Tja, alles voor de kijkcijfers zeg maarquote:
En Miss Marple hoort het weer!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:02 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft dus de brief van Dennis ontvangen maar dat mag nog niet niemand weten. Daarom is ze zo sjaggo.
Echt? Vertel, ik heb alleen upc hier, moet het met ser doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:02 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft dus de brief van Dennis ontvangen maar dat mag nog niet niemand weten. Daarom is ze zo sjaggo.
gewoon een travestie hij doet dit voor zijn boterham te verdienen en in het dagelijkse leven gewoon een manquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef skunkyxxl het volgende:
Maar ik ben niet zo thuis in dat wereldje, hij is toch een crossdresser en geen travastiet of zoiets?
Als ze nou eerst eens hun huidige doelgroep tevreden proberen te stellenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Tja, alles voor de kijkcijfers zeg maar
Ze proberen nu de bakvis-doelgroep aan te spreken en binnen te hengelen
Ja, jij zal het wetenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:02 schreef beequeen het volgende:
5 minuten geleden hoorde ik ze nog flink smakken, raar figuur is die Jo ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:02 schreef beequeen het volgende:
Denk dat ze die hoop al hebben laten varenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze nou eerst eens hun huidige doelgroep tevreden proberen te stellen
een transgender wordt zo geboren, wat servio doet valt onder travestiequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Meer een transgender. Iemand die zich verkleedt als een andere geslacht. Drag Queen zou ook nog kunnen. Travestie, is mij uitgelegt, is meer iemand die ook leeft als vrouw.
Da's bullshitquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Als het een beetje goed begrijp krjigt ze te weinig aandacht van flipje![]()
Oke , durf eigenlijks niet te googlen , bang dat mijn vrouw vreemde dingen gaat denken (***rolt gauw een zwaar shaggie***)quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Meer een transgender. Iemand die zich verkleedt als een andere geslacht. Drag Queen zou ook nog kunnen. Travestie, is mij uitgelegt, is meer iemand die ook leeft als vrouw.
Ze ligt op bed te huilen Flip is lief voor haar aan het zijn ze praten zachtjes en met die muziek is het niet goed te verstaan iets over dat ze haar tijd hier niet moet laten verpesten en dat hij op haar let... (Flip praat duidelijker dan Jo)quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef Day het volgende:
[..]
Echt? Vertel, ik heb alleen upc hier, moet het met ser doen.
Ik heb 'm ook nog...quote:
Ja sorry, ik vang zo het een en ander op. Dan is 1 +1 gewoon2.quote:
Zeg maar de flugelmeisjes lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Tja, alles voor de kijkcijfers zeg maar
Ze proberen nu de bakvis-doelgroep aan te spreken en binnen te hengelen
Na week 1 alquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Denk dat ze die hoop al hebben laten varen
ik zie het toch liever zo, dan zoals bij stervio...sorryquote:
Ik ben blij met je hoor!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vang zo het een en ander op. Dan is 1 +1 gewoon2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |