Dat gejank bij het afscheid en dat ze altijd de club dankbaar zullen zijn en zeker terug willen komenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar dan gaat de voetballobby huilen. Er zullen geen topspelers meer naar Nederland willen komen. Hebben ze zichzelf ook meteen ontmaskerd
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat gejank bij het afscheid en dat ze altijd de club dankbaar zullen zijn en zeker terug willen komen![]()
![]()
quote:
quote:
Had ik ook vanmorgen en ik moest toch nog een hele dagquote:
Dat kun je beter aan Remlof vragen.quote:
Ah, even kijken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
HAHHAHA de verbale aggressie van de welbekende rechtse users in NWS FB. HILARISCH!
Dus moet je je beklag daarover doen in POL SC?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
HAHHAHA de verbale aggressie van de welbekende rechtse users in NWS FB. HILARISCH!
Beklag nog wel. Ik weet niet wat jij onder beklag verstaat...quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus moet je je beklag daarover doen in POL SC?
Goh.
Alleen als ik bepaalde gekken moet corrigeren en hun wanstaltige ideeen moet overrulen.quote:
Nimmer weider in NWS.quote:
Waarom registreer je je er niet? Minstens de helft van het userbestand is een (extreem) rechtse autochtone kaaskop. Je zult je er thuis voelen.quote:
En Nederlandvrij.quote:
quote:Beste,
Ik zag dat je best wel actief was op het politieke fok forum. Zou je misschien zin hebben om te schrijven voor de website http://nederlandvrij.com in de redactie? Je mag ook simpelweg gewoon soms wat interessant nieuws plaatsen.
Wij kunnen erg goed goeie redactieleden gebruiken.
Laat me even iets weten, of stuur een emailtje naar redactie@nederlandvrij.com en ik zal zorgen dat het zsm in orde komt.
Mvg
Jacob
Nederlandvrij.com
Wat is het nut daarvan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:13 schreef betyar het volgende:
Salarissen minimaal halveren van die voetballers.Over heel de voetballerij een max. bedrag afspreken.
Niet dat ik zo'n site kan maken, maar het ziet er nou niet echt fantastisch uit.quote:
Zo zie je maar, het linkse milieugekkie uithangen blijft niet onopgemerkt.quote:
Leuk, zo'n belediging, kruip maar weer terug naar NWS.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom registreer je je er niet? Minstens de helft van het userbestand is een (extreem) rechtse autochtone kaaskop. Je zult je er thuis voelen.
Jij bent niet gevraagd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo zie je maar, het linkse milieugekkie uithangen blijft niet onopgemerkt.
Kun jij de hulp van van boven even inroepen?quote:
Nope.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |