Als je het over een zangeres hebt die totaal niet kan dansen.quote:
Libië is al bijna van onsquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een onzin. Haha, hoezo zou je je drukmaken om alternatieve energie. Als de olie schaars wordt dan vallen we met onze enorme leger gewoon een Arabisch land binnen en stelen al hun grondstoffen. Hoesee! Stomme gelul van die groenen eco-hippies, toch erik?!
Bovendien is het Afrikaanse origineel veel leuker:quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je het over een zangeres hebt die totaal niet kan dansen.
Jeetje Koos, ik had het niet zo durven formuleren maar chapeauquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een onzin. Haha, hoezo zou je je drukmaken om alternatieve energie. Als de olie schaars wordt dan vallen we met onze enorme leger gewoon een Arabisch land binnen en stelen al hun grondstoffen. Hoesee! Stomme gelul van die groenen eco-hippies, toch erik?!
Van die muziekstijl krijg je gewoon zin in een tuinfeest/bbq.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Bovendien is het Afrikaanse origineel veel leuker:
Spaart energie. McDonalds is ecologisch bezig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
In dat opzicht mogen we McDonald's medewerkers wel dankbaar zijn voor hun attente bereidingswijze.
Ook niets mis met die hamburgers, toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Spaart energie. McDonalds is ecologisch bezig.
Ben al jaren niet meer bij McDonalds geweest. Geef mij maar een home made burgert.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook niets mis met die hamburgers, toch?
Brood met een mooi stuk vlees en gezonde groente erop. Keurige maaltijd.
Wat een marteling voor ogen en oren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Bovendien is het Afrikaanse origineel veel leuker:
Spreekt hier de connaisseur.?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:59 schreef eriksd het volgende:
Ff snel een hamburgertje voor een euro, altijd fijn.
Ik vind 'm leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:02 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wat een marteling voor ogen en oren.
Tuurlijk, om 4 uur beetje flauw, dichtstbijzijnde snackbar, da's of de febo of de mac.quote:
doe je wel eens een diagonaaltje?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tuurlijk, om 4 uur beetje flauw, dichtstbijzijnde snackbar, da's of de febo of de mac.
Neequote:
Mooi, lijkt me verschrikkleijk. Ik had er nog nooit van gehoord....maar dan heb je wel een hele vette bek denk ik.quote:
Tuurlijk. Die Mac is je reinste meuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben al jaren niet meer bij McDonalds geweest. Geef mij maar een home made burgert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |