Was je buiten op dat moment dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:13 schreef Vultarian het volgende:
heb de bliksem wel in zien slaan in een boom zo'n 50-100 meter van me vandaan, ik stond een half uur later nog te trillen op m'n benen
ja, fietste door de polder. was echt een enorme klapquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was je buiten op dat moment dan?
dat is ook niet de meest optimale situatie neequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja, fietste door de polder. was echt een enorme klap
Dat dat een klap geeft ja dat klopt wel. Toen ik klein was is de bliksem bij ons thuis in de antenne ingeslagen, heel brandspoor waar de antenne kabel liep. En de radio en TV waren daarna doodquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja, fietste door de polder. was echt een enorme klap
geen idee, vraag het eens aan de cossersquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat zegt laura nou ,ze is superemotioneel huh ??
Laura praat het..... 'k heb der net uitgewrongen en hangt nu te drogenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat zegt laura nou ,ze is superemotioneel huh ??
Heb 20 jaar in het bos gewoond, heb verscillende bomen om zien gaan. zelfs gaten in de grond waar bliksem was ingeslagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat dat een klap geeft ja dat klopt wel. Toen ik klein was is de bliksem bij ons thuis in de antenne ingeslagen, heel brandspoor waar de antenne kabel liep. En de radio en TV waren daarna dood
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laura praat het..... 'k heb der net uitgewrongen en hangt nu te drogen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura heeft veel te veel eigendunk ,en ze heeft het zoooooo verkeerd ,met kinderen jong dumpen is goed voor ze .
En nooit bang geworden voor onweer? Ik was 6 toen de bliksem thuis insloeg, ben tot mijn 14e panisch (zeg maar hysterisch) geweest als het onweerdequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:23 schreef superkokje het volgende:
Heb 20 jaar in het bos gewoond, heb verscillende bomen om zien gaan. zelfs gaten in de grond waar bliksem was ingeslagen
nee, nooit problemen mee gehadquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nooit bang geworden voor onweer? Ik was 6 toen de bliksem thuis insloeg, ben tot mijn 14e panisch (zeg maar hysterisch) geweest als het onweerde
ik word juist erg rustig van onweer, vind het heerlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nooit bang geworden voor onweer? Ik was 6 toen de bliksem thuis insloeg, ben tot mijn 14e panisch (zeg maar hysterisch) geweest als het onweerde
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
o jee zie dat ik verkeerd zit .SORRY mensen![]()
![]()
je bent niet de eerste, alhoewel, vandaag wel geloof ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
![]()
geen probleem, wijzen je de weg welquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
![]()
Aaah joi gebeurt zo vaak (ik ook)quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
![]()
quote:
Echte kerels hè.... ik kan er nu ook wel van genieten, zolang ik maar niet buiten loop als de onweersbui recht boven mij zit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef Vultarian het volgende:
ik word juist erg rustig van onweer, vind het heerlijk
quote:
je hebt het geprobeerd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
en je bent niet meer weg te slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |