Wacht maar tot ze op school zittenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:33 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Nog 8 dagen en ik kom me melden met kleuterflensjes!
Ze zijn redelijk de grenzen aan het opzoeken.....zijn dat pre kleuter toestanden?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Aha kijk an. Gaaf vooruitzicht.Ik heb er zin in.
Okay... dat stelt me idd gerust!! Sterkte voor jou dan ook maar!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:10 schreef Muks het volgende:
Diaan maak je geen zorgen... hier 9, bijna 10 jarige met dezelfde verschijnselen...
Ow ja, dat is herkenbaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef Rewimo het volgende:
Bij ons is het meer dat ie zich gelijk aangevallen voelt
"Wil je even die beker op het aanrecht zetten?"
"Dat is mijn beker helemaal niet!"
"Dat zeg ik toch ook niet, ik vraag alleen of je hem op het aanrecht wilt zetten."
"O, okee."
Oh ja dat hebben wij hier ook al.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef Rewimo het volgende:
"Dat zeg ik toch ook niet, ik vraag alleen of je hem op het aanrecht wilt zetten."
"O, okee."
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef Rewimo het volgende:
"O, okee."
Of: Ja maar, die heb ik niet gebruikt! Die is van "broer/zus/vriendje/whatever"...quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:58 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh ja dat hebben wij hier ook al.
Of: Ik ben er niet mee begonnen?
Wat wordt ie groot! Leuke knul hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:52 schreef Noli. het volgende:
Stoer Rewimo!
Wat betreft mijn Willem's haar...
Kennen julie die boer Gijsbert van "Boer zoekt vrouw" nog??
Ik heb mijn eigen mini-versie!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb meneer vanmorgen ook weer even geknipt, hij vond het te lang en het hing steeds in zijn ogen.![]()
Volgens mij gaat het nooit helemaal over inderdaad...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:29 schreef Gaoxing het volgende:
Gaat het ooit over? Het wordt minder heftig, denk ik, maar volgens mij blijft het altijd in zekere mate bestaan. Ik kende het niet echt van school, vroeger, en ging ook veel met jongens om. Ik heb nog jaren het gevoel gehad dat ik daar iets aan heb gemist, omdat ik niet met het meidengedoe in volwassen vorm kon omgaan. Vorige week was ik op een bal, en dan denk ik "nee...... ik snap dit gekliek gewoon niet". Het voordeel is dat je het als volwassene makkelijker uit de weg kunt gaan, tenzij het op je werk gebeurt.
Ik hoor hem er niet meer over dus ik vraag er ook maar niet naarquote:Op zondag 8 mei 2011 18:51 schreef appelsap het volgende:
Oooh Noli.
Christan heeft weer een hip kapsel. Niks mis met die pony. Is hij er inmiddels zelf ook tevreden over?
Misschien met sommige dingen wel ja. Het is ook wel moeilijk voor hun, ze zijn het niet gewend van mij en mijn zusje.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:24 schreef Muks het volgende:
Verwachten je ouders wellicht te veel van haar ? als ik zo tussen de regels door lees heeft ze gewoon duidelijkheid en structuur nodig die ze wellicht thuis en van jou goed krijgt maar dan met je ouders niet waardoor ze losslaat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |