Welnee joh !!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:13 schreef ToughLove het volgende:
Die hond gaat zich zo ophangen aan dat rooie lint.
Je moet wel een beetje opletten voor je gaat schreeuwen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat moet die Karim nog in de geheime kamer?
Zijn missie is mislukt, dus moven!
Jah was inderdaad de kamer waar Karim niet in zit.. Misschien mogen Na L & A en M & M ook F & J naar die kamer...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:18 schreef Day het volgende:
En ik me afvraag waarom. Karim zit toch op zolder?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:18 schreef Day het volgende:
En ik me afvraag waarom. Karim zit toch op zolder?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
laura treedt uit .....
[ link | afbeelding ]
laura treedt uit .....
[ link | afbeelding ]
laura treedt uit .....
[ link | afbeelding ]
Met Laura in de zevende hemel..quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
laura treedt uit .....
[ link | afbeelding ]
Een keffertje even zien wie dit volhoudtquote:
Laat? Ik geloof dat ze steeds vroeger naar hun nest gaan, de luiwammesen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:20 schreef akveor het volgende:
Allemaal in de slaapkamer? Is het niet een beetje laat voor een opdracht?
Ze gaan al slapen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat? Ik geloof dat ze steeds vroeger naar hun nest gaan, de luiwammesen.
Vroegah hadden we nooit een bensch....Waar ging het mis?? De Benchverkoper en de meelopers??quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:20 schreef cindy11 het volgende:
Waarom zit dat puppie in een draadstalen bench?
Je hebt ook van die plastic benche`s met alleen een deur aan de voorzijde.
Veel veiliger,en meer het idee van een veilig hol ook.
Zet daarbij die bench de eerste paar nachten naast je bed...dan kan je af en toe je hand laten ruiken,dat wil ook nog weleens kalmerend werken op zo`n hummel.
Flikker op het is een hond geen babyquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:20 schreef cindy11 het volgende:
Zet daarbij die bench de eerste paar nachten naast je bed...dan kan je af en toe je hand laten ruiken,dat wil ook nog weleens kalmerend werken op zo`n hummel.
Ik heb ook nooit in een bench gehoevenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vroegah hadden we nooit een bensch....Waar ging het mis?? De Benchverkoper en de meelopers??
ohw..vandaar...ja hij slist inddquote:
GEWELDIG !!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
laura treedt uit .....
[ link | afbeelding ]
precies zo heb ik het ook gedaan ,nooit gepiequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:20 schreef cindy11 het volgende:
Ik wel ergens uit een kelderquote:
Alleen als ik lief benquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..En je mag toch gewoon op fok komen
Wil ik je al heel lang vragen, wie vind je eigenlijk leuker/mooier? Laura of Jo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Laura in de zevende hemel..
Lol die gaat nog wel uitbreken en rottigheid uithalen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:24 schreef mazaru het volgende:
Er zit al kracht genoeg in dat kleine bekkie
[ afbeelding ]
Rare vraagquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Wil ik je al heel lang vragen, wie vind je eigenlijk leuker/mooier? Laura of Jo?
ja eerst wel in ieder geval , maar ik hoor hem niet meerquote:
Ik hoor af en toe nog wel een piepje..quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:27 schreef Stability het volgende:
[..]
ja eerst wel in ieder geval , maar ik hoor hem niet meer
Moet ie weer weg als Karim terugkomt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:27 schreef Day het volgende:
Ik heb geen verstand van honden opvoeden, maar is het niet beter om 1 baasje aan te wijzen?
En zou servio zich er niet minder mee moeten bemoeien, aangezien hij over een paar dagen weer weggaat?
Gewoon Day zeggenquote:
Ze zijn echt heel lief samen!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik vind dit misschien wel een van de leukste rls-koppels
Dan kun je je stream toch uitzettenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef Stability het volgende:
ohw ik hoor hem weer...lekker irritant hoor, als je wil slapen
gatverdamme !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef mangalie het volgende:
Bij Buddah komt zijn stift er wel eens uit als hij Jo een hele dag gemist heeft...
hahaha ik wel , maar de bewoners nietquote:
Ah sjesus zegquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef mangalie het volgende:
Bij Buddah komt zijn stift er wel eens uit als hij Jo een hele dag gemist heeft...
Tja, moeten ze maar niet in zo'n huis gaan zittenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:30 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ik wel , maar de bewoners niet
ehm... das een goeie. ik ben heel slecht met namen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze zijn echt heel lief samen!!!
(met wie zijn ze in competitie)
ja dat vraag ik me ook altijd af...niet normaal meerquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom is alles wat jo zegt aan sex gerelateerd ?
Dat is het enige wat haar leven boeit en Ian en MamaJo natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
true !quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:31 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, moeten ze maar niet in zo'n huis gaan zitten
Dan vragen ze maar een streamlock aan...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:30 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ik wel , maar de bewoners niet
Geen idee, weet niet hoe lang hij blijft?quote:
Omschrijf ze (en welke serie)quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm... das een goeie. ik ben heel slecht met namen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef mangalie het volgende:
dat hebben wij ook zo vaakquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan vragen ze maar een streamlock aan...
Waar het hart vol van is....quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat kind is gewoon niet goed...volgens mij is ze van haar commodetje gevallenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja echt....zoiets kraam je er toch niet uit als je niet heel erg narcistisch bent///\
Hmm, als je haar moeder ziet is dat niet heel ongeloofwaardig, als die haar nagel breekt dan is ze vast in paniek.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:33 schreef Stability het volgende:
[..]
dat kind is gewoon niet goed...volgens mij is ze van haar commodetje gevallen
jamaa jaamaaa een hond met een stift lamaaa laamaaa wat wou ik ook alweer segguh Lamaa mun broertje kijkt meequote:
ik bedoel die uit -ik dacht- bb1 of 2. Die waren ook leuk samen.quote:
Die hond lijkt wel op haar moederquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
jamaa jaamaaa een hond met een stift lamaaa laamaaa wat wou ik ook alweer segguh Lamaa mun broertje kijkt mee
1 en 2 (en 3 en 4 trouwens) nooit gevolgd, was ik nog te jong...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik bedoel die uit -ik dacht- bb1 of 2. Die waren ook leuk samen.
Sjeuzes.. hoe heetten die ook alweer
Ik ook niet, maar dacht dat jij wellicht meer wistquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:31 schreef Day het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet hoe lang hij blijft?
Omdat PB voorzitter en erelid van de Laura-fanclub isquote:En waarom was mijn vraag raar?
Roel en Dido?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik bedoel die uit -ik dacht- bb1 of 2. Die waren ook leuk samen.
Sjeuzes.. hoe heetten die ook alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |