En ik dacht dat ik het zwaar had vanavondquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef Toekito het volgende:
paar straten verderop is de zooi ontruimd ivm gaslek en 1 straat de andere kant op staat een ambulance.
Lekker zo'n zaterdagavond
Ok.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb je soms![]()
hoe is het met jou?
heel kortquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb het net kort samengevat![]()
Wel aardig is okee-ish
Daar waar je geen ramen in je auto kunt houden?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet je maar in een fatsoenlijke stad gaan wonen
Systemsquote:
Jij leest ook niets he. Nieuwe functionaliteit en de wiki-update is niet meer nodigquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef DaMart het volgende:
Hey, dit topic stond al in mijn Myat voordat ik erin gepost had.
dat doe ik, prutserquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet je maar in een fatsoenlijke stad gaan wonen
hoor niets, lees het op Twitter van de regionale omroep.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik het zwaar had vanavond
Nja, de rest weet je alquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
heel kort
Gewoon enorm moe. Dat is ook de reden dat ik niet met Muck ben meegereisd naar familie Muck
Oh, nu snap ik hoe dat nieuwe gedoe werktquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef DaMart het volgende:
quote:
Zou het iets betekenenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef DaMart het volgende:
Ja, dat je meer in FB moet kijkenquote:
Ik ben amper op FOK! vandaag.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij leest ook niets he. Nieuwe functionaliteit en de wiki-update is niet meer nodig
Ohjaquote:
nee juist niet ik zit ver weg en Muck is dichterbij jou!quote:OH! Maar dan ben je dichterbijerder
We zijn nu een reeks en worden zo herkendquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben amper op FOK! vandaag.
En waarom is die Wiki niet meer nodig dan?
Dus de OP wordt automatisch bijgewerkt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zijn nu een reeks en worden zo herkend
Kutfokquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij leest ook niets he. Nieuwe functionaliteit en de wiki-update is niet meer nodig
gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zijn nu een reeks en worden zo herkend
Je MyAt wel, dus er staan straks alle KSC-topiques inquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus de OP wordt automatisch bijgewerkt?
Ik las niet nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ohja
[..]
nee juist niet ik zit ver weg en Muck is dichterbij jou!
Nieuw gedoe *bibberquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik hoe dat nieuwe gedoe werkt
Kan ie weer icoontjes toevoegenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kutfok
Het enige serieuze WERK wat Gf had, wordt hem ontstolen
Ik las *glibberquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |