Welnee joh !!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:13 schreef ToughLove het volgende:
Die hond gaat zich zo ophangen aan dat rooie lint.
Je moet wel een beetje opletten voor je gaat schreeuwen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat moet die Karim nog in de geheime kamer?
Zijn missie is mislukt, dus moven!
Jah was inderdaad de kamer waar Karim niet in zit.. Misschien mogen Na L & A en M & M ook F & J naar die kamer...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:18 schreef Day het volgende:
En ik me afvraag waarom. Karim zit toch op zolder?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:18 schreef Day het volgende:
En ik me afvraag waarom. Karim zit toch op zolder?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
laura treedt uit .....
[ link | afbeelding ]
laura treedt uit .....
[ link | afbeelding ]
laura treedt uit .....
[ link | afbeelding ]
Met Laura in de zevende hemel..quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
laura treedt uit .....
[ link | afbeelding ]
Een keffertje even zien wie dit volhoudtquote:
Laat? Ik geloof dat ze steeds vroeger naar hun nest gaan, de luiwammesen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:20 schreef akveor het volgende:
Allemaal in de slaapkamer? Is het niet een beetje laat voor een opdracht?
Ze gaan al slapen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat? Ik geloof dat ze steeds vroeger naar hun nest gaan, de luiwammesen.
Vroegah hadden we nooit een bensch....Waar ging het mis?? De Benchverkoper en de meelopers??quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:20 schreef cindy11 het volgende:
Waarom zit dat puppie in een draadstalen bench?
Je hebt ook van die plastic benche`s met alleen een deur aan de voorzijde.
Veel veiliger,en meer het idee van een veilig hol ook.
Zet daarbij die bench de eerste paar nachten naast je bed...dan kan je af en toe je hand laten ruiken,dat wil ook nog weleens kalmerend werken op zo`n hummel.
Flikker op het is een hond geen babyquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:20 schreef cindy11 het volgende:
Zet daarbij die bench de eerste paar nachten naast je bed...dan kan je af en toe je hand laten ruiken,dat wil ook nog weleens kalmerend werken op zo`n hummel.
Ik heb ook nooit in een bench gehoevenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vroegah hadden we nooit een bensch....Waar ging het mis?? De Benchverkoper en de meelopers??
ohw..vandaar...ja hij slist inddquote:
GEWELDIG !!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
laura treedt uit .....
[ link | afbeelding ]
precies zo heb ik het ook gedaan ,nooit gepiequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:20 schreef cindy11 het volgende:
Ik wel ergens uit een kelderquote:
Alleen als ik lief benquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..En je mag toch gewoon op fok komen
Wil ik je al heel lang vragen, wie vind je eigenlijk leuker/mooier? Laura of Jo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Laura in de zevende hemel..
Lol die gaat nog wel uitbreken en rottigheid uithalen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:24 schreef mazaru het volgende:
Er zit al kracht genoeg in dat kleine bekkie
[ afbeelding ]
Rare vraagquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Wil ik je al heel lang vragen, wie vind je eigenlijk leuker/mooier? Laura of Jo?
ja eerst wel in ieder geval , maar ik hoor hem niet meerquote:
Ik hoor af en toe nog wel een piepje..quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:27 schreef Stability het volgende:
[..]
ja eerst wel in ieder geval , maar ik hoor hem niet meer
Moet ie weer weg als Karim terugkomt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:27 schreef Day het volgende:
Ik heb geen verstand van honden opvoeden, maar is het niet beter om 1 baasje aan te wijzen?
En zou servio zich er niet minder mee moeten bemoeien, aangezien hij over een paar dagen weer weggaat?
Gewoon Day zeggenquote:
Ze zijn echt heel lief samen!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik vind dit misschien wel een van de leukste rls-koppels
Dan kun je je stream toch uitzettenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef Stability het volgende:
ohw ik hoor hem weer...lekker irritant hoor, als je wil slapen
gatverdamme !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef mangalie het volgende:
Bij Buddah komt zijn stift er wel eens uit als hij Jo een hele dag gemist heeft...
hahaha ik wel , maar de bewoners nietquote:
Ah sjesus zegquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef mangalie het volgende:
Bij Buddah komt zijn stift er wel eens uit als hij Jo een hele dag gemist heeft...
Tja, moeten ze maar niet in zo'n huis gaan zittenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:30 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ik wel , maar de bewoners niet
ehm... das een goeie. ik ben heel slecht met namen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze zijn echt heel lief samen!!!
(met wie zijn ze in competitie)
ja dat vraag ik me ook altijd af...niet normaal meerquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom is alles wat jo zegt aan sex gerelateerd ?
Dat is het enige wat haar leven boeit en Ian en MamaJo natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
true !quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:31 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, moeten ze maar niet in zo'n huis gaan zitten
Dan vragen ze maar een streamlock aan...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:30 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ik wel , maar de bewoners niet
Geen idee, weet niet hoe lang hij blijft?quote:
Omschrijf ze (en welke serie)quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm... das een goeie. ik ben heel slecht met namen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef mangalie het volgende:
dat hebben wij ook zo vaakquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan vragen ze maar een streamlock aan...
Waar het hart vol van is....quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat kind is gewoon niet goed...volgens mij is ze van haar commodetje gevallenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja echt....zoiets kraam je er toch niet uit als je niet heel erg narcistisch bent///\
Hmm, als je haar moeder ziet is dat niet heel ongeloofwaardig, als die haar nagel breekt dan is ze vast in paniek.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:33 schreef Stability het volgende:
[..]
dat kind is gewoon niet goed...volgens mij is ze van haar commodetje gevallen
jamaa jaamaaa een hond met een stift lamaaa laamaaa wat wou ik ook alweer segguh Lamaa mun broertje kijkt meequote:
ik bedoel die uit -ik dacht- bb1 of 2. Die waren ook leuk samen.quote:
Die hond lijkt wel op haar moederquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
jamaa jaamaaa een hond met een stift lamaaa laamaaa wat wou ik ook alweer segguh Lamaa mun broertje kijkt mee
1 en 2 (en 3 en 4 trouwens) nooit gevolgd, was ik nog te jong...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik bedoel die uit -ik dacht- bb1 of 2. Die waren ook leuk samen.
Sjeuzes.. hoe heetten die ook alweer
Ik ook niet, maar dacht dat jij wellicht meer wistquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:31 schreef Day het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet hoe lang hij blijft?
Omdat PB voorzitter en erelid van de Laura-fanclub isquote:En waarom was mijn vraag raar?
Roel en Dido?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik bedoel die uit -ik dacht- bb1 of 2. Die waren ook leuk samen.
Sjeuzes.. hoe heetten die ook alweer
Roel en Dido was BB5 of 6quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Roel en Dido?
Neem aan dat je niet Bart en Sabine bedoelt..
Ach kom op je bent toch echt compleet totaal gestoord als je al gaat denken dat je hond een erectie van je krijgtquote:
ohwquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
1 en 2 (en 3 en 4 trouwens) nooit gevolgd, was ik nog te jong...
Zijn Portugezen toch? Die liggen dan vast nog dubbel om de kijkcijfers in Nederland. Daar doen ze hun best niet voor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:36 schreef Stability het volgende:
ik hoor op de achtergrond praten, versta er niks van en zie alleen maar slapers
waarom letten die cameramannen niet op?
Dooie pinguinquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:36 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat toch voor vlek op die muur?
Ik ga hier serieus niet op inquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ach kom op je bent toch echt compleet totaal gestoord als je al gaat denken dat je hond een erectie van je krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die ja... die waren ook wel leuk samen, toch? Of bedoel ik nou de verkeerdequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Roel en Dido?
trustequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:38 schreef Stability het volgende:
nou mensen, ik ga mn mandje opzoeken:)
tot morgen , slaap lekker allemaal straks
Welterustenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:38 schreef Stability het volgende:
nou mensen, ik ga mn mandje opzoeken:)
tot morgen , slaap lekker allemaal straks
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik ga de streams uitzetten en ff lekker muziek luisteren
Roel en Dido die vond ik leuk!! En met Menno en Ingrid (ook uit BB5) vond ik ook wel leuk!!!quote:
*nadenkt over stelletjesquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
tja, de volgorde zou ik ook écht niet meer weten van al die rls'en (of rls's).
Kale en schreeuwlelijk zegt me zo niks..quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:41 schreef D. het volgende:
[..]
*nadenkt over stelletjes
Hieke en Ferdi? Monique en Tijn, ...ehh....hoe heette die kale en die schreeuwlelijk ook alweer
Dat zei ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kale en schreeuwlelijk zegt me zo niks..
Nog een stelletje: Andries en Kelly
In totaal net zo vaak als in SST alleen gok ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die mogen zeker niet vergeten worden!!!
Hoeveel van de BB's is er trouwens seks geweest?
Terwijl dat maar 1 koppel isquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:44 schreef D. het volgende:
[..]
In totaal net zo vaak als in SST alleen gok ik
Das de gewennings-periodequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:45 schreef Soury het volgende:
Oehhh puppy blaft zich de pleuris .. Hoe schattig blijft het
Allebei op een andere manier. Laura is meer het stille mooie meisje en Jo is een lekker fel ding. Allebei trekt het me wel aanquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Wil ik je al heel lang vragen, wie vind je eigenlijk leuker/mooier? Laura of Jo?
en ik bedoel beiden stelletjes, idd...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Roel en Dido?
Oh ok Die duurt minstens een week of tweequote:
Ja echt ze doen nu niks op de streams behalve een beetje liggen en vindt het heel stiekem toch heel lief om naar te kijken!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:47 schreef iBenny het volgende:
Ff gegooglet..
[..]
en ik bedoel beiden stelletjes, idd...
Thanks
Nah, dan zijn Flip en Jo toch wel het leukst.
Ja, die zijn nog zielsgelukkig met elkaar. En dat had volgens ons deskundige panel van forumzuurpruimen absoluut geen kans van slagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Roel en Dido die vond ik leuk!! En met Menno en Ingrid (ook uit BB5) vond ik ook wel leuk!!!
Roel en Dido zijn trouwens getrouwd volgens mij...
Je kunt natuurlijk het geluid uit zettenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:47 schreef Day het volgende:
Ik word een beetje gek van dat geblaf.
Streams uit!
het liefst dus een combi?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Allebei op een andere manier. Laura is meer het stille mooie meisje en Jo is een lekker fel ding. Allebei trekt het me wel aan
Kan je nagaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:47 schreef Day het volgende:
Streams uit!
Me kat zit geboeid te luisterenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:47 schreef Day het volgende:
Streams uit!
Hun zijn zelfs nu getrouwdquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat was echt de meest gepushde relatie ooit! Die uiteindelijk wel werkte...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:47 schreef Candyfreak het volgende:
Hoe heet ook alweer dat meisje met die rode haren uit BB6 die een relatie met Semih had?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:46 schreef D. het volgende:
Oja, Semih en Micheline, maar die waren al een setje
Ok thanks! Eentje snap ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Allebei op een andere manier. Laura is meer het stille mooie meisje en Jo is een lekker fel ding. Allebei trekt het me wel aan
Laura weer een excuus om de hele dag in haar nest te liggenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hmm, ik hoor al dat ze precies de verkeerde puppy hebben gekregen. Morgen iedereen moe en gebroken
Die zijn al lang uit elkaar. Ze had waarschijnlijk geen zin meer om zich door die idioot te laten domineren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:46 schreef D. het volgende:
Oja, Semih en Micheline, maar die waren al een setje
Tjaa Nadia en Dennis (DGK) Malicia en Jeroen (BB6) en Tijn en Monique (BB6) zijn ook nog samen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, die zijn nog zielsgelukkig met elkaar. En dat had volgens ons deskundige panel van forumzuurpruimen absoluut geen kans van slagen
precies! Past ook wel bij het seizoen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja echt ze doen nu niks op de streams behalve een beetje liggen en vindt het heel stiekem toch heel lief om naar te kijken!!
quote:
EDITquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:50 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Tjaa Nadia en Dennis (DGK) Malicia en Jeroen (BB6) en Tijn en Monique (BB6) zijn ook nog samen...
Ben wel benieuwd of 1 van de koppeltje van SST het overleeft...
Nadia en Dennis, heb altijd het idee gehad dat die al een relatie hadden voor dgk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:50 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Tjaa Nadia en Dennis (DGK) Malicia en Jeroen (BB6) en Tijn en Monique (BB6) zijn ook nog samen...
Ben wel benieuwd of 1 van de koppeltje van SST het overleeft...
Daar ging het hele gesprek over ik noemde nu de gene op die naast Dido en Roel nog gelukkig waren...quote:
Ik weet het weer; Frank en Diana (of Diane)quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kale en schreeuwlelijk zegt me zo niks..
-
Ohquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Daar ging het hele gesprek over ik noemde nu de gene op die naast Dido en Roel nog gelukkig waren...
Zoals het hoort. Hoop dat Bunga lekker gaat slapen.quote:
Yep, dit is de 2e nacht al. En echt niet dat hij weer in z'n eigen nest gaat liggen als Servio weer weg is.quote:
nou fijn! nog meer bank/bed hangen dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hmm, ik hoor al dat ze precies de verkeerde puppy hebben gekregen. Morgen iedereen moe en gebroken
Dat snap ik maar het was echt goorquote:
Die hoeft geen excuus, die weet niet beter dan dat heel normaal gedrag isquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Laura weer een excuus om de hele dag in haar nest te liggen
Ik vind het nogal onzinnig, een hond daar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Hoop dat Bunga ekker gaat slapen.
Een aanwinst voor SST?
Micheline was best leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die zijn al lang uit elkaar. Ze had waarschijnlijk geen zin meer om zich door die idioot te laten domineren.
Vreselijk stel vond ik dat trouwens
Zou kunnen, van de koppeltje Ingrid en Rob (BB5 na de show pas) Sabrina en Ettienne (BB6) en Bart en Leslie (DGK) kon ik niks vinden van de BB's daar voor weet ik niks...quote:
maar denk om je afspraak Flipquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, dit is de 2e nacht al. En echt niet dat hij weer in z'n eigen nest gaat liggen als Servio weer weg is.
Flip heeft trouwens 3 bedden in dat huis.
Ja dat wel want dat houd ze wat meer uit bed de hele dagquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Hoop dat Bunga lekker gaat slapen.
Een aanwinst voor SST?
Alles voor de kijkcijfers die weer ingestort waren afgelopen week.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal onzinnig, een hond daar.
Ok, dus gerard heb een private roomquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah, dat is nu ook zijn bed... (Servio ligt nu in Aafke's oude bed)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:54 schreef spikey08 het volgende:
bunga maakt herrie. hoort erbij. gaat wel weer over.
dat gevoel had ik dus bij Jo en Flipje .... met hun blikken ... rare geheimtaal etc....quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nadia en Dennis, heb altijd het idee gehad dat die al een relatie hadden voor dgk.
Ik moest echt ff denken wie Aafke ook alweer wasquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah, dat is nu ook zijn bed... (Servio ligt nu in Aafke's oude bed)
Jep!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ok, dus gerard heb een private room
Oei moet je gewoon even naar Benny's UI kijken!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest echt ff denken wie Aafke ook alweer was
ik vind het wel leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal onzinnig, een hond daar.
Wij hadden dat maar de bewoners daar ook.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:55 schreef snetje het volgende:
[..]
dat gevoel had ik dus bij Jo en Flipje .... met hun blikken ... rare geheimtaal etc....
Sorry... was verschrikkelijk offtopic!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:55 schreef Day het volgende:
Zullen we de BB/DGK-stelletjes weer te ruste leggen? We hebben onze handen al vol aan die van SST!
Ze moeten dat hondje gewoon uit die kooi laten. Dan beweegt er tenminste iets...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:53 schreef snetje het volgende:
[..]
nou fijn! nog meer bank/bed hangen dus
knuffelruud en Annette toch ook?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zou kunnen, van de koppeltje Ingrid en Rob (BB5 na de show pas) Sabrina en Ettienne (BB6) en Bart en Leslie (DGK) kon ik niks vinden van de BB's daar voor weet ik niks...
Kan je voorbereiden op morgen nacht een feestje vast van twee uurquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:56 schreef Coos het volgende:
Zet ik de streams aan is alles alweer donker daar. Dat wordt een korte streamnacht.
Ik denk eerder dat ze gewoon als een blok voor elkaar zijn gevallen. Dat er een bepaalde klik was, was al vanaf de 2e week duidelijk. Zeker bij Flip. En Jo is nu ook ver heen, hoor. Ben alleen heel benieuwd of het echt wat wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wij hadden dat maar de bewoners daar ook.
quote:
Mwoaw, bij nader inzien zijn setjes nooit leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:55 schreef Day het volgende:
Zullen we de BB/DGK-stelletjes weer te ruste leggen? We hebben onze handen al vol aan die van SST!
Ik ook!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze gewoon als een blok voor elkaar zijn gevallen. Dat er een bepaalde klik was, was al vanaf de 2e week duidelijk. Zeker bij Flip. En Jo is nu ook ver heen, hoor. Ben alleen heel benieuwd of het echt wat wordt.
Annette zat niet in BB hoor die heeft daarna ontmoetquote:
jankende Jo om alles wat even tegen zit gaat Flip niet trekken denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze gewoon als een blok voor elkaar zijn gevallen. Dat er een bepaalde klik was, was al vanaf de 2e week duidelijk. Zeker bij Flip. En Jo is nu ook ver heen, hoor. Ben alleen heel benieuwd of het echt wat wordt.
Twee hele uren?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan je voorbereiden op morgen nacht een feestje vast van twee uur![]()
Alphons gaat het wel een keer snappen maar wannneer
die zat wel in BB, maar een andere editiequote:Op zaterdag 16 april 2011 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Annette zat niet in BB hoor die heeft daarna ontmoet
Dat dus. Ik verheug me er nu al op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Twee hele uren?![]()
Maar goed laten we hopen dat er genoeg drank ingaat. Servio wordt sowieso valsch als ie lam is.
ik denk dat ie haar wel leuk zal vinden. het is immers net zo'n type als Joquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:00 schreef liqrich het volgende:
ik heb wel medelijden voor flip als hij dan opgescheept zit met die moeder van jo
Oh okquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:00 schreef D. het volgende:
[..]
die zat wel in BB, maar een andere editie
Alsof Joanna zelf nog niet erg genoeg is... Maar je krijgt wat je verdient, toch..quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:00 schreef liqrich het volgende:
ik heb wel medelijden voor flip als hij dan opgescheept zit met die moeder van jo
Had Marlies niet al 2 blauwe ogen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:01 schreef Candyfreak het volgende:
Die Semih had toch per ongeluk Marlies een blauw geslagen?
Idd,. en moet hij eerst haar versieren om Jo te krijgen. Dus dit gaat nooit wat worden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:00 schreef liqrich het volgende:
Annette zat wel in BB.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Annette zat niet in BB hoor die heeft daarna ontmoet
Jij bent blauw!quote:
Ja met wat grijstintenquote:
Ik heb het antwoord alquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Annette zat wel in BB.![]()
Die kroop nog lam in dat geitenhok!
5 minuten, ik heb nog een foto ergens van die Annette
Die van mij nu ook niet meer maar heel even wel, zeg maar net als ochtends als ze de nightvision al uitzetten maar nog 10 seconde duurt voor het licht..quote:
Whisky my dearquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alsof Joanna zelf nog niet erg genoeg is... Maar je krijgt wat je verdient, toch..
Ja, in BB2quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet het, had het zelfdequote:Op zaterdag 16 april 2011 01:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die van mij nu ook niet meer maar heel even wel, zeg maar net als ochtends als ze de nightvision al uitzetten maar nog 10 seconde duurt voor het licht..
Inderdaad!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
Da's waar. En toch vind ik Jo niet zo'n kwaaie. Ja, ze kan een grote bek hebben, maar ik vind haar ook vaak lief en (te) zorgzaam. Een poosje bij mama uit de buurt, zou haar goed kunnen doen.
Coos!! Ik heb net gevraagd of ze op willen houden!quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Je zou iid zo'n takkewijf als schoonmoeder hebben arme Philipquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
Da's waar. En toch vind ik Jo niet zo'n kwaaie. Ja, ze kan een grote bek hebben, maar ik vind haar ook vaak lief en (te) zorgzaam. Een poosje bij mama uit de buurt, zou haar goed kunnen doen.
ik vraag me af of ze dat nog doen in de week van verbroederingquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:05 schreef snetje het volgende:
wanneer komt die brief van Dennis erin? of heb ik dat al gemist ???
Nog niet gekomen, er is zelfs niet meer over gesproken in de Daily dus ik ben bang dat ze het uit het script hebben geknipt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:05 schreef snetje het volgende:
das de sieraden doos van Servio geloof ik ..quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:05 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een camera op dat bed links? Zo ja waar is die Portugees die hem bediende gebleven?
En die takkesnol van een dochter als vriendin.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zou iid zo'n takkewijf als schoonmoeder hebben arme Philip
een 'fan'?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:06 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Annette![]()
Ik weet alleen niet wie die gozer is.
die komt pas in de week van de *liefde*quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:05 schreef snetje het volgende:
Dat is Servio niet Laura.. (ligt er recht tegen over niet te zien op streams op dit moment)quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:06 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts ligt Lau toch? Die mag dr voeten wel weer eens wasseb
Gohquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee day, ik kan weinig goeds aan Joanna ontdekken...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:06 schreef liqrich het volgende:
[..]
ik vraag me af of ze dat nog doen in de week van verbroedering
dat ben jij!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:06 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Annette![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Coos!! Ik heb net gevraagd of ze op willen houden!
Ah oke ik maakte het weer spannender dan het is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:06 schreef floraa het volgende:
[
Dat is de make up of sieradendoos van servio
Nou dan mag Serv zn voeten wel een wassenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat is Servio niet Laura.. (ligt er recht tegen over niet te zien op streams op dit moment)
Wat wil je zeggen, je bent het er mee eens of druipt het van me posts af?quote:
Ik denk dat mamajo wel die brief wel tegen houd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:08 schreef spikey08 het volgende:
vind het wel lullig. die brief. waarom nu ineens wel. had ie ok eerder kunnen doen.
Is dat na de week van de manipulatie?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:06 schreef liqrich het volgende:
[..]
ik vraag me af of ze dat nog doen in de week van verbroedering
Oke! Nou daar ben ik het mee eens!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan mag Serv zn voeten wel een wassen
Lijkt een beetje op jouquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:06 schreef Coos het volgende:
[ afbeeldingLijkt een ]
Annette![]()
Is ze te lui/moe voorquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:06 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts ligt Lau toch? Die mag dr voeten wel weer eens wasseb
Ik ben benieuwd hoe Joanna op die brief zal reageren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:11 schreef ToughLove het volgende:
De brief van Dennis zal er zondag wel inkomen, kan die maandag meteen de uitzending in.
Ze zijn alweer bezigquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:10 schreef Niki.P het volgende:
Nu liggen Jo en Flip niet meer te knuffelen..
Je hebt gelijk, hoor, dat kan ze allemaal zijn en ik vind haar ook vaak onuitstaanbaar, maar ik kan toch geen 'hekel' aan d'r hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En die takkesnol van een dochter als vriendin.
Nee day, ik kan weinig goeds aan Joanna ontdekken. Vals, manipulatief, overheersend en dom.
Mischien heeft ie ze wel van thuis mee genomen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat Servio na 1 dag alweer vieze poten heeft?
Nee, ik zei niet vieze poot is
En hoe Flip reageert, denk dat we dan wel zien of er echt wat speelt tussen die twee of toch niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:12 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Joanna op die brief zal reageren.
Too much infoquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mischien heeft ie ze wel van thuis mee genomen...
Boos, denk ik. Dus bereid je maar voor op drama.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:12 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Joanna op die brief zal reageren.
even wachten op de nominaties nog hequote:
Ja zeker, die stukken dat ze al in de Daily lieten horen ging 1 deel over de relatie tussen Jo en Flip... Dat dat hem het meest gekwetst had ofzo...quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:13 schreef ToughLove het volgende:
[..]
En hoe Flip reageert, denk dat we dan wel zien of er echt wat speelt tussen die twee of toch niet.
Ze hebben van die vieze poten, omdat ze (bijna allemaal) de hele dag op blote poten lopen. Geeft niet, maar was ze dan voordat je gaat liggen. Flip spant wat dat betreft de kroon. Vind het nog een wonder dat Jo daar niets van zegt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mischien heeft ie ze wel van thuis mee genomen...
Ze raakte elkaar niet aan het was heel onromantischquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
*zich het standje probeert voor te stellen
leg eens uit
Wie moet nu wie nomineren, of is dat nog niet bekend?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
even wachten op de nominaties nog he
Gemeenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze raakte elkaar niet aan het was heel onromantisch
Flip gaat het zich aantrekken en Jo vindt dan weer dat hij zich te spastisch gedraagt en daar gaan ze er weer ruzie over maken en dan kussen ze het weer af. Klaar!quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:13 schreef ToughLove het volgende:
[..]
En hoe Flip reageert, denk dat we dan wel zien of er echt wat speelt tussen die twee of toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |