Welnee joh !!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:13 schreef ToughLove het volgende:
Die hond gaat zich zo ophangen aan dat rooie lint.
Je moet wel een beetje opletten voor je gaat schreeuwen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat moet die Karim nog in de geheime kamer?
Zijn missie is mislukt, dus moven!
Jah was inderdaad de kamer waar Karim niet in zit.. Misschien mogen Na L & A en M & M ook F & J naar die kamer...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:18 schreef Day het volgende:
En ik me afvraag waarom. Karim zit toch op zolder?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:18 schreef Day het volgende:
En ik me afvraag waarom. Karim zit toch op zolder?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
laura treedt uit .....
[ link | afbeelding ]
laura treedt uit .....
[ link | afbeelding ]
laura treedt uit .....
[ link | afbeelding ]
Met Laura in de zevende hemel..quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
laura treedt uit .....
[ link | afbeelding ]
Een keffertje even zien wie dit volhoudtquote:
Laat? Ik geloof dat ze steeds vroeger naar hun nest gaan, de luiwammesen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:20 schreef akveor het volgende:
Allemaal in de slaapkamer? Is het niet een beetje laat voor een opdracht?
Ze gaan al slapen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat? Ik geloof dat ze steeds vroeger naar hun nest gaan, de luiwammesen.
Vroegah hadden we nooit een bensch....Waar ging het mis?? De Benchverkoper en de meelopers??quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:20 schreef cindy11 het volgende:
Waarom zit dat puppie in een draadstalen bench?
Je hebt ook van die plastic benche`s met alleen een deur aan de voorzijde.
Veel veiliger,en meer het idee van een veilig hol ook.
Zet daarbij die bench de eerste paar nachten naast je bed...dan kan je af en toe je hand laten ruiken,dat wil ook nog weleens kalmerend werken op zo`n hummel.
Flikker op het is een hond geen babyquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:20 schreef cindy11 het volgende:
Zet daarbij die bench de eerste paar nachten naast je bed...dan kan je af en toe je hand laten ruiken,dat wil ook nog weleens kalmerend werken op zo`n hummel.
Ik heb ook nooit in een bench gehoevenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vroegah hadden we nooit een bensch....Waar ging het mis?? De Benchverkoper en de meelopers??
ohw..vandaar...ja hij slist inddquote:
GEWELDIG !!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
laura treedt uit .....
[ link | afbeelding ]
precies zo heb ik het ook gedaan ,nooit gepiequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:20 schreef cindy11 het volgende:
Ik wel ergens uit een kelderquote:
Alleen als ik lief benquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..En je mag toch gewoon op fok komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |