Ren jij ook nog bij de konijnen? is je ademhaling onrustig?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
kan wel een borrel gebruiken nu geloof ikben helemaal 'leeg' nu..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ren jij ook nog bij de konijnen? is je ademhaling onrustig?![]()
En geef Sam er ook een!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
kan wel een borrel gebruiken nu geloof ikben helemaal 'leeg' nu..
Ja het gaat wel goed eigenlijk! Druk met school, heb volgende week weer beoordelingen dus er is weer een hoop stress aanwezig... Vandaag heb ik mezelf even een dagje niksen gegeven, want afgelopen week al zo veel voor school gedaan.. Ik doe de laatste dingetjes morgen welquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie hem nu pas Aure![]()
Oh en Aurehoe gaat het?
Dat doen ze alquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, je wandelt wel vaker buiten natuurlijk. Wat gaat dat baasje van die andere hond nu aan de situatie doen? De hond kort aan de lijn houden en met een boog om mensen met een hond heen lopen en zo?
Ja, ok, dat geloof ik wel, maar als ze dit al wisten, hoe kan het dan dat die hond dicht genoeg bij Sam in de buurt kwam dat hij Sam kon grijpen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat doen ze alze zijn met hem aan het trainen om zijn angst voor kleine honden aan te pakken, het zijn geen onverschillige baasjes die heel hard riepen 'dat doet ie anders nooit!' maar namen meteen de verantwoordelijkheid. Maar die hond is dus onlangs door een klein hondje bij zijn ballen gegrepen, dus allicht dat hij nu bang is. Hij is alleen zó groot dat hij een gevecht gewoon meteen wint..
Ze waren stiekem nog meer van slag dan ik (toen ik eenmaal door had dat Sam verder heel was) leek het..
Omdat de deur nog openstond en Sam 2 passen hun voortuin in stapte en dat zag die andere hond dus.. Kan gewoon gebeuren, samenloop van omstandigheden..quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ok, dat geloof ik wel, maar als ze dit al wisten, hoe kan het dan dat die hond dicht genoeg bij Sam in de buurt kwam dat hij Sam kon grijpen?
Och, wat een pech danquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Omdat de deur nog openstond en Sam 2 passen hun voortuin in stapte en dat zag die andere hond dus.. Kan gewoon gebeuren, samenloop van omstandigheden..
Wat was de stand?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
fijn dat Sam al weer vrolijk is
Spannend dus!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:13 schreef FutureFairytale het volgende:
het bleef 0-0Nieuwkoop moet nog 1 wedstrijd spelen. Bij verlies is team zusje kampioen, bij winst (wat ws gebeurt) moeten ze een beslissende wedstrijd spelen. Zusje heeft al wel bloemen gekregen want die hadden ze voor t geval dat maar gekocht
Normaliter loop ik daar ook eigenlijk nooit.. Maar de spoorwegovergang is dicht dit weekend, dus ik moest een alternatieve route lopenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, wat een pech danNou ja, nu weten jullie het beiden en kunnen die twee honden maar beter een tijd bij elkaar uit de buurt blijven. Sam zit er nu vast ook niet meer om te springen om nieuwsgierig die tuin in te dribbelen.
Ik ben al doodmoe als ik het leesquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:58 schreef Aure het volgende:
Dikke knuffel voor Sam, dat is inderdaad even schrikken zeg!
Ja het gaat wel goed eigenlijk! Druk met school, heb volgende week weer beoordelingen dus er is weer een hoop stress aanwezig... Vandaag heb ik mezelf even een dagje niksen gegeven, want afgelopen week al zo veel voor school gedaan.. Ik doe de laatste dingetjes morgen wel![]()
En m'n sociale leven heeft zn hoogtepunt bereikt geloof ik (niet dat ik iets te klagen had), als ik niet met school bezig ben dan zit ik wel weer ergens bij vrienden... Dus het is vooral erg druk, maar wel leuk en gezellig!
Geen tenendecolleté hoop ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:25 schreef Sarabi het volgende:
Kersenpumpsaan en het ordinaire zwarte korte jurkje
Klaar om uit eten te gaan.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:25 schreef Sarabi het volgende:
Kersenpumpsaan en het ordinaire zwarte korte jurkje
Klaar om uit eten te gaan.
Heb sowieso een zwarte panty aan dus je ziet helemaal geen tenen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben al doodmoe als ik het leesMaar fijn dat het zo goed gaat
[..]
Geen tenendecolleté hoop ikEetze.
Je kijkt je ogen uit he?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben vanochtend voor het eerst bij de turkse toko geweest, leuk!
Ja echt he? Je kijkt je ogen uit als je daar voor het eerst komt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben vanochtend voor het eerst bij de turkse toko geweest, leuk!
Ik heb zwarte olijven en yoghurt gekocht.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit zo'n pot honing met noten gekocht en in 2 avonden opgelepeld![]()
Zeg dat dan ff eerder :pquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Lie, pannen zijn heet.. dat je het ff weet
Gewoon 'gemengde sla'quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:58 schreef krakkemieke het volgende:
Hoe heet dat hier trouwens? In Frankrijk heet het 'mesclun'. Het zijn allemaal soorten blaadjes sla, niet van een krop, maar geplukt ofzo.
En Auw! Lielie!
Mjamjaquote:
Wat is het?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:00 schreef borisz het volgende:
Puzzle Agent is best een grappig spelletje
http://www.gamespot.com/pc/puzzle/puzzleagent/review.htmlquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Wat is het?
Ik heb tegenwoordig een kolonistenverslavingVooral met steden&ridders
Het is iig mijn favoriete sla, blij dat ze het hier ook hebben!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gewoon 'gemengde sla'oh nee: babyleaf is het
jonge kweekvorm
Het is niet een aparte soort of zo hoor.. gewoon een mengsel jonge bladsla.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is iig mijn favoriete sla, blij dat ze het hier ook hebben!
Ja, maar ik zag het hier nooit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is niet een aparte soort of zo hoor.. gewoon een mengsel jonge bladsla.
Nou eh veel plezier dan maar?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:18 schreef TAV74 het volgende:
Zo, wij gaan naar het nieuwe onvolprezen Duitse festival Rock aam living![]()
Lijkt mij ook wel leuk als ik t zo lees!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:04 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/pc/puzzle/puzzleagent/review.html
Een 24uurs facebook grapquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef LieLie het volgende:
![]()
Watskeburt? Steer op Facebook 'in a relationship'?
quote:
Serieus? Beetje jammerquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
weekendextensie
Had reeds van L. een SMS'je gekregen: "Wie?? En mag ik morgen nog mijn was bij jou doen?"
Tsk. L :quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
weekendextensie
Had reeds van L. een SMS'je gekregen: "Wie?? En mag ik morgen nog mijn was bij jou doen?"
Ze bedoelde het meer geinend, ze had me ook nog gevraagd om te gaan lunchen. Zó erg is ze ook weer niet.quote:
WAT OUDquote:
Ooh, dan is het goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze bedoelde het meer geinend, ze had me ook nog gevraagd om te gaan lunchen. Zó erg is ze ook weer niet.
[..]
WAT OUD
bijna
Toch ziet ie er goed uit!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:22 schreef Bluezz het volgende:
Stokoud![]()
Italiaans landbrood (ok de vorm is in een gewoon blik) met zongedr. tomaatjes is klaar.
Maar de tomaatjes zijn niet helemáál lekker verdeeld geloof ik![]()
[ afbeelding ]
Wij hebben nu zo'n golf in de vriendengroep. Maar als ik 30 wordt zijn zij bijna 40quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:22 schreef Aure het volgende:
30.. Ik moet er nog even niet aan denken, gelukkig hoeft dat ook niet
Artistiekquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:24 schreef Aure het volgende:
Haha BluezzZiet er wel grappig uit. Als je er een mondje bij tekent is het een gezichtje
Mooi zeg! Zit het lekker?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:27 schreef LieLie het volgende:
Nog even onze nieuwe (halve) bistroset spammenHet tafeltje wordt nageleverd.
[ afbeelding ]
Ik heb daar oog voorquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij hebben nu zo'n golf in de vriendengroep. Maar als ik 30 wordt zijn zij bijna 40
Misschien een andere keer via UM bekijken. Vanavond gaan we even wat ontspanning zoeken met wat films op DVD kijken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:09 schreef Duderinnetje het volgende:
golfer & bluezz: vanavond bij Andere Tijden een reportage over euthanasie, toen dat nog niet geregeld was in Nederland. Artsen vertellen hoe ze destijds mensen probeerden te helpen.
Misschien interessant.
Die kunnen we daarna nog 3x bekijken in een maand tijd.quote:
4x in 18 dagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kunnen we daarna nog 3x bekijken in een maand tijd.
altijd leuk om te horen dat een man de schoenen ook leuk vindquote:
Hahaha schattigquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:22 schreef Bluezz het volgende:
Stokoud![]()
Italiaans landbrood (ok de vorm is in een gewoon blik) met zongedr. tomaatjes is klaar.
Maar de tomaatjes zijn niet helemáál lekker verdeeld geloof ik![]()
[ afbeelding ]
Stomme knie! Hopelijk gaat het morgen weer beter.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...knie doet toch moeilijker dan ik had gehoopt. Fietsen ging erg goed. Lopen een stuk minder. Heb mijn foto-actie in de binnenstad maar afgebroken. Ik heb elke keer het idee dat ik de kracht verlies.
En eigenlijk moet ik morgen weer een klein wandeltochtje doen....maar eens even afwachten hoe dat morgenochtend aanvoelt allemaal
Ik zou niet weten waarmee eigenlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stomme knie! Hopelijk gaat het morgen weer beter.
Zou het helpen om te koelen nu?
Je hebt genoeg dingen ingevrorenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarmee eigenlijkIk denk dat ik gewoon zo lekker op de bank ga hangen met een kussentje eronder en ff de boel rust geef.
Even koelen lijkt me wel handig jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stomme knie! Hopelijk gaat het morgen weer beter.
Zou het helpen om te koelen nu?
Zomers hoorquote:
Rossi wilde naar de FA Cup kijken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zomers hoor
En Steer, ik vind dit wel wat voor jou: http://artofmanliness.com/
(net overigens een hele voetbalwedstrijd zitten kijken)
mn slippers zijn dinsdag ontvreemd in de saunaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zomers hoor
En Steer, ik vind dit wel wat voor jou: http://artofmanliness.com/
(net overigens een hele voetbalwedstrijd zitten kijken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |