Ze krijgen geld toe.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef Jaapo het volgende:
Waarom komen er eigenlijk nog mensen in die pauperzaak van Charlie?
True. Rikki en Sjoerd moeten gewoon vrienden blijven. Althans dat liefdesgedoe.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind Sil en Rikki trouwens leuker dan Sjoerd en Rikki, ze passen beter bij elkaar wat mij betreft.
Het is voor mij ook wachten tot iemand Charlie in elkaar traptquote:Op woensdag 20 april 2011 20:23 schreef vencodark het volgende:
Btw, het is trouwens wachten tot iemand anders Danny en Charlie met elkaar betrapt.
In Meerdijk waar IEDEREEN elkaar kent (en neukt...of familie is).quote:Op woensdag 20 april 2011 20:24 schreef Ascendancy het volgende:
Zijn Charlie en Danny geestelijk gehandicapped ofzo? Afspreken in een discotheek![]()
Preciesquote:Op woensdag 20 april 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
In Meerdijk waar IEDEREEN elkaar kent (en neukt...of familie is).
Die hebben misschien nu toevállig geen dienst.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef MikeLowrey het volgende:
Gelukkig is niet één van Rik zijn beste vrienden eigenaar van Dansatoria.
Ik wil dat er een scene komt waarbij Maria de Jong, Rik, Heer van Bartolhoven en Danny tezamen Charlie keihard in elkaar meppen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:26 schreef vencodark het volgende:
Geloof dat die moeder van Rik en Danny dit toch niet moet zien. Die sleurt Charlie zoooo uit die discotheek, met dr mooie haren.
Ja, dat Danny ineens denkt: "Wow, Charlie...eigenlijk ben je best een slet! Mijn broer zo belazeren". * Mept.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wil dat er een scene komt waarbij Maria de Jong, Rik, Heer van Bartolhoven en Danny tezamen Charlie keihard in elkaar meppen.Ja Danny ook want die is toch nou eenmaal een lul, dan kan dit er ook nog wel bij
Nee die is braaf naar huis gegaan, ik hoop dat Charlie hier echt zwaar voor gestrafd wordtquote:
Jaa, Anita zou Charlie echt aanvallen. Haar lieve Rik zo belazeren...slechte vrouw is het toch he.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee die is braaf naar huis gegaan, ik hoop dat Charlie hier echt zwaar voor gestrafd wordt
Haar beste vriendin Anita zou zich omdraaien in haar graf.
Die sliep natuurlijk toevallig bij een vriendje!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Waar is Valentijn eigenlijk? Altijd toevallig weg als ze zin heeft in Danny?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |