The bossquote:Op zaterdag 16 april 2011 07:31 schreef Melting het volgende:
Ik lees je reactie straks op het werk wel.![]()
Bye!
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Melting
Bericht:
Speciaal voor Huppeltje, omdat ik haar zo heb laten schrikken.
Ajacied422
Bericht:
Alles aan dit nummer is baas, behalve laatste clip freddy
Waarom moet jij werken op een zaterdag? Ga weekend vieren johquote:
Ik mag het eigenlijk geen werk noemen. Ik moet alleen aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moet jij werken op een zaterdag? Ga weekend vieren joh
Ook niet nu de poort is veranderd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik mag het eigenlijk geen werk noemen. Ik moet alleen aanwezig zijn.![]()
Dat is ook maar een keer of 4 per jaar. En het werk van vanavond is maar eenmalig.![]()
Alleen kan ik geen Onzin Radio luisteren hier.
Ik heb alleen WMP hier. En mag niets downloaden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook niet nu de poort is veranderd?
Volgens mij wel hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 08:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb alleen WMP hier. En mag niets downloaden.
Ik kan toch niet via WMP luisteren, of toch.....?
Met het genoemde adres speelt ie niet af.quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor
Vader abraham
Jammerquote:Op zaterdag 16 april 2011 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Met het genoemde adres speelt ie niet af.![]()
Dan straks maar weer luisteren als ik thuis ben.
Ja.... nou ga ik maar wat anders doen dan.....quote:
Hoi Huppelquote:Op zaterdag 16 april 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
MIJN HART IS NIET VAN STEEEEEEEEN, EEN GEVAL VAN ZUIVER HOUTTTTTTTTTT
Hoi jijquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:29 schreef Royco1 het volgende:
Kijk dit is een lekker begin van de dag.
Thug in peace Pac
Pour som liquorquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:29 schreef Royco1 het volgende:
Kijk dit is een lekker begin van de dag.
Thug in peace Pac
Nee man ik ga denk ik naar Rotterdam nu.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi jij![]()
Wat ga jij doen vandaag? Kom je ook naar Emmen?
Waarom?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee man ik ga denk ik naar Rotterdam nu.
quote:
Er is een of andere haaifaaishow. Volgens mij is dat best leuk.quote:
Nopequote:Op zaterdag 16 april 2011 09:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe jij dan thuis ook het dansje uit je UI?
FC Emmenquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er is een of andere haaifaaishow. Volgens mij is dat best leuk.
FC Emmen is ingemaakt trouwens
Huppelmuts
Bericht:
Voor Ezje
Ezechielk
Bericht:
WAKKEERRRR!
Hoe laat vertrek jij eigenlijk ongeveer?quote:
10 uur.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat vertrek jij eigenlijk ongeveer?
Kuttijdquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
10 uur.
Nee, geen idee nog. Denk rond een uur of 12, 1.
Daar doe ik het voor.quote:
Ga film kijken jijquote:
Ik kom zwaar in tijdnood door julliequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Rensjebree
Bericht:
Hups! schudden dan!
Nee ben een boodschappenbriefje aan het schrijven en aan het wachten op mijn zoonquote:
Dat is niet lief, speciaal een nummer voor jou dat je kunt schudden en dan doe je dat niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ben een boodschappenbriefje aan het schrijven en aan het wachten op mijn zoon
Idd!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
Inderdaad jammer dat Moordenaar niet in draakje staat
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:43 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Altijd leuk, op hitzone cd's zoeken!
Ja best wel!...Meer nummers voor ons zelfquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat is het rustig hier trouwens........
Iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:59 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja best wel!...Meer nummers voor ons zelf
Idd, of meer mensen moeten aan gaan vragenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:01 schreef Rensjebree het volgende:
Alleen zou dat Request limit er af moeten als er zo weinig luisteraars zijn!
maar dan wel leuke muziek ipv elke dag het zelfdequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd, of meer mensen moeten aan gaan vragen
Welquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:09 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
![]()
Je hebt nog steeds geen lekker wijf in je ui
picsquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:09 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
![]()
Je hebt nog steeds geen lekker wijf in je ui
nee die is niet lekker!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:15 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dan moet je zoeken op Angelina Jolie![]()
Hoe maak je ezje blij les 1quote:
Alles gaat via mij nu.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Popje, is coolkast wakker ?
Ik wil een uurtje hardstyle knallen!
Van 12 tot 2quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles gaat via mij nu.
Hoe laat wil je?
Ik ben ermee bezigquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil graag van 12:00 tot 13:20 hardstyle draaien.
Dan van 13:20 tot 14:00 Frenchcore
Ja ik had het gezien, maar ik dacht fat ik mijn muziek gewoon een uur eerder ten gehore moest brengenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
SSB kijk toch verdomme een keer eerst op het rooster voor je een tijd vraagt.
Draak staat erop tot 13:00. Ik zal vragen of draak er om 12 uit kan maar kijk voortaan ff
Die van Tiesto is echt koning.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Boh ik heb zo'n verse hardstyle remix van Lethal Industrie van Tiesto![]()
![]()
En eentje van Lamour Toujours![]()
Je moet ook niet slapen gek...quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, die herrie.. Sorry maar daar kan ik niet lekker bij verder slapen
Jawel, want ik moet vannacht van 21:00 tot 08:00 werken gekquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je moet ook niet slapen gek...
Ok dan heb je gelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, want ik moet vannacht van 21:00 tot 08:00 werken gek
Ja die PM'de ik nog naar jequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:10 schreef EggsTC het volgende:
Ja die wilde ik gister nog draaien geloof ik, maar ik moest er al af omdat er 1 was die op het rooster kwam na 00 zonder dat ik het gezien had.
Ja... maar het was al 00:07 en iemand zei : hij moet er al af...quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja die PM'de ik nog naar je
Nja je draaide wel fijn in ieder gevalquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja... maar het was al 00:07 en iemand zei : hij moet er al af...
Toen ik kijken op het rooster, maar die moet erin gezet zijn toen ik aant draaien was, want toen ik begon stond er nog niemand lol.
Omdat ik voor jou nog van alles moest regelen met Draakquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom staan Patje en Nick er wel op en ik niet, terwijl ik het eerder aangaf?
Nope, erop gezet toen ToT aan het draaien wasquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja... maar het was al 00:07 en iemand zei : hij moet er al af...
Toen ik kijken op het rooster, maar die moet erin gezet zijn toen ik aant draaien was, want toen ik begon stond er nog niemand lol.
Nou ik keek om 22:50 ofzo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, erop gezet toen ToT aan het draaien was
Mjah kan.quote:
Meestal ben ik dan te druk met andere dingen slepen, verplaatsen, inschatten wat het beste is achter elkaar. etc. Dat doe ik vantevoren ook al, alleen dat wil nog wel ns veranderen, als ik een nr van iemand er tussendoor krijg bijv. Gister kreeg ik er 3 tussendoor ge DMtquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah kan.
Weet niet meer precies hoe laat ik hem erop had gezet. Probeer gewoon in je laatste 15/30 minuten ook even te kijken op het rooster.
Kan gebeuren zoiets.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Meestal ben ik dan te druk met andere dingen slepen, verplaatsen, inschatten wat het beste is achter elkaar. etc. Dat doe ik vantevoren ook al, alleen dat wil nog wel ns veranderen, als ik een nr van iemand er tussendoor krijg bijv. Gister kreeg ik er 3 tussendoor ge DMt
Maar ik heb sorry gezegd tegen hem, had m echt niet gezien.
Tuurlijk, we hebben een wissel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan gebeuren zoiets.
Denk ook niet dat iemand je iets kwalijk neemt.
Ga je vanavond luisteren naar Ez en mono live vanaf locatie?
Jaquote:
Thnx, dit is deel 2, straks doe ik nog wel 40 minuten van deel 1.quote:
Ja idd, ik weet alleen niet hoe...quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:44 schreef EggsTC het volgende:
Je moet die sample ff over dat accent ff verhogen met volume.
kon wel een ex van me zijn, die loog ook alles bij elkaar, dat ze als kind geslagen werd door haar vader, en zwaar aan de drugs had gezeten enzo. bleek achteraf allemaal niks van waar te zijn. liegende meidenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt, mijn zusje is zo'n pathologisch leugenaar
Tegen haar vriend loopt ze te vertellen dat ze bij het GGZ loopt, en dat ik haar er elke keer heen breng met de auto
En dat mijn vader haar geslagen had met de vuist, en ik mijn vader toen weer terug geslagen had, en mijn vader nu bij mijn oma logeert of zo!!!
___
Welkomquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:50 schreef McSteamy het volgende:
Goedenmiddag mensen![]()
Nou de kater is lichtelijk aanwezig ..hahaha![]()
Gelijk weer mooie muziek he![]()
![]()
Heyquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:50 schreef McSteamy het volgende:
Goedenmiddag mensen![]()
Nou de kater is lichtelijk aanwezig ..hahaha![]()
Gelijk weer mooie muziek he![]()
![]()
Hey SSB...quote:
Middag Fantaquote:
Als je de goeie gedownload heb word hij nog beter zo!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
baas![]()
Heldenverzoekje hoor !
Dus je hebt je huisje schoon nu?quote:
Geef die sample ns dan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:44 schreef EggsTC het volgende:
Je moet die sample ff over dat accent ff verhogen met volume.
(viva la) Frenchcorequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat voor style draait 'sopsopbaby'
Frenchcorequote:
vin wel lekker klinke, goede muziek om bij wakker te wordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Frenchcore![]()
Wist niet dat andere fokkers fan waren van dit genre
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:03 schreef Lightning87 het volgende:
Word tijd dat hardstyle minder bekend word en iedereen meer Frenchcore gaat luisteren..
Ik heb vorige keer al een uurtje Frenchcore gedraaidquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Frenchcore![]()
Wist niet dat andere fokkers fan waren van dit genre
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:05 schreef Patje1987 het volgende:
Goede muziek dit, ik mis alleen 8bit dierengeluiden en medelanders die de boel komen verstoren.
Dat Dusss !!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vin wel lekker klinke, goede muziek om bij wakker te worden
waarom zou je dat zelf niet kunnenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand mij om 14:00 automatisch disconnecten ?
Dan kan ik met een paar maten de stad in
Omdat ik anders een laptop mee moet nemen naar de stadquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom zou je dat zelf niet kunnen
maar je kan toch gewoon uittunen als je klaar bent om 14:00quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat ik anders een laptop mee moet nemen naar de stad
Nee, Lightning87 en een andere maat van me gaan al eerder naar de stad.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar je kan toch gewoon uittunen als je klaar bent om 14:00
ach soquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, Lightning87 en een andere maat van me gaan al eerder naar de stad.
Dan laat ik deze set tot 14:00 lopen...
Dan moet ik alleen op afstand er uit gegooid worden.
Neuh, vroeger wel eens gedaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ben jij van de coke?
http://lsdb.nl/set/69454/(...)core_22-01-2011.htmlquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
leuke mix hoor, wie is de artiest nou, serieus 'rubberen robbie'? Of gewoon aan elkaar gemixte platen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
http://lsdb.nl/set/69454/(...)core_22-01-2011.html
is het geld niet waard (50 euro per gram ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:12 schreef _Fanta het volgende:
mij lijkt coke wel chille drug, maar ken mezelf beetje, dus denk da ik er maar beter vanaf kan blijven
Heerlijkquote:
xtc heb ik ook nog nooit gedaan. lijkt me wel leuk om keer te proberen. is nie echt een drugs waar je verslaafd aan raakt toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is het geld niet waard (50 euro per gram ofzo)
kun je beter een keer xtc gebruiken op een feest
Dj Japan is baasquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
stom
zometeen DJ japan
vond jij het chillquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vond jij het chill
ik was bezopen, toen door die coke niet meer, daarna weer gaar
Ik heb nog nooit drank en drugs gemixtquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vond jij het chill
ik was bezopen, toen door die coke niet meer, daarna weer gaar
kheb 3 platen die nog wel langs komen tijdens mijn setsquote:
Nee idd, gewoon proberen dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
xtc heb ik ook nog nooit gedaan. lijkt me wel leuk om keer te proberen. is nie echt een drugs waar je verslaafd aan raakt toch?
Heb hier ook nog het één en ander van DJ Radiumquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kheb 3 platen die nog wel langs komen tijdens mijn sets
nouja er zit amphetamine (speed) in en daar moet je echt mee uitkijken. Als je dat vaker gaat gebruiken wordt je zonder de drug heel moe en angstig enzo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
xtc heb ik ook nog nooit gedaan. lijkt me wel leuk om keer te proberen. is nie echt een drugs waar je verslaafd aan raakt toch?
denk het ookquote:
daar ga ik dus altijd vanaf blijvenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat heb ik ook tijden gedacht, totdat ik ketamine die positie overnam.
tis vooral dat ketamine beter is omdat het geen kater heeft, en niet schadelijk is voor de gezondheid.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
daar ga ik dus altijd vanaf blijven
sorryquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
tis vooral dat ketamine beter is omdat het geen kater heeft, en niet schadelijk is voor de gezondheid.
Thats what ketamine's aboutquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sorry
GEEN kater
NIET SCHADELIJK voor de gezondheid
wut
ketamine is zover ik weet ook niet schadelijk voor je gezondheid. alleen een keta trip kan vrij heftig zijn. dus als je psychisch niet sterk in je schoenen staat kan je nog maanden last hebben van zo'n trip.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sorry
GEEN kater
NIET SCHADELIJK voor de gezondheid
wut
Oke ik ga wel ff iets ervan lezen (maar ik ga het lekker toch nooit doen)quote:
Eigen keuze.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oke ik ga wel ff iets ervan lezen (maar ik ga het lekker toch nooit doen)
Zeker waar, als ze het maar niet in mijn buurt doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah moetten ze zelf weten toch, ik hou het lekker bij een biertje
Nooit iets geprobeerd?quote:
Biertje drinkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah moetten ze zelf weten toch, ik hou het lekker bij een biertje
Moet je gewoon niet de verkeerde feesten opzoekenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zeker waar, als ze het maar niet in mijn buurt doen
Nopequote:
Is dit een vraag?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
iemand die het leuk vind om een obscuur uurtje + feitjes over rare artiesten te horen vanmiddag
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga voor jullie helemaal van de 200 bpm naar de 85quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nu ook zin om harde muziek te draaien
85?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga voor jullie helemaal van de 200 bpm naar de 85!!
ik heb ook wel zin in harde muziek ipv hardstylequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nu ook zin om harde muziek te draaien
obscure artiesten. Dus anti artiesten, noise, debiele crossover muziek, WTF muziekquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ligt eraan welke artiesten het zijn
Hmm, denk dat ik dat uurtje dan even overslaquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
obscure artiesten. Dus anti artiesten, noise, debiele crossover muziek, WTF muziek
mensen trekken het nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hmm, denk dat ik dat uurtje dan even oversla![]()
Ik heb het niet zo met debiele muziekquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mensen trekken het niet
vorige keer had ik wel fans
ik heb ook wel zin, maar mensen geen behoefte aan mij kennelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan ook wel een uurtje gaan kloten
Alleen omdat ik zeg dat ik niet ga luisteren hoef je niet gelijk niet te draaien hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb ook wel zin, maar mensen geen behoefte aan mij kennelijk
hij gaat zijn huis uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je staat tot 1400 in het rooster?
Knap hoor Mc gebruikt altijd alles door elkaar..echt Multi Userquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drank en drugs gemixt
Ja eigengemaakte tering zooi, even normaal nummertje om iets te zoeken.quote:
Patjequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja eigengemaakte tering zooi, even normaal nummertje om iets te zoeken.
Zit jij er al in?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja eigengemaakte tering zooi, even normaal nummertje om iets te zoeken.
Ja Lars had geen zin meer ofzoquote:
Sukkel is hetquote:
ik wil welquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sukkel is het![]()
Iemand die om 16:00 wil?
Moet je hierna luisteren jongequote:
Top tot hoe laat en genre?quote:
tekno/frenchcore/breakcore/verassing tot 17:00quote:
die styl sluit wel aan xDquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tekno/frenchcore/breakcore/verassing tot 17:00
Staat eropquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tekno/frenchcore/breakcore/verassing tot 17:00
and it was good...quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:40 schreef Patje1987 het volgende:
Dit is allemaal eigengemaakte teringzooi van toen we gezopen hadden enzo
zelfgemaakte muziekquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:40 schreef Patje1987 het volgende:
Dit is allemaal eigengemaakte teringzooi van toen we gezopen hadden enzo
Ik wil wel van 19.00 tot 20.00 vanavond met wat flinke hardrock, even wat fatsoen in de muziek brengenquote:
Rechtermuis en als administrator starten?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ey ik mot ff virtual dj downloaden en mijn utorrent zegt telkens 'toegang geweigerd' op het moment dat ik het scherm van utorrent wegdoe. Kheb sinds kort windows 7.
wat nu
werkt nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Rechtermuis en als administrator starten?
geweldigquote:
Kan je dan wel draaien straks?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ey ik mot ff virtual dj downloaden en mijn utorrent zegt telkens 'toegang geweigerd' op het moment dat ik het scherm van utorrent wegdoe. Kheb sinds kort windows 7.
wat nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |