Ja, dat is ook waar...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:58 schreef p_iglet het volgende:
hehehe die ploprubbers ken ik niet, klinkt erg leuk!
Die onderzoek dingen/insectendingen etc gaan we ook eens naar kijken. Geloof dat de hema ook zoiets had tegenwoordig.
Diaan, ik vind geld voor een verjaardag aan familie vragen als er een specifiek doel is heel wat anders dan aan vriendjes/vriendinnetjes voor een kinderfeestje. Wat mij betreft gaat een kinderfeestje ook om kleine bedragen/cadeautjes en is het dan nou juist de lol van het uitpakken etc.
Jong geleerd.....quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ze vragen toch best veel van die kinderen vind ik, plannen! Come on, mijn stagiaire van 20 jaar heeft daar nog moeite mee!
Nee, die indruk hebben we niet. Ze was oprecht bezorgd, aan haar ligt het niet volgens ons. Maar het is een wat oudere, vrij strenge juf - en dat vindt de klas als geheel natuurlijk niet zo leukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:25 schreef Gaoxing het volgende:
Gefeliciteerd met je flensjes KP.
Rewimo, ligt de rekenjuf hem misschien wat minder? Hier krijgen kinderen per vak ook een indicatie hoe hun inzet is geweest, en dat kan soms net zoveel zeggen over de leraar als over het kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |