Ren jij ook nog bij de konijnen? is je ademhaling onrustig?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
kan wel een borrel gebruiken nu geloof ikben helemaal 'leeg' nu..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ren jij ook nog bij de konijnen? is je ademhaling onrustig?![]()
En geef Sam er ook een!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
kan wel een borrel gebruiken nu geloof ikben helemaal 'leeg' nu..
Ja het gaat wel goed eigenlijk! Druk met school, heb volgende week weer beoordelingen dus er is weer een hoop stress aanwezig... Vandaag heb ik mezelf even een dagje niksen gegeven, want afgelopen week al zo veel voor school gedaan.. Ik doe de laatste dingetjes morgen welquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie hem nu pas Aure![]()
Oh en Aurehoe gaat het?
Dat doen ze alquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, je wandelt wel vaker buiten natuurlijk. Wat gaat dat baasje van die andere hond nu aan de situatie doen? De hond kort aan de lijn houden en met een boog om mensen met een hond heen lopen en zo?
Ja, ok, dat geloof ik wel, maar als ze dit al wisten, hoe kan het dan dat die hond dicht genoeg bij Sam in de buurt kwam dat hij Sam kon grijpen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat doen ze alze zijn met hem aan het trainen om zijn angst voor kleine honden aan te pakken, het zijn geen onverschillige baasjes die heel hard riepen 'dat doet ie anders nooit!' maar namen meteen de verantwoordelijkheid. Maar die hond is dus onlangs door een klein hondje bij zijn ballen gegrepen, dus allicht dat hij nu bang is. Hij is alleen zó groot dat hij een gevecht gewoon meteen wint..
Ze waren stiekem nog meer van slag dan ik (toen ik eenmaal door had dat Sam verder heel was) leek het..
Omdat de deur nog openstond en Sam 2 passen hun voortuin in stapte en dat zag die andere hond dus.. Kan gewoon gebeuren, samenloop van omstandigheden..quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ok, dat geloof ik wel, maar als ze dit al wisten, hoe kan het dan dat die hond dicht genoeg bij Sam in de buurt kwam dat hij Sam kon grijpen?
Och, wat een pech danquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Omdat de deur nog openstond en Sam 2 passen hun voortuin in stapte en dat zag die andere hond dus.. Kan gewoon gebeuren, samenloop van omstandigheden..
Wat was de stand?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
fijn dat Sam al weer vrolijk is
Spannend dus!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:13 schreef FutureFairytale het volgende:
het bleef 0-0Nieuwkoop moet nog 1 wedstrijd spelen. Bij verlies is team zusje kampioen, bij winst (wat ws gebeurt) moeten ze een beslissende wedstrijd spelen. Zusje heeft al wel bloemen gekregen want die hadden ze voor t geval dat maar gekocht
Normaliter loop ik daar ook eigenlijk nooit.. Maar de spoorwegovergang is dicht dit weekend, dus ik moest een alternatieve route lopenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, wat een pech danNou ja, nu weten jullie het beiden en kunnen die twee honden maar beter een tijd bij elkaar uit de buurt blijven. Sam zit er nu vast ook niet meer om te springen om nieuwsgierig die tuin in te dribbelen.
Ik ben al doodmoe als ik het leesquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:58 schreef Aure het volgende:
Dikke knuffel voor Sam, dat is inderdaad even schrikken zeg!
Ja het gaat wel goed eigenlijk! Druk met school, heb volgende week weer beoordelingen dus er is weer een hoop stress aanwezig... Vandaag heb ik mezelf even een dagje niksen gegeven, want afgelopen week al zo veel voor school gedaan.. Ik doe de laatste dingetjes morgen wel![]()
En m'n sociale leven heeft zn hoogtepunt bereikt geloof ik (niet dat ik iets te klagen had), als ik niet met school bezig ben dan zit ik wel weer ergens bij vrienden... Dus het is vooral erg druk, maar wel leuk en gezellig!
Geen tenendecolleté hoop ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:25 schreef Sarabi het volgende:
Kersenpumpsaan en het ordinaire zwarte korte jurkje
Klaar om uit eten te gaan.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:25 schreef Sarabi het volgende:
Kersenpumpsaan en het ordinaire zwarte korte jurkje
Klaar om uit eten te gaan.
Heb sowieso een zwarte panty aan dus je ziet helemaal geen tenen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben al doodmoe als ik het leesMaar fijn dat het zo goed gaat
[..]
Geen tenendecolleté hoop ikEetze.
Je kijkt je ogen uit he?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben vanochtend voor het eerst bij de turkse toko geweest, leuk!
Ja echt he? Je kijkt je ogen uit als je daar voor het eerst komt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben vanochtend voor het eerst bij de turkse toko geweest, leuk!
Ik heb zwarte olijven en yoghurt gekocht.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit zo'n pot honing met noten gekocht en in 2 avonden opgelepeld![]()
Zeg dat dan ff eerder :pquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Lie, pannen zijn heet.. dat je het ff weet
Gewoon 'gemengde sla'quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:58 schreef krakkemieke het volgende:
Hoe heet dat hier trouwens? In Frankrijk heet het 'mesclun'. Het zijn allemaal soorten blaadjes sla, niet van een krop, maar geplukt ofzo.
En Auw! Lielie!
Mjamjaquote:
Wat is het?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:00 schreef borisz het volgende:
Puzzle Agent is best een grappig spelletje
http://www.gamespot.com/pc/puzzle/puzzleagent/review.htmlquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Wat is het?
Ik heb tegenwoordig een kolonistenverslavingVooral met steden&ridders
Het is iig mijn favoriete sla, blij dat ze het hier ook hebben!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gewoon 'gemengde sla'oh nee: babyleaf is het
jonge kweekvorm
Het is niet een aparte soort of zo hoor.. gewoon een mengsel jonge bladsla.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is iig mijn favoriete sla, blij dat ze het hier ook hebben!
Ja, maar ik zag het hier nooit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is niet een aparte soort of zo hoor.. gewoon een mengsel jonge bladsla.
Nou eh veel plezier dan maar?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:18 schreef TAV74 het volgende:
Zo, wij gaan naar het nieuwe onvolprezen Duitse festival Rock aam living![]()
Lijkt mij ook wel leuk als ik t zo lees!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:04 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/pc/puzzle/puzzleagent/review.html
Een 24uurs facebook grapquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef LieLie het volgende:
![]()
Watskeburt? Steer op Facebook 'in a relationship'?
quote:
Serieus? Beetje jammerquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
weekendextensie
Had reeds van L. een SMS'je gekregen: "Wie?? En mag ik morgen nog mijn was bij jou doen?"
Tsk. L :quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
weekendextensie
Had reeds van L. een SMS'je gekregen: "Wie?? En mag ik morgen nog mijn was bij jou doen?"
Ze bedoelde het meer geinend, ze had me ook nog gevraagd om te gaan lunchen. Zó erg is ze ook weer niet.quote:
WAT OUDquote:
Ooh, dan is het goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze bedoelde het meer geinend, ze had me ook nog gevraagd om te gaan lunchen. Zó erg is ze ook weer niet.
[..]
WAT OUD
bijna
Toch ziet ie er goed uit!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:22 schreef Bluezz het volgende:
Stokoud![]()
Italiaans landbrood (ok de vorm is in een gewoon blik) met zongedr. tomaatjes is klaar.
Maar de tomaatjes zijn niet helemáál lekker verdeeld geloof ik![]()
[ afbeelding ]
Wij hebben nu zo'n golf in de vriendengroep. Maar als ik 30 wordt zijn zij bijna 40quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:22 schreef Aure het volgende:
30.. Ik moet er nog even niet aan denken, gelukkig hoeft dat ook niet
Artistiekquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:24 schreef Aure het volgende:
Haha BluezzZiet er wel grappig uit. Als je er een mondje bij tekent is het een gezichtje
Mooi zeg! Zit het lekker?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:27 schreef LieLie het volgende:
Nog even onze nieuwe (halve) bistroset spammenHet tafeltje wordt nageleverd.
[ afbeelding ]
Ik heb daar oog voorquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij hebben nu zo'n golf in de vriendengroep. Maar als ik 30 wordt zijn zij bijna 40
Misschien een andere keer via UM bekijken. Vanavond gaan we even wat ontspanning zoeken met wat films op DVD kijken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:09 schreef Duderinnetje het volgende:
golfer & bluezz: vanavond bij Andere Tijden een reportage over euthanasie, toen dat nog niet geregeld was in Nederland. Artsen vertellen hoe ze destijds mensen probeerden te helpen.
Misschien interessant.
Die kunnen we daarna nog 3x bekijken in een maand tijd.quote:
4x in 18 dagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kunnen we daarna nog 3x bekijken in een maand tijd.
altijd leuk om te horen dat een man de schoenen ook leuk vindquote:
Hahaha schattigquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:22 schreef Bluezz het volgende:
Stokoud![]()
Italiaans landbrood (ok de vorm is in een gewoon blik) met zongedr. tomaatjes is klaar.
Maar de tomaatjes zijn niet helemáál lekker verdeeld geloof ik![]()
[ afbeelding ]
Stomme knie! Hopelijk gaat het morgen weer beter.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...knie doet toch moeilijker dan ik had gehoopt. Fietsen ging erg goed. Lopen een stuk minder. Heb mijn foto-actie in de binnenstad maar afgebroken. Ik heb elke keer het idee dat ik de kracht verlies.
En eigenlijk moet ik morgen weer een klein wandeltochtje doen....maar eens even afwachten hoe dat morgenochtend aanvoelt allemaal
Ik zou niet weten waarmee eigenlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stomme knie! Hopelijk gaat het morgen weer beter.
Zou het helpen om te koelen nu?
Je hebt genoeg dingen ingevrorenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarmee eigenlijkIk denk dat ik gewoon zo lekker op de bank ga hangen met een kussentje eronder en ff de boel rust geef.
Even koelen lijkt me wel handig jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stomme knie! Hopelijk gaat het morgen weer beter.
Zou het helpen om te koelen nu?
Zomers hoorquote:
Rossi wilde naar de FA Cup kijken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zomers hoor
En Steer, ik vind dit wel wat voor jou: http://artofmanliness.com/
(net overigens een hele voetbalwedstrijd zitten kijken)
mn slippers zijn dinsdag ontvreemd in de saunaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zomers hoor
Ik vond het er aanvankelijk niet zo ernstig uitzien, maar up close en in slow motionquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef borisz het volgende:
Rossi wilde naar de FA Cup kijken?
Overigens Paul Scholes. Vreselijke overtreding
. Pakte terecht rood.
Als iemand daar op wegslippert dan herken je het direct!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
mn slippers zijn dinsdag ontvreemd in de saunanu heb ik opvallend kleurtje gekozen
[ afbeelding ]
preciesquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als iemand daar op wegslippert dan herken je het direct!
Heh. Ik zat in Barcelona destijds aan tafel met een redacteur van Esquire, ook zo'n mannenblad. Ik moet wel zeggen, hij was veruit het best gekleed en hij had veel smaak. De meeste van mijn collega's zijn nerds, dus type wit t-shirt uit de broek en verder niks.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zomers hoor
Leuk setje! Nog wel kalig in je tuintjequote:Op zaterdag 16 april 2011 19:27 schreef LieLie het volgende:
Nog even onze nieuwe (halve) bistroset spammenHet tafeltje wordt nageleverd.
[ afbeelding ]
Europacup avondjes met AZ = ultiem genietenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:36 schreef borisz het volgende:
Steeeer. Van Nieuwkerk moet kaal, jij helpt niet echt mee.
Frans Vos zeker? Stond een heel artikel in Wetenschap/VK. Ergens heeft ie wel gelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.foodlog.nl/van(...)egen_dr_frank_voort/
Zucht
Weer een methodediscussie...
http://www.imdb.com/title/tt1421051/quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Wat trage film waar wel wat laagjes inzaten bekeken.
Somewhere... ff een linkje vinden.
Dat is het bestequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zou niet weten waarmee eigenlijkIk denk dat ik gewoon zo lekker op de bank ga hangen met een kussentje eronder en ff de boel rust geef.
Is ie mooi geworden, die kerk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef AnneX het volgende:
Es ist vollbracht .... Johannes Passion by J.S. Bach :
een verantwoord cultureel uitje in de bijna gerestaureerde kerk in ons dorp.
De goede week kan beginnen.
AnneX, hoe is het met jouw moederke?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef AnneX het volgende:
Es ist vollbracht .... Johannes Passion by J.S. Bach :
een verantwoord cultureel uitje in de bijna gerestaureerde kerk in ons dorp.
De goede week kan beginnen.
Is Sam + Sun al weer ontstress'd ?
En prachtig brood van Bluezz.
Koesje voor de knie van P. es ist vollbracht.
naar beter bed!quote:
Gefeliciteerd. Knap hoor om van Ado te winnen.quote:
zo 20/3 ADO Den Haag Ajax 3-2 Eredivisiequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Knap hoor om van Ado te winnen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
en Dude; Anita Meijer heeft idd een geweldige stem!
Ajax red t nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Knap hoor om van Ado te winnen.
geen idee maar ze is wel veel weekendjes weg. Kan Anita nog steeds zingen dan? Das wel knap, ken haar alleen van vroegerquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Zag haar bij de herhaling van DWDD.![]()
Is DE overigens een weekendje weg of zo?
Waarom zou ze plots niet meer kunnen zingen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
geen idee maar ze is wel veel weekendjes weg. Kan Anita nog steeds zingen dan? Das wel knap, ken haar alleen van vroeger
AZ - Sheriff Tiraspol. Gezellig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Yes, goeie overwinning.
UEFA CupHopelijk
Kon natuurlijk zijn dat ze een Bonnietje had gedaan hè?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zou ze plots niet meer kunnen zingen?Vrouwen krijgen geen baard in de keel of zo hoor
En leeftijd zegt ook niets, zie een Tina Turner, Cher etc. (Rolling Stones
)
Dat doen d;r heel veel in alphen en omstrekenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:39 schreef golfer het volgende:
Zou die dierenwinkel-eigenaar uit de Ridderhof in Alphen zelf nou niet doorhebben dat hij om de 2e zin een stopzinnetje gebruikt. Constant: "wat dat betreft" .
Viel me van de week toen hij bij P&W zat al op en nu bij 1Vandaag weer.
Niemand die dat ooit tegen hem gezegd heeft?
als je 60+ bent word je stem stukken minder, gaat lang niet soepel meer. Weet niet of Anita 60+ is overigens maar veel jonger zal ze niet zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zou ze plots niet meer kunnen zingen?Vrouwen krijgen geen baard in de keel of zo hoor
En leeftijd zegt ook niets, zie een Tina Turner, Cher etc. (Rolling Stones
)
Jij bent meer van de boadschappies en de Hooch Sjaggerijne?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat doen d;r heel veel in alphen en omstreken![]()
ik heb het ook een tijdje gehad, nu niet meer
!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Kon natuurlijk zijn dat ze een Bonnietje had gedaan hè?
ojeeeequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. blijven voelen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Meestal heb je zoiets van dat is zeg maar niet meer helemaal jouw ding?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:41 schreef MissHobje het volgende:
!
Klopt. Mijn stem is als ik zing al aan het indalen zei de vocal coach vorig seizoenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
als je 60+ bent word je stem stukken minder, gaat lang niet soepel meer. Weet niet of Anita 60+ is overigens maar veel jonger zal ze niet zijn
Sint Claire.quote:
Nee dat wil er niet inquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij bent meer van de boadschappies en de Hooch Sjaggerijne?
aahquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klopt. Mijn stem is als ik zing al aan het indalen zei de vocal coach vorig seizoen![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ohja, over die gek in camouflagepak in de Ridderhof die liep te dreigen met herhaling... Ik reed te hard op n klein stukje 50 op een verder 80 km/u weg op dinsdagnacht om 1u in mn eentje op een 45 km lange weg en mag EUR 148,- betalen. Die camouflage-knuppel krijgt een winkelverbod van 30 dagenhad mij dat ook gegeven! Ik kan ruim half jaar zonder winkelen
Maakt geen donder uit. Je hebt je te houden aan de regels.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ohja, over die gek in camouflagepak in de Ridderhof die liep te dreigen met herhaling... Ik reed te hard op n klein stukje 50 op een verder 80 km/u weg op dinsdagnacht om 1u in mn eentje op een 45 km lange weg en mag EUR 148,- betalen. Die camouflage-knuppel krijgt een winkelverbod van 30 dagenhad mij dat ook gegeven! Ik kan ruim half jaar zonder winkelen
Er zit er eentje naast me, die het soms zelf niet in de gaten heeft, maar Tineke Schouten kan daar nog een puntje aan zuigen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef MissHobje het volgende:
Nee dat wil er niet in(lach me altijd kapot als ik een rasechte hoor hihi )
Beter dat je stem indaalt dan iets anders.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Mijn stem is als ik zing al aan het indalen zei de vocal coach vorig seizoen![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zit er eentje naast me, die het soms zelf niet in de gaten heeft, maar Tineke Schouten kan daar nog een puntje aan zuigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zit er eentje naast me, die het soms zelf niet in de gaten heeft, maar Tineke Schouten kan daar nog een puntje aan zuigen.
tuurlijk moet ik boete betalen maar vind het contrast gewoon gek. Lijkt mij dat zo iemand die mensen bedreigt in zelfde pak als Tristan zwaarder gestraft zou moeten worden. Vind 30 dagen winkelverbod veel minder zwaar. Bespaart je nog geld ook hehequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maakt geen donder uit. Je hebt je te houden aan de regels.
Wat anderen doen en welke boete zij moeten doen, lijkt me irrelevant.
dat komt ook nogquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Beter dat je stem indaalt dan iets anders.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Wasda voor lellekke auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Jij wist wat je deed en overtrad dat welbewust.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tuurlijk moet ik boete betalen maar vind het contrast gewoon gek. Lijkt mij dat zo iemand die mensen bedreigt in zelfde pak als Tristan zwaarder gestraft zou moeten worden. Vind 30 dagen winkelverbod veel minder zwaar. Bespaart je nog geld ook hehe
Theezakjes.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk met kleine tieten als je oud bent?
nou nee ik zag het 50 km/u bordje niet maar goed. Wel jammer want was maar n stukje van 300 meter op dezelfde weg (later gehoord van mensen). Maar goed, heb em al betaald, nu heb ik nog geldquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij wist wat je deed en overtrad dat welbewust.
Hij snapte heul niet wat hij deed.
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Maakt geen donder uit. Je hebt je te houden aan de regels.
Wat anderen doen en welke boete zij moeten doen, lijkt me irrelevant.
gatverdammequote:
Dan lijkt me er geen enkele reden tot paniek.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou nee ik zag het 50 km/u bordje niet maar goed. Wel jammer want was maar n stukje van 300 meter op dezelfde weg (later gehoord van mensen). Maar goed, heb em al betaald, nu heb ik nog geld
ik vind t scheef. Een veels te lichte 'straf' voor die man. De andere 2 die ook in de Ridderhof dreigden op herhaling kregen een waarschuwing. Nou joehoe, nu worden ze bang!quote:
Mooie leeftijd.quote:
Ik denk dat jij ze zal moeten bijblazen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gatverdammeals ik oud ben ben ik met n rijke man getrouwd en laat ik mn tieten liften
Doordat je te hard rijdt kun je doden veroorzakenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind t scheef. Een veels te lichte 'straf' voor die man. De andere 2 die ook in de Ridderhof dreigden op herhaling kregen een waarschuwing. Nou joehoe, nu worden ze bang!
tot a.s. dinsdagquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan lijkt me er geen enkele reden tot paniek.
Was er niet iemand die riep dat de 700 doden per jaar in het verkeer heel wat meer waren dan wat de Tristans in Nederland kapotschieten?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
Doordat je te hard rijdt kun je doden veroorzaken
ventieltje onder de oksel?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ze zal moeten bijblazen.
Kwestie van een ventieltje onder de oksel.
Kunnen ze echt heel mooi, tegenwoordig.
Oh jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was er niet iemand die riep dat de 700 doden per jaar in het verkeer heel wat meer waren dan wat de Tristans in Nederland kapotschieten?
Want dan... is je spaarrekening vrijwillig geconfisceerd door de FARC?quote:
door dreiging kun je hartstilstanden (en dus doden) veroorzakenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doordat je te hard rijdt kun je doden veroorzaken
Lekker ding, die Tanja Niemeijerquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Want dan... is je spaarrekening vrijwillig geconfisceerd door de FARC?
vanaf dan betaal ik huur...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Want dan... is je spaarrekening vrijwillig geconfisceerd door de FARC?
Anita Meyer veroorzaakt aneurysma's.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
door dreiging kun je hartstilstanden (en dus doden) veroorzaken
Deze discussie sla ik even overquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker ding, die Tanja Niemeijer![]()
Maar natuurlijk wel een boerentrien die in haar jeugd niks tekort kwam en dus nu maar plaatsvervangende empathie kweekt voor de Colombiaansche boer.
Of zou het toch een loverboi geweest zijn![]()
Wiequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Deze discussie sla ik even over![]()
geen idee namelijk!
Echt waar? Kom maar op met de cijfersquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
door dreiging kun je hartstilstanden (en dus doden) veroorzaken
letterlijk 'doodschrikken'. Een 81-jarige man is overleden aan n hartstilstand in De Ridderhof die bewuste dag.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar? Kom maar op met de cijfers
Ja, dat is van een plotse heftige gebeurtenis, niet van het lezen van een twitterberichtje dat iemand het dunnetjes over kan doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
letterlijk 'doodschrikken'. Een 81-jarige man is overleden aan n hartstilstand in De Ridderhof die bewuste dag.
Ik denk dat het goede spel de laatste jaren te danken is aan Andries Jonker. ZIjn gedachten zijn nog steeds duidelijk aanwezig.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat het goede spel de laatste jaren te danken is aan Andries Jonker. ZIjn gedachten zijn nog steeds duidelijk aanwezig.
daar ging t ook niet over. Ging over mensen die daar zelf gaan dreigen mensen neer te schieten. Dat kan heftig genoeg zijn, zeker in zelfde pak als Tristan. Maar je bent dus voor 'een waarschuwing' en winkelverbod van wel 30 dagen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is van een plotse heftige gebeurtenis, niet van het lezen van een twitterberichtje dat iemand het dunnetjes over kan doen
Ja, doodstraf kan niet he in Nederland.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar ging t ook niet over. Ging over mensen die daar zelf gaan dreigen mensen neer te schieten. Dat kan heftig genoeg zijn, zeker in zelfde pak als Tristan. Maar je bent dus voor 'een waarschuwing' en winkelverbod...
Ik zeg: zet hem tegen de muurquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar ging t ook niet over. Ging over mensen die daar zelf gaan dreigen mensen neer te schieten. Dat kan heftig genoeg zijn, zeker in zelfde pak als Tristan. Maar je bent dus voor 'een waarschuwing' en winkelverbod...
I got a visual herequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
Rechtopstaande bibberende theezakjes
boete van EUR 1000,-? 30 dagen gevangenis ipv winkelverbod?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, doodstraf kan niet he in Nederland.
Whehehe,quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]sorry voor de 2 MB download
Nee, dat zou niet in verhouding staan met het te hard rijden van jou.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
boete van EUR 1000,-? 30 dagen gevangenis ipv winkelverbod?
Auw!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]sorry voor de 2 MB download
Vierendelen, castreren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
boete van EUR 1000,-? 30 dagen gevangenis ipv winkelverbod?
Ah, die idioot heb ik dan gemist. En aangezien iets roepen (ook dreigen) in Nederland amper strafbaar is lijkt de straf me gepast. Wat wil jij dan? Jaren de cel in??quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
daar ging t ook niet over. Ging over mensen die daar zelf gaan dreigen mensen neer te schieten. Dat kan heftig genoeg zijn, zeker in zelfde pak als Tristan. Maar je bent dus voor 'een waarschuwing' en winkelverbod van wel 30 dagen...
Anita Meyer!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Auw!
Hier spelen we nog een potje Trivial Pursuit
Best grappig want het spel is al zo'n 15 jaar oud dus we hebben geen idee van de vragen en soms kloppen ze ook gewoon niet meer
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet in verhouding staan met het te hard rijden van jou.
Ja, dat is van een plotse heftige gebeurtenis, niet van het lezen van een twitterberichtje dat iemand het dunnetjes over kan doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[quote]Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat het goede spel de laatste jaren te danken is aan Andries Jonker. ZIjn gedachten zijn nog steeds duidelijk aanwezig.
hahaha gelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet in verhouding staan met het te hard rijden van jou.
8 uur lang ' Best of Anita Meyer' luisterenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
ben overigens tegen doodstraf maar vond dit verbazingwekkend licht. En alsof er niks tussen een verbod en de doodstraf staat..kom op zeg
The horror.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
8 uur lang ' Best of Anita Meyer' luisteren
nou ja, maar wat roept..tis niet zomaar iets he. Tristan riep dat ook tegen zn ex-collega's en zie waar dat toe leidde. Iemand die dreigt met de dood moet niet helemaal sporenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, die idioot heb ik dan gemist. En aangezien iets roepen (ook dreigen) in Nederland amper strafbaar is lijkt de straf me gepast. Wat wil jij dan? Jaren de cel in??
Edit: een boete dus en een maand cel, ik vind het nogal wat voor iemand die maar wat roept.
Ik blijf erbij dat het volgende thema Metal moet zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Als die quote het doet en er geen poes op je toetsenbord meedanst
Had ik overigens jumping jack via joetjoep binnen en gebrand op cdtje voor in de studio is het een heul foute toonsoort
ja geef je poes maar de schuldquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Als die quote het doet en er geen poes op je toetsenbord meedanst
Had ik overigens jumping jack via joetjoep binnen en gebrand op cdtje voor in de studio is het een heul foute toonsoort
Onzin! Hij doet niemand kwaad. 't Is alleen niet zo'n leuke grap van zo iemand. Kan-ie ook niets aan doen....dat hij geboren is zonder gevoel voor leuke humor....quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja, maar wat roept..tis niet zomaar iets he. Tristan riep dat ook tegen zn ex-collega's en zie waar dat toe leidde. Iemand die dreigt met de dood moet niet helemaal sporen
8 uur lang 2 liedjes?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
8 uur lang ' Best of Anita Meyer' luisteren
Deze twitters zijn van een geheel andere orde door een grappenmakertje die niet weet wat ie doet. Hij moet bestraft worden omdat ie heel veel aanricht bij de slachtoffers, nabestaanden en winkelend publiek, hij zaait angst. Tis nogal zwaar die straf maar goed, voorbeeld stellen is ook niet verkeerd in deze.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ja, maar wat roept..tis niet zomaar iets he. Tristan riep dat ook tegen zn ex-collega's en zie waar dat toe leidde. Iemand die dreigt met de dood moet niet helemaal sporen
Die krijgt van mij ook altijd de schuld.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ja geef je poes maar de schuld
ik ben een monsterquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Onzin! Hij doet niemand kwaad. 't Is alleen niet zo'n leuke grap van zo iemand. Kan-ie ook niets aan doen....dat hij geboren is zonder gevoel voor leuke humor....
Hij is iig een stuk minder gevaarlijk dan kleine meisjes die veel te hard rijden op onverlichte, eenzame weggetjes
Ik denk dat je ze de kost niet wilt geven die dat 'voor de gein' of uit frustratie roepen (richting overspelige ex etc). Je kan niet iedereen maar gaan opsluiten die een keer roept iemand af te zullen maken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
QFT!quote:
Gewoon, omdat het kan hequote:
Ik stond net voor de spiegel al te artrosenekbangen op het tussenstuk, met Metal krijg ik meteen een wiplashquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik blijf erbij dat het volgende thema Metal moet zijn
whaaaa ik had t niet over twitters zei ik net ook alquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deze twitters zijn van een geheel andere orde door een grappenmakertje die niet weet wat ie doet. Hij moet bestraft worden omdat ie heel veel aanricht bij de slachtoffers, nabestaanden en winkelend publiek, hij zaait angst. Tis nogal zwaar die straf maar goed, voorbeeld stellen is ook niet verkeerd in deze.
vd Klis was echt geestesziek.
Oeps Vlis.
Nee johquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik stond net voor de spiegel al te artrosenekbangen op het tussenstuk, met Metal krijg ik meteen een wiplash
Dat is geen Metal, dat is een zeiknr.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
Nee johWat dacht je van Nothing Else Matters
Ouwe reclameboy die Ilja. Leuke wijnen tegenwoordig die hij maakt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik ging lekker in bed liggen met een Ilja Gort boek over wonen in Frankrijk
Whaaaaaaaaaaa danquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
whaaaa ik had t niet over twitters zei ik net ook aler hebben in 2 dagen 3 mannen in de Ridderhof zelf aangekondigd dat ze hetzelfde als Van der Vlis zouden doen, waarvan 1 speciaal daarvoor met de trein van A'dam naar Alphen kwam en in camouflagepak de Ridderhof betrad. Die Twitteraars zijn hele zielige knulletjes die overigens ook wel moeten weten dat t onacceptabel is.
Zeik nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is geen Metal, dat is een zeiknr.
hehe ik heb t je vergeven hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaa danDat had ik niet gelezen.
Nee hoorquote:
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ouwe reclameboy die Ilja. Leuke wijnen tegenwoordig die hij maakt.
Waarschijnlijk hebben die ook wat pilletjes verzuimd in te nemen, creepsquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
whaaaa ik had t niet over twitters zei ik net ook aler hebben in 2 dagen 3 mannen in de Ridderhof zelf aangekondigd dat ze hetzelfde als Van der Vlis zouden doen, waarvan 1 speciaal daarvoor met de trein van A'dam naar Alphen kwam en in camouflagepak de Ridderhof betrad. Die Twitteraars zijn hele zielige knulletjes die overigens ook wel moeten weten dat t onacceptabel is.
Die ken ik allemaal nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
Zeik nietNeem dan The Unforgiven
Of One
Of Harvester Of Sorrow
Of Master of Puppets of zo
Ga maar youtubenquote:
....je kent The Unforgiven niet? Of One?... Slinger youtube eens aan!quote:
Hmmm...twijfelgevalletje..Ik vind het een mooi nummer maar vind het zo jammer dat ze hebben voort geborduurt op een bestaande titel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind The Unforgiven II overigens (nog) mooier dan I
Iron Maiden dan maar?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:47 schreef Bluezz het volgende:
Het is nog steeds niet echt mijn 'ding', Metallica.
Hoezo? Was jij heimelijk verliefd op hem dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
stiekem vind ik t erg jammer datMaarten
gaat trouwen, ook al ben ik heel blij voor em
nee he? Doe dan maar 8 uur lang Peter Beensequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:47 schreef Bluezz het volgende:
Het is nog steeds niet echt mijn 'ding', Metallica.
Die stem aan het beginquote:
nou verliefd... Vind em erg leuk, hijs aardig en altijd ontzettend vrolijk. Heel gezellig met em en als hij weg is ben ik ook heel vrolijk, door zijn gekke grappige karakterquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo? Was jij heimelijk verliefd op hem dan?
Tering m'n orenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
Bloes, dit vind ik wel wat voor jou
edit: en zonder headbangen erin
Die is tofquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:52 schreef borisz het volgende:
aangezien dit weekend het Larpfestival is, nou ja een groot festijn wat ermee te maken heeft een beetje folk erin.
Wat is er mis met je oren?quote:
quote:
WIJ GAAN SKIEN! APRES SKIEN!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:52 schreef borisz het volgende:
aangezien dit weekend het Larpfestival is, nou ja een groot festijn wat ermee te maken heeft een beetje folk erin.
Dodelijk voor een man om knuffelbeer genoemd te worden en niet geile neukbeer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:54 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn knuffelbeer die ik helaas zo weinig zie. Hij is een vriend en ik ben gek op hem
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dodelijk voor een man om knuffelbeer genoemd te worden en niet geile neukbeer.
Ik snap dat ie met een ander dan jou gaat trouwen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ach, zo'n leuke jongen die nog vrijgezel rondloopt kom ik vast een keer tegen. Ooit
begin wel klein beetje te twijfelen omdat t zo lang duurt maar ik ben nog niet oud dus heb nog hoopquote:
daar is niks ranzigs aanquote:Op zondag 17 april 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
Toppunt van ranzigheid: ik zit een bamischijf uit de frituur naar binnen te schuiven.
Lekkerquote:Op zondag 17 april 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
Toppunt van ranzigheid: ik zit een bamischijf uit de frituur naar binnen te schuiven.
Deze hebben we zelf gefrituurd. Ligt echt als een blok beton op de maag.quote:Op zondag 17 april 2011 00:04 schreef borisz het volgende:
Lekker. VOoral uit de muur. Dan proef je ze na twee dagen nog.
die zijn de lekkerste!quote:Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze hebben we zelf gefrituurd. Ligt echt als een blok beton op de maag.
cup a soupquote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Heb ook trek in iets hartigs, dus maar weer een cup a soupje aanmaken
Koninginne
*go pa, go paaaquote:Op zondag 17 april 2011 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net nog een schaaltje avondetenkliekje gehad
En ga zo maar slapen, morgen mijn vader aanmoedigen bij een hardloopwedstrijd![]()
Pa doet mee met de 5 mijl (en hij is 63)
Ik vind het wel stokoud hoor. 63..moet er niet aan denken zo bejaard te zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 00:32 schreef FutureFairytale het volgende:
en 63 is heul niet oudis mijn vader ook en das ook een jonge god
Wat goed! En wat een contrast ook meteen tussen jouw paps en mams zeg!quote:Op zondag 17 april 2011 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net nog een schaaltje avondetenkliekje gehad
En ga zo maar slapen, morgen mijn vader aanmoedigen bij een hardloopwedstrijd![]()
Pa doet mee met de 5 mijl (en hij is 63)
mams is 23?quote:Op zondag 17 april 2011 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat goed! En wat een contrast ook meteen tussen jouw paps en mams zeg!
valt reuze mee, alhoewel jouw lichamelijke ongemakken niet meehelpen natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het wel stokoud hoor. 63..moet er niet aan denken zo bejaard te zijn.
Ja, dat is mij te vermoeiend en inspannend.quote:
hehequote:Op zondag 17 april 2011 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Jezus FF, tis maar goed dat je eenhebt als PI
Ik bedoel tussen haar mams die veel hulp nodig heeft en zo'n struise vader
Dat was een leuke. En leuke mensen.quote:Op zondag 17 april 2011 00:40 schreef golfer het volgende:
Maar onze plaspauze is weer voorbij en we gaan verder naar Ik Vertrek kijken.
Isa's mams heeft een aantal jaren geleden een flinke hersenbloeding gehad op een andere plek op de hersenen dan de meeste mensen hebben. Deze vorm van een hersenbloeding betekend voor 1/3e deel van de patiënten dat ze doodgaan, 1/3e deel houdt geen of weinig blijvende schade over en 1/3 deel heeft wel blijvende schade. Helaas valt Isa's moeder in de laatste categorie. Ze is lichamelijk gehandicapt en volledig afhankelijk van zorg. Ze kan eigenlijk niet alleen gelaten worden, omdat ze niet erg mobiel is. Isa mag het weghalen als het teveel informatie in het openbaar is.quote:Op zondag 17 april 2011 00:38 schreef FutureFairytale het volgende:
hehe
en oh ik weet niet veel van isa's mams situatie...
Goeiemorgen!quote:Op zondag 17 april 2011 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh dames
Ik ben zo stijf als het maar kan, maar mijn knie doet minder pijn en volgens mij kan ik gewoon weer een beetje normaal lopen. Zometeen nog maar even flink door het huis stappen en kijken of mijn vermoeden idd juist is
Ja. Ik twijfel nog over dat rondje bij Slot Zeistquote:Op zondag 17 april 2011 09:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Gelukkig gaat het beter.Wel voorzichtig doen he.
Als het overbelast is, zou ik niet gaan lopen. Zelf ga ik dan een stukje fietsen. Minder belasting, wel doorsmeren.quote:Op zondag 17 april 2011 09:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik twijfel nog over dat rondje bij Slot Zeist
Neuh. Dat was daarvoor ook al ruimschoots aanwezig en ik ben maar gaan voetbal kijken...nou ja, waarom eigenlijk. Ik heb geen flauw ideequote:Op zondag 17 april 2011 09:26 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen Isa!
Kwam dat slechte humeur niet door het voetbal kijken?
Typisch een dag om chocola te eten.quote:Op zondag 17 april 2011 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh. Dat was daarvoor ook al ruimschoots aanwezig en ik ben maar gaan voetbal kijken...nou ja, waarom eigenlijk. Ik heb geen flauw idee
Ja. Ik twijfel nogquote:Op zondag 17 april 2011 09:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als het overbelast is, zou ik niet gaan lopen. Zelf ga ik dan een stukje fietsen. Minder belasting, wel doorsmeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |