abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95637824
Hahaha ja Amélie liet zich altijd prima aanleggen maar Elin krijg ik met geen mogelijkheid aangelegd aan de borst op momenten dat ze hard huilt :X
Nouja hopelijk valt t mee. En gewoon maar wat lekkers meenemen dan voor haar en lekker verwennen, arm ding.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 17 april 2011 @ 20:49:34 #77
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95638289
Ik hou leyla gewoon na een prikje heel stevig vast en doe even sssssssh en dan is het verdriet erg snel over.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95638677
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 20:41 schreef Saffier het volgende:
Mijn kleine baby'tje heeft vanavond mm-pannekoeken op O+ Dat kan toch niet, zo'n klein baby'tje meteen 2 pannekoeken :o En ze heeft me zitten smullen :o

Die van jou propte er dus ook gelijk 2 naar binnen? :o :D

Na de prikken werkt hier niks, behalve knuffelen, iets later het speentje.. dan is het nasnikken en klaar O+ mijn bikkel! Laatste keer (vervroegde bmr) ging in d'r arm en dat was wel even heftig.. want toen moest ze eerst al in een soort houding om er goed voor te liggen en toen begon ze al te brullen ;( toen de prik erin en toen was het helemaal een speenvarkentje :'(
  zondag 17 april 2011 @ 20:56:56 #79
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95638829
De eerste prik dacht ik dat leyla erin bleef. Ze was zo boos!

Prikken gaat nu eigenlijk best aardig. Ik wrijf de plek alvast warm, dan prikje en vraag ook of de vloeistof goed op temperatuur is, koud inspuiten doet zeer. En dan even nawrijven en knuffel. Ze is eigenlijk bijna meteen weer stil.
pi_95638970
Ach gossie ;(
Ben hier wel benieuwd hoe die prikken gaan, floris en stilliggen :')
Maar kwa troosten was t knuffelen en toen was t goed. Hij is gelukkig nog nooit ontroostbaar geweest. Bij de 3 maanden was die vrouw helemaal verbaasd toen k een nieuwe afspraak ging maken. Hij was al aangekleed en ze had niets gehoord :D
T jongetje voor floris bleef maar krijsen ;(
  zondag 17 april 2011 @ 20:59:58 #81
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95639040
Bmr ging bij jen gewoon in dr been en toen was ze zelfs al 2,5.
pi_95639682
Mijn dame is nu 7 maand heeft last van een sprongetje ofzo. Ze is normaliter bijna altijd aan het lachen, maar sinds donderdag :X Ik kan nog geen 2 meter van haar weglopen en het is gillen en huilen. Ze is erg moe en huilt veel.
pi_95642439
Ik hoop dat Jelle morgen niet te veel last krijgt van de prikjes. De vorige keer was hij ook al wat verkouden en nu namelijk weer
  zondag 17 april 2011 @ 23:17:58 #84
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_95648080
Eline krijgt morgen ook weer prikjes. Ik kan er zelf helaas niet bij zijn, want ik moet weer werken.
pi_95653765
Misschien dat ik ze nog uitstel vanwege oorontsteking en verkoudheid, straks maar ff overleggen met arts.

Rotnacht achter de rug door verkoudheid en misschien oorpijn ? Heeft verkoudheid weer goed te pakken, hij pakt wel echt elke verkoudheid die er heerst op..
Jelle slaapt net weer, ik ook maar snel
  maandag 18 april 2011 @ 06:53:15 #86
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_95653963
Jasmin geeft 1 brul en dat was het. Verder huilt ze niet bij prikken. Woensdag weer, en dan zijn we eindelijk weer op schema. Ze liep een maand achter door de RS en toen nog 2 keer een ziekenhuisopname.
Ben benieuwd! Gegroeid is ze wel. :D Ze eet de oren van mijn hoofd! En vandaag is ze precies 6 maanden! Wat gaat de tijd snel. Zes maanden terug rond deze tijd was ik stik nerveus voor de inleiding. :D Al met al duurde de bevallen maar 6 uur en daar was ze dan. Na een moeilijke start de eerste drie maanden, doet ze het nu geweldig. Ze lacht, ze schatert, ze draait en graait en eet en drinkt en probeert ondertussen te gaan kruipen.

Wat vliegt de tijd he.

Noa, is het niet gewoon verlatingsangst?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 april 2011 @ 07:34:01 #87
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95654172
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha ja Amélie liet zich altijd prima aanleggen maar Elin krijg ik met geen mogelijkheid aangelegd aan de borst op momenten dat ze hard huilt :X
Nouja hopelijk valt t mee. En gewoon maar wat lekkers meenemen dan voor haar en lekker verwennen, arm ding.
ik had er in het begin ook moeite mee om aan te leggen als Geert flink huilt (soms ontkom ik er niet aan, ik zie de hongersignalen wel, maar ben dan net met Jan bezig) maar tegenwoordig wacht ik op een moment dat hij z'n mond wijdopen heeft, en prop dan gewoon de borst naar binnen :D hij is dan zo verbouwereerd dat hij gewoon gaat drinken :9 (ik vraag me af of het bij de prikjes ook werkt, wij mogen 4 mei, in de middag dus met een beetje pech kan ik geen oppas vinden voor Jan en wordt het helemaal een drrrama :( )

iedereen die vandaag voor prikjes gaat: succes :*

Noa, lastig, maar hopelijk is het snel over :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95655211
ja dat werkt hier dus helaas niet DJMO, bij Amélie ging dat wel maar bij Elin werkt dat niet. Was het maar zo :X

Ze was gister de hele dag zo zielig, mn sneutje ;( we waren naar een verjaardag en ze was maar onrustig en huilen en huilen, s avonds ook enorme krampen en huilen, niets was goed, nu slapen ze allebei nog en ik ben gesloopt :')

Ik ga vandaag bij Intertoys zo'n babyzwembadje halen, Elin is er nog iets te klein voor maar er zit een soort kap op, ik bedacht me dat ik haar daar natuurlijk ook op een kleedje in kan leggen en dan ligt ze veilig voor de schoenen van haar zus :X :') en uit de zon.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95655243
Oh en Eline en Jelle, bikkels, veel succes bij t CB vandaag :*

Mrien :o 74/80 wat klinkt dat nog ver weg! Terwijl het een hele logische stap is na 62/68 natuurlijk :D

Sil t gaat hard hè? Fijn dat ze t zo goed doet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95655586
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:54 schreef huuphuup het volgende:
Ik ga vandaag bij Intertoys zo'n babyzwembadje halen, Elin is er nog iets te klein voor maar er zit een soort kap op, ik bedacht me dat ik haar daar natuurlijk ook op een kleedje in kan leggen en dan ligt ze veilig voor de schoenen van haar zus :X :') en uit de zon.
Die met die vissekop? Heel tof ding, maar met een kind van 2 maanden is het helaas een wat onzinnige aankoop :(
Of ik moet het inkleden als een handig verplaatsbaar schaduwplekje.. hmmmm.. ik zie mogelijkheden :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95655890
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Die met die vissekop? Heel tof ding, maar met een kind van 2 maanden is het helaas een wat onzinnige aankoop :(
Of ik moet het inkleden als een handig verplaatsbaar schaduwplekje.. hmmmm.. ik zie mogelijkheden :)
Ik zie ook mogelijkheden!
Ik denk ff intertoysen voor het weekend..
pi_95656274
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik ga hem wel zo gebruiken hoor :Y
Elin is er ook nog te klein voor maar met een boxkleed erin is het wel een fijn beschut plekje.
En voor onze persoonlijke situatie zijn de opstaande randen ook erg fijn. We hebben een gemeenschappelijke buitenruimte die we delen met nog meer kindjes, dat zijn hoofdzakelijk jongens en mn eigenste ongeleide projectiel :') ik vind t wel fijn als ze veilig ligt :P

vorig jaar hadden we ook zoiets maar dan zonder kap en die opblaasbare bodem vond ik echt fijn. Zitten ze niet zo op die harde/warme tegels.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95656460
Dat zwembadje zit ook in mijn mandje! Lijkt me heel fijn, zeker ook met die kap. Zit zelfs te denken om hem mee te nemen op vakantie...

En ik twijfel tussen deze en deze als looptrainer..
pi_95656508
Fijn She-Wolf dat jullie weer thuis zijn.

Hier gelukkig ook weinig last gehad na de prikken, voordat we de kamer uit waren was het al weer goed. Hier hebben ze 1 keer de twee prikken tegelijk in beide benen gezet (de arts was de vervanger aan het inwerken en dat kon wel), nou dat was echt zielig. Oké hij was er in 1 keer vanaf, maar toen heeft hij wel echt hard gegild.

En Intertoys check! Gaan wij vandaag ook even langs, en ook maar gelijk een autostoel kopen die moeten we toch ook op korte termijn gaan gebruiken. Daarna mag ik weer werken.
Wel lief dat ik vanmorgen me nog een keer mocht omdraaien, terwijl mijn man met Yaro om kwart voor 8 naar beneden ging. Vind ik toch altijd lekker in een reeks van late diensten.
pi_95656528
Orea ik vind die twee wel echt gaaf voor een meid!
  maandag 18 april 2011 @ 09:49:28 #96
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95656543
Die van V-Tech is heel tof Orea!

*op zoek gaat naar dat zwembadje....
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_95656674
Blijft ie ook een beetje staan?

Deze is het Saffier!

En nu ik bezig ben denk ik dat ik de schommel ook meebestel :@ ze is er nog net iets te klein voor, alhoewel mijn kleine buddha best al goed zit...

Ik zie mijn vent alweer met zijn ogen rollen en zuchten :') :D
  maandag 18 april 2011 @ 09:55:21 #98
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95656717
Dit is slecht voor mijn portemonnee!!!!! :X En die schommel is ook geweldig zeg.
Dat zwembad staat acuut op mijn verlanglijstje :')
Ylana
pi_95656750

Mijn kleine dictatortje wijst wel even aan wat ze allemaal wil! :') (3 seconde later zat het hele boekje in haar mond, en kreeg ik een zuur gezicht incl. pruillip toen ik nee, niet in je mond zei en het afpakte :'))
  maandag 18 april 2011 @ 09:57:12 #100
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95656771
Die van mij zat te krijsen in bad gister toen ze de boot van haar broer niet kreeg :')
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')