Tuurlijk. Die Mac is je reinste meuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben al jaren niet meer bij McDonalds geweest. Geef mij maar een home made burgert.
iPad, Over irritant gesproken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
Hoe krijg ik die vervelende fok mobile layout weg uit m'n iPad? Irritante layout zeg.
Valt mee, bevalt goed eigenlijk, makkelijker dan laptop met dongel.quote:
Baas.quote:Billy Joel started his solo career in 1973 with the song "Piano Man", the first of 33 US Top 40 hits, all of which he wrote by himself.
Ben jij een spion?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:08 schreef Picchia het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)hinese-spionage.html
We laten wel alle Chinese en Russische studenten hier studeren, maar spioneren ho maar.
Geen ideequote:
Dat zal wel weer de oplossing zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Wedden dat de gemeente het stadion gaat kopen..om die overbetaalde bosapen te betalen.
Andere zin gaarne;quote:
Gewoon kut dat overheidsgeld in de voetballerij wordt gepompd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Wedden dat de gemeente het stadion gaat kopen..om die overbetaalde bosapen te betalen.
Laat ze het zelf uitzoeken. Dan kunnen ze meteen zien hoeveel echte 'supporters' ze hebben. Dan lost het zichzelf snel genoeg op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gewoon kut dat overheidsgeld in de voetballerij wordt gepompd.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Laat ze het zelf uitzoeken. Dan kunnen ze meteen zien hoeveel echte 'supporters' ze hebben. Dan lost het zichzelf snel genoeg op.
Dat de overheid geld gaat steken in clubs waarnaar gemiddeld maar 13000 mensen per wedstrijd komen kijken, vind ik van de pot gerukt. Laat die supporters dan zelf wat betalen. Andere supporters doen dat ook bij andere sporten.quote:
Maar dan gaat de voetballobby huilen. Er zullen geen topspelers meer naar Nederland willen komen. Hebben ze zichzelf ook meteen ontmaskerdquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:13 schreef betyar het volgende:
Salarissen minimaal halveren van die voetballers.Over heel de voetballerij een max. bedrag afspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |