misschien een onverwachte promotie?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan heb ik denk ik een andere baan nodig
Dat heb ik gisteren ook gewoon gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, hopende dat de stijgende lijn zich voortzet. Kun je maandag weer gewoon naar je stage.
Mijn laatste promotie leverde me centen (ja, echt, centen) meer per uur op.quote:
hmmmquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn laatste promotie leverde me centen (ja, echt, centen) meer per uur op.
Met de mijne ook niet, afgezien ik er altijd alleen in/op ligquote:
Tsja. Het is beter dan het was, dus in die zin klaag ik niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:09 schreef smilez het volgende:
[..]
hmmmdat valt dan wel weer een beetje tegen lijkt me
iemand met idealenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Het is beter dan het was, dus in die zin klaag ik niet.
Maar ik werk daar niet om rijk te worden.
toevallig een boxspring? want nu ik er 1 heb.. zou ik niet weten hoe ik ooit in een ander soort bed heb kunnen slapen (misschien wel beetje overdreven maar dan nog!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met de mijne ook niet, afgezien ik er altijd alleen in/op lig
Ik vind mijn bedstee fijner liggen dan de boxspring van m'n ouders.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:11 schreef smilez het volgende:
[..]
toevallig een boxspring? want nu ik er 1 heb.. zou ik niet weten hoe ik ooit in een ander soort bed heb kunnen slapen (misschien wel beetje overdreven maar dan nog!)
Geen idee. Het is een bed van het GGZ dus waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:11 schreef smilez het volgende:
[..]
toevallig een boxspring? want nu ik er 1 heb.. zou ik niet weten hoe ik ooit in een ander soort bed heb kunnen slapen (misschien wel beetje overdreven maar dan nog!)
zolang de collega's maar gezellig zijn?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Het is beter dan het was, dus in die zin klaag ik niet.
Maar ik werk daar niet om rijk te worden.
Kijk Joe...er is nog hoop na 2012quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:15 schreef Tally het volgende:
Ik ga straks lekker met mijn popje knuffelen in bed
Ik ga vanavond waarschijnlijk ook bij jou in de buurt knuffellenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:15 schreef Tally het volgende:
Ik ga straks lekker met mijn popje knuffelen in bed
kijk maar op zijn facebookquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga vanavond waarschijnlijk ook bij jou in de buurt knuffellen![]()
@JoeBravo, nog wat gekocht vandaag?
Neequote:Op zaterdag 16 april 2011 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hou nou eens op met dat gepraat over knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |