Weet niet over er een mod aanwezig is...quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Gooi die andere maar dicht. Maar.... ik heb het geprobeerd en...gelukt! voor de eerste keer
Je hebt groot gelijk, commando's is nog not done, zolang de pup onzindelijk is en jankt in de bench. Dat zijn de eerste beginselen. De pup moet dagelijks minstens 4 keer slapen in de bench. Er daarn plassen op een vaste plek, daar begint het mee. En gewoon lekker rondlopen en soms spelen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:20 schreef Zzoos het volgende:
[..]
ja tuurlijk die moet ook zindelijk maar ik heb het meer over het aanleren van commando's daar waren voor 8 uur al mee bezig en zo in de ochtend is dat echt veel te veel. puppies moeten ook slapen om te groeien. ik snap wel dat het nieuw is en leuk maar het is gewoon teveel
maar goed dat vind ik.
gefeliciteerd, jammer voor je dat je te laat wasquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Gooi die andere maar dicht. Maar.... ik heb het geprobeerd en...gelukt! voor de eerste keer
je bedoelt Jo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef Stranger1977 het volgende:
Dacht dat het om de konijnen van sjerren ging,... die heeft en weet ook alles, niet vergeten dat ze ook alles heeft meegemaakt + nog een beetje erger
nix erg, weet het nu als ik weereens lapo hebquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
gefeliciteerd, jammer voor je dat je te laat was
Maar ja, in Amerika is alles veeeeeeeeeeeeeeeeeel groter en veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef Stranger1977 het volgende:
Dacht dat het om de konijnen van sjerren ging,... die heeft en weet ook alles, niet vergeten dat ze ook alles heeft meegemaakt + nog een beetje erger
Echt wel! En daar kan ze uuuuuren over lullen en als het tegenzit begint ze ook nog te zingen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar ja, in Amerika is alles veeeeeeeeeeeeeeeeeel groter en veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:30 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Echt wel! En daar kan ze uuuuuren over lullen en als het tegenzit begint ze ook nog te zingen.
Het gaat mij ook steeds meer ergeren. Ze kwam over als een nuchtere meid, maar ow wat is ze blij met zichzelf en wat is ze ssssieliggg, daarom moet ze winnenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar ja, in Amerika is alles veeeeeeeeeeeeeeeeeel groter en veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.
Nee dat is Jo toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:26 schreef Stranger1977 het volgende:
Nou, echt zielig vind ik haar eigenlijk nooit doen, dat moet ik haar wel nageven, maar ze is gewoon mega rete-irritant..quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Het gaat mij ook steeds meer ergeren. Ze kwam over als een nuchtere meid, maar ow wat is ze blij met zichzelf en wat is ze ssssieliggg, daarom moet ze winnen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:34 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal
...........laura zit rechtop
Al vanaf 9 uur!! (voor de lichten!)quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:34 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal
Jammer dat ze dat niet gedaan heeftquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik vind Mo eigenlijk best meevallen. Dacht dat ze volledig in zou storten toen Maik ging, maar toch niet.
Jawel. Vanavond komt er een trechterfeestje.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:34 schreef Niki.P het volgende:
Nu doen ze dagboek weer op Zaterdag (afgelopen 2 weken was hij op Vrijdag) dus zal er wel niks gebeuren..
Hmmm nederlandse vlag over der hoofd heen en gaan , voor die heimat lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:34 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker zo'n volgespoten botox trolletje
Ze heeft zelfs afgewassenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:34 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal
niet te geloven gewoon! maar dan zal ze de rest van de dag toch wel gaan liggen neem ik aan?quote:
quote:
met geld toe nog niet manquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:35 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Hmmm nederlandse vlag over der hoofd heen en gaan , voor die heimat lol
Sorry, maar die act over Tailand en dat ze daar nog iets moet afhandelen en daarom moet winnen, vind ik een zielige act, of ben ik nou gek? Ze huilt er ook steeds bij. Ik heb er een Jaap gevoel bij.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, echt zielig vind ik haar eigenlijk nooit doen, dat moet ik haar wel nageven, maar ze is gewoon mega rete-irritant..
neeeeeeequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs afgewassenHelemaal in dr uppie
Ik heb eindelijk een medestanderquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:36 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Sorry, maar die act over Tailand en dat ze daar nog iets moet afhandelen en daarom moet winnen, vind ik een zielige act, of ben ik nou gek? Ze huilt er ook steeds bij. Ik heb er een Jaap gevoel bij.
De hond maakt iedereen veel actiever!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:36 schreef Stability het volgende:
[..]
niet te geloven gewoon! maar dan zal ze de rest van de dag toch wel gaan liggen neem ik aan?
doh !quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
De hond maakt iedereen veel actiever!
Vanochtend heeft De stem geen 1 keer gezegt "Bewoners het is tijd om op te staan!"
murning ja niet te geloven he.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:34 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal
flipquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
Lult ze nu weer over de nominaties? Lau gaat Jo en ? (geer) ? nomineren.
en wat heeft ze weer een schattig bloesje aanquote:
Ach, hun tv-momentjes pakken ze allemaal, Gerard voorop trouwensquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:36 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Sorry, maar die act over Tailand en dat ze daar nog iets moet afhandelen en daarom moet winnen, vind ik een zielige act, of ben ik nou gek? Ze huilt er ook steeds bij. Ik heb er een Jaap gevoel bij.
Nee die nooit,als was ze de laaste op aarde.Die vind ik te goor om met een tang aan te pakken.pak ik liever een crackhoer op de tippelzone die zijn schonerquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:38 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dan pak je lekker dat smegmagat
Yep, maar die is wel ehmmm meer normaal en vind het wel best als een ander de aandacht weer opeist. Geer komt met de dag beter over bij mij, maar goed, Karim nog steeds op 1 wat mij betreftquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, hun tv-momentjes pakken ze allemaal, Gerard voorop trouwens
Mag niet volgens de instructies die ze gisteren kregenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:41 schreef MargrietV het volgende:
ze moeten Segootje gewoon in water meenemen!
Altijd met een stuk van een bewoner ervoor.quote:
Zit er een handleiding bij dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mag niet volgens de instructies die ze gisteren kregen
Dat is een tv moment om de bewoners en kijkers gunstig te stemmen, zodat haar de winst gegund wordt. Haar mama deed het ook nogeens in de liveshow. Een Jaap actie!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, hun tv-momentjes pakken ze allemaal, Gerard voorop trouwens
Indeed!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:42 schreef knagsje het volgende:
[..]
heeft weer buikpijn.....geen aandacht he
nominaties komen er aanquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:43 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Indeed!
Laura aan de poets,... toe maar!
waar zie je dan aan dat het tijdelijk is??quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:42 schreef dimi1972 het volgende:
Ik denk dat de pup niet meegaat naar nederland
heb even zitten kijken waar de pup vandaan komt bianca.pt
en zo te zien is het gewoon een tijdelijke actie van SST
http://www.bianca.pt/engl(...)e&id=1420&Itemid=155
wat is er gebeurt met lange lau??? heeft ze soms koffie gedronken dat ze opeens in aktie is?? de theeleut?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:43 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Indeed!
Laura aan de poets,... toe maar!
yepquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:44 schreef Lutte het volgende:
Wtf, zat de hond echt met zijn kop vast in de bench?
Super zieligquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:44 schreef Lutte het volgende:
Wtf, zat de hond echt met zijn kop vast in de bench?
Het verbaasde me in positieve zin!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:44 schreef Niki.P het volgende:
Laura is lekker active!!
Net al afgewassen (alleen) en nu het zwembad (al zou dat denk ik makkelijker gaan als ze een bikini aantrok) !!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |