Die van jou propte er dus ook gelijk 2 naar binnen?quote:Op zondag 17 april 2011 20:41 schreef Saffier het volgende:
Mijn kleine baby'tje heeft vanavond mm-pannekoeken opDat kan toch niet, zo'n klein baby'tje meteen 2 pannekoeken
En ze heeft me zitten smullen
ik had er in het begin ook moeite mee om aan te leggen als Geert flink huilt (soms ontkom ik er niet aan, ik zie de hongersignalen wel, maar ben dan net met Jan bezig) maar tegenwoordig wacht ik op een moment dat hij z'n mond wijdopen heeft, en prop dan gewoon de borst naar binnenquote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha ja Amélie liet zich altijd prima aanleggen maar Elin krijg ik met geen mogelijkheid aangelegd aan de borst op momenten dat ze hard huilt![]()
Nouja hopelijk valt t mee. En gewoon maar wat lekkers meenemen dan voor haar en lekker verwennen, arm ding.
Die met die vissekop? Heel tof ding, maar met een kind van 2 maanden is het helaas een wat onzinnige aankoopquote:Op maandag 18 april 2011 08:54 schreef huuphuup het volgende:
Ik ga vandaag bij Intertoys zo'n babyzwembadje halen, Elin is er nog iets te klein voor maar er zit een soort kap op, ik bedacht me dat ik haar daar natuurlijk ook op een kleedje in kan leggen en dan ligt ze veilig voor de schoenen van haar zus![]()
en uit de zon.
Ik zie ook mogelijkheden!quote:Op maandag 18 april 2011 09:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die met die vissekop? Heel tof ding, maar met een kind van 2 maanden is het helaas een wat onzinnige aankoop
Of ik moet het inkleden als een handig verplaatsbaar schaduwplekje.. hmmmm.. ik zie mogelijkheden
Ik ga hem wel zo gebruiken hoorquote:Op maandag 18 april 2011 09:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die met die vissekop? Heel tof ding, maar met een kind van 2 maanden is het helaas een wat onzinnige aankoop
Of ik moet het inkleden als een handig verplaatsbaar schaduwplekje.. hmmmm.. ik zie mogelijkheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |