voor eventueel nieuw nummer. Tof of niet ?
Ah, kijk dat is een keer in de buurt. Moet te doen zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 19:00 schreef Witchfynder het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste gig met de nieuwe gitarist! Speciaal voor onze noorderlijke vrienden!.
Niet per se.quote:Op maandag 18 april 2011 15:37 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Gibson Les Paul Custom ja![]()
BB heeft 3 humbuckers
De drempel om de alternatenummers dan te leren is te hoog, omdat ik het niet kan.. daarom was ik op zoek naar iets rustigere nummers die ik alternate kan leren, zonder dat ik eerst 3 jaar bezig ben om van 25% snelheid naar 100% snelheid te komen. Dat frustreert mequote:Op maandag 18 april 2011 18:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe gewoon deze nummers downstroke, en degene die je niet haalt met alternate
neuh dat niet zozeer, maar ik wil nog wel eens miditracks bouwen en om die nou in te spelen via mijn toetsenbordquote:Op maandag 18 april 2011 19:23 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Op het moment heb ik er nog gemixte gevoelens over, maar ik heb er ook nog niet heel erg veel mee gespeeld.
Eigenlijk heb ik helemaal geen gemixte gevoelens
Hij doet wat die moet doen en dat doet die goed. Automap is geweldig en werkt perfect (hoewel de maps die ze zelf toevoegen voor plugins niet helemaal goed zijn, maar dat is persoonlijk en kun je makkelijk aanpassen).
Een ding waar ik eerst over schrok van de hardheid waarmee je op de toetsen moest rammen om van zacht naar hard te gaan, maar het bleek dat je dit per instrument kon instellen. Ik heb wel het idee dat hij onder Logic Pro beter werkt dan onder Pro Tools qua de hardheid waarmee je moet rammen.
Een ding waar mensen over zeuren zijn de drumpads. Mensen vinden dat je te hard moet rammen. Aangezien ik geen ervaring heb met drumpads kan ik het niet vergelijken met iets anders, maar ik vind dat ze fijn werken. Ook kun je de sensitiviteit instellen mocht je het iets anders willen hebben.
Overall ben ik erg tevreden. Vind het wel jammer dat hij niet van aluminium is en dat de draaiknopjes erg goedkoop aanvoelen, maar voor de prijs (211 euro bij Thomann.de) doet die wat die moet doen erg goed
Ik raad hem je aan
Als je echter echt wil piano spelen kun je beter een grotere 'piano' nemen met gewogen toetsen. Ik heb hier ook een Fatar Studio Logic SL-880 Pro staan, maar dat ding is zo lomp groot dat ik hem nu in een hoek heb staan en eigenlijk niet gebruik
Eigenlijk ook mijn reden. Dat lompe ding was te lomp om even snel een drum dingetje in te spelen. Via het toetsenbord kan ook wel, maar dan zit je vast aan een vaste velociteit (wat je trouwens wel makkelijk even kan omzetten naar een meer random patroon)quote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
neuh dat niet zozeer, maar ik wil nog wel eens miditracks bouwen en om die nou in te spelen via mijn toetsenbord
en misschien leer ik er inderdaad ook nog wat van qua piano spelen, maar dat is niet mijn eerste prioriteit
De 'enige' manier is om alles alternate te spelen. In ieder geval als je oefent. Zo kom je er het snelst.quote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
De drempel om de alternatenummers dan te leren is te hoog, omdat ik het niet kan.. daarom was ik op zoek naar iets rustigere nummers die ik alternate kan leren, zonder dat ik eerst 3 jaar bezig ben om van 25% snelheid naar 100% snelheid te komen. Dat frustreert me
1 2 | |-----5---7-------|-8---10---8-7-3-5-|-----5---7-------|-8---7---8-7-3-5-| |-0-0---0---0-0-0-|---0----0---------|-0-0---0---0-0-0-|---0---0---------| |
Oh je mag zeker doen wat je wil, je kan ook met je tenen spelen. Maar in de regel doe je dat soort dingen gewoon nietquote:Op maandag 18 april 2011 20:13 schreef BurnaBoy het volgende:
Het kan allebei. Ik vond het makkelijker als je begon met een upstroke maar dat maakt niks uit. Dat bedoel ik meer.
En waarom je zou beginnen met een upstroke, Waarom niet? Er is geen gebod voor toch
Als het op een hogere snelheid aankomt is het soms niet meer bij te houden dus dan kom je daarop uitquote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef Dawnbreaker het volgende:
waarom zou je dat eigenlijk alternate picken? ik doe zoiets bijna altijd met downstrokes of doe ik dan iets fout
Waarom zou dat niet kunnen als je beter uitkomt... Komt toch echt hetzelfde geluid eruitquote:Op maandag 18 april 2011 20:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een maat beginnen met een upstroke ?
Omdat je dan het hele nummer in feite qua aanslag wat je gewend bent een halve tel opschuift. Het kan wel maar echt natuurljik gaat het niet over komen lijkt me zo.quote:Op maandag 18 april 2011 20:39 schreef genakt het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen als je beter uitkomt... Komt toch echt hetzelfde geluid eruit
Ik wilde eigenlijk voor de M-audio Oxygen 49 gaan, maar die drumpads en dat automap lijkt me toch veel handiger en dat extra beetje geld meer dan waard...quote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Eigenlijk ook mijn reden. Dat lompe ding was te lomp om even snel een drum dingetje in te spelen. Via het toetsenbord kan ook wel, maar dan zit je vast aan een vaste velociteit (wat je trouwens wel makkelijk even kan omzetten naar een meer random patroon)
Deze twee zijn dan misschien ook een goede keuze:
http://www.thomann.de/nl/cme_mkey.htm
Ik ken iemand die deze heeft en hij doet het goed
http://www.thomann.de/nl/cme_ukey_blau.htm
Deze voor iets meer opties, maar heb ik geen ervaring mee
Can't Stop van de Peppers? Die main riff speel ik iig alternate.quote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
De drempel om de alternatenummers dan te leren is te hoog, omdat ik het niet kan.. daarom was ik op zoek naar iets rustigere nummers die ik alternate kan leren, zonder dat ik eerst 3 jaar bezig ben om van 25% snelheid naar 100% snelheid te komen. Dat frustreert me
Die speel je juist weer met een hele slag waarin je de snaren dempt, niet echt alternate over losse snaren tochquote:Op maandag 18 april 2011 21:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Can't Stop van de Peppers? Die main riff speel ik iig alternate.
Ik speel wel een paar noten naar boven zeg maar. Maar ik weet ook niet of ik 'm helemaal goed speel hahaquote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die speel je juist weer met een hele slag waarin je de snaren dempt, niet echt alternate over losse snaren toch
Alleen heb ik em daar niet heel netjes gespeeldMAar gaat om het idee
quote:
Ik wil eigenlijk alleen elektrisch spelen op een vette jazzbak, maar ik wil er a) geen geld aan uitgeven en b) heb ik geen zin om zulke licks te lerenquote:Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef -Menn0- het volgende:
Ik speel alleen nog maar akoestisch de laatste tijd. Geen zin om moeilijken nummers te leren, speel alleen nog maar nummers die ik ook kan zingen. Alleen maar akkoorden en fingerpicking... Totaaaaal geen motivatie om elektrisch te scheuren
Ik heb 2 hele vette gitaren hier staan maar zodra ik de gebruikelijke Metallica riffjes d'r uit geknald heb, ben ik er alweer klaar mee.... Geen zin om nieuwe liedjes te lerenquote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alleen elektrisch spelen op een vette jazzbak, maar ik wil er a) geen geld aan uitgeven en b) heb ik geen zin om zulke licks te leren
Misschien toch eens een bandje beginnen? Dan moet je wel. Als het te vrijblijvend is wordt het vaak niks, tenzij je een ijzeren discipline hebt...quote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb 2 hele vette gitaren hier staan maar zodra ik de gebruikelijke Metallica riffjes d'r uit geknald heb, ben ik er alweer klaar mee.... Geen zin om nieuwe liedjes te leren
Yep die kan erg makkelijk zelfs omda thet allemaal 8en achter elkaar zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 21:22 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik speel wel een paar noten naar boven zeg maar. Maar ik weet ook niet of ik 'm helemaal goed speel haha
Maar ik keek even naar die tab van Maniack28, en volgens mij kun je die gewoon alternate picken of niet? Dat kwam gewoon uit leek mij, met de downstrokes op de noten met accent. Wat zie ik nu over het hoofd?
Vanwaar dequote:Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef -Menn0- het volgende:
Ik speel alleen nog maar akoestisch de laatste tijd. Geen zin om moeilijken nummers te leren, speel alleen nog maar nummers die ik ook kan zingen. Alleen maar akkoorden en fingerpicking... Totaaaaal geen motivatie om elektrisch te scheuren
Gefeliciteerd; Je wordt door mij tot verstandig persoon geslagen!quote:Op maandag 18 april 2011 20:52 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk voor de M-audio Oxygen 49 gaan, maar die drumpads en dat automap lijkt me toch veel handiger en dat extra beetje geld meer dan waard...
Ga dan lekker aan de Elliott Smith of Nick Drake. Heerlijke nummers en goed te zingen en zeker een pingel uitdagingquote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar akkoorden pingelen gaat echt zwaar vervelen
Of City and Color, Nico Stai, etc.quote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ga dan lekker aan de Elliott Smith of Nick Drake. Heerlijke nummers en goed te zingen en zeker een pingel uitdaging
ik wil niet geslagen wordenquote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Gefeliciteerd; Je wordt door mij tot verstandig persoon geslagen!
Elliott Smith: Angeles, Memory Lane, Sweet Adeline,quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef -Menn0- het volgende:
Nick Drake en Elliott Smith ga ik naar luisteren
Maja moet gewoon weer even motivatie krijgen om gitaar te spelen...
Gewoon hem zelf mailen of op z'n wall vragen, vind 'ie nog leuk ook!quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef -Menn0- het volgende:
City & Colour kan ik bijna alles al van spelen
Nico Stai zijn bijna geen tabs/akkoorden van te vinden en het lukt me gewoon NIET op gehoor
Nick Drake en Elliott Smith ga ik naar luisteren
Maja moet gewoon weer even motivatie krijgen om gitaar te spelen...
Ga ik doen!quote:Op maandag 18 april 2011 23:46 schreef guitarist het volgende:
[..]
Gewoon hem zelf mailen of op z'n wall vragen, vind 'ie nog leuk ook!
quote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja dat dus en als je meer noten op 1 snaar aanslaat gewoon alternate picken
oefenen![]()
Ben nu met dit nummer bezig ben op de helft maar krijg te lamme klauw ervan![]()
double bassssss![]()
![]()
![]()
http://tabs.ultimate-guit(...)_bind_guitar_pro.htmquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:10 schreef mr-green het volgende:
[..]klinkt een beetje Guitar hero achtig
Hmm Ties that bind klinkt beterquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:20 schreef genakt het volgende:
[..]
http://tabs.ultimate-guit(...)_bind_guitar_pro.htm
de tab for geïnteresseerde guitar hero spelers dan
best pittig nog![]()
ik hoop dat ze lol hebben gehadquote:
Als die 12 zijn beginnen ze een noise band die steevast begint met het ritueel slopen van enkele acoustische gitaren.quote:
hmm die zijn al beter als sommige mensen hierquote:
Check die comments van een aantal moraalridders op joeptjoepquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:34 schreef genakt het volgende:
[..]
hmm die zijn al beter als sommige mensen hier
Als jij hem lekker vindt spelen en goed vindt klinken, dan is het een goeie keuzequote:Op dinsdag 19 april 2011 09:51 schreef mr-green het volgende:
Ik zit er over te denken om een Vintage V100 Les Paul erbij te nemen. Heb nu een Squier Aff Strat en wil graag een andere gitaar erbij. Goede keuze?
[ afbeelding ]
Klopt. Pro Music Store in Rotterdam heeft sinds een tijd er een aantal hangen. Peter Verspuy trouwens ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
volgens mij zijn dat goede dingetjes, die vintage gitaren. kut naam trouwens wel om op te zoeken met google
het zijn ook de lampjes die het leuk makenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef Bosbeetle het volgende:
een midi controler met lampjes in de knopjes
(wat kan dat ding meer dan een toetsenbord? )
Een maat van mij heeft deze launchpad ook. Gebruikt het in combinatie met Ableton. Werkt echt super en je kan er veel mee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef Muchachooo het volgende:
Ik blijf dit ding zo vet vinden:
Echt, wat mensen hier allemaal mee doen
En de Groove Factory verkoopt ze in plaats van Epiphone.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klopt. Pro Music Store in Rotterdam heeft sinds een tijd er een aantal hangen. Peter Verspuy trouwens ook.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klopt. Pro Music Store in Rotterdam heeft sinds een tijd er een aantal hangen. Peter Verspuy trouwens ook.
Doe hen de groeten van Daniël "die bassist met z'n Hartke"quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:39 schreef mr-green het volgende:
[..]ik ga van de week even langs om te testen
Zag deze gitaar voor 225 euro 2e hands. Maar 289 nieuw bij Pro Music Store is ook een serieuze overweging waard.
Ik heb daar mijn eerste midi keyboard gekocht. Zijn inderdaad aardige mensenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Doe hen de groeten van Daniël "die bassist met z'n Hartke"![]()
.
De mensen die daar werken zijn echt tof, met name Erwin, de gitaarman.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:30 schreef -Menn0- het volgende:
600 euro geboden op m'n Truckster.
Ga wel akkoord denk ik, doe er toch niks mee... 600 euro is dan wel lekker!
Ik koop grote dingen altijd daar. Test het elders, maar koop het vervolgens daarquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:32 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn eerste midi keyboard gekocht. Zijn inderdaad aardige mensen. Zal de groeten doen.
Launchpad is grappig, maar geen draaiknoppen erop, da's jammer. En de usb aansluiting zit aan de zijkant, waardoor je er niet netjes twee naast elkaar kunt zetten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:22 schreef Muchachooo het volgende:
Ik blijf dit ding zo vet vinden:
Echt, wat mensen hier allemaal mee doen
leuk he, kloten met dat soort apparatenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Launchpad is grappig, maar geen draaiknoppen erop, da's jammer. En de usb aansluiting zit aan de zijkant, waardoor je er niet netjes twee naast elkaar kunt zetten.
Ik zou voor een Akai APC-40 gaan
[ afbeelding ]
Met als eventuele uitbereiding de Akai APC-20
[ afbeelding ]
Ow crap, gitaristen topic... uhm... Fender FTW!![]()
APC 20 een uitbreiding op de APC 40?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Launchpad is grappig, maar geen draaiknoppen erop, da's jammer. En de usb aansluiting zit aan de zijkant, waardoor je er niet netjes twee naast elkaar kunt zetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jim Root strat? wist niet dat die bestond?quote:
Jawel, dan zou het mijn metalgitaar zijnquote:
Kijk draaiknoppen en schuifjes heb je dan weer wel meer aan dan een keyboardquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef CoiLive het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die kan je er rechts naast bouwen, dan krijg je een APC '80'quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:10 schreef mr-green het volgende:
[..]
APC 20 een uitbreiding op de APC 40?
Is trouwens wel een topper dit. Alleen daar betaal je dan ook voor
Dingen met midi en knopjes hebben me nooit weten te interesseren. Het is dat je voor het maken van opnames ook zoiets nodig hebt, maar verder speel ik het liefst gewoon alles zelf in. Maar goed, ik ben ook iemand die een DJ een gewone plaatjesdraaier vindt....quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef CoiLive het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij ook maar, moet nog sollicitatiebrief schrijven!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef Aresdreams het volgende:
iemand een bak motivatie voor me om te studeren? kom er vandaag niet echt aan toe...
Wat is je vraagprijs?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Te Koop:
Peavey Classic 30 watt buizen.
Iemand interesse?
Ja, begin hem steeds gaver te vindenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die heeft een maatje van me!! Bruut ding!! Speelt heerlijk!
Ik ga er nog een keer eentje kopen!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, begin hem steeds gaver te vinden
Jawel, maar dat wil ik wel graagquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:52 schreef The_Dean het volgende:
Want je kan niet metallen zonder Floyd?
herkenbaar...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:37 schreef Aresdreams het volgende:
iemand een bak motivatie voor me om te studeren? kom er vandaag niet echt aan toe...
Super mooi dingquote:
Tenzij je veel ervaring hebt met opnemen, zou ik het door een pro laten doen. Dat kost wel even wat geld, maar 9 van de 10 keer klinkt het beter dan de eigen beheer demo's die ik heb gehoord.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:47 schreef Dribbel_ het volgende:
We zitten nu te twijfelen wat we gaan doen, of de demo zelf opnemen in eigen beheer, of naar een studio gaan en het lekker laten doen.
Hij is goed! Ik ben gisteren met dit nummer begonnenquote:
Wil je het goedkoop of duur? ;-)quote:Op woensdag 20 april 2011 12:47 schreef Dribbel_ het volgende:
We zitten nu te twijfelen wat we gaan doen, of de demo zelf opnemen in eigen beheer, of naar een studio gaan en het lekker laten doen.
Ja niet te duur dusquote:
Vraag een bekende van je, met ervaring, of die jullie kan helpen het thuis op te nemen?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja niet te duur dus
Wat we willen doen eigenlijk is 3/4 nummers.
Het voordeel van zelf doen is dat alles lekker op z'n tijd kan, je alles in de hand hebt je alles over kan doen wanneer je wil en echt de geluiden goed zoeken wat je wil zonder dat er tijdsdruk achter zit.
Maar je mist dan weer de ervaring van een professional.
Dus een studio is qua dat fijner, maar met een beperkt budget heb je natuurlijk ook weer beperkte kwaliteit en als ik sommige demo's uit een "studio" hoor denk ik ook van, dat kan ik zelf wel beter.
Ja leuk om te spelen en echt super chille muziekquote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hij is goed! Ik ben gisteren met dit nummer begonnen
Haha, ik ook niet. Maar zie het als een uitdagingquote:Op woensdag 20 april 2011 16:48 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja leuk om te spelen en echt super chille muziek
Helaas ben ik niet zo'n ster met finger style spelen
Ik ken eigelijk maar 3 fingerstyle nummers die me lukken om leuk te spelen:quote:Op woensdag 20 april 2011 17:21 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet. Maar zie het als een uitdaging
geen idee eigenlijk, een kennis van me is daar geweest en toen had ie gewoon een hele dag uitgerekt voor 2 nummers, maar of dat standaard is weet ik niet. Het is wel geen studio studio, oftewel, het is een grote kelder die omgebouwd is tot studio. Dus verwacht geen viproom en bediening etcquote:
Nummers met niet alleen fingerstyle vind ik altijd wel leukquote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik ken eigelijk maar 3 fingerstyle nummers die me lukken om leuk te spelen:
-more than words - extreme
-dust in the wind - kansas
-strairway to heaven - lz (alleen de intro tot dusver)
jullie nog tips voor leuke fingerstyle nummers, voor iemand die nog geen jaren gitaar speelt...
Abbey Roden is ook een tot studio omgebouwde garage maar hij heeft wel goede apparatuur staan en hij is afgestudeerd aan het conservatorium met als hoofdvak studioproductie.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja en dat is precies dus waar ik een beetje twijfel. Dat soort mensen hebben vaak ook maar een thuisstudio erbij voor de hobby. En zodra ik ga betalen voor iets wil ik ook een echt goed resultaat.
Kom dan junge.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja en dat is precies dus waar ik een beetje twijfel. Dat soort mensen hebben vaak ook maar een thuisstudio erbij voor de hobby. En zodra ik ga betalen voor iets wil ik ook een echt goed resultaat.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik ken eigelijk maar 3 fingerstyle nummers die me lukken om leuk te spelen:
-more than words - extreme
-dust in the wind - kansas
-strairway to heaven - lz (alleen de intro tot dusver)
jullie nog tips voor leuke fingerstyle nummers, voor iemand die nog geen jaren gitaar speelt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |