ik niet, ik ruik naar knoflookquote:
zorg dat je zoveel mogelijk foto's maakt door de jaren heenquote:
Nu al bij een ander aan het flirten?quote:
Uhuh, hoewel het nu wat lastiger is, hij wil nu niet meer zo graag.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:30 schreef smilez het volgende:
[..]
zorg dat je zoveel mogelijk foto's maakt door de jaren heen![]()
schijnt mooie herinneringen met zich mee te brengen op je oude dag
Jij komt niet over de brugquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al bij een ander aan het flirten?
Ja, ik had volgens mij een vrij goedkope, maar die borstels zijn best wel duurquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb heel veel geld uitgegeven aan dat ding, maar gebruikt 'm te weinig.
Ik ben het niet gewend
Jij anders ook niet. Neem initiatief!quote:
*pakt AirwiN op de bekquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij anders ook niet. Neem initiatief!
Subtiliteit is helemaal jou ding merk ik al.quote:
Het werkt net als bij printers...het apparaat is goedkoop maar de cartridges stervensduurquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik had volgens mij een vrij goedkope, maar die borstels zijn best wel duur
nope, pasta.quote:
Captive buying!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:34 schreef ArTiC het volgende:
Het werkt net als bij printers...het apparaat is goedkoop maar de cartridges stervensduur
Ik wil al heel lang knuffelen en zoenen en knus zijn enzo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiliteit is helemaal jou ding merk ik al.
Kan best wel eens lastig worden morgen denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen amstel gold race, hopelijk kan ik normaal op mn werk komen
Je had al een uur geleden hier kunnen zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang knuffelen en zoenen en knus zijn enzo.
Mijn geduld is op
Ik heb je adres toch nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je had al een uur geleden hier kunnen zijn
Ga op de fietsquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen amstel gold race, hopelijk kan ik normaal op mn werk komen
Dan moet je er vooral over praten zo, dan raak je of gefrustreerd of hitsig of allebei.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
Ik wil al heel lang knuffelen en zoenen en knus zijn enzo.
Mijn geduld is op
quote:
Heb je daar om gevraagd?quote:
moet om 9uur op werk zijn, hopelijk lukt dat dan nog net, ik moet de brug over die ze over moetenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan best wel eens lastig worden morgen denk ik.
klopt, dat helpt nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je er vooral over praten zo, dan raak je of gefrustreerd of hitsig of allebei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Als je hierheen komt moet je van jouw kant komen ja.quote:
9 uur smorgens kan nog weldenk ik. Er zullen al wel wat dranghekken staan enzo. Maar fietsers zullen ze ws wel doorlaten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet om 9uur op werk zijn, hopelijk lukt dat dan nog net, ik moet de brug over die ze over moeten
Denk aan zo'n warme lap van de vrouw die je leuk vindt in je mond.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:37 schreef JoeBravo het volgende:
klopt, dat helpt niet
dus ophouden! nu!
ja de markt staat vol met dranghekken en perswagfens (hier om de hoek) zal rond 8.30 er langs moeten, ong 2 uur voor start. ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
9 uur smorgens kan nog weldenk ik. Er zullen al wel wat dranghekken staan enzo. Maar fietsers zullen ze ws wel doorlaten.
te lang geleden om me daar nog iets bij voor te kunnen stellenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk aan zo'n warme lap van de vrouw die je leuk vindt in je mond.
Het is win-win. Dus hij moet ook initiatief tonenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan je van twee kanten bekijken he
Een jaar, toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
te lang geleden om me daar nog iets bij voor te kunnen stellen
Waar ga je normaal heen. WIlhelminaplein, Stratumseind, Dommelstraat?quote:
Je kan altijd nog oefenen op de muis van je linkerhand.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:41 schreef JoeBravo het volgende:
te lang geleden om me daar nog iets bij voor te kunnen stellen
om en nabij.quote:
*kijkt naar hand*quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan altijd nog oefenen op de muis van je linkerhand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |