quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:29 schreef bollokus het volgende:
fipohele nacht op gewacht lapo
nu slapen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:23 schreef versabommie het volgende:
ransapen met dat hondje![]()
Redenen om niet meer te kijken
Mogge Kokje... goed geslapen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:06 schreef superkokje het volgende:
Goede morgen voor wie ik nog niet gehad heb![]()
En ja die hond mag
Oke dan weet ik dat!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:06 schreef superkokje het volgende:
Goede morgen voor wie ik nog niet gehad heb![]()
En ja die hond mag
Kokje mag hier bijna alles posten, zolang wij de restjes uit zijn restaurant maar krijgenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje mag hier bijna alles posten, zolang wij de restjes uit zijn restaurant maar krijgen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zekerds, beetje kort maar wel lekker
Jij ook
zullen er wel weer tig geopend worden denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:23 schreef Niki.P het volgende:
Altijd handig als in de COS de LAPO is iemand die zegt dat hij weg gaat
Voorkomt een hoop gedoe, en nog werd er niet geopendquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:23 schreef Niki.P het volgende:
veel plezierquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:30 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga henri even door het huis heen trekken en laura er achter aan
Mooi tijdverdrijf voor de zaterdag, Heb mijn huishoudelijke plichten gedaan voor vandaag. Kan weer eten en drinken, mezelf wassen kan ook weer, dus de rest van de dag luiquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:30 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga henri even door het huis heen trekken en laura er achter aan
Soms wel soms nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het geheim van Clark al geraden?
Schiet nog niet echt op dus... er zijn er 10 toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Soms wel soms nietnu seizoen 2
smallville was het toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Soms wel soms nietnu seizoen 2
Komt omdat de rest niet post! En ik ging dit weekend 5000 halen hequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:36 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Superkokje
![]()
Niki poste 5 posts vanaf 290
Nog 244 te gaan voor je volgend jubileumquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:36 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Komt omdat de rest niet post! En ik ging dit weekend 5000 halen he(ben bang dat ik er vandaag al wel aan kom zit nu voor vandaag op 122 post.. volgens de Stats
)
142!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog 244 te gaan voor je volgend jubileum
het is nu COS 112quote:
correctie je hebt gelijk < 140quote:
zo ongeveer.... zei toch dat het nog wel een dag of vier zou gaan durenquote:
Ik post ik het weekend altijd heel erg veel...quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zo ongeveer.... zei toch dat het nog wel een dag of vier zou gaan duren
ik heb net de streams weer aangeslingerd.... begint een bekend beeld te worden 2x sl en luierende mensen. Heb ik al een hoop caps van in mijn archief... Denk dat niemand het merkt als ik er een van een paar weken geleden zou posten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik post ik het weekend altijd heel erg veel...![]()
Door de weeks valt het wel mee...
Denk het ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb net de streams weer aangeslingerd.... begint een bekend beeld te worden 2x sl en luierende mensen. Heb ik al een hoop caps van in mijn archief... Denk dat niemand het merkt als ik er een van een paar weken geleden zou posten.
zelfs dan ga je snelquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik post ik het weekend altijd heel erg veel...![]()
Door de weeks valt het wel mee...
Heb je Henry te rusten gelegdquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb net de streams weer aangeslingerd.... begint een bekend beeld te worden 2x sl en luierende mensen. Heb ik al een hoop caps van in mijn archief... Denk dat niemand het merkt als ik er een van een paar weken geleden zou posten.
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Henry staat weer in de kast en laura hangt nu uitgewrongen te drogen
quote:
aldoende leert menquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij weet het FB tenminste wél te vinden
Wel heel erg van die 10 doden, maar gelukkig is het weer rustig...quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:59 schreef MaryMouse het volgende:
't is weer rustig aan het worden in de VS... toch 10 doden. Als ik daar nog gewoond had had ik vast niet zo goed geslapen.
kan ik me wat bij voorstellen. Toch lijkt et me wel gaaf oom een keer mee te makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:59 schreef MaryMouse het volgende:
't is weer rustig aan het worden in de VS... toch 10 doden. Als ik daar nog gewoond had had ik vast niet zo goed geslapen.
Je weet dan nu waar je naar toe moet. Ik hoef ze niet zo nodig meer mee te maken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ik me wat bij voorstellen. Toch lijkt et me wel gaaf oom een keer mee te maken
Zolang je het niet meemaakt kan je geen beeld vormen wat voor krachten er bij komen kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet dan nu waar je naar toe moet. Ik hoef ze niet zo nodig meer mee te maken.
Onweer en bliksem zijn ook gewoon heel mooi om te zien. Heb de bliksem eens in een meer zien inslaan, dat was spectaculairquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zolang je het niet meemaakt kan je geen beeld vormen wat voor krachten er bij komen kijken
Vind onweer en bliksem bijv. geweldig
dat zal best wel ja. pak nog wel eens de auto en ga dan naar een open vlaktequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onweer en bliksem zijn ook gewoon heel mooi om te zien. Heb de bliksem eens in een meer zien inslaan, dat was spectaculair
Was je buiten op dat moment dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:13 schreef Vultarian het volgende:
heb de bliksem wel in zien slaan in een boom zo'n 50-100 meter van me vandaan, ik stond een half uur later nog te trillen op m'n benen
ja, fietste door de polder. was echt een enorme klapquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was je buiten op dat moment dan?
dat is ook niet de meest optimale situatie neequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja, fietste door de polder. was echt een enorme klap
Dat dat een klap geeft ja dat klopt wel. Toen ik klein was is de bliksem bij ons thuis in de antenne ingeslagen, heel brandspoor waar de antenne kabel liep. En de radio en TV waren daarna doodquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja, fietste door de polder. was echt een enorme klap
geen idee, vraag het eens aan de cossersquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat zegt laura nou ,ze is superemotioneel huh ??
Laura praat het..... 'k heb der net uitgewrongen en hangt nu te drogenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat zegt laura nou ,ze is superemotioneel huh ??
Heb 20 jaar in het bos gewoond, heb verscillende bomen om zien gaan. zelfs gaten in de grond waar bliksem was ingeslagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat dat een klap geeft ja dat klopt wel. Toen ik klein was is de bliksem bij ons thuis in de antenne ingeslagen, heel brandspoor waar de antenne kabel liep. En de radio en TV waren daarna dood
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laura praat het..... 'k heb der net uitgewrongen en hangt nu te drogen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura heeft veel te veel eigendunk ,en ze heeft het zoooooo verkeerd ,met kinderen jong dumpen is goed voor ze .
En nooit bang geworden voor onweer? Ik was 6 toen de bliksem thuis insloeg, ben tot mijn 14e panisch (zeg maar hysterisch) geweest als het onweerdequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:23 schreef superkokje het volgende:
Heb 20 jaar in het bos gewoond, heb verscillende bomen om zien gaan. zelfs gaten in de grond waar bliksem was ingeslagen
nee, nooit problemen mee gehadquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nooit bang geworden voor onweer? Ik was 6 toen de bliksem thuis insloeg, ben tot mijn 14e panisch (zeg maar hysterisch) geweest als het onweerde
ik word juist erg rustig van onweer, vind het heerlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nooit bang geworden voor onweer? Ik was 6 toen de bliksem thuis insloeg, ben tot mijn 14e panisch (zeg maar hysterisch) geweest als het onweerde
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
o jee zie dat ik verkeerd zit .SORRY mensen![]()
![]()
je bent niet de eerste, alhoewel, vandaag wel geloof ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
![]()
geen probleem, wijzen je de weg welquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
![]()
Aaah joi gebeurt zo vaak (ik ook)quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
![]()
quote:
Echte kerels hè.... ik kan er nu ook wel van genieten, zolang ik maar niet buiten loop als de onweersbui recht boven mij zit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef Vultarian het volgende:
ik word juist erg rustig van onweer, vind het heerlijk
quote:
je hebt het geprobeerd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
en je bent niet meer weg te slaan
Aaaah!!! Bedankt!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nee zeker niet Niki mag blijven
we gaan weer doorquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Van Mark verwacht ik wel een snelle reactie...
wij wel, maar kokje is vast de bbq aan gaan steken ofzo want die zie ik niet meerquote:
Die heeft ons inderdaad verlatenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wij wel, maar kokje is vast de bbq aan gaan steken ofzo want die zie ik niet meer
die zal zo wel weer opduiken met wat lekkers toch?quote:
Vast wel!! Hij is vrij vandaag dus kan hij nooit lang weg zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die zal zo wel weer opduiken met wat lekkers toch?
Lekker geslapen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:30 schreef superkokje het volgende:
* superkokjeff een guidotje gedaan, straks nog maar een
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:30 schreef superkokje het volgende:
* superkokjeff een guidotje gedaan, straks nog maar een
ja hele drukke week gehad, gisteravond thuisgekomen uit werk, gegeten en in slaap gevallen tot de telefoon ging vanmorgenquote:
niks ervan fok moet bijgehouden wordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:39 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja hele drukke week gehad, gisteravond thuisgekomen uit werk, gegeten en in slaap gevallen tot de telefoon ging vanmorgenhad nog wel uuuren kunnen slapen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
niks ervan fok moet bijgehouden worden
die ninja-edit was dan wel weer snelquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
En denkt dan nog de fipo te kunnen halen ook
![]()
altijd, maar je moet er soms wel wat geduld mee hebben hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:49 schreef MaryMouse het volgende:
Ben ff een paar uurtjes weg geweest en zie dat er niets is veranderd... Mark [ afbeelding ] is nog steeds aan het hunten
zoals altijdquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:49 schreef MaryMouse het volgende:
Ben ff een paar uurtjes weg geweest en zie dat er niets is veranderd... Mark [ afbeelding ] is nog steeds aan het hunten
quote:
aantal posts: 5000 (gemiddeld 104 per dag)quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:27 schreef Niki.P het volgende:
Net een kaartje voor Vlieland voor volgend weekend geboekt!!
scheelt weer, hoef je niet wad te lopenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:27 schreef Niki.P het volgende:
Net een kaartje voor Vlieland voor volgend weekend geboekt!!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:29 schreef Vultarian het volgende:
[..]
scheelt weer, hoef je niet wad te lopen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:29 schreef Vultarian het volgende:
[..]
scheelt weer, hoef je niet wad te lopen
heul veul koffiequote:Op zaterdag 16 april 2011 17:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wat ben je scherp vandaag Vultarian
quote:
john to the rescuequote:Op zaterdag 16 april 2011 17:36 schreef superkokje het volgende:
http://www.nu.nl/media/2493774/sanoma-brengt-hoogste-bod-sbs.html
even ter info
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:36 schreef superkokje het volgende:
even ter info
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:36 schreef superkokje het volgende:
even ter info
quote:
je had het toch gelezen zei je?quote:
ninja - editquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je had het toch gelezen zei je?
was dat nog voor de koffie?![]()
dat was om je alvast van een excuus te voorzien, je zou me dankbaar moeten zijnquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat was om je alvast van een excuus te voorzien, je zou me dankbaar moeten zijn
doe jij maar nieuwe open ik drukte 300 in maar was te laatquote:
je was er een te vroeg dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:54 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
doe jij maar nieuwe open ik drukte 300 in maar was te laat
donequote:Op zaterdag 16 april 2011 18:54 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
doe jij maar nieuwe open ik drukte 300 in maar was te laat
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje heeft zijn koksmuts weer opgezet
gelukkig ik begin al wel een beetje trek te krijgenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef MaryMouse het volgende:
Yeeeh!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef MaryMouse het volgende:
Maar waar hij je ook mee vergelijkt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:13 schreef Vultarian het volgende:
die stranger1977 is ook niet erg slim zeg![]()
dat heb je met mensen die niet kunnen winnen met argumenten, die gaan proberen je te beledigenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar waar hij je ook mee vergelijkt!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:13 schreef Vultarian het volgende:
gewoon niet reageren op die trollquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:13 schreef Vultarian het volgende:
het was even te grappig om het niet te doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon niet reageren op die troll![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:21 schreef Vultarian het volgende:
[..]
het was even te grappig om het niet te doen
ah nee ik ben ff tussen door met iets voor werk bezig ...dan word ik nog meer afgeleidquote:
je was toch vrij vandaag Jesjequote:Op zaterdag 16 april 2011 19:36 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ah nee ik ben ff tussen door met iets voor werk bezig ...dan word ik nog meer afgeleid![]()
![]()
ja wel, maar ik ik doe iets thuis dan hoef ik het op het werk niet te doenquote:
het drukke leven van een teamleiderquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja wel, maar ik ik doe iets thuis dan hoef ik het op het werk niet te doen
die vraag is volgens mij ook niet gesteldquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
had de vraag nog niet gelezen om te openen
dat dus en mn man is niet thuis dus eigenlijk ook vervelingquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het drukke leven van een teamleider
Oei, dan moeten SST en FOK wel heel erg saai geworden zijn als je gaat werken als alternatiefquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:52 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat dus en mn man is niet thuis dus eigenlijk ook verveling![]()
fok niet sst welquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, dan moeten SST en FOK wel heel erg saai geworden zijn als je gaat werken als alternatief
In de lapo 301quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die vraag is volgens mij ook niet gesteld
Dat was dan een ninja-editquote:
Ach geeft toch niet... ik heb 301 voor bij zien komen en toen stond het er niet.... daarna was ik gewoon aan het wachten totdat mark of jij ongeduldig zouden wordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat denk ik ook![]()
vandaar dat ik het niet mee kreeg denk ik
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach geeft toch niet... ik heb 301 voor bij zien komen en toen stond het er niet.... daarna was ik gewoon aan het wachten totdat mark of jij ongeduldig zouden worden
[..]
Ach geeft toch niet... ik heb 301 voor bij zien komen en toen stond het er niet.... daarna was ik gewoon aan het wachten totdat mark of jij ongeduldig zouden worden
[..]
quote:
wist je dan niet dat ik met knikkende knieën die 290 tegemoet zie komenquote:
spanning of het je wel lukt de Lapo te pakken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wist je dan niet dat ik met knikkende knieën die 290 tegemoet zie komen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
spanning of het je wel lukt de Lapo te pakken?
Altijd zeker als kokje of bollo in de buurt zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
spanning of het je wel lukt de Lapo te pakken?
Volgens mij moet Niki vanavond trakteren... die heeft de 5000 hier gehaaldquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:07 schreef superkokje het volgende:
jesje is bang om te moeten trakteren voor 7250
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
Iemand koffie of thee? ik ga ff zetten
espressotje lekkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
Iemand koffie of thee? ik ga ff zetten
dubbel feestquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij moet Niki vanavond trakteren... die heeft de 5000 hier gehaald
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
oppeppertje nodig ?
dank jequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
oppeppertje nodig ?
lekker gegeten?quote:
Je weet dat jij vanavond verantwoordelijk bent voor de drankjes en de hapjes hequote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet dat jij vanavond verantwoordelijk bent voor de drankjes en de hapjes he
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef jesje1982 het volgende:
die haal ik vanvond wel hoor 7250 wees niet bang![]()
had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef jesje1982 het volgende:
die haal ik vanvond wel hoor 7250 wees niet bang![]()
Op het moment dat jij hier vanmiddag zelf je 5000e post posttequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]oke is goed maaruuh wanneer is dat bepaald
toen je 5000 haaldequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]oke is goed maaruuh wanneer is dat bepaald
moet ik ook weer kijken zekerquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
JESJE ...... JESJE ..... JESJE ......ihvh begint
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef Niki.P het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] alstublieft!!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
JESJE ...... JESJE ..... JESJE ......ihvh begint
dank jequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef Niki.P het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] alstublieft!!
Servio is zich nu aan het opmaken tot bingokoniging... ik denk dat Niki ons wel waarschuwd als het daar gezelliger gaat worden dan hierquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef jesje1982 het volgende:
krijgen we nog een feestje bij de buren eigenlijk?
maw hebben we nog wat te kijken na ihvh
Waarschijnlijk over 1 uur ofzo... Als Servio klaar is...quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef jesje1982 het volgende:
krijgen we nog een feestje bij de buren eigenlijk?
maw hebben we nog wat te kijken na ihvh
een bingo feestje dus ...nah ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over 1 uur ofzo... Als Servio klaar is...
nee dank je... ik heb vanavond liever wat rauwkostquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:27 schreef superkokje het volgende:
[ [url=http://gs14.rimg.info/ae2bed59764673687af2d1baf5af975f.png]afbeelding ] [/url]
Heb ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nee dank je... ik heb vanavond liever wat rauwkost
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:23 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje is vandaag maar druk met COSsen openen
Ik blijf aan de gangquote:
Nieuw voor mijquote:
Forum Opties | |