quote:
dit was echt overigens + een WTF blikquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef L-E het volgende:
Mijn hemel, wat is het toch intens zwaar om iemand waar je van houdt suïcidaal te zien. Verschrikkelijk..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef L-E het volgende:
Mijn hemel, wat is het toch intens zwaar om iemand waar je van houdt suïcidaal te zien. Verschrikkelijk..
quote:
probleem is juist dat als mensen er te snel achter komen dat ik geen zin heb..(zoals al eerder voor is gekomen) ik 4 man voor de deur heb staan die elk een arm of been pakken en me naar de stad dragen desnoodsquote:
Dat is inderdaad totaal niet leuk. Hopelijk komt het goed met hem/haarquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef L-E het volgende:
Idiotenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:45 schreef smilez het volgende:
[..]
[..]
probleem is juist dat als mensen er te snel achter komen dat ik geen zin heb..(zoals al eerder voor is gekomen) ik 4 man voor de deur heb staan die elk een arm of been pakken en me naar de stad dragen desnoods
stratumseindquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar ga je normaal heen. WIlhelminaplein, Stratumseind, Dommelstraat?
Je mag anders ook de muis van je pc gebruikenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dit was echt overigens + een WTF blik
Hulpverlening faalt aan alle kanten, dus ik vrees echt het allerergste.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad totaal niet leuk. Hopelijk komt het goed met hem/haar
Oeh, djeez, nee dat is zwaar klote dan jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Hulpverlening faalt aan alle kanten, dus ik vrees echt het allerergste.
als ik er over ga nadenken wat ik mijn familie daarmee heb aangedaan, wordt ik spontaan haast weer suïcidaal van schaamte en schuldgevoelquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef L-E het volgende:
Niet je rukhand hè? Voor je het weet lig je je eigen zaad op te likken als je fantaseert over het naspel.quote:
kom je nu mee: ik ben linkshandig!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet je rukhand hè? Voor je het weet lig je je eigen zaad op te likken als je fantaseert over het naspel.
Ik neem hem niets kwalijk, hij is duidelijk ziek en heeft hard hulp nodig. En ik wil er echt wel voor hem zijn, maar het is zo slopend.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik er over ga nadenken wat ik mijn familie daarmee heb aangedaan, wordt ik spontaan haast weer suïcidaal van schaamte en schuldgevoel
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kom je nu mee: ik ben linkshandig!
Dat moet je ook niet doen, je was toen waarschijnlijk zo depressief en ongelukkig dat je daar gewoon niet aan denkt op dat moment. Als ze echt om je geven begrijpen en vergeven ze het je waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik er over ga nadenken wat ik mijn familie daarmee heb aangedaan, wordt ik spontaan haast weer suïcidaal van schaamte en schuldgevoel
Vond je het stiekem wel lekker?quote:
mensen moonen vanaf het balkon!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef smilez het volgende:
[..]
ze zijn wel grappigkan er goed mee lachen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik neem hem niets kwalijk, hij is duidelijk ziek en heeft hard hulp nodig. En ik wil er echt wel voor hem zijn, maar het is zo slopend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |