Lekker weer .hoezo dat dan ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Roguee het volgende:
Ze mogen niet kijken hoe hij zich opmaakt
Hij mag zich alleen in slaapkamer opmaken, rolgordijnen gaan daar naar beneden. Anders is het surprise effect er af.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Stability het volgende:
wat was er tegen stervio gezegd? kon het niet verstaan
Nee, echt jammer.. Ik wilde het namelijk ook wel zien!quote:[img] Op [url= 16 april 2011 20:19[/url] schreef Roguee het volgende:
in de slaapkamerquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Roguee het volgende:
hij mag zich niet transformeren in bijzijn van anderen, hij moet in slaapkamer doen voor het verrassinseffectquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Stability het volgende:
wat was er tegen stervio gezegd? kon het niet verstaan
't zit niet... het hangtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Darakka het volgende:
Laura zit erbij alsof ze nog maar 2 dagen te leven heeft
Dat zou een stunt zijn!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef danilel het volgende:
[..]
in de slaapkamer
(hoop ik dat daar een geheime deur is, waardoor Karim kan binnen sluipen....die daar door Ser wordt getransformeerd........
Zeker weer voor de daily ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef superkokje het volgende:
dus de slaapkamer gaat dicht om opmaakbeelden te blokkeren
surprise effect...yeah rightquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hij mag zich alleen in slaapkamer opmaken, rolgordijnen gaan daar naar beneden. Anders is het surprise effect er af.
aan de reactie te zien blijft dit een baschtopicquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het staat iedereen vrij een topic te openen hoor....
quote:
Ik zat al te wachten op je topic!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef waterkant het volgende:
[..]
aan de reactie te zien blijft dit een baschtopic
Hoi heksje. Ik ga tv kijken met de stream op de achtergrond. Laterzzz.quote:
Ook niet door iedereenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alex werd in het huis ook gewaardeerd..!!!!
Ja echt he.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
Het valt idd op hoe Sharon helemaal naar Servio trekt en Geer kompleet laat vallen.
ze denken dat er in dames-slaapkamer een luik in de vloer zit jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben toch ooit ergens op de grond geklopt en daar zat een holle ruimte, was dat in één van de slaapkamers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |