quote:
quote:
jij hebt ogenquote:
Ja hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Hij fixt die chick wel, in tegenstelling tot TS.
Ik zou die neger echt zo hard geven. Niet haten omdat je een lichtelijk dikke Aziaat bent.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef linpunt het volgende:
[..]
neen, zelfs niet als ze ingesmeerd waren met vla of pudding.. Of chickenwings
denken dat ik dik ben..quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zou die neger echt zo hard geven. Niet haten omdat je een lichtelijk dikke Aziaat bent.
Dit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
denken dat ik dik ben..
doutzens, dat soort meisjes hoor je te aanbidden. Geen negerts, zeker niet bij een KFC..
dan heb je gewoon een heel lage standaard en een heel slecht uiterlijkquote:
meisjes aanbiddenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
denken dat ik dik ben..
doutzens, dat soort meisjes hoor je te aanbidden. Geen negerts, zeker niet bij een KFC..
Dit meisje maakt eten voor je.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
denken dat ik dik ben..
Maar de Doutzens vallen juist weer op negers.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
denken dat ik dik ben..
Dat is een nadeel. Maar je hebt mooiere meiden! ^_^quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Maar de Doutzens vallen juist weer op negers.
Die kantine een keuken noemenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit meisje maakt eten voor je.. Vrouwen die in een keuken staan en hun plek kennen zijn vrouwen die je hoort te aanbidden.
Klopt, maar die moeten jou niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Dat is een nadeel. Maar je hebt mooiere meiden! ^_^
sushi eten maakt je hip en KFC eten maakt je zwart..quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Maar de Doutzens vallen juist weer op negers.
Ik wist niet dat ik hip was? Nouja, mooi meegenomenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
sushi eten maakt je hip en KFC eten maakt je zwart..
ik zeg dan ook niet dat je niet meer naar de KFC moet.. Ik zeg dat je voor mooiere vrouwen moet gaan..
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
sushi eten maakt je hip en KFC eten maakt je zwart..
ik zeg dan ook niet dat je niet meer naar de KFC moet.. Ik zeg dat je voor mooiere vrouwen moet gaan..
Net of ze jouw wel moeten...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Klopt, maar die moeten jou niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |