Nicequote:Op zaterdag 16 april 2011 02:11 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maffen. Morgen een whisky en sigaren bijeenkomst in Gorkum.
ik neem heeel braaf telkens halfjesquote:Op zaterdag 16 april 2011 04:47 schreef Nembrionic het volgende:
Blijf je wel normaal doen met die Vicodin? Ze schrijven het daar wel lekker voor maar verslavend als de pest.
is nu weer gekalmeerdquote:Op zaterdag 16 april 2011 07:13 schreef iamredleader het volgende:
Welterusten PS, kijk uit voor de tornado's
kunstmatig. ben weer heel treurigquote:
Om je op te vrolijken: Jair zei net jouw naamquote:Op zaterdag 16 april 2011 07:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kunstmatig. ben weer heel treurig
Dat blauwe vind ik ook gaaf hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:09 schreef wyccie het volgende:
For what it's worth, mijn mening: ik vond dat blauwe stuk onder het donkergrijs juist wel mooi. Die bloemkrul en het vlindertje vind ik dan weer te nagelstyliste-achtig. Het scheelt wel dat je grijs en een beetje blauw hebt, zwakt het weer iets af. Ik vind de kleurcombi echt heel goed.
Ik zou zelf de tekst in de linkeronderhoek wat meer spreiden, het staat allemaal zo dicht bij elkaar. Je naam en de opsommingen iets naar boven en het laatste iets meer naar rechts. Eventueel tekst oner de streep ook iets naar beneden. Maar misschien is dat ook niks, hoor.
Er zit nog veeeel meer voorbereiding bijquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:17 schreef LadyBlack het volgende:
Die uitnodiging is gaaf ja! Echt een feestje waar veel voorbereiding in zit, tof![]()
En IARL, gefeliciteeeeeeerd!!!!Wat fijn dat het toch nog doorgaat!!
Top dat je én de Dolly Dots én Kajagoogoo hebt weten te strikken voor je feest...quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zit nog veeeel meer voorbereiding bij
We hebben een DJ.
Ik ga een videoloop maken van een uur met oude series/films/fotos/rotzooi van vroeger die op de achtergrond kan draaien.
We gaan wat filmpjes opnemen en wat daarmee gebeurt is een verrassing.
Ik heb het plan opgevat om een poppenkast om te toveren tot een Achterwerk in de Kast-kast.
Ik heb een berg posters uit tijdschriften op de kop weten te tikken. Die worden samen met wat bordspellen opgehangen.
Er komen wat klassieke hapjes
En de mensen mogen hun tent opzetten zodat ze kunnen blijven slapen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
Nu eindelijk met het raamfolie waterpas op het raam
[ afbeelding ]
Hallo LB...quote:
als je goed kijkt zie je dat ik mn mesje niet helemaal recht kon houden met afsnijden, maar als je het niet weet zie je het hopelijk ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ja eenzaam... zielig he
Nee niet eenzaam, maar ik verveel me wel een beetje jaterwijl ik eigenlijk die stomme trap eindelijk af zou moeten maken
![]()
TM, dat werkt tegen inkijk ja, maar ik wilde ook een beetje gekleurd licht naar binnen omdat alle muren nu wit zijnMaar t wordt er wel direct een sjieke deur van
Vandaag zwelgen in zelfmedelijden en morgen gewoon weer een dag...quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ja eenzaam... zielig he
Nee niet eenzaam, maar ik verveel me wel een beetje jaterwijl ik eigenlijk die stomme trap eindelijk af zou moeten maken
![]()
Dat zou heel vet zijn he? Maar het is een voorbeeld voor de kledingvoorschriften voor "de bonte avond"quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top dat je én de Dolly Dots én Kajagoogoo hebt weten te strikken voor je feest...
Ik zie het niet, ook niet nu je het hebt gezegdquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als je goed kijkt zie je dat ik mn mesje niet helemaal recht kon houden met afsnijden, maar als je het niet weet zie je het hopelijk ook niet
Op de valreep:quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou heel vet zijn he? Maar het is een voorbeeld voor de kledingvoorschriften voor "de bonte avond"
dank u, maar ik bedoelde ook irl, ik weet nu al dat m'n pa er met een vergrootglas langsgaat om erover te kunnen zeurenquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zie het niet, ook niet nu je het hebt gezegdSo rest assured, het ziet er goed uit
quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de valreep:
Kan de teksten een beetje lezen vanaf de folder en het is heel herkenbaar allemaal.
Lijkt me een leuk feest, alhoewel je als net dertiger de Dolly Dots en Kajagoogoo mee moet hebben gemaakt als een soort van wat K3 nu is...
En nu echt weg...
Whehe, wat flauw...quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dank u, maar ik bedoelde ook irl, ik weet nu al dat m'n pa er met een vergrootglas langsgaat om erover te kunnen zeuren
Madonna, Dolly Dots en Frizzle Sizzle waren bij ons op de basisschool vaste prik bij de playbackmiddagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de valreep:
Kan de teksten een beetje lezen vanaf de folder en het is heel herkenbaar allemaal.
Lijkt me een leuk feest, alhoewel je als net dertiger de Dolly Dots en Kajagoogoo mee moet hebben gemaakt als een soort van wat K3 nu is...
En nu echt weg...
Met hetzelfde vergrootglas langs zijn gezicht gaan en mompelen: "Nou nou...dat is ook wel aan renovatie toe"quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dank u, maar ik bedoelde ook irl, ik weet nu al dat m'n pa er met een vergrootglas langsgaat om erover te kunnen zeuren
daar heb ik geen vergrootglas voor nodigquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met hetzelfde vergrootglas langs zijn gezicht gaan en mompelen: "Nou nou...dat is ook wel aan renovatie toe"
Nee maar het is meer voor "added effect"quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daar heb ik geen vergrootglas voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |