kon je dat niet ff per PM voorstellen?! nu kan ik niet meer net doen of het m'n eigen idee isquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat het geen probleem voor je is om met het licht uit te neuken. Dan ziet ze het bed toch niet.
Ja!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
He, een nieuwe feature dat nieuwe topics automatisch in de MyAt komen te staan?
Nee oen, dit gaf jou de mogelijkheid om te reageren met 'de manier waarop ik haar neuk, doet haar toch alles en iedereen om haar heen vergeten. Dan maakt het bed dus ook niet uit'quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:10 schreef JoeBravo het volgende:
kon je dat niet ff per PM voorstellen?! nu kan ik niet meer net doen of het m'n eigen idee is
ik faal. hard.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee oen, dit gaf jou de mogelijkheid om te reageren met 'de manier waarop ik haar neuk, doet haar toch alles en iedereen om haar heen vergeten. Dan maakt het bed dus ook niet uit'
Ook leuk!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:10 schreef Techno het volgende:
[..]
En deze? [Singles] openen het topic mobiel!
Stelletje watjes!quote:
flip! flop!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
zo deze zullen ze niet snel per ongeluk meenemen in de sauna
Ach, wispelturig als 't weer. Straks stampen we weer op z'n ballenquote:
Die zie ik ook niet bij mijn saunaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
zo deze zullen ze niet snel per ongeluk meenemen in de sauna
Als je toch niks beters te doen hebt...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
Ach, wispelturig als 't weer. Straks stampen we weer op z'n ballen
!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, wispelturig als 't weer. Straks stampen we weer op z'n ballen
Leedvermaak is jou niet vreemd, hequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je toch niks beters te doen hebt...
Zijn dat... Olifantenkrukjes?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
ik had ook weer moeite deze te laten staan:
[ afbeelding ]
![]()
Nope, absoluut niet.quote:
dan was jij hierquote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb ook de neiging om ze in de fik te zetten jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
helmonder!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb ook de neiging om ze in de fik te zetten ja
Schorem ben je ook.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, 't is blijkbaar een speeltoestel voor kledders. Maar goed, zo'n ding kan ook best dienst doen als kruk dan wel decoratiequote:
1 - 0 voor M-Mquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja vandaar de gelukkig niet zeg
godzijdank, ik kreeg al striemen op m'n kont van het zitten op die lijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat kosten zequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
http://www.vitra.com/nl-nl/home/products/eames-elephant/overview/
ahaha mocht ik ooit koters krijgen misschien dat ze dan nog te krijgen zijn ergensquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, 't is blijkbaar een speeltoestel voor kledders. Maar goed, zo'n ding kan ook best dienst doen als kruk dan wel decoratie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef smilez het volgende:
[..]
ahaha mocht ik ooit koters krijgen misschien dat ze dan nog te krijgen zijn ergens
designklassieker, dus grote kansquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef smilez het volgende:
[..]
ahaha mocht ik ooit koters krijgen misschien dat ze dan nog te krijgen zijn ergens
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga je dat overal bij zeggen?quote:
ben Eames fan hèquote:
is toch vet? zo'n dingquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn koter doet het maar gewoon met normale meubels
haha sorry, kwestie van gemakzuchtquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ga je dat overal bij zeggen?
Leuk hoor maar je woont zelf in een stad die consequent in de top 3 van meest criminele/onveilige steden van NL staat met buurten (Bennekel, Woensel-West) die 3x zo pauper zijn dan heel Helmond
Ja hoor, ik vind m stiekem ook best tofquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:21 schreef smilez het volgende:
[..]
is toch vet? zo'n dingzou er zelf nog wel 1 kopen als ze hem hebben in verschillende maten hahaha
ik heb gelukkig een hoeveelheid spaargeld dat ik nu aan huisraad kan besteden, maar ik moet ook goed opletten hoor. Tegenover een paar dure spullen staat een hoop ikea meubilair ter compensatie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan mij geen dure smaak veroorloven.
Me neitherquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan mij geen dure smaak veroorloven.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
auwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:
hmmm wodka!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik meur naar parmaham en wodka
Ja? Zoenen?quote:
DECORATIE!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind die krukjes welmaar die van mij is er al iets te oud voor.
1 van de 2 had ik zo ook wel geradenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik naar verbrand vlees en knoflookolijven.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Investering in je eerste kleinkind?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef Techno het volgende:
Ik krijg een beetje de zenuwen voor vrijdag.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
er stond een half/driekwart jaar geleden eentje te koop voor ¤75,- als showroommodel. baal nu wel dat ik die niet gekocht hebquote:
quote:
Ik weet niet wat je vrijdag hebt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje de zenuwen voor vrijdag.
Dus nu iedere dag 2x stoken, elektrisch poetsen en listerine gebruiken
Avatar, alwéér, met kleine manquote:
Biggel toch?quote:
Neen, biggel is geen consumptiebigquote:
Later pas. Eerst zoenen jij ongeduld.quote:
Mondhygiëniste.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je vrijdag hebt?
mijne werd gister vier en zou het helemaal geweldig vinden, wat was het godvergeten moeilijk om me in te houden vanmiddagquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
!! dat weet ik nu!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
Ik heb overigens ge-BBQ'ed (hoe schrijf je dat eigenlijk?) met een ex-scharrel. Was zowaar gezellig.
Ja!quote:
Om te zoenen dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Later pas. Eerst zoenen jij ongeduld.
Oh ja, dat wilden ze bij mij ook, maar daar heb ik echt geen geld voor. Dat nare gepor iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mondhygiëniste.
Als de ontsteking niet over was, dan moesten er andere maatregelen getroffen gaan worden. En dat doet pijn (ook in m'n portemonnee)
Nee Lampie, dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef smilez het volgende:
[..]
!! dat weet ik nu!thanks Yuki BARBECUE!!
Aaaaaaaahhhhh!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijne werd gister vier en zou het helemaal geweldig vinden, wat was het godvergeten moeilijk om me in te houden vanmiddag
ciaoquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
Ik ga een filmpje kijken, fijne avond lieve Singles![]()
Jaja, ik plaag je maar.quote:
Uhuh. Maar van mij mag ie wel klaar zijn, kan dat joch eindelijk eens naar bed en heb ik nog wat aan mijn avondquote:
Ik heb mijn elektrische borstel bij pa laten staan gisteren. Ben nu dus aangewezen op een handtandenborstel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje de zenuwen voor vrijdag.
Dus nu iedere dag 2x stoken, elektrisch poetsen en listerine gebruiken
Ik heb heel veel geld uitgegeven aan dat ding, maar gebruikt 'm te weinig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb mijn elektrische borstel bij pa laten staan gisteren. Ben nu dus aangewezen op een handtandenborstel.
Bij mij moeten er binnenkort 2 verstandskiezen uitquote:
Oj. Sterktequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij mij moeten er binnenkort 2 verstandskiezen uit
ik niet, ik ruik naar knoflookquote:
zorg dat je zoveel mogelijk foto's maakt door de jaren heenquote:
Nu al bij een ander aan het flirten?quote:
Uhuh, hoewel het nu wat lastiger is, hij wil nu niet meer zo graag.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:30 schreef smilez het volgende:
[..]
zorg dat je zoveel mogelijk foto's maakt door de jaren heen![]()
schijnt mooie herinneringen met zich mee te brengen op je oude dag
Jij komt niet over de brugquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al bij een ander aan het flirten?
Ja, ik had volgens mij een vrij goedkope, maar die borstels zijn best wel duurquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb heel veel geld uitgegeven aan dat ding, maar gebruikt 'm te weinig.
Ik ben het niet gewend
Jij anders ook niet. Neem initiatief!quote:
*pakt AirwiN op de bekquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij anders ook niet. Neem initiatief!
Subtiliteit is helemaal jou ding merk ik al.quote:
Het werkt net als bij printers...het apparaat is goedkoop maar de cartridges stervensduurquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik had volgens mij een vrij goedkope, maar die borstels zijn best wel duur
nope, pasta.quote:
Captive buying!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:34 schreef ArTiC het volgende:
Het werkt net als bij printers...het apparaat is goedkoop maar de cartridges stervensduur
Ik wil al heel lang knuffelen en zoenen en knus zijn enzo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiliteit is helemaal jou ding merk ik al.
Kan best wel eens lastig worden morgen denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen amstel gold race, hopelijk kan ik normaal op mn werk komen
Je had al een uur geleden hier kunnen zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang knuffelen en zoenen en knus zijn enzo.
Mijn geduld is op
Ik heb je adres toch nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je had al een uur geleden hier kunnen zijn
Ga op de fietsquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen amstel gold race, hopelijk kan ik normaal op mn werk komen
Dan moet je er vooral over praten zo, dan raak je of gefrustreerd of hitsig of allebei.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
Ik wil al heel lang knuffelen en zoenen en knus zijn enzo.
Mijn geduld is op
quote:
Heb je daar om gevraagd?quote:
moet om 9uur op werk zijn, hopelijk lukt dat dan nog net, ik moet de brug over die ze over moetenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan best wel eens lastig worden morgen denk ik.
klopt, dat helpt nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je er vooral over praten zo, dan raak je of gefrustreerd of hitsig of allebei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Als je hierheen komt moet je van jouw kant komen ja.quote:
9 uur smorgens kan nog weldenk ik. Er zullen al wel wat dranghekken staan enzo. Maar fietsers zullen ze ws wel doorlaten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet om 9uur op werk zijn, hopelijk lukt dat dan nog net, ik moet de brug over die ze over moeten
Denk aan zo'n warme lap van de vrouw die je leuk vindt in je mond.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:37 schreef JoeBravo het volgende:
klopt, dat helpt niet
dus ophouden! nu!
ja de markt staat vol met dranghekken en perswagfens (hier om de hoek) zal rond 8.30 er langs moeten, ong 2 uur voor start. ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
9 uur smorgens kan nog weldenk ik. Er zullen al wel wat dranghekken staan enzo. Maar fietsers zullen ze ws wel doorlaten.
te lang geleden om me daar nog iets bij voor te kunnen stellenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk aan zo'n warme lap van de vrouw die je leuk vindt in je mond.
Het is win-win. Dus hij moet ook initiatief tonenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan je van twee kanten bekijken he
Een jaar, toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
te lang geleden om me daar nog iets bij voor te kunnen stellen
Waar ga je normaal heen. WIlhelminaplein, Stratumseind, Dommelstraat?quote:
Je kan altijd nog oefenen op de muis van je linkerhand.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:41 schreef JoeBravo het volgende:
te lang geleden om me daar nog iets bij voor te kunnen stellen
om en nabij.quote:
*kijkt naar hand*quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan altijd nog oefenen op de muis van je linkerhand.
quote:
dit was echt overigens + een WTF blikquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef L-E het volgende:
Mijn hemel, wat is het toch intens zwaar om iemand waar je van houdt suïcidaal te zien. Verschrikkelijk..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef L-E het volgende:
Mijn hemel, wat is het toch intens zwaar om iemand waar je van houdt suïcidaal te zien. Verschrikkelijk..
quote:
probleem is juist dat als mensen er te snel achter komen dat ik geen zin heb..(zoals al eerder voor is gekomen) ik 4 man voor de deur heb staan die elk een arm of been pakken en me naar de stad dragen desnoodsquote:
Dat is inderdaad totaal niet leuk. Hopelijk komt het goed met hem/haarquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef L-E het volgende:
Idiotenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:45 schreef smilez het volgende:
[..]
[..]
probleem is juist dat als mensen er te snel achter komen dat ik geen zin heb..(zoals al eerder voor is gekomen) ik 4 man voor de deur heb staan die elk een arm of been pakken en me naar de stad dragen desnoods
stratumseindquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar ga je normaal heen. WIlhelminaplein, Stratumseind, Dommelstraat?
Je mag anders ook de muis van je pc gebruikenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dit was echt overigens + een WTF blik
Hulpverlening faalt aan alle kanten, dus ik vrees echt het allerergste.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad totaal niet leuk. Hopelijk komt het goed met hem/haar
Oeh, djeez, nee dat is zwaar klote dan jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Hulpverlening faalt aan alle kanten, dus ik vrees echt het allerergste.
als ik er over ga nadenken wat ik mijn familie daarmee heb aangedaan, wordt ik spontaan haast weer suïcidaal van schaamte en schuldgevoelquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef L-E het volgende:
Niet je rukhand hè? Voor je het weet lig je je eigen zaad op te likken als je fantaseert over het naspel.quote:
kom je nu mee: ik ben linkshandig!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet je rukhand hè? Voor je het weet lig je je eigen zaad op te likken als je fantaseert over het naspel.
Ik neem hem niets kwalijk, hij is duidelijk ziek en heeft hard hulp nodig. En ik wil er echt wel voor hem zijn, maar het is zo slopend.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik er over ga nadenken wat ik mijn familie daarmee heb aangedaan, wordt ik spontaan haast weer suïcidaal van schaamte en schuldgevoel
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kom je nu mee: ik ben linkshandig!
Dat moet je ook niet doen, je was toen waarschijnlijk zo depressief en ongelukkig dat je daar gewoon niet aan denkt op dat moment. Als ze echt om je geven begrijpen en vergeven ze het je waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik er over ga nadenken wat ik mijn familie daarmee heb aangedaan, wordt ik spontaan haast weer suïcidaal van schaamte en schuldgevoel
Vond je het stiekem wel lekker?quote:
mensen moonen vanaf het balkon!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef smilez het volgende:
[..]
ze zijn wel grappigkan er goed mee lachen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik neem hem niets kwalijk, hij is duidelijk ziek en heeft hard hulp nodig. En ik wil er echt wel voor hem zijn, maar het is zo slopend.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Jullie mannen hebben allemaal vast wel eens een keer orale seks gegeven tijdens een tweede ronde. Wat dacht je, dat er een uur later helemaal geen sperma meer aanwezig is?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Niet lomp, is de waarheid. Mijn welzijn doet er totaal niet toe, dat merk ik ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit gedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
Jullie mannen hebben allemaal vast wel eens een keer orale seks gegeven tijdens een tweede ronde. Wat dacht je, dat er een uur later helemaal geen sperma meer aanwezig is?
errr.. I'm straightquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie mannen hebben allemaal vast wel eens een keer orale seks gegeven tijdens een tweede ronde. Wat dacht je, dat er een uur later helemaal geen sperma meer aanwezig is?
Tweede ronde?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Whut, nog nooit orale seks gegeven?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:52 schreef smilez het volgende:
[..]
errr.. I'm straight![]()
dus nooit gegeven, wel gekregen!
quote:
ik weet uit eigen ervaring ook hoe belangrijk die steun is, dus ik vind het wel lomp. Je ziet dat zelf alleen pas achteraf.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet lomp, is de waarheid. Mijn welzijn doet er totaal niet toe, dat merk ik ook wel.
Doe je niet aan beffen met voorbedachte rade?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:52 schreef smilez het volgende:
[..]
errr.. I'm straight![]()
dus nooit gegeven, wel gekregen!![]()
Ik weet niet wat wijsheid is. Ik ben nu degene die wordt opgezocht op de diepste momenten, en ik krijg m dan net weer rustig genoeg. Maar christus, wat een verantwoording ligt er op mijn schouders op die manier..quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik weet uit eigen ervaring ook hoe belangrijk die steun is, dus ik vind het wel lomp. Je ziet dat zelf alleen pas achteraf.
dat bedoelde ze ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef smilez het volgende:
[..]
dat welmaar niet bij hetzelfde geslacht
Ja, maar komt dat ook niet deels door zijn ziekte. Toen ik een redelijk heftige depressie had, kon ik ook niet echt aan mijn vaders gesteldheid denken. Iedere dat ik daar was, voelde ik me gewoon totaal waardeloos, dat ik zo snel mogelijk terug naar huis wilde. Ik heb toen pa wel enorm veel verdriet gedaan hoor, maar ik was gewoon psychisch enorm van de kaart.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet lomp, is de waarheid. Mijn welzijn doet er totaal niet toe, dat merk ik ook wel.
Dat zei ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef smilez het volgende:
[..]
dat welmaar niet bij hetzelfde geslacht
Okee, dit veranderd wel mijn post van net.Dit is inderdaad behoorlijk lastigquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet wat wijsheid is. Ik ben nu degene die wordt opgezocht op de diepste momenten, en ik krijg m dan net weer rustig genoeg. Maar christus, wat een verantwoording ligt er op mijn schouders op die manier..
quote:
snap ik en ik zou willen dat ik er wat zinnigs over kon zeggen, maar dat gaat nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet wat wijsheid is. Ik ben nu degene die wordt opgezocht op de diepste momenten, en ik krijg m dan net weer rustig genoeg. Maar christus, wat een verantwoording ligt er op mijn schouders op die manier..
Dat jij van het to-do-lijstje kanquote:
Slaap lekker jonkvrouwequote:
Sterkte en hopelijk kun je goed slapenquote:
Lijstje?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat jij van het to-do-lijstje kan
quote:
Lijstquote:
quote:
Heeeequote:
quote:
Prrrrrrrquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:07 schreef Yuki het volgende:
Warm, zoetgeurend, schoon, ontspannen, glad, zacht en fris
Ja ja bla bla, ik meur nog steedsquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:07 schreef Yuki het volgende:
Warm, zoetgeurend, schoon, ontspannen, glad, zacht en fris
Dan mag ik toch wel gelukkig zijn dat ik wél lekker ruik?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja bla bla, ik meur nog steeds
Ondanks je allergie!quote:
* missbehavin stampvoetquote:
Je weet dat dit tamelijk subjectief is?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef Yuki het volgende:
Dan mag ik toch wel gelukkig zijn dat ik wél lekker ruik?
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Je weet dat dit tamelijk subjectief is?
ik ruik niks, of misschien is dat wel omdat ik heel verkouden ben? hmm naahquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Maar ik durf te wedden dat het gros van de mensen vindt dat ik nu lekker ruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk mijn tanden gepoetst enzo, dus ook nog minty fresh
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik geloof jequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
Potverdorie, mijn onschuld zou toch onderhand algemeen bekend moeten zijn
no offence, maar stuk voor stuk zwaar eentonigquote:
Nog niet overtuigendquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
Potverdorie, mijn onschuld zou toch onderhand algemeen bekend moeten zijn
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef Yuki het volgende:
Ik ruik naar een combi van:oeh lekker, dat beeld had ik even nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk mijn tanden gepoetst enzo, dus ook nog minty fresh![]()
Dan ligt het aan jou hoorquote:
Nou doei dan hequote:
quote:
Wat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat jij van het to-do-lijstje kan
quote:
Mijn imago wat doe je?quote:
Normaliter hoor je dit soort platen dan ook in een set.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef smilez het volgende:
no offence, maar stuk voor stuk zwaar eentonig
Genoeg schade aangericht?quote:
Hehe, nee niet door jou. Door sedanquote:
quote:
Huh, I'm confused?quote:
Hij kan echte klassiekers niet waarderen.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij kan echte klassiekers niet waarderen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou maar de muziek die ik postte.
quote:
"do the HeatWave!"quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
En sowieso, mensen die echte house/technoklassiekers niet op waarde weten te schatten.
quote:
ik zat aan een "bliepjesmuzak als klassieker bestempelenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bedoelt die autist die alles wat van Metallica afwijkt niet kan waarderen?
schiet mij maar af bij zo'n feestjequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou maar de muziek die ik postte.
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:37 schreef smilez het volgende:
[..]
schiet mij maar af bij zo'n feestjedaar ga ik echt niet los op
quote:
dansen wel, maar niet op dat soort nummers. gaat bij mij dan echt de voorkeur uit naar housequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor. Ik hoop straks weer de hele dag in de zon te kunnen dansen
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef smilez het volgende:
[..]
dansen wel, maar niet op dat soort nummers. gaat bij mij dan echt de voorkeur uit naar house
quote:
Trance bedoel je? Omdat Armin?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef smilez het volgende:
dansen wel, maar niet op dat soort nummers. gaat bij mij dan echt de voorkeur uit naar house
Kan me prima vermaken maar om nou een dag op een terein van niks x niks rond te hangen met van die herriequote:
Festival babe, festival! http://www.awakenings.nl/feesten/147/awakenings-festival/quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:45 schreef smilez het volgende:
[..]
heb geen kaartje, was dat trouwens niet 29 januari?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef smilez het volgende:
[..]
quote:
dat is al meer in de goede richting Technoquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Trance bedoel je? Omdat Armin?
Dit is house...
yeah I knowquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Festival babe, festival! http://www.awakenings.nl/feesten/147/awakenings-festival/
Alsof ik alleen van techno hou... maar goed. Die meuk van Armin is pas saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef smilez het volgende:
dat is al meer in de goede richting Techno
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan me prima vermaken maar om nou een dag op een terein van niks x niks rond te hangen met van die herrie
?quote:
ik ging af op je usernamequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof ik alleen van techno hou... maar goed. Die meuk van Armin is pas saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
maar vetste wat ik heb meegemaakt is feestje van Daft Punk.. soo dat was pas bruutquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:53 schreef smilez het volgende:
[..]
ik ging af op je username![]()
maar nee man!Armin draaid echt goed! ASOT en Sensation White
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:53 schreef smilez het volgende:
[..]
Daar gaan veel mensen op mank. Vraag de reguliere posters hier maar want op muziekgebied ligt dat toch net even iets anders.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:53 schreef smilez het volgende:
ahaha over smaakt valt niet te twistenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar gaan veel mensen op mank. Vraag de reguliere posters hier maar want op muziekgebied ligt dat toch net even iets anders.
Hahaha, ASOT.. Sensation.Nuff said.
hmm die was niet slechtquote:
Mja, als ik alleen dit had gepost had je het waarschijnlijk saai gevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op zondag 17 april 2011 00:33 schreef Nouk84 het volgende:
Ging het eerder over banken?
Mijn nieuwe:
Leuk maar wel klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3m breed en 1.80 lang vind ik niet bepaald kleinquote:
Dus hij moet altijd buiten blijven staan?quote:Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef Nouk84 het volgende:
3m breed en 1.80 lang vind ik niet bepaald klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |