kon je dat niet ff per PM voorstellen?! nu kan ik niet meer net doen of het m'n eigen idee isquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat het geen probleem voor je is om met het licht uit te neuken. Dan ziet ze het bed toch niet.
Ja!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
He, een nieuwe feature dat nieuwe topics automatisch in de MyAt komen te staan?
Nee oen, dit gaf jou de mogelijkheid om te reageren met 'de manier waarop ik haar neuk, doet haar toch alles en iedereen om haar heen vergeten. Dan maakt het bed dus ook niet uit'quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:10 schreef JoeBravo het volgende:
kon je dat niet ff per PM voorstellen?! nu kan ik niet meer net doen of het m'n eigen idee is
ik faal. hard.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee oen, dit gaf jou de mogelijkheid om te reageren met 'de manier waarop ik haar neuk, doet haar toch alles en iedereen om haar heen vergeten. Dan maakt het bed dus ook niet uit'
Ook leuk!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:10 schreef Techno het volgende:
[..]
En deze? [Singles] openen het topic mobiel!
Stelletje watjes!quote:
flip! flop!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
zo deze zullen ze niet snel per ongeluk meenemen in de sauna
Ach, wispelturig als 't weer. Straks stampen we weer op z'n ballenquote:
Die zie ik ook niet bij mijn saunaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
zo deze zullen ze niet snel per ongeluk meenemen in de sauna
Als je toch niks beters te doen hebt...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
Ach, wispelturig als 't weer. Straks stampen we weer op z'n ballen
!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, wispelturig als 't weer. Straks stampen we weer op z'n ballen
Leedvermaak is jou niet vreemd, hequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je toch niks beters te doen hebt...
Zijn dat... Olifantenkrukjes?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
ik had ook weer moeite deze te laten staan:
[ afbeelding ]
![]()
Nope, absoluut niet.quote:
dan was jij hierquote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb ook de neiging om ze in de fik te zetten jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
helmonder!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb ook de neiging om ze in de fik te zetten ja
Schorem ben je ook.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, 't is blijkbaar een speeltoestel voor kledders. Maar goed, zo'n ding kan ook best dienst doen als kruk dan wel decoratiequote:
1 - 0 voor M-Mquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja vandaar de gelukkig niet zeg
godzijdank, ik kreeg al striemen op m'n kont van het zitten op die lijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat kosten zequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
http://www.vitra.com/nl-nl/home/products/eames-elephant/overview/
ahaha mocht ik ooit koters krijgen misschien dat ze dan nog te krijgen zijn ergensquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, 't is blijkbaar een speeltoestel voor kledders. Maar goed, zo'n ding kan ook best dienst doen als kruk dan wel decoratie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef smilez het volgende:
[..]
ahaha mocht ik ooit koters krijgen misschien dat ze dan nog te krijgen zijn ergens
designklassieker, dus grote kansquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef smilez het volgende:
[..]
ahaha mocht ik ooit koters krijgen misschien dat ze dan nog te krijgen zijn ergens
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga je dat overal bij zeggen?quote:
ben Eames fan hèquote:
is toch vet? zo'n dingquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn koter doet het maar gewoon met normale meubels
haha sorry, kwestie van gemakzuchtquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ga je dat overal bij zeggen?
Leuk hoor maar je woont zelf in een stad die consequent in de top 3 van meest criminele/onveilige steden van NL staat met buurten (Bennekel, Woensel-West) die 3x zo pauper zijn dan heel Helmond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |