Hmmmmm da's niet tofquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
redelijk. ik ben wat ziekjes, m'n neus zit goed dicht.
Regenjas aan het uitzoeken denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef Toekito het volgende:
waar is die dramaqueen van een Stu eigenlijk?
Die had ie inmiddels een toch?quote:
Misschien een bijpassende broek?quote:
Of hij zit weer in de Apple Storequote:
Een week? Snapt ie niet hoe Safari werkt of zo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of hij zit weer in de Apple Store
Whehequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een week? Snapt ie niet hoe Safari werkt of zo?
KGquote:
Het is drank met een rokje aan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
KG![]()
Ik vind je UI nog steeds echt stoer
![]()
Hij is coolquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
KG![]()
Ik vind je UI nog steeds echt stoer
![]()
Bewegend? Of gewoon een stilstaande druppel?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hij is coolEen ui met een verhaal
Enige wat mist is dat er wat whisky langs het glas loopt
Verspillendquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bewegend? Of gewoon een stilstaande druppel?
En einde van de wikireeks bijhoudenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
En einde van de wikireeks bijhoudenKrijgen we dat gezeik niet meer!
Uhhh wat?quote:
Ik heb net grieks gegeten, even uit eten spontaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat ik moet gaan etenja, ik moet nog eten
![]()
Ik wilde het anders wel even voor je maken, als ik wist wát ik moest makenquote:
Ook lekkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net grieks gegeten, even uit eten spontaan
True.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook lekkerMaar ik vind het nu een beetje te laat om nog uit eten te gaan
Ah tnx, maar stiekem was ik niet heel trots op het feit dat ik heerlijke oban heb geknoeid. In een rokje lopen heb ik daarentegen geen probleem meequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde het anders wel even voor je maken, als ik wist wát ik moest maken
quote:
Het is eens wat anders op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
Zo terug, even de buren vermoorden
Oh meetstory's, whahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah tnx, maar stiekem was ik niet heel trots op het feit dat ik heerlijke oban heb geknoeid. In een rokje lopen heb ik daarentegen geen probleem mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |