Nicequote:Op zaterdag 16 april 2011 02:11 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maffen. Morgen een whisky en sigaren bijeenkomst in Gorkum.
ik neem heeel braaf telkens halfjesquote:Op zaterdag 16 april 2011 04:47 schreef Nembrionic het volgende:
Blijf je wel normaal doen met die Vicodin? Ze schrijven het daar wel lekker voor maar verslavend als de pest.
is nu weer gekalmeerdquote:Op zaterdag 16 april 2011 07:13 schreef iamredleader het volgende:
Welterusten PS, kijk uit voor de tornado's
kunstmatig. ben weer heel treurigquote:
Om je op te vrolijken: Jair zei net jouw naamquote:Op zaterdag 16 april 2011 07:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kunstmatig. ben weer heel treurig
Dat blauwe vind ik ook gaaf hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:09 schreef wyccie het volgende:
For what it's worth, mijn mening: ik vond dat blauwe stuk onder het donkergrijs juist wel mooi. Die bloemkrul en het vlindertje vind ik dan weer te nagelstyliste-achtig. Het scheelt wel dat je grijs en een beetje blauw hebt, zwakt het weer iets af. Ik vind de kleurcombi echt heel goed.
Ik zou zelf de tekst in de linkeronderhoek wat meer spreiden, het staat allemaal zo dicht bij elkaar. Je naam en de opsommingen iets naar boven en het laatste iets meer naar rechts. Eventueel tekst oner de streep ook iets naar beneden. Maar misschien is dat ook niks, hoor.
Er zit nog veeeel meer voorbereiding bijquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:17 schreef LadyBlack het volgende:
Die uitnodiging is gaaf ja! Echt een feestje waar veel voorbereiding in zit, tof![]()
En IARL, gefeliciteeeeeeerd!!!!Wat fijn dat het toch nog doorgaat!!
Top dat je én de Dolly Dots én Kajagoogoo hebt weten te strikken voor je feest...quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zit nog veeeel meer voorbereiding bij
We hebben een DJ.
Ik ga een videoloop maken van een uur met oude series/films/fotos/rotzooi van vroeger die op de achtergrond kan draaien.
We gaan wat filmpjes opnemen en wat daarmee gebeurt is een verrassing.
Ik heb het plan opgevat om een poppenkast om te toveren tot een Achterwerk in de Kast-kast.
Ik heb een berg posters uit tijdschriften op de kop weten te tikken. Die worden samen met wat bordspellen opgehangen.
Er komen wat klassieke hapjes
En de mensen mogen hun tent opzetten zodat ze kunnen blijven slapen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
Nu eindelijk met het raamfolie waterpas op het raam
[ afbeelding ]
Hallo LB...quote:
als je goed kijkt zie je dat ik mn mesje niet helemaal recht kon houden met afsnijden, maar als je het niet weet zie je het hopelijk ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ja eenzaam... zielig he
Nee niet eenzaam, maar ik verveel me wel een beetje jaterwijl ik eigenlijk die stomme trap eindelijk af zou moeten maken
![]()
TM, dat werkt tegen inkijk ja, maar ik wilde ook een beetje gekleurd licht naar binnen omdat alle muren nu wit zijnMaar t wordt er wel direct een sjieke deur van
Vandaag zwelgen in zelfmedelijden en morgen gewoon weer een dag...quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ja eenzaam... zielig he
Nee niet eenzaam, maar ik verveel me wel een beetje jaterwijl ik eigenlijk die stomme trap eindelijk af zou moeten maken
![]()
Dat zou heel vet zijn he? Maar het is een voorbeeld voor de kledingvoorschriften voor "de bonte avond"quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top dat je én de Dolly Dots én Kajagoogoo hebt weten te strikken voor je feest...
Ik zie het niet, ook niet nu je het hebt gezegdquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als je goed kijkt zie je dat ik mn mesje niet helemaal recht kon houden met afsnijden, maar als je het niet weet zie je het hopelijk ook niet
Op de valreep:quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou heel vet zijn he? Maar het is een voorbeeld voor de kledingvoorschriften voor "de bonte avond"
dank u, maar ik bedoelde ook irl, ik weet nu al dat m'n pa er met een vergrootglas langsgaat om erover te kunnen zeurenquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zie het niet, ook niet nu je het hebt gezegdSo rest assured, het ziet er goed uit
quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de valreep:
Kan de teksten een beetje lezen vanaf de folder en het is heel herkenbaar allemaal.
Lijkt me een leuk feest, alhoewel je als net dertiger de Dolly Dots en Kajagoogoo mee moet hebben gemaakt als een soort van wat K3 nu is...
En nu echt weg...
Whehe, wat flauw...quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dank u, maar ik bedoelde ook irl, ik weet nu al dat m'n pa er met een vergrootglas langsgaat om erover te kunnen zeuren
Madonna, Dolly Dots en Frizzle Sizzle waren bij ons op de basisschool vaste prik bij de playbackmiddagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de valreep:
Kan de teksten een beetje lezen vanaf de folder en het is heel herkenbaar allemaal.
Lijkt me een leuk feest, alhoewel je als net dertiger de Dolly Dots en Kajagoogoo mee moet hebben gemaakt als een soort van wat K3 nu is...
En nu echt weg...
Met hetzelfde vergrootglas langs zijn gezicht gaan en mompelen: "Nou nou...dat is ook wel aan renovatie toe"quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dank u, maar ik bedoelde ook irl, ik weet nu al dat m'n pa er met een vergrootglas langsgaat om erover te kunnen zeuren
daar heb ik geen vergrootglas voor nodigquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met hetzelfde vergrootglas langs zijn gezicht gaan en mompelen: "Nou nou...dat is ook wel aan renovatie toe"
Nee maar het is meer voor "added effect"quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daar heb ik geen vergrootglas voor nodig
QFTquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
etcie wat zijn sommige Groningers toch onverstaanbaar
iemand zei zo tegen mij: je bent wel riool(royaal), ik van wat zei u?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
QFT
Alhoewel ik het soms nog beter versta dan plat Twents!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iemand zei zo tegen mij: je bent wel riool(royaal), ik van wat zei u?
ik heb statisch raamfolie gehaald, dus zonder plaklaag, dat is iets duurder, maar is heel makkelijk te verschuiven en aan te brengen zonder te kreukelenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:36 schreef Soempie het volgende:
Knap, bij mij komt raamfolie altijd gekreukt en al in de vuilnisbak terecht.
Zo, ik ben echt stik chagrijnig vandaag om helemaal niks. Schrok er zelf zo van dat ik vervolgens een huilbui kreeg in de auto.![]()
Sven bepaalde vervolgens dat we vanavond lekker op de bank gaan hangen, ipv nog verder werken in het huis.![]()
Hele avond series kijken.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:36 schreef Soempie het volgende:
Zo, ik ben echt stik chagrijnig vandaag om helemaal niks. Schrok er zelf zo van dat ik vervolgens een huilbui kreeg in de auto.![]()
Sven bepaalde vervolgens dat we vanavond lekker op de bank gaan hangen, ipv nog verder werken in het huis.![]()
Word je daar chagrijnig van? Ik ben sinds 2 dagen echt niet te genieten en ik begrijp er zelf niks van.quote:
Hormonenkermis in je lijf kan best van grote invloed zijn op je humeur ja!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Word je daar chagrijnig van? Ik ben sinds 2 dagen echt niet te genieten en ik begrijp er zelf niks van.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:49 schreef Soempie het volgende:
Sven hoopt er in elk geval op: 'dan word je misschien weer vrolijk van het goede nieuws!'.
Eten.
Morgen weer een dagquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:36 schreef Soempie het volgende:
Krijg je een achterneefje of nichtje? Leuk!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:10 schreef TradeMarkie het volgende:
LB en Soempie, als jullie tips nodig hebben, vraag maar aan m'n nichtje van 19
en noem het maar mazzel als je zelf nog je studie af moet ronden...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Krijg je een achterneefje of nichtje? Leuk!
Vrees alleen dat het niet echt om tips draait maar om mazzel![]()
Waar moest Sven zo om lachen aan de telefoon? Ik hoorde alleen dat vrouwen niet moeten denken!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen weer een dag
Het is handig als ik een beetje weet wat voor gereedschap jullie wel al hebben en wat er moet gebeuren. Dan kan ik spullen klaarzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat ga ik natuurlijk niet zeggen, Aagjequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waar moest Sven zo om lachen aan de telefoon? Ik hoorde alleen dat vrouwen niet moeten denken!
hey daarquote:
ja tochquote:Op zondag 17 april 2011 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
Slaap lekker! En hopelijk gaat het morgen een stuk beter met je! Het moet toch een keer gebeuren.
sorry, ik was even gaan slapenquote:
klopt helemaalquote:
Dank u, ben ik wel ff aan toe. Net een rondje gefietst, maar ik had gisteravond al een Amstel Gold Race, dus fietsen viel me nu zwaarquote:
Jepquote:
die heb ik gister ook gedownload met het idee die te gaan kijken, dat moet dan later deze week maarquote:Op zondag 17 april 2011 13:42 schreef MaJo het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk The King's Speech gezien
Had op de een of andere manier het idee dat ik het niks zou vinden maar dat sloeg nergens op
Nu weer verder met mijn scriptie maar ik heb echt geen zin
Echt een aanraderquote:Op zondag 17 april 2011 13:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die heb ik gister ook gedownload met het idee die te gaan kijken, dat moet dan later deze week maar
er wordt schijnbaar druk geoefendquote:Op zondag 17 april 2011 13:49 schreef MaJo het volgende:
Begrijp ik het trouwens goed dat zowel Soempie als LB proberen zwanger te worden?![]()
Zo, dat is niet vroegquote:Op zondag 17 april 2011 14:42 schreef Cobra4 het volgende:
Hello. Net terug van de whisky en sigaren avond/nacht.
Zekers. Wat maten kennis laten maken met whisky. Weer een paar whisky liefhebbers kunnen werven.quote:Op zondag 17 april 2011 15:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zo, dat is niet vroegwas het leuk?
Oh maar dat oefenen doe ik ook hoorquote:Op zondag 17 april 2011 14:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
er wordt schijnbaar druk geoefend
Beiden!quote:
Dat meen je niet!?quote:Op zondag 17 april 2011 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
over babies gesproken, hier is het toch al bijna tijd dat ik labor buddy ga zijn. On the bright side, ze vernoemt het naar mij, zelfs al geeft ze het weg (clearly barstte ik in tranen uit toen ze dat zei)
jajaquote:
Ik ben doods en doodsbangquote:Op zondag 17 april 2011 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
PS, dat lijkt me best heftig zeg. Knap en super dat je dat wilt doen.
En dat dus.quote:Op zondag 17 april 2011 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
PS, dat lijkt me best heftig zeg. Knap en super dat je dat wilt doen.
Ik kan wel tips geven. Heb al een geboorte meegemaakt.quote:
haar ouders weten van niksquote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen... haar ouders kunnen haar niet bijstaan?
van wie?quote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan wel tips geven. Heb al een geboorte meegemaakt.
Dat hebben we allemaalquote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kan wel tips geven. Heb al een geboorte meegemaakt.
2 eigenlijk.... 1 van een vriendin en 1 tijdens het werk.quote:
volgens mij ga ik de klassieke vader move doen; flauwvallenquote:Op zondag 17 april 2011 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
2 eigenlijk.... 1 van een vriendin en 1 tijdens het werk.
Tip 1: Hou je hoofd koel.
Neen. Militairen worden niet geboren maar door de staat verstrekt.quote:
Pardon? Ik was er 100% bij, heb geen moment gemistquote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
volgens mij ga ik de klassieke vader move doen; flauwvallen
1) nee, ik denk dat jij het erg goed gaat doen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
volgens mij ga ik de klassieke vader move doen; flauwvallen
is het heel fout als ik mijn 'it's not my baby' shirt aan doe? :p
Wat denk je zelfquote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
is het heel fout als ik mijn 'it's not my baby' shirt aan doe? :p
Net zoals er vroeger voedselbonnen werden verstrekt?quote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
Neen. Militairen worden niet geboren maar door de staat verstrekt.
Jij hebt geen gevoel voor humor.quote:
Correct. Ik heb een eigen NSN nummer.quote:Op zondag 17 april 2011 21:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Net zoals er vroeger voedselbonnen werden verstrekt?
ik wilde het niet echt doen hoorquote:Op zondag 17 april 2011 21:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel, alleen een ander soort humor
8 maanden. Maar haar ouders zitten in californiė, wij zijn hier op college in Illinois, dus ze hoeven het in theorie nooit te weten. maar heftig is dat wel...quote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
Pff heftig ook dat haar ouders van niets weten... is dus iets wat ze altijd bij zich moet dragen. HOever is ze inmiddels?? Is het ook niet aan te zien trouwens?
Komt vast goed, er komt zoveel adrenaline bij... je hebt helemaal geen tijd om flauw te vallen. Je moet er voor haar zijn!! Zij heeft jouw hulp nodig!!
Ze gaat in vakantie ook niet naar huis? 8 maanden al... zow dat is al een heel eind zeg.quote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
8 maanden. Maar haar ouders zitten in californiė, wij zijn hier op college in Illinois, dus ze hoeven het in theorie nooit te weten. maar heftig is dat wel...
True. En ik zal maar niet over Friezen beginnenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
etcie wat zijn sommige Groningers toch onverstaanbaar
Ik ookquote:
Toch dapper hoorquote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
8 maanden. Maar haar ouders zitten in californiė, wij zijn hier op college in Illinois, dus ze hoeven het in theorie nooit te weten. maar heftig is dat wel...
quote:Op zondag 17 april 2011 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Toch dapper hoorIk heb een abortus gehad, en dat heb ik (en zal ik) mijn ouders nooit vertellen. Daarvoor is het nu domweg te lang geleden
Dat is niet nodig hoorquote:Op zondag 17 april 2011 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Daar ben ik even helemaal ondersteboven van
hmm ja daar kan ik inkomenquote:Op zondag 17 april 2011 23:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar wel iets waarvan je even van met je ogen gaat knipperen als je het lees
ik ga ook slapenquote:en uit een hele andere categorie, ik kom net uit de kroeg, waar ze een avond vol lentebok hadden met erg goede live muziek. Maar nu slapen en morgen weer werken
Ik vind het maar een knagend en slopend rotgeheim om te hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat lijkt mij ook...quote:Op maandag 18 april 2011 08:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het maar een knagend en slopend rotgeheim om te hebben
Yup, naar bed, naar bed, zei Duimelottequote:Op maandag 18 april 2011 08:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat lijkt mij ook...
ahw is eht al zo laat? damnit :/
ik moest voor mijn stomme klere schilderklas het donker schilderenquote:Op maandag 18 april 2011 08:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup, naar bed, naar bed, zei Duimelotte
Okay... en verder wat Nem zeg. Lijkt me een vreselijk geheim om te te hebben. Maar stel je voor dat er iets mis gaat tijdens bevalling of na de bevalling. Arme ouders weten van niets.quote:Op maandag 18 april 2011 08:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
had ik niet verwacht ets.
en diaan, bij de laattse vakantie dat ze thuis was was het nog niet zichtbaar en voor ons onbekend. In de zomer blijf ze eerst nog een maand op campus werken (met mij! jeej!)
Prachtig, maar ik denk dat de foto niet geheel geupload is...quote:Op maandag 18 april 2011 08:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik moest voor mijn stomme klere schilderklas het donker schilderennou kan ik om te bgeinnen dus al voor geen meter schilderen, laat staan het dónker... ga nou fietsen
dus ik het maar uitstelle, maar rond half elf moest het er toch van komen
hier is jullie nieuwe rembrandt:
[ afbeelding ]
... shoot me
Vertel, vertel...quote:Op zondag 17 april 2011 14:42 schreef Cobra4 het volgende:
Hello. Net terug van de whisky en sigaren avond/nacht.
Pesach = Gremsjeliesj ?quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef iamredleader het volgende:
goedenavond - moe en voldaan
het gehele huis is klaar voor Pesach, morgen hoeven we alleen nog te dweilen. Ik ga een hele hoop dingen in gang zetten voor ons nieuwe huis, en 'savonds eten we bij mijn ouders.
PS, heel bijzonder allemaal. Heftig, stoer, bizar, en nog veel meer... Succes in ieder gevalwanneer is het ongeveer?
Het is toch knap om in het donker zo een strak rood kruis te schilderen?quote:Op maandag 18 april 2011 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prachtig, maar ik denk dat de foto niet geheel geupload is...Hallo allemaal!
Spierpijn?quote:Op maandag 18 april 2011 10:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het is toch knap om in het donker zo een strak rood kruis te schilderen?
Goede morgen allemaal, ik heb van het weekend meegedaan aan en survival run (en man, wat heb ik me daarin vergist)
ook, en het feit dat ik de eerste hindernis al niet over kwamquote:Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef Etcetera het volgende:
http://www.backofawebpage.com/Tof
![]()
[..]
Spierpijn?
quote:Op maandag 18 april 2011 10:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ook, en het feit dat ik de eerste hindernis al niet over kwam
Dan is er in elk geval iemandquote:Maar mijn koppelmaatje heeft het wel gehaald
Ja, we waren met 3 koppels (alle M/V). Echt super ongetraint, dus het is al heel wat dat we er 2 hadden die het helemaal gehaald hadden (al liepen die andere 2 koppels meer met zijn 4enquote:
Rock Paper Scissors in het echtquote:
quote:
water, vuur, spons dan?quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rock-paper-scissorsquote:
Ow...quote:Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Rock-paper-scissorsAtomic bomb beats feet beats cockroach beats atomic bomb
quote:Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef MaJo het volgende:
MeuningHet kan nog net
Nog 9 dagen totdat ik mijn scriptie in moet leveren en de knoop in mijn maag groeit
Het idee dat ik een koter van een jaar of 6 zou hebben nu vind ik echt wereldvreemdquote:Op maandag 18 april 2011 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik sluit mij bij al het bovenstaande aan: Etcinderdaad even een shock als je het zo leest!
Maar ik ben heel blij dat jij en je ex er allebei nooit spijt van hebben gekregen. Een vriendin van mij heeft er ook een gehad en bij haar was het voornamelijk de keus van haar vriend en zij vindt het nog altijd vreselijk...
Ik weet niet hoe MaJo erover denkt, maar ik ben elke keer wel weer teleurgesteld als ik ongesteld word jaquote:Op maandag 18 april 2011 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen vrucht in je baarmoeder dus.
Zal een hoop mensen hier teleurstellen, als ik de posts van afgelopen dagen hier zo lees...
Wut?quote:Op maandag 18 april 2011 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het idee dat ik een koter van een jaar of 6 zou hebben nu vind ik echt wereldvreemdMoet er niet aan denken. Weet zelfs niet eens zeker of ik wel kinderen wķl. Aan de andere kant: als ik nu weer zwanger zou raken dan zou ik zeker weten geen abortus doen. Sommige dingen moet je niet vaker dan 1x doen als je het mij vraagt
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld, maar het klinkt wat raar (in mijn oren in ieder geval)...quote:Op maandag 18 april 2011 12:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe MaJo erover denkt, maar ik ben elke keer wel weer teleurgesteld als ik ongesteld word ja
blijkbaar niet goed genoegquote:Op maandag 18 april 2011 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wut?![]()
Ik dacht dat ik terug gelezen had, maar...
Nee, niet echt.quote:
Ik ook, maar ik kan me dat niet veroorloven...quote:hmm ik heb geloof ik een luie dag vandaag
quote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Heftig zeg!! Je brengt het ook, zie ik nu ook, alsof je een pak melk bent gaan halen...
En wij maar denken dat je geen meisje was...
ik eigenlijk ook nietquote:Ik ook, maar ik kan me dat niet veroorloven...
Ik ben zelf nog niet zo ver dat we echt al aan de kinderen willen, ik baal meer dat ik ongesteld ben omdat ik het haatquote:Op maandag 18 april 2011 12:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe MaJo erover denkt, maar ik ben elke keer wel weer teleurgesteld als ik ongesteld word ja
Ik vraag me dan alleen af 'Hoe kan dat nou zo gebeuren?' (zoals ik dat bij alle jonge moeders heb).quote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik heb al eerder overwogen om het hier te vertellen, maar was er blijkbaar nog niet klaar voorhet enige dat ik nog heb is dat ik heel af en toe me afvraag hoe die koter zou zijn. Maar dat is meer als ik een melancholische bui heb dan iets anders.
Ach, nog een paar jaar en dat geneuzel heb je dan ook weer gehad...quote:Op maandag 18 april 2011 12:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog niet zo ver dat we echt al aan de kinderen willen, ik baal meer dat ik ongesteld ben omdat ik het haatMaar vriendlief is altijd wel blij als ik weer ongesteld ben
Engelse tieners die nog nooit van seks hebben gehoord?quote:Op maandag 18 april 2011 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen af 'Hoe kan dat nou zo gebeuren?' (zoals ik dat bij alle jonge moeders heb).
Je lijkt me geen Engelse teenager die nog nooit van de bloemetjes en de bijtjes heeft gehoord...
Heb je nog een plan B liggen?quote:Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef MaJo het volgende:
MeuningHet kan nog net
Nog 9 dagen totdat ik mijn scriptie in moet leveren en de knoop in mijn maag groeit
Spuit elf geeft klodder, lees nou eens goed...quote:Op maandag 18 april 2011 12:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Engelse tieners die nog nooit van seks hebben gehoord?
Tijd terug las ik over jongetjes die zich dagelijks aftrekken op porno...
Ik sloot zelfs aan op spuit dertien, twee huizen onder...quote:Op maandag 18 april 2011 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spuit elf geeft klodder, lees nou eens goed...
Bij ons is het condoom een keer gescheurd, toen heb ik ook de morning after pil gehaald. Dus er kan altijd iets misgaan, ook als je wel voorzorgsmiddelen gebruiktquote:Op maandag 18 april 2011 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen af 'Hoe kan dat nou zo gebeuren?' (zoals ik dat bij alle jonge moeders heb).
Je lijkt me geen Engelse teenager die nog nooit van de bloemetjes en de bijtjes heeft gehoord...
Ontzettend stom: foutje met de pil. En een ongelukje was bij ons zo gebeurd blijkbaarquote:Op maandag 18 april 2011 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ik zou best al willen hoorquote:Op maandag 18 april 2011 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, nog een paar jaar en dat geneuzel heb je dan ook weer gehad...
Dat is dan inderdaad een ongelukje wat in een klein hoekje zit.quote:Op maandag 18 april 2011 12:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij ons is het condoom een keer gescheurd, toen heb ik ook de morning after pil gehaald. Dus er kan altijd iets misgaan, ook als je wel voorzorgsmiddelen gebruikt
Neem even contact op met mw. MM voor meer info...quote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ik zou best al willen hoorMaar snap dat het verstandig is om nog even te wachten
Die bestaat niet, als het niet lukt is het een typisch geval van jammerquote:
Zou mw. MM wel willen dan?quote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem even contact op met mw. MM voor meer info...
Preciesquote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad een ongelukje wat in een klein hoekje zit.
En waar je natuurlijk geen rekening mee houdt...
Gelukkig kwam je er snel genoeg achter.quote:Op maandag 18 april 2011 12:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ontzettend stom: foutje met de pil. En een ongelukje was bij ons zo gebeurd blijkbaar
Nee, maar ze heeft weinig keuze...quote:
Ik had absoluut geen idee hoe ik het moest vertellen, en was bang dat ze boos zouden zijn. Heb een hoop steun gehad van m'n ex.quote:Op maandag 18 april 2011 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig kwam je er snel genoeg achter.
Dat je het zonder medeweten van je ouders hebt laten doen, vind ik wel eng (maar ook wel begrijpelijk). Als er complicaties waren geweest...
Maar anders hat je moeten LAN'nen terwijl je gelijktijdig een kinderwagen moest wiegen...
Maar is het bij jullie ooit wel bespreekbaar geweest? Mijn zus heeft een relatie van 8 jaar gehad waarin ze steeds zoiets hadden van dat bespreken we later wel. Ze dacht dat hij wel bij zou draaien maar dat is niet gebeurd, hier is het ook op uit gegaan. En nu is ze 36 en baalt ze dat ze het niet eerder bespreekbaar heeft gemaaktquote:Op maandag 18 april 2011 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft weinig keuze...
Maar kinderen, dat stadium zijn we wel gepasseerd, dus daar hoeft het niet meer voor.
Toch wel weer goed dat je het zelf hebt opgelost.quote:Op maandag 18 april 2011 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had absoluut geen idee hoe ik het moest vertellen, en was bang dat ze boos zouden zijn. Heb een hoop steun gehad van m'n ex.
quote:Enneh, MM. Hat? Seriously?
Ik hoorde trouwens van Nem dat het uit is met Pitt en dat je een nieuw vriendje hebt? Vertelquote:Op maandag 18 april 2011 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had absoluut geen idee hoe ik het moest vertellen, en was bang dat ze boos zouden zijn. Heb een hoop steun gehad van m'n ex.
Enneh, MM. Hat? Seriously?
True thatquote:Op maandag 18 april 2011 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
Helaas heb je het met dit soort dingen vaak niet zelf voor het zeggen. De ene wil het graag en lukt het niet, de ander hoeft niet zo nodig en wordt het wel. De eerste keer kan moeilijk/makkelijk gaan, de volgende keer omgekeerd. Zwanger worden, heb ik het dan over. Hoe dan ook het is en blijft een wonder vind ik. En ondanks dat ik ook weleens mopper op die jochies van mij, zou ik ze echt niet willen missen.
Mijn moeder was trouwens 17 toen ze zwanger werd van mij, mijn vader kende ze nog niet zo lang. Zij hebben besloten te gaan trouwen en zijn nu, bijna 38 jaar later, nog steeds bij elkaar. Zo kan het dus ook gaan...
We hebben allebei geen kinderwens, dus dat scheelt.quote:Op maandag 18 april 2011 12:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar is het bij jullie ooit wel bespreekbaar geweest? Mijn zus heeft een relatie van 8 jaar gehad waarin ze steeds zoiets hadden van dat bespreken we later wel. Ze dacht dat hij wel bij zou draaien maar dat is niet gebeurd, hier is het ook op uit gegaan. En nu is ze 36 en baalt ze dat ze het niet eerder bespreekbaar heeft gemaaktAls je allebei geen kinderen wil is het natuurlijk geen probleem, maar je moet er denk ik wel goed over praten
Ik weet ook niet of ik hier had gezeten als mijn ouders, toen nog niet getrouwd, het iets rustiger aan hadden gedaan...quote:Op maandag 18 april 2011 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
Helaas heb je het met dit soort dingen vaak niet zelf voor het zeggen. De ene wil het graag en lukt het niet, de ander hoeft niet zo nodig en wordt het wel. De eerste keer kan moeilijk/makkelijk gaan, de volgende keer omgekeerd. Zwanger worden, heb ik het dan over. Hoe dan ook het is en blijft een wonder vind ik. En ondanks dat ik ook weleens mopper op die jochies van mij, zou ik ze echt niet willen missen.
Mijn moeder was trouwens 17 toen ze zwanger werd van mij, mijn vader kende ze nog niet zo lang. Zij hebben besloten te gaan trouwen en zijn nu, bijna 38 jaar later, nog steeds bij elkaar. Zo kan het dus ook gaan...
Het is mooi dat jullie er hetzelfde instaanquote:Op maandag 18 april 2011 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben allebei geen kinderwens, dus dat scheelt.
Ook is Mw. MM tijdens haar teener-jaren ziek geweest met alle nasleep van dien, waardoor het nog maar de vraag is of het verstandig zou zijn als wij aan kinderen van ons zelf zouden denken...
We zijn nu peetouders van 4 kinderen en dat is genoeg...
quote:Op maandag 18 april 2011 12:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens van Nem dat het uit is met Pitt en dat je een nieuw vriendje hebt? Vertel![]()
Een vriendin van ons (die geen kinderen lijkt te kunnen krijgen) heeft het wel eens als volgt verwoord:quote:Op maandag 18 april 2011 12:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is mooi dat jullie er hetzelfde instaanHebben jullie wel eens last gehad van mensen die je daarom veroordelen? Ik hoor vaak dat kinderloze stellen nogal raar worden aangekeken, terwijl ik vind dat die keuze aan een stel is...
Ik heb van de maand een nummer getrokken, misschien kan ik iets regelen...quote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die bestaat niet, als het niet lukt is het een typisch geval van jammer
Mn opa is trouwens wel een week lang boos geweest op haar ivm de situatie. Mijn moeder heeft nog wel een keus gehad. Mn opa was bereid om met haar naar Engeland te gaan voor een abortus. Dat wilde ze echter niet.quote:Op maandag 18 april 2011 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik hier had gezeten als mijn ouders, toen nog niet getrouwd, het iets rustiger aan hadden gedaan...
Kinderen nemen is toch afhankelijk hoe je er instaat. Als ik ze zelf niet kan krijgen, dan wil ik gaan adopteren / pleeggezinnen. Ben dus toch wel van mening dat ik kinderen neem.quote:Op maandag 18 april 2011 12:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mensen praten vaak zo makkelijk over 'kinderen nemen', maar ik vind dat je ze krijgt en dat dat een wonder is
Dat is inderdaad het gevoel dat je bij de woorden hebtquote:Op maandag 18 april 2011 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien komt het ook wel dat ik daar zo over val omdat het bij ons niet zo vanzelfsprekend was om kinderen te "nemen".
Dat is waar!quote:En toch blijft het een "gift van de natuur" vind ik.
Dat is handigquote:Op maandag 18 april 2011 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Hey we hoeven nu helemaal geen tvp's meer te plaatsen. Volgend topic verschijnt automatisch in je MyActive Topics
Hoe kent dat?quote:Op maandag 18 april 2011 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Hey we hoeven nu helemaal geen tvp's meer te plaatsen. Volgend topic verschijnt automatisch in je MyActive Topics
Als een topic geopend wordt na een slotje met de 'open nieuw deel'-knop herkent fok het als een reeks en plaatst ie het nieuwe deel automatisch in je MyAT.quote:Op maandag 18 april 2011 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kent dat?
Lezen ze de namen in de OP uit of zo dan of uit je postgeschiedenis?
Bij wie wordt het dan in het MyAT-overzicht gepropt?quote:Op maandag 18 april 2011 15:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Als een topic geopend wordt na een slotje met de 'open nieuw deel'-knop herkent fok het als een reeks en plaatst ie het nieuwe deel automatisch in je MyAT.
True thatquote:Op maandag 18 april 2011 12:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog niet zo ver dat we echt al aan de kinderen willen, ik baal meer dat ik ongesteld ben omdat ik het haat![]()
En hoe lullig de situatie ook, dat is opzich wel fijn om te weten toch?quote:Op maandag 18 april 2011 12:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ontzettend stom: foutje met de pil. En een ongelukje was bij ons zo gebeurd blijkbaar
Omgekeerd denk ik nu soms: wat heb ik me druk lopen maken zeg met een alarm op mn telefoon zodat ik mn pil niet vergat, zelfs een keer een morning after pil gehad, en daarna pijn geleden door een spiraaltje laten zetten.... terwijl ik nu al maanden probeer zwanger te worden en het lukt geeneens!quote:Op maandag 18 april 2011 12:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
PreciesJe kan nog zo voorzichtig zijn, maar zelfs met de pil kun je zwanger raken. Een vriendin van me is zwanger geraakt terwijl ze een spiraaltje had. Zegt dus ook helemaal niks
Iedereen die in topic #x heeft gepost, of op de volg topic-knop heeft gedrukt (en het topic dus in zijn MyAT heeft staan) krijgt topic #x+1 ook weer automatisch in zijn MyAT als dit deel geopend wordt als reeks. En deel #x+2 en x+3 enz enz.quote:Op maandag 18 april 2011 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij wie wordt het dan in het MyAT-overzicht gepropt?
Bij degene die in het voorgaande topic gepost hebben?
Dus niet posten = niet automatisch volgen?
Dan had ik het na mijn ninja-edit dus goed gedacht...quote:Op maandag 18 april 2011 15:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Iedereen die in topic #x heeft gepost, of op de volg topic-knop heeft gedrukt (en het topic dus in zijn MyAT heeft staan) krijgt topic #x+1 ook weer automatisch in zijn MyAT als dit deel geopend wordt als reeks. En deel #x+2 en x+3 enz enz.
Zie mijn ninja-edit voor meer infoquote:Op maandag 18 april 2011 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan had ik het na mijn ninja-edit dus goed gedacht...
En zo geldt voor iedereen een ander topic #x, terwijl voorgaande topics best tot een reeks kunnen horen...quote:
Hoe bedoel je dat precies? AKQ SC #1234 is zowel voor jou als voor mij AKQ SC #1234...quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zo geldt voor iedereen een ander topic #x, terwijl voorgaande topics best tot een reeks kunnen horen...
Maar het kan voor de één de eerste uit een reeks zijn en voor een ander het 80ste topic van die reeks. Ligt er aan wanneer je 'ingestapt' bent...quote:Op maandag 18 april 2011 16:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies? AKQ SC #1234 is zowel voor jou als voor mij AKQ SC #1234...
Dat is heel herkenbaarquote:Op maandag 18 april 2011 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
True thatik had dat ook echt niet gemist die 5 jaar dat ik een spiraaltje had!
[..]
En hoe lullig de situatie ook, dat is opzich wel fijn om te weten toch?
[..]
Omgekeerd denk ik nu soms: wat heb ik me druk lopen maken zeg met een alarm op mn telefoon zodat ik mn pil niet vergat, zelfs een keer een morning after pil gehad, en daarna pijn geleden door een spiraaltje laten zetten.... terwijl ik nu al maanden probeer zwanger te worden en het lukt geeneens!Had me een hoop geld en moeite en stress bespaard
Ja ergens wel, alhoewel ik me sindsdien wel eens afvraag of er met die abortus niet iets mis kan zijn gegaan waardoor zwanger worden moeilijker is gewordenquote:Op maandag 18 april 2011 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
En hoe lullig de situatie ook, dat is opzich wel fijn om te weten toch?
Klopt, maar dat maakt verder niet uit denk ik. Ik denk dat elke reeks gewoon een lijstje met 'volgers' heeft, bij die volgers komen nieuwe delen automatisch in de MyAT, ongeacht in welk deel ze 'volger' zijn geworden.quote:Op maandag 18 april 2011 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het kan voor de één de eerste uit een reeks zijn en voor een ander het 80ste topic van die reeks. Ligt er aan wanneer je 'ingestapt' bent...
Klopt, nog niet alle topics zijn toegevoegd. Dit moeten mods semi-automatisch doen middels een script.quote:Bij MUZ Trivia ( http://forum.fok.nl/topicchain/334 ) zie ik overigens maar 2 topics, klopt dat wel?
Die serie is al ruim 1100 topics gaande...
quote:Op maandag 18 april 2011 16:18 schreef MadMaster het volgende:
Dames, s.v.p. niet te plastisch worden hier...
En v.w.b. die reeksen, we gaan het zien.
Heb net even aan een MUZ-mod gevraagd waarom er maar 2 topics in de reeks zijn.
Oftewel, als ik Bart mag geloven, moet 'ie aan het werk...
quote:Op maandag 18 april 2011 16:18 schreef MadMaster het volgende:
Oftewel, als ik Bart mag geloven, moet 'ie aan het werk...
Ik denk dat je Danny wel kan gelovenquote:Op zondag 17 april 2011 09:54 schreef Danny het volgende:
[..]
vullen moet handmatig gebeuren bij oude topics. nog niet alle mods zijn daaraan toegekomen.
Zou dat komen omdat ik geen vrouw ben en sommige onderwerpen normaal gesproken niet tot mijn gespreksstof horen?quote:
Ik ga even uitpuffen...quote:Maar fijn dat het op zich een goede bevalling was... en succes met wachten!!
Hmmm, dat is een gewaagde opmerking...quote:Op maandag 18 april 2011 16:20 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat je Danny wel kan geloven.
Dat zou best kunnen inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou dat komen omdat ik geen vrouw ben en sommige onderwerpen normaal gesproken niet tot mijn gespreksstof horen?
[..]
Had je wel een bevallingsbuddy bij je? Kunnen jullie even samen uitpuffen.quote:Ik ga even uitpuffen...
Je roept het zelf altijd al. Het zou een kutkind zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Ik heb al eerder overwogen om het hier te vertellen, maar was er blijkbaar nog niet klaar voorhet enige dat ik nog heb is dat ik heel af en toe me afvraag hoe die koter zou zijn. Maar dat is meer als ik een melancholische bui heb dan iets anders.
Hahaha, ja soms gaat dat zo...quote:Op maandag 18 april 2011 16:47 schreef MadMaster het volgende:
Taboe is het niet, maar ik hoor wel heel veel intimiteiten vandaag hier...
Bevallingsbuddy, ik ben die term volgens mij eerder in dit topic tegengekomen. Wie verzint zoiets en wie wil dat in hemelsnaam ook daadwerkelijk zijn...
M'n ex en ik waren ervan overtuigd dat we kutkoters zouden krijgen inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je roept het zelf altijd al. Het zou een kutkind zijn.
Of is dat anders nu mr Etcie er is?
Die ene opmerking die ik quotte had ik het overquote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, dat is een gewaagde opmerking...
quote:Mogelijk start TNS NIPO samen met een wetenschappelijke instelling een onderzoek waarbij we op zoek zijn naar personen die behoren tot een van de volgende groepen:
- Transseksuelen: personen die zichzelf beschouwen als behorende tot de andere sekse (een man die zich vrouw voelt of een vrouw die zich man voelt), en ook de behoefte hebben dit gevoel te vertalen naar de realiteit;
- Transgenderisten: personen die zich zowel mannelijk als vrouwelijk voelen, of soms mannelijk en soms vrouwelijk;
- Travestieten: personen die gekleed gaan als een lid van de andere sekse dan men zelf is.
Behoort u of iemand anders binnen uw huishouden tot een van deze groepen?
Ja
Nee
Wel bellen, voor je het weet is hij de pijp uit en kan je fluiten naar je centen...quote:Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nog geen salaris gehad van mn favoriete cliėnt![]()
Hij zei vorige week dat hij tot zn spijt niet genoeg geld op zn rekening had, maar dat ie een deel zou overmaken (dat was dus al laat), maar ik heb nog niks binnenEn nu sta ik rood, maar ik vind het zo vervelend om er achteraan te bellen
hij gaat best hard achteruit namelijk, dus best kans dat hij het vergeten is....
nou ik danquote:
Pff best heftig inderdaad. Ik moet deze week ook gewoon werken. Peace en de kinderen zijn vrijdag wel vrij.quote:Op maandag 18 april 2011 20:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb best een drukke week, vandaag 12 uur, morgen en overmorgen ook ben ik bang en dan nog "gewoon" donderdag en vrijdag.
Eerst vertellen waar en vooral wat je aan whiskies en sigaren hebt lopen knagen...quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
Iedereen al naar bed? Nou, dan ga ik ook maar.
Oh ok. Ik was met complete whisky noobs. 1 niveau lager dan ik dus.quote:Op maandag 18 april 2011 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst vertellen waar en vooral wat je aan whiskies en sigaren hebt lopen knagen...
quote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh ok. Ik was met complete whisky noobs. 1 niveau lager dan ik dus.
Ik heb ze laten proeven van o.a. Highland Park en Snow Grouse. En Als sugaar Balmoral Corona's.
De vraag is een beetje raar verwoord, maar op zich vind ik het geen rare vraag. Als het een wildvreemde is wel, maar een vriend of vriendin mag het van mij best vragen (op een nette manier he). 't Is toch geen taboe?quote:Op maandag 18 april 2011 13:02 schreef Diaan73 het volgende:
MM, wat een onzin ook die opmerkingen. Alsof mijn kinderen later mijn kosten gaan betalen. Daar betaal ik nu al voor via verschillende premies.
Goede reactie van jullie vriendin trouwens!! Ik snap zo'n vraag ook niet. Het gaat niemand iets aan waarom je wel/geen kinderen hebt.
gaafquote:Op maandag 18 april 2011 19:17 schreef Etcetera het volgende:
Misschien wat inspiratie voor je tekeningen PS? http://www.sarahmensinga.com/extraordinary.htm
Nee, het is geen taboe, maar ook niet vanzelfsprekend dat je kinderen moet hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
De vraag is een beetje raar verwoord, maar op zich vind ik het geen rare vraag. Als het een wildvreemde is wel, maar een vriend of vriendin mag het van mij best vragen (op een nette manier he). 't Is toch geen taboe?
Vanaf nu gebeurt er weer niets meer?quote:Sven is Nem naar huis aan het brengen en ik ga zo maar naar bed. Nem heeft echt super geholpen.Zonder hem waren we echt geen ruk opgeschoten.
Had je vannacht wel of geen pilletje op?quote:Op maandag 18 april 2011 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
gaaf
eerste dag weer zonder vicodin, trouwens. voel me meteen een stuk minder labieddat spul gaf me ook de rįįrste dromen. Zo droomde ik vannacht trouwens over Tinuviel
ze moest uit de boom gered worden door de brandweer čn ze was weer zwanger
jaja vannacht welquote:Op maandag 18 april 2011 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je vannacht wel of geen pilletje op?
Ik merk het verschil bijna niet meer bij je...
noways, da AKQSC alleen voor mij tot het bij jullie ochtend is? djiezz...quote:Op maandag 18 april 2011 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm...
Succes vannacht, ik laat je vanaf nu alleen...
Ik zeg ook niet dat het vanzelfsprekend is en zo zie ik het ook niet. Ken genoeg mensen die bewust geen kinderen willen. Als mensen er niets over willen zeggen kunnen ze dat gewoon aangeven, prima, maar ik vind het onzin het niet te mogen vragen 'omdat het anderen niet aan gaat'. Wat is dat nu voor loos argument? Zo kun je vrijwel alle vragen wel af doen.quote:Op maandag 18 april 2011 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is geen taboe, maar ook niet vanzelfsprekend dat je kinderen moet hebben.
Zeker mensen met kinderen gaan er vaak vanuit dat het vreemd is dat je geen kinderen hebt.
En als er een reden is dat je geen kinderen hebt, wil je dat misschien niet iedere keer toelichten...
Mamakusa?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |