Weet niet over er een mod aanwezig is...quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Gooi die andere maar dicht. Maar.... ik heb het geprobeerd en...gelukt! voor de eerste keer
Je hebt groot gelijk, commando's is nog not done, zolang de pup onzindelijk is en jankt in de bench. Dat zijn de eerste beginselen. De pup moet dagelijks minstens 4 keer slapen in de bench. Er daarn plassen op een vaste plek, daar begint het mee. En gewoon lekker rondlopen en soms spelen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:20 schreef Zzoos het volgende:
[..]
ja tuurlijk die moet ook zindelijk maar ik heb het meer over het aanleren van commando's daar waren voor 8 uur al mee bezig en zo in de ochtend is dat echt veel te veel. puppies moeten ook slapen om te groeien. ik snap wel dat het nieuw is en leuk maar het is gewoon teveel
maar goed dat vind ik.
gefeliciteerd, jammer voor je dat je te laat wasquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Gooi die andere maar dicht. Maar.... ik heb het geprobeerd en...gelukt! voor de eerste keer
je bedoelt Jo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef Stranger1977 het volgende:
Dacht dat het om de konijnen van sjerren ging,... die heeft en weet ook alles, niet vergeten dat ze ook alles heeft meegemaakt + nog een beetje erger
nix erg, weet het nu als ik weereens lapo hebquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
gefeliciteerd, jammer voor je dat je te laat was
Maar ja, in Amerika is alles veeeeeeeeeeeeeeeeeel groter en veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef Stranger1977 het volgende:
Dacht dat het om de konijnen van sjerren ging,... die heeft en weet ook alles, niet vergeten dat ze ook alles heeft meegemaakt + nog een beetje erger
Echt wel! En daar kan ze uuuuuren over lullen en als het tegenzit begint ze ook nog te zingen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar ja, in Amerika is alles veeeeeeeeeeeeeeeeeel groter en veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:30 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Echt wel! En daar kan ze uuuuuren over lullen en als het tegenzit begint ze ook nog te zingen.
Het gaat mij ook steeds meer ergeren. Ze kwam over als een nuchtere meid, maar ow wat is ze blij met zichzelf en wat is ze ssssieliggg, daarom moet ze winnenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar ja, in Amerika is alles veeeeeeeeeeeeeeeeeel groter en veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.
Nee dat is Jo toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef Stranger1977 het volgende:
Nou, echt zielig vind ik haar eigenlijk nooit doen, dat moet ik haar wel nageven, maar ze is gewoon mega rete-irritant..quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Het gaat mij ook steeds meer ergeren. Ze kwam over als een nuchtere meid, maar ow wat is ze blij met zichzelf en wat is ze ssssieliggg, daarom moet ze winnen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:34 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal
...........laura zit rechtop
Al vanaf 9 uur!! (voor de lichten!)quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:34 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal
Jammer dat ze dat niet gedaan heeftquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik vind Mo eigenlijk best meevallen. Dacht dat ze volledig in zou storten toen Maik ging, maar toch niet.
Jawel. Vanavond komt er een trechterfeestje.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:34 schreef Niki.P het volgende:
Nu doen ze dagboek weer op Zaterdag (afgelopen 2 weken was hij op Vrijdag) dus zal er wel niks gebeuren..
Hmmm nederlandse vlag over der hoofd heen en gaan , voor die heimat lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:34 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker zo'n volgespoten botox trolletje
Ze heeft zelfs afgewassenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:34 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal
niet te geloven gewoon! maar dan zal ze de rest van de dag toch wel gaan liggen neem ik aan?quote:
quote:
met geld toe nog niet manquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:35 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Hmmm nederlandse vlag over der hoofd heen en gaan , voor die heimat lol
Sorry, maar die act over Tailand en dat ze daar nog iets moet afhandelen en daarom moet winnen, vind ik een zielige act, of ben ik nou gek? Ze huilt er ook steeds bij. Ik heb er een Jaap gevoel bij.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, echt zielig vind ik haar eigenlijk nooit doen, dat moet ik haar wel nageven, maar ze is gewoon mega rete-irritant..
neeeeeeequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs afgewassenHelemaal in dr uppie
Ik heb eindelijk een medestanderquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:36 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Sorry, maar die act over Tailand en dat ze daar nog iets moet afhandelen en daarom moet winnen, vind ik een zielige act, of ben ik nou gek? Ze huilt er ook steeds bij. Ik heb er een Jaap gevoel bij.
De hond maakt iedereen veel actiever!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:36 schreef Stability het volgende:
[..]
niet te geloven gewoon! maar dan zal ze de rest van de dag toch wel gaan liggen neem ik aan?
doh !quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
De hond maakt iedereen veel actiever!
Vanochtend heeft De stem geen 1 keer gezegt "Bewoners het is tijd om op te staan!"
murning ja niet te geloven he.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:34 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal
flipquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
Lult ze nu weer over de nominaties? Lau gaat Jo en ? (geer) ? nomineren.
en wat heeft ze weer een schattig bloesje aanquote:
Ach, hun tv-momentjes pakken ze allemaal, Gerard voorop trouwensquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:36 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Sorry, maar die act over Tailand en dat ze daar nog iets moet afhandelen en daarom moet winnen, vind ik een zielige act, of ben ik nou gek? Ze huilt er ook steeds bij. Ik heb er een Jaap gevoel bij.
Nee die nooit,als was ze de laaste op aarde.Die vind ik te goor om met een tang aan te pakken.pak ik liever een crackhoer op de tippelzone die zijn schonerquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:38 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dan pak je lekker dat smegmagat
Yep, maar die is wel ehmmm meer normaal en vind het wel best als een ander de aandacht weer opeist. Geer komt met de dag beter over bij mij, maar goed, Karim nog steeds op 1 wat mij betreftquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, hun tv-momentjes pakken ze allemaal, Gerard voorop trouwens
Mag niet volgens de instructies die ze gisteren kregenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:41 schreef MargrietV het volgende:
ze moeten Segootje gewoon in water meenemen!
Altijd met een stuk van een bewoner ervoor.quote:
Zit er een handleiding bij dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mag niet volgens de instructies die ze gisteren kregen
Dat is een tv moment om de bewoners en kijkers gunstig te stemmen, zodat haar de winst gegund wordt. Haar mama deed het ook nogeens in de liveshow. Een Jaap actie!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, hun tv-momentjes pakken ze allemaal, Gerard voorop trouwens
Indeed!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:42 schreef knagsje het volgende:
[..]
heeft weer buikpijn.....geen aandacht he
nominaties komen er aanquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:43 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Indeed!
Laura aan de poets,... toe maar!
waar zie je dan aan dat het tijdelijk is??quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:42 schreef dimi1972 het volgende:
Ik denk dat de pup niet meegaat naar nederland
heb even zitten kijken waar de pup vandaan komt bianca.pt
en zo te zien is het gewoon een tijdelijke actie van SST
http://www.bianca.pt/engl(...)e&id=1420&Itemid=155
wat is er gebeurt met lange lau??? heeft ze soms koffie gedronken dat ze opeens in aktie is?? de theeleut?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:43 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Indeed!
Laura aan de poets,... toe maar!
yepquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:44 schreef Lutte het volgende:
Wtf, zat de hond echt met zijn kop vast in de bench?
Super zieligquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:44 schreef Lutte het volgende:
Het verbaasde me in positieve zin!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:44 schreef Niki.P het volgende:
Laura is lekker active!!
Net al afgewassen (alleen) en nu het zwembad (al zou dat denk ik makkelijker gaan als ze een bikini aantrok) !!![]()
het is denk ik een ingeving...kan nooit lang durenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:40 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Nee die nooit,als was ze de laaste op aarde.Die vind ik te goor om met een tang aan te pakken.pak ik liever een crackhoer op de tippelzone die zijn schoner
maar het hoeft niet, ik denk persoonlijk dat ie mee terug gaat naar NL.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:45 schreef dimi1972 het volgende:
ik ga er vanuit dat ze dus deze optie genomen hebben:
Temporary Families for Puppies
We need Temporary Families for Puppies: the puppies should stay with them until they get the second vaccinations. If they enter our shelter without vaccinations, they are in serious danger because they may get ill. Staying in temporary families until they are fully vaccinated is the best option for them and for us. After the second vaccination they can come to the shelter. All costs are supported by Bianca: food, eventual medications, deworming and vaccinations.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Servio even wat mensen heeft verteld hoe ze worden gezien in Nederland..quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:46 schreef Stability het volgende:
[..]
het is denk ik een ingeving...kan nooit lang duren
jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:44 schreef Lutte het volgende:
ze maken de randen schoon, niks vreemd aan......quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:46 schreef Chuckster het volgende:
Is die lantaarnpaal nou met een schuursponsje het zwembad aan het schoonmaken?
Ik wist dat ze dom was maar dit slaat alles...
en wat is daar dom aan danquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:46 schreef Chuckster het volgende:
Goedemorgen trouwens!
Dan is hij voor Laura te laat gekomen ,dat gaat nooit meer lukken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat Servio even wat mensen heeft verteld hoe ze worden gezien in Nederland..
Jij kan ook echt alleen maar negatief over Laura posten he?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:46 schreef Chuckster het volgende:
Goedemorgen trouwens!
stond toch op de site dat sharon hem mee mag nemen naar huis als ze weggaat ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:46 schreef danilel het volgende:
[..]
maar het hoeft niet, ik denk persoonlijk dat ie mee terug gaat naar NL.
je zou het bijna denken inddquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat Servio even wat mensen heeft verteld hoe ze worden gezien in Nederland..
Sharon heeft al een hond, ze hadden het gisteren over aanbieden in de liveshowquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
stond toch op de site dat sharon hem mee mag nemen naar huis als ze weggaat ofzo?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
stond toch op de site dat sharon hem mee mag nemen naar huis als ze weggaat ofzo?
Moest maik ook eens doen bij zijn zwellichaampjequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:47 schreef danilel het volgende:
[..]
ze maken de randen schoon, niks vreemd aan......
Dit stond vanochtend op Twitter:quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
quote:Tweet van Secret Story NL
@donjaknulst Secredo gaat met één van de bewoners, die veel met dieren heeft, mee naar huis
vind hem zo leuk!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:49 schreef Stability het volgende:
deze heb ik gisteravond gemaakt ....met knipperende oogjes ,net als mn avatar
[ link | afbeelding ]
Lief!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:49 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja ik zei het toch? kan echt niet lang duren dat dat rechtop staat en nog wat doet ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:49 schreef danilel het volgende:
Stab; maak je geen zorgen, ze ligt[ afbeelding ]
Ik vind jou zo'n baas met je plaatjes!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:49 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nee Jo willen ze niet kwijt van Net 5, ze gooien er eerst die brief van Dennis in, dan kan ze weer krijsen en durft niemand haar te nominerenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:49 schreef Freule het volgende:
Ik denk dat de nominaties niet zullen gaan zoals de bewoners denken want dan heb je alleen jo en flip das niet spannend ,duzzzzz komt er vast een andere nominatie
hahaha baasquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind jou zo'n baas met je plaatjes!!
Nee zou kunnen maar ik doelde als de bewoners zelf gaan nomineren dan zou jo en flip genomineerd staan. Volgens mij gaat het anders komende week.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:50 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nee Jo willen ze niet kwij van Net 5, ze gooien er eerst die brief van Dennis in, dan kan ze weer krijsen en durft niemand haar te nomineren
Bridget spreekt Sharon toequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:49 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dan heb hem ik wel heel toevallig alleen kunnen cappen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Altijd met een stuk van een bewoner ervoor.
Ik ben echt al uren bezig om een leuk gifje van dat beest alleen te krijgen. Gaat niet lukken
ze is al aan het uittredenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:49 schreef danilel het volgende:
Stab; maak je geen zorgen, ze ligt[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:53 schreef Stability het volgende:
[..]
ze is al aan het uittreden
[ link | afbeelding ]
Knotsgek leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:53 schreef Stability het volgende:
[..]
ze is al aan het uittreden
[ link | afbeelding ]
maar ik heb het idee dat het bij de bewoners ook niet duidelijk is dat sharon hem mag houdenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:48 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Sharon heeft al een hond, ze hadden het gisteren over aanbieden in de liveshow
Jo gaat echt niet naar huis,is al zo vaak gezegt. het script zegt dat zij de winnares is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:52 schreef Freule het volgende:
[..]
Nee zou kunnen maar ik doelde als de bewoners zelf gaan nomineren dan zou jo en flip genomineerd staan. Volgens mij gaat het anders komende week.
kloptquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:54 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Jo gaat echt niet naar huis,is al zo vaak gezegt. het script zegt dat zij de winnares is.
Die familie heeft een te groot belang in st,danwel prive of zakelijk
En ik begrijp helemaal niets van die Portugese shirts. Je verwacht dan toch dat ze in shirtjes van dutchpuppies rondlopen. Wat is dat voor en vreemd iets?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:52 schreef Zzoos het volgende:
[..]
Bridget spreekt Sharon toe
15 april om 20.27
Dutchy Puppy doneert Segredo.
De blonde presentatrice zet zich met de stichting Dutchy Puppy in voor zwerfhonden. Ook in Portugal leven vele zwerfhondjes in slechte omstandigheden op straat. Dutchy Puppy doneert een hondje aan Sharon. Omdat zij bekend staat als de dierenvriend van het huis, krijgt zij de verantwoordelijke taak om voor Segredo, zo heet het hondje, te zorgen. Ze mag haar nieuwe vriend ook mee naar huis nemen als ze Secret Story verlaat. De bewoners moeten gezamenlijk 1.000 euro bij elkaar leggen om Segredo en vele andere hondjes te redden.
Hoezo dat dan , ik zie geen enkele link tussen fam en Jo en denk ook niet dat zij wint.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:54 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Jo gaat echt niet naar huis,is al zo vaak gezegt. het script zegt dat zij de winnares is.
Die familie heeft een te groot belang in st,danwel prive of zakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, ze gaan haar niet nomineren als die brief van Dennis binnen is gekomen. Daarom houden ze die brief zolang achter. Jo gaat weer een drama opvoerenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:54 schreef Chanel5 het volgende:
Mo had het er met Geer over dat Jo de vorige keer uit de wind gehouden werd vanwege de breuk met Dennis, het verdriet was al snel over volgens Mo. Ik denk maar zo dat Jo weer genomineerd gaat worden of ze eruit vliegt is een tweede.
maar dat gaat nu niet meer helpen denk ik, iedereen heeft haar doorquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:56 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaan haar niet nomineren als die brief van Dennis binnen is gekomen. Daarom houden ze die brief zolang achter. Jo gaat weer een drama opvoeren
Dan houden ze Laura met z'n vieren vast, de vijfde duwt een trechter in haar mond en nummer zes giet twee flessen Passoã naar binnen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:52 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Huh?? what the hell is dat???
en als buurvrouw hem niet wilt dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:56 schreef Zzoos het volgende:
Sharon had het er vanmorgen over dat als ze hem niet zelf mocht houden haar buurvrouw hem misschien wel wil.
dat zou fijn zijn en dan een fles of 6quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan houden ze Laura met z'n vieren vast, de vijfde duwt een trechter in haar mond en nummer zes giet twee flessen Passoã naar binnen.
jawel, een hondjequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:57 schreef Lutte het volgende:
Mo is weer zieliger hoor!!! Zíj heeft met haar vader mogen praten!
Kijk eens naar Sharon, die heeft nog niks gehad.
daar heeft ze het niet over gehad maar de manier ze erover praatte denk ik dat ze dan wel iemand zoekt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:57 schreef Freule het volgende:
[..]
en als buurvrouw hem niet wilt dan?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:56 schreef Zzoos het volgende:
Sharon had het er vanmorgen over dat als ze hem niet zelf mocht houden haar buurvrouw hem misschien wel wil.
Misschien komen haar ouders in een videoboodschap vertellen, dat ze hem mag houden. er zouden in de week van verbroedering toch familieleden aan het woord komen??quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:56 schreef Zzoos het volgende:
Die heeft net een hond gekregen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:57 schreef Lutte het volgende:
Er is een cap hier op fok dat zij de stem cq baas heeft gesproken in december samen met mamajo. ze word heel veel uit de wind gehouden door st. heeft veel kontakt met het thuisfront gehad brieven en gesprek met mamajo in de kvdw. donderdag wou servio wat zeggen en zij zei dat mag je niet zeggen staat een sanctie op.ze weet wel heel veel over de regels en hoe en watquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:55 schreef Freule het volgende:
[..]
Hoezo dat dan , ik zie geen enkele link tussen fam en Jo en denk ook niet dat zij wint.
goede middagquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:57 schreef Lutte het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:55 schreef knagsje het volgende:
Voor de liefhebbersWTF? Hoe kon dat gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:07 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Adopteer een puppy en vermoordt hem gelijk de eerste avond
Dat zou wel een hele goede zijn ik denk dat ze dat best wel zou willen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:58 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
[..]
Misschien komen haar ouders in een videoboodschap vertellen, dat ze hem mag houden. er zouden in de week van verbroedering toch familieleden aan het woord komen??
Daar zijn ze al te vaak ingetrapt en dat weten ze.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
maar dat gaat nu niet meer helpen denk ik, iedereen heeft haar door
Oke tnx .....weet iemand wie de stem is eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:58 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Er is een cap hier op fok dat zij de stem cq baas heeft gesproken in december samen met mamajo. ze word heel veel uit de wind gehouden door st. heeft veel kontakt met het thuisfront gehad brieven en gesprek met mamajo in de kvdw. donderdag wou servio wat zeggen en zij zei dat mag je niet zeggen staat een sanctie op.ze weet wel heel veel over de regels en hoe en wat
Kunne we haar niet vullen net als foie grass ,trechter in der muil en maar vol stoppen lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan houden ze Laura met z'n vieren vast, de vijfde duwt een trechter in haar mond en nummer zes giet twee flessen Passoã naar binnen.
Wie heeft eigenlijk die hond gevonden/verlost?quote:
shar en serquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie heeft eigenlijk die hond gevonden/verlost?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:55 schreef knagsje het volgende:
Voor de liefhebbersooooooooooh !! hoe hebben ze hem er uit kunnen krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
k ben ervan overtuigd dat Sharon regelmatig via de KvdW met haar achterban spreekt. Ik hoor haar nooit zeggen dat ze graag wil weten hoe het met haar paarden gaat. En de paardenmiep die na negen weken niet naar haar beesten vraagt moet nog geboren worden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:57 schreef Lutte het volgende:
Het grote raadsel, iedereen speculeert. Ik bedenk zomaar, dat het niet 1 iemand is, maar gewoon de hele redactie met vervormersquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:59 schreef Freule het volgende:
[..]
Oke tnx .....weet iemand wie de stem is eigenlijk?
ze waren net op tijd en konden het deurtje nog open makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:01 schreef Stability het volgende:
[..]
ooooooooooh !! hoe hebben ze hem er uit kunnen krijgen?
2 handen de bench pakken en dan een voet tegen zijn kop zetten...quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:01 schreef Stability het volgende:
[..]
Dat word dus mamajo.scenario: jo krijgt brief dennix gaat huilie doen is zielig en mag dan mamajo zien in die hut .quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:01 schreef Freule het volgende:
Wat ik heb begrepen dat er volgende week familie leden worden ingevlogen en dat moeten ze onderling kiezen welke bewoner zijn familie lid mag zien/spreken in de kamer van de waarheid
oh echt zielig...het zou snachts maar eens gebeuren, dan issie deaudquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze waren net op tijd en konden het deurtje nog open maken
Schijnt dat ze z'n kop eraf hebben gezaagd en er later weer opgeplakt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:01 schreef Stability het volgende:
[..]
Ze zou er een publiciteitsrace mee kunnen winnen, maar daar zal de rest wel een stokje voor steken want die laten haar echt de hond niet voor zichzelf claimen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:58 schreef Wilskracht het volgende:
Sharon staat dankzij het hondje in de finale.
pepijn bierenbroodspot die lullo van reportagequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:02 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Het grote raadsel, iedereen speculeert. Ik bedenk zomaar, dat het niet 1 iemand is, maar gewoon de hele redactie met vervormers
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
k ben ervan overtuigd dat Sharon regelmatig via de KvdW met haar achterban spreekt. Ik hoor haar nooit zeggen dat ze graag wil weten hoe het met haar paarden gaat. En de paardenmiep die na negen weken niet naar haar beesten vraagt moet nog geboren worden.
Nou zo snel gaat dat niet , Gerard wil Fenneke ook wel zien , Laura wil ook graag haar vader (met ronnie Tober schoenen zien) Mograag Maik enz enzquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:02 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Dat word dus mamajo.scenario: jo krijgt brief dennix gaat huilie doen is zielig en mag dan mamajo zien in die hut .
Nee die heeft een diepere stemquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:03 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
pepijn bierenbroodspot die lullo van reportage
Niet nodig. Goed eten doet ze uit zichzelf alquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:59 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Kunne we haar niet vullen net als foie grass ,trechter in der muil en maar vol stoppen lol
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
2 handen de bench pakken en dan een voet tegen zijn kop zetten...
duurt niet lang , aan een 1 minuut zandloper heb je denk ik wel genoegquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:04 schreef ThomasSlayer het volgende:
Laura probeert rechtop te gaan zitten, even klokken.
Ja maar jo krijgt alles voorelkaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:04 schreef Freule het volgende:
[..]
Nou zo snel gaat dat niet , Gerard wil Fenneke ook wel zien , Laura wil ook graag haar vader (met ronnie Tober schoenen zien) Mograag Maik enz enz
Anders worden haar lauweren moequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:04 schreef Stability het volgende:
[..]
duurt niet lang , aan een 1 minuut zandloper heb je denk ik wel genoeg
En zo staat het in het script lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:05 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ja maar jo krijgt alles voorelkaar
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:05 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
normaal krijgt hij een straal in zijn mond.
onvoorstelbaar zo lui als die griet is...het zal in haar gehuurde varkensstal ook wel een aardige puinhoop zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:05 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Anders worden haar lauweren moe
ze heeft toch al een paar keer gezegd dat ze graag wil weten of haar merrie drachtig is, dat ze niet elke dag hardop afvraagt hoe het met haar paarden is komt ook wel omdat ze gewoon weet dat die beesten in goede handen zijn lijkt mequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
k ben ervan overtuigd dat Sharon regelmatig via de KvdW met haar achterban spreekt. Ik hoor haar nooit zeggen dat ze graag wil weten hoe het met haar paarden gaat. En de paardenmiep die na negen weken niet naar haar beesten vraagt moet nog geboren worden.
Volgens eerdere posts,een presentator van omroep flevolandquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:03 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
pepijn bierenbroodspot die lullo van reportage
maar ze staat welquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:06 schreef Stranger1977 het volgende:
Dank je wel regie,,.... daar zaten we nou echt op te wachten. De ass van Lui
He? dan moet ik die kennenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
Volgens eerdere posts,een presentator van omroep flevoland
Duurde een week of 9 maar het staat iniedergevalquote:
Nee ze maken een ommetje in de wijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:08 schreef Darklight het volgende:
waar laten ze die hond uit? in de'tuin'?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:08 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nee ze maken een ommetje in de wijk
Ja en dat kan echt niet. Ze moeten een zandbak of plek van kranten makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:08 schreef Darklight het volgende:
Die laat zich zelf uit,in de slaapkamer op de pantofels van moneuk,vooral als ie aan de dunne is.zo is ie gedreseerdquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:08 schreef Darklight het volgende:
of het bed van eMoquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja en dat kan echt niet. Ze moeten een zandbak of plek van kranten maken
Hoezo, kan dat beest niet pissen en schijten op nepgras?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja en dat kan echt niet. Ze moeten een zandbak of plek van kranten maken
Ja hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:10 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Hoezo, kan dat beest niet pissen en schijten op nepgras?
Die denkt dat het nog een natte plek van maik is !!!quote:
Wat denk je dat het voor een inspanning kost om die lange nek 5 min rechtop te houden?quote:
het brengt me weer op een photoshop ideequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:12 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Wat denk je dat het voor een inspanning kost om die lange nek 5 min rechtop te houden?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:12 schreef ThomasSlayer het volgende:
Pup kan makkelijk zijn emulsie kwijt in die door dakroom bactierieen verteerde blaf van fellatio.
Goh wat vreemdquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:12 schreef dimi1972 het volgende:
zo te zien is Maik niet zo geliefd hier
of ik kijk er overheen ?
geen topic: Verwelkom hier Maik op Fok hehehehhe
wie?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:12 schreef dimi1972 het volgende:
of ik kijk er overheen ?
Lol shop eens een foto van die trol,net als die mensen met die lange nekken met al die ketingen om hun nek.die giraffestamquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:12 schreef Stability het volgende:
[..]
het brengt me weer op een photoshop idee
De stem is een morpher, een apparaat die je stem vervormd laat klinken. Een goede voicemorpher kun je instellen op het gewenste resultaat, zodat iedereen die erdoor praat ongeveer hetzelfde klinkt. Zo kan in principe iedereen (man, vrouw, jongen, meisje) dat ding gebruiken. Helemaal 100% waterdicht is het nooit, want je hoort soms gewoon dat er verschillen zijn. Afhankelijk wie er op dat moment bij de productie van dienst is. Ik heb tot nu toe drie verschillen kunnen ontdekken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:59 schreef Freule het volgende:
[..]
Oke tnx .....weet iemand wie de stem is eigenlijk?
haha ik was al aan het zoeken naar een goeie fotoquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:14 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Lol shop eens een foto van die trol,net als die mensen met die lange nekken met al die ketingen om hun nek.die giraffestam
Nee hoor. Een paardengek neemt daar geen genoegen mee, ook al zou Monty Roberts in eigen persoon ze verzorgen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze heeft toch al een paar keer gezegd dat ze graag wil weten of haar merrie drachtig is, dat ze niet elke dag hardop afvraagt hoe het met haar paarden is komt ook wel omdat ze gewoon weet dat die beesten in goede handen zijn lijkt me
Ze is het perfecte voorbeeld daar voorquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:14 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ik was al aan het zoeken naar een goeie foto
deze had ik vorige week al gemaaktquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:15 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ze is het perfecte voorbeeld daar voor
Het was weer even denken en zoeken, maar gok dat het deze is http://www.audio4fun.com/quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De stem is een morpher, een apparaat die je stem vervormd laat klinken. Een goede voicemorpher kun je instellen op het gewenste resultaat, zodat iedereen die erdoor praat ongeveer hetzelfde klinkt. Zo kan in principe iedereen (man, vrouw, jongen, meisje) dat ding gebruiken. Helemaal 100% waterdicht is het nooit, want je hoort soms gewoon dat er verschillen zijn. Afhankelijk wie er op dat moment bij de productie van dienst is. Ik heb tot nu toe drie verschillen kunnen ontdekken.
Ik denk dat de 'hoofdstem' gewoon Hummie is. De intonatie wijst daar ook op van wat ik me uit vorige BB's nog kan herinneren.
Iemand die de juiste software heeft kan een reverse maken. Ik weet niet of iemand op Fok! die software heeft. Zou wel leuk zijn. Vrijwilligers?
paar kralenkettingen der omheen sjoppen en klaar lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:17 schreef Stability het volgende:
[..]
deze had ik vorige week al gemaakt
[ link | afbeelding ]
Terwijl hij juist gezegd heeft wel langs te komen... (gisteren op twitter)quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:12 schreef dimi1972 het volgende:
of ik kijk er overheen ?
nee, ik maak daar een andere voorquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:18 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
paar kralenkettingen der omheen sjoppen en klaar lol
Omdat smegma het ook zo leuk vond hierquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Terwijl hij juist gezegd heeft wel langs te komen... (gisteren op twitter)
Ik heb eerder veel second live gespeeld en daar had ik ook een progje om te klinken als vrouw of robot was gratis en werkte heel goed, weet alleen niet meer hoe het hetequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:18 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Het was weer even denken en zoeken, maar gok dat het deze is http://www.audio4fun.com/
Ben benieuwd wat ze vindt als ze leest wat er over haar geschreven wordtquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:19 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Omdat smegma het ook zo leuk vond hier![]()
Maar volgens mij gebruiken ze http://www.audio4fun.com/ ;-)quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:20 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ik heb eerder veel second live gespeeld en daar had ik ook een progje om te klinken als vrouw of robot was gratis en werkte heel goed, weet alleen niet meer hoe het hete
Daar doneer ik wel een webcam aanquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze vindt als ze leest wat er over haar geschreven wordt
Heb je haar nog niet genoeg zien huilen??quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:21 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Daar doneer ik wel een webcam aan![]()
screemingbee.com was hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:21 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Maar volgens mij gebruiken ze http://www.audio4fun.com/ ;-)
Neequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:22 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heb je haar nog niet genoeg zien huilen??
Heeft ze al geopperd om de hond zo te noemen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:23 schreef Niki.P het volgende:
Hoe vaak heeft Joanna Tofs gezegd in de laatst minuut...
Ze biedt nieuwe outfitjes aan voor alle bewoners. Nou, da's toch een superlief gebaar??quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:23 schreef Blackprinces het volgende:
Wat wil jo nou? Nieuwe outfitjes?
Mormel krijgt al genoeg.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:24 schreef MargrietV het volgende:
gelukkig ligt Segootje lekker te slapen nu.
Dat wel!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze biedt nieuwe outfitjes aan voor alle bewoners. Nou, da's toch een superlief gebaar??
Oh dat.....quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze biedt nieuwe outfitjes aan voor alle bewoners. Nou, da's toch een superlief gebaar??
die flutkleding wil een normaal mens toch niet dragen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er gebeuren veel te veel intressante dingen daar in het huis....quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:26 schreef ThomasSlayer het volgende:
Hoelang kan je doen over een flutboekje NLP voor Dummies? 1 goeie schijtbeurt en je hebt het boek uit. Gerard doet er 9 weken over. Arghhh.
Volgens mij leest hij gewoon de hele tijd delenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:26 schreef ThomasSlayer het volgende:
Hoelang kan je doen over een flutboekje NLP voor Dummies? 1 goeie schijtbeurt en je hebt het boek uit. Gerard doet er 9 weken over. Arghhh.
Ze kan het zo gelijk aan de stem vragen, want ze zal zo wel naar de KVDW geroepen worden. De streamlocks zijn er al op 1 en 2quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh dat.....
En da's heul niet bedoelt om reclame te maken voor haarzelf
heb je al eens bekeken wat het allemaal kost.. ze zei dat ze toch allemaal best goedkope kleding verkocht?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb geen SL....quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze kan het zo gelijk aan de stem vragen, want ze zal zo wel naar de KVDW geroepen worden. De streamlocks zijn er al op 1 en 2
Wat denk jij slecht over je medemens...quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh dat.....
En da's heul niet bedoelt om reclame te maken voor haarzelf
oh dacht dat ik ze net allemaal nog zag op 1 en 2quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze kan het zo gelijk aan de stem vragen, want ze zal zo wel naar de KVDW geroepen worden. De streamlocks zijn er al op 1 en 2
en ook wat ze er aan verdien, ze zei zelf als je iets in een winkel ziet moet je het delen door 2,5 en dan heb je de inkoopprijs.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er dan ook pillen voorquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat denk jij slecht over je medemens...
Ze liggen allemaal voor daudquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:29 schreef Niki.P het volgende:
Is er iets mis met mijn geluid of zeggen ze gewoon niks...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er dan ook pillen voor
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:28 schreef suksan het volgende:
[..]
heb je al eens bekeken wat het allemaal kost.. ze zei dat ze toch allemaal best goedkope kleding verkocht?
Werken ze al?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er dan ook pillen voor
Nu niet meer nu. Maar daarnet hadden we weer even verspringende beelden van een lege keukenquote:
Oke!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:31 schreef skunkyxxl het volgende:
post ff niks weet niet hoe ik een nieuwe cos moet maken lol
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu niet meer nu. Maar daarnet hadden we weer even verspringende beelden van een lege keuken
whahahahahahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:17 schreef Stability het volgende:
[..]
deze had ik vorige week al gemaakt
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |