Als je het over een zangeres hebt die totaal niet kan dansen.quote:
Libië is al bijna van onsquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een onzin. Haha, hoezo zou je je drukmaken om alternatieve energie. Als de olie schaars wordt dan vallen we met onze enorme leger gewoon een Arabisch land binnen en stelen al hun grondstoffen. Hoesee! Stomme gelul van die groenen eco-hippies, toch erik?!
Bovendien is het Afrikaanse origineel veel leuker:quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je het over een zangeres hebt die totaal niet kan dansen.
Jeetje Koos, ik had het niet zo durven formuleren maar chapeauquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een onzin. Haha, hoezo zou je je drukmaken om alternatieve energie. Als de olie schaars wordt dan vallen we met onze enorme leger gewoon een Arabisch land binnen en stelen al hun grondstoffen. Hoesee! Stomme gelul van die groenen eco-hippies, toch erik?!
Van die muziekstijl krijg je gewoon zin in een tuinfeest/bbq.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Bovendien is het Afrikaanse origineel veel leuker:
Spaart energie. McDonalds is ecologisch bezig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
In dat opzicht mogen we McDonald's medewerkers wel dankbaar zijn voor hun attente bereidingswijze.
Ook niets mis met die hamburgers, toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Spaart energie. McDonalds is ecologisch bezig.
Ben al jaren niet meer bij McDonalds geweest. Geef mij maar een home made burgert.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook niets mis met die hamburgers, toch?
Brood met een mooi stuk vlees en gezonde groente erop. Keurige maaltijd.
Wat een marteling voor ogen en oren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Bovendien is het Afrikaanse origineel veel leuker:
Spreekt hier de connaisseur.?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:59 schreef eriksd het volgende:
Ff snel een hamburgertje voor een euro, altijd fijn.
Ik vind 'm leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:02 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wat een marteling voor ogen en oren.
Tuurlijk, om 4 uur beetje flauw, dichtstbijzijnde snackbar, da's of de febo of de mac.quote:
doe je wel eens een diagonaaltje?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tuurlijk, om 4 uur beetje flauw, dichtstbijzijnde snackbar, da's of de febo of de mac.
Neequote:
Mooi, lijkt me verschrikkleijk. Ik had er nog nooit van gehoord....maar dan heb je wel een hele vette bek denk ik.quote:
Tuurlijk. Die Mac is je reinste meuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben al jaren niet meer bij McDonalds geweest. Geef mij maar een home made burgert.
iPad, Over irritant gesproken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
Hoe krijg ik die vervelende fok mobile layout weg uit m'n iPad? Irritante layout zeg.
Valt mee, bevalt goed eigenlijk, makkelijker dan laptop met dongel.quote:
Baas.quote:Billy Joel started his solo career in 1973 with the song "Piano Man", the first of 33 US Top 40 hits, all of which he wrote by himself.
Ben jij een spion?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:08 schreef Picchia het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)hinese-spionage.html
We laten wel alle Chinese en Russische studenten hier studeren, maar spioneren ho maar.
Geen ideequote:
Dat zal wel weer de oplossing zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Wedden dat de gemeente het stadion gaat kopen..om die overbetaalde bosapen te betalen.
Andere zin gaarne;quote:
Gewoon kut dat overheidsgeld in de voetballerij wordt gepompd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Wedden dat de gemeente het stadion gaat kopen..om die overbetaalde bosapen te betalen.
Laat ze het zelf uitzoeken. Dan kunnen ze meteen zien hoeveel echte 'supporters' ze hebben. Dan lost het zichzelf snel genoeg op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gewoon kut dat overheidsgeld in de voetballerij wordt gepompd.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Laat ze het zelf uitzoeken. Dan kunnen ze meteen zien hoeveel echte 'supporters' ze hebben. Dan lost het zichzelf snel genoeg op.
Dat de overheid geld gaat steken in clubs waarnaar gemiddeld maar 13000 mensen per wedstrijd komen kijken, vind ik van de pot gerukt. Laat die supporters dan zelf wat betalen. Andere supporters doen dat ook bij andere sporten.quote:
Maar dan gaat de voetballobby huilen. Er zullen geen topspelers meer naar Nederland willen komen. Hebben ze zichzelf ook meteen ontmaskerdquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:13 schreef betyar het volgende:
Salarissen minimaal halveren van die voetballers.Over heel de voetballerij een max. bedrag afspreken.
Dat gejank bij het afscheid en dat ze altijd de club dankbaar zullen zijn en zeker terug willen komenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar dan gaat de voetballobby huilen. Er zullen geen topspelers meer naar Nederland willen komen. Hebben ze zichzelf ook meteen ontmaskerd
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat gejank bij het afscheid en dat ze altijd de club dankbaar zullen zijn en zeker terug willen komen![]()
![]()
quote:
quote:
Had ik ook vanmorgen en ik moest toch nog een hele dagquote:
Dat kun je beter aan Remlof vragen.quote:
Ah, even kijken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
HAHHAHA de verbale aggressie van de welbekende rechtse users in NWS FB. HILARISCH!
Dus moet je je beklag daarover doen in POL SC?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
HAHHAHA de verbale aggressie van de welbekende rechtse users in NWS FB. HILARISCH!
Beklag nog wel. Ik weet niet wat jij onder beklag verstaat...quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus moet je je beklag daarover doen in POL SC?
Goh.
Alleen als ik bepaalde gekken moet corrigeren en hun wanstaltige ideeen moet overrulen.quote:
Nimmer weider in NWS.quote:
Waarom registreer je je er niet? Minstens de helft van het userbestand is een (extreem) rechtse autochtone kaaskop. Je zult je er thuis voelen.quote:
En Nederlandvrij.quote:
quote:Beste,
Ik zag dat je best wel actief was op het politieke fok forum. Zou je misschien zin hebben om te schrijven voor de website http://nederlandvrij.com in de redactie? Je mag ook simpelweg gewoon soms wat interessant nieuws plaatsen.
Wij kunnen erg goed goeie redactieleden gebruiken.
Laat me even iets weten, of stuur een emailtje naar redactie@nederlandvrij.com en ik zal zorgen dat het zsm in orde komt.
Mvg
Jacob
Nederlandvrij.com
Wat is het nut daarvan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:13 schreef betyar het volgende:
Salarissen minimaal halveren van die voetballers.Over heel de voetballerij een max. bedrag afspreken.
Niet dat ik zo'n site kan maken, maar het ziet er nou niet echt fantastisch uit.quote:
Zo zie je maar, het linkse milieugekkie uithangen blijft niet onopgemerkt.quote:
Leuk, zo'n belediging, kruip maar weer terug naar NWS.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom registreer je je er niet? Minstens de helft van het userbestand is een (extreem) rechtse autochtone kaaskop. Je zult je er thuis voelen.
Jij bent niet gevraagd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo zie je maar, het linkse milieugekkie uithangen blijft niet onopgemerkt.
Kun jij de hulp van van boven even inroepen?quote:
Nope.quote:
Ik mag morgen bij remlof thuis op sollicitatie komen.quote:
Schuift het nog wat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik mag morgen bij remlof thuis op sollicitatie komen.
Dat is best een hoge prijs om te betalen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat voor belediging?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk, zo'n belediging, kruip maar weer terug naar NWS.
Hij ging voor kwaliteit.quote:
Moet je een VOG hebben?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hij ging voor kwaliteit.![]()
KoosVogels, Cerbie en ik.
quote:
Leuk, Mod met zijn allenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Heb je al eens op dat forum gekeken? 3/4 leden.
Vind het wel wat weg hebben van Fok!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Heb je al eens op dat forum gekeken? 3/4 leden.
Boeie, die ontvang ik eveneens met enige regelmaat. Lekker negeren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:18 schreef eriksd het volgende:
Ik ontvang alleen haat pm's/dm's. En zo bont maak ik het niet.
Je ziet mijn pm's als hatemail.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:18 schreef eriksd het volgende:
Ik ontvang alleen haat pm's/dm's. En zo bont maak ik het niet.
Ohja, true.quote:
Nah, POl figuren en een enkele R&P'er uit een reeks die we allemaal kennen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:25 schreef Dutchnative het volgende:
En die haatmails komen van NWS-gebruikers?
ahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nah, POl figuren en een enkele R&P'er uit een reeks die we allemaal kennen.
Ahem..quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hij ging voor kwaliteit.![]()
KoosVogels, Cerbie en ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |