quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van die snoepjes waar nu schimmel op staat.
ja veel beter en onderbouwd!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
1. niemand hoeft van mij verplicht te zuipen
2. Laura mag wel eens wat losser komen. En daar hoeft ze voor mij zich niet lam te zuipen zodat ze niet meer weet wat ze doet.
Goed zo?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:56 schreef mangalie het volgende:
Sevio heeft zijn pruik al in de aanslag
Dat was een vlieg!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:56 schreef Starlie het volgende:
Jeetje wat doet Laura toch met haar haar, ziet er echt niet uit!!!
Ik denk bingo...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:58 schreef Sonera het volgende:
Is er een thema vanavond dat iemand weet? en dat vlot kont daar een vervolg missie op of istie gewoon voor de leuk?
was ook helemaal mijn gedachte... ik vind het heel erg vervelend om afgerekend te worden omdat je niet drinkt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef Roguee het volgende:
[..]
Idd. Ik ben vaak zat de BOB maar dan weet ik mij nog prima te vermakenNiemand heeft er dan wat aan als ik ga zitten sippen in een hoekje.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef waterkant het volgende:
[..]
was ook helemaal mijn gedachte... ik vind het heel erg vervelend om afgerekend te worden omdat je niet drinkt!
is toch niets mis mee!
dat je anti laura bent oke maar niet omdat ze toevallig niet uit zatzijn iemand zich laat nemen
kan je haar niet aanrekenen
maar iets gezelliger mee doen kan geen kwaad ook met een colaatje op kan je gezellig zijn denk zij ook wel eens toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef waterkant het volgende:
[..]
was ook helemaal mijn gedachte... ik vind het heel erg vervelend om afgerekend te worden omdat je niet drinkt!
is toch niets mis mee!
dat je anti laura bent oke maar niet omdat ze toevallig niet uit zatzijn iemand zich laat nemen
kan je haar niet aanrekenen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |