abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:33:06 #101
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_96334607
Nog 8 dagen en ik kom me melden met kleuterflensjes!

Ze zijn redelijk de grenzen aan het opzoeken.....zijn dat pre kleuter toestanden?
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:34:16 #102
640 snoopy
peanuts
pi_96334664
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:33 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Nog 8 dagen en ik kom me melden met kleuterflensjes!

Ze zijn redelijk de grenzen aan het opzoeken.....zijn dat pre kleuter toestanden?
Wacht maar tot ze op school zitten :X
Althans, dat merk ik hier erg. Irritant gedrag van de andere kleuters overnemen etc.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:38:22 #103
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_96334819
Aha kijk an. Gaaf vooruitzicht.Ik heb er zin in.
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:42:10 #104
640 snoopy
peanuts
pi_96334976
Nou ja, het hoeft bij jullie niet zo te gaan natuurlijk O-)
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:54:02 #105
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_96335478
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Aha kijk an. Gaaf vooruitzicht.Ik heb er zin in.
:D

Ik moet zeggen dat ik het niet zo gemerkt heb dat Twans gedrag anders werd toen hij naar school ging... dat kwam wat later! O-)
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 mei 2011 @ 12:04:11 #106
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_96335867
Nou... als ze naar school zijn en daar een hoop moeten en luisteren en zo, dan willen ze erg graag thuis bij mama afreageren hoor O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_96336121
Diaan maak je geen zorgen... hier 9, bijna 10 jarige met dezelfde verschijnselen...
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:12:00 #108
114177 Diaan73
pi_96336172
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:10 schreef Muks het volgende:
Diaan maak je geen zorgen... hier 9, bijna 10 jarige met dezelfde verschijnselen...
Okay... dat stelt me idd gerust!! Sterkte voor jou dan ook maar!
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 mei 2011 @ 12:16:26 #109
13151 crew  Rewimo
pi_96336333
Bij ons is het meer dat ie zich gelijk aangevallen voelt :D

"Wil je even die beker op het aanrecht zetten?"

"Dat is mijn beker helemaal niet!" :(

"Dat zeg ik toch ook niet, ik vraag alleen of je hem op het aanrecht wilt zetten."

"O, okee."
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:21:27 #110
114177 Diaan73
pi_96336516
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef Rewimo het volgende:

"Dat zeg ik toch ook niet, ik vraag alleen of je hem op het aanrecht wilt zetten."

"O, okee."
Ow ja, dat is herkenbaar. :Y

En dan altijd meteen in de verdediging. :O zo vermoeiend.
Make love, not war ☮
pi_96337705
of zonder reden boos worden omdat ie iets niet goed verstaat omdat ie in een boek, ds of spelletje zit.... of iets gaat niet zoals meneer bedacht had.....
Hij logeert nu bij oma en opa, mogen die even genieten ;)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_96337988
quote:

"O, okee."
Oh ja dat hebben wij hier ook al.
Of: Ik ben er niet mee begonnen?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:58:32 #113
114177 Diaan73
pi_96337998
Vaak zijn ze bij opa en oma heel lief. Twan wel. Muv bij mijn vader, die zitten elkaar altijd te klieren. Twan is nu ook bij opa en oma van vaderskant.

Ow en boos/chagrijnig zijn om dingen die we niet (willen/gaan) doen, en ondertussen vergeten wat we wel (willen/gan) doen of hebben gedaan. Het kan nooit genoeg zijn.

[ Bericht 37% gewijzigd door Diaan73 op 04-05-2011 13:04:59 ]
Make love, not war ☮
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:46:15 #114
114177 Diaan73
pi_96344887
:D ik krijg net een telefoontje van Twan... hij komt vanavond toch thuis, hij mist mij. _O-
Make love, not war ☮
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:15:40 #115
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_96346099
quote:

"O, okee."
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:58 schreef MeNicole2 het volgende:

Oh ja dat hebben wij hier ook al.
Of: Ik ben er niet mee begonnen?
Of: Ja maar, die heb ik niet gebruikt! Die is van "broer/zus/vriendje/whatever"...
(als in: een poging om broer/zus/vriendje/whatever het op te laten ruimen, terwijl vriendjes soms al lang en breed naar huis zijn)

(waarop Husb meestal reageert met wat voorbeelden in de trant van: mamma maakt jouw kleren ook niet vies maar wast ze wel.. >:) )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 mei 2011 @ 16:29:33 #116
13151 crew  Rewimo
pi_96346645
Net naar de kapper geweest. Hij vindt het niet leuk, zijn pony is te kort zegt ie die is binnen 3 dagen weer aangegroeid, ik ken dat

woensdag 4 mei 2011 @ 16:33:56 #117
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96346804
staat 'm goed hoor rewimo! willem is gisteren ook weer eens geknipt, hij werd steeds vaker voor m'n dochter aangezien. :) het is nog steeds vrij lang, maar weer iets jongensachtiger.
in de haak.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 mei 2011 @ 16:34:53 #118
13151 crew  Rewimo
pi_96346850
Christan wilde het ook niet meer kort. Maar er moest nodig model in zijn piekhaar :P
pi_96360775
Dat vind ik wel lastig met jongens, die moeten echt zo vaak geknipt worden....irritant.
Hij staat er weer netjes op Rewimo.

Diaan, ook wel schattig, dattie jou mist..... O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:52:45 #120
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_96367261
Stoer Rewimo!

Wat betreft mijn Willem's haar...
Kennen julie die boer Gijsbert van "Boer zoekt vrouw" nog??

Ik heb mijn eigen mini-versie!! :D

Ik heb meneer vanmorgen ook weer even geknipt, hij vond het te lang en het hing steeds in zijn ogen. :)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  † In Memoriam † woensdag 4 mei 2011 @ 22:55:05 #121
7074 moussy
kuttekop
pi_96367398
Cas moet ook weer eens een schaartje over zn hoofd hebben, maar dat doe ik zelf, voordeel van krullen, je ziet de misknipsels niet :P
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 5 mei 2011 @ 00:34:08 #122
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_96372038
Ik scheer de mijnesen eens per 6 weken helemaal kort. Lekker makkelijk :P
Het zijn geen types voor lang haar vind ik ook :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 5 mei 2011 @ 02:29:17 #123
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_96374621
Dat vind ik nou ook TF (van de mijnes dan, die van jou ken ik niet :) ), maar daar denkt hij heel anders over :{ Vanmiddag komt de kapster. 's Kijken wat ze ervan kan maken om ons allebei tevreden te houden.

Oh, en hier inderdaad ook 9-jarige prepuber O+ Inclusief alle maniertjes, zoals oogrollen, zogenaamd grappige -maar vooral brutale- opmerkingen en je helemaal dood schamen als mama de klas binnenkomt >:) Ik vind het wel heel erg leuk, eigenlijk. Ik stel erg duidelijke grenzen, en daar kan ze best mee omgaan. Het doet me erg denken aan toen ze twee was: opeens zo groot, maar tegelijk ook nog lekker klein. Wat ik wel zielig vind, is het hele meisjesgedoe: wat doen die meiden zichzelf toch aan met hun gekliek en gedoe? Ze heeft het daar best vaak moeilijk mee, maar praat er gelukkig (nog?) wel over. Ze is trouwens niet eens het lijdend voorwerp, maar vindt het vreselijk als vriendinnen onderling problemen hebben.
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:34:37 #124
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96376883
wat een knappe kerel, noli!!! O+ O+ O+
in de haak.
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:37:01 #125
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96376951
gao, ai dat meidengedoe onderling..... :'( vreselijk inderdaad! je ontkomt er niet aan, vrees ik...
in de haak.
  † In Memoriam † donderdag 5 mei 2011 @ 11:12:11 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_96379899
Wat is W. groot zo!

Dat meidengedoe is idd afschuwelijk, wegwerpvriendinnen ook, de ene week kruipen ze in elkaars kont en de andere week is het haat en nijd -O-
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:05:49 #127
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_96386601
Voor de geinteresseerden: er is een boekje over dat meidengedoe, getiteld "Queen bees and wannabees". Wel in het Engels, en ik kan zo snel geen vertaling vinden. Het heeft me best geholpen, o.a. met bepalen waar ik m'n poot stijf hou (onethisch gedrag), en wanneer ik maar mee moet gaan met wat zij doet (kliekjes...... volgens de schrijfster de reddingsboot van tienermeisjes).

Wel een tikkie Amerikaans waarschijnlijk, maar met wat selectief lezen best bruikbaar.

Ter illustratie van het groot-maar-toch-klein: een paar weken geleden had ze een logeerpartijtje. Op een gegeven moment ging ik vertellen dat het laat begon te worden. Bleek het gesprek net over jongens te gaan. Want ja, het vriendinnetje vond die ene jongen wel leuk, maar hij duwde 'r altijd zo hard. Waarop ik zei dat jongetjes dat soort dingen doen als ze een meisje leuk vinden. "Echt???? :o " :D Oudste vond ook een jongetje leuk, waarop ik zei dat hij haar ook leuk vindt. Naaaa hoe wist ik dat nou? "Nou, ik heb een paar keer gezien hoe hij naar jou kijkt" O+

Toch ook wel leuk, meisjes..... :)
pi_96396129
Trieste mededeling, dat meidengeklooi blijft tot ze 17-18 zijn -O- Je wilt niet weten hoeveel haat en nijd strijd wij in de lessen zien en mentoren kunnen oplossen :O :X }:| maar goed, t gaat dus ooit weer over !
  vrijdag 6 mei 2011 @ 03:29:05 #129
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_96419924
Gaat het ooit over? Het wordt minder heftig, denk ik, maar volgens mij blijft het altijd in zekere mate bestaan. Ik kende het niet echt van school, vroeger, en ging ook veel met jongens om. Ik heb nog jaren het gevoel gehad dat ik daar iets aan heb gemist, omdat ik niet met het meidengedoe in volwassen vorm kon omgaan. Vorige week was ik op een bal, en dan denk ik "nee...... ik snap dit gekliek gewoon niet". Het voordeel is dat je het als volwassene makkelijker uit de weg kunt gaan, tenzij het op je werk gebeurt.
pi_96420520
ja oke bij groepen meiden misschien maar ik zie duidelijk verbetering aan het eind van de 4e klas.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 mei 2011 @ 08:28:00 #131
13151 crew  Rewimo
pi_96420845
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:52 schreef Noli. het volgende:
Stoer Rewimo!

Wat betreft mijn Willem's haar...
Kennen julie die boer Gijsbert van "Boer zoekt vrouw" nog??

Ik heb mijn eigen mini-versie!! :D
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb meneer vanmorgen ook weer even geknipt, hij vond het te lang en het hing steeds in zijn ogen. :)
Wat wordt ie groot! Leuke knul hoor O+

Altijd als ik James Lewis op de BBC zie, moet ik aan jouw zoon denken. Ze lijken heel erg op elkaar vind ik :D

De middelste dus :+
  Licht Ontvlambaar vrijdag 6 mei 2011 @ 10:56:35 #132
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96424522
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 03:29 schreef Gaoxing het volgende:
Gaat het ooit over? Het wordt minder heftig, denk ik, maar volgens mij blijft het altijd in zekere mate bestaan. Ik kende het niet echt van school, vroeger, en ging ook veel met jongens om. Ik heb nog jaren het gevoel gehad dat ik daar iets aan heb gemist, omdat ik niet met het meidengedoe in volwassen vorm kon omgaan. Vorige week was ik op een bal, en dan denk ik "nee...... ik snap dit gekliek gewoon niet". Het voordeel is dat je het als volwassene makkelijker uit de weg kunt gaan, tenzij het op je werk gebeurt.
Volgens mij gaat het nooit helemaal over inderdaad...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 8 mei 2011 @ 18:51:00 #133
72481 appelsap
appelsap
pi_96512798
Oooh Noli. O+

Christan heeft weer een hip kapsel. Niks mis met die pony. Is hij er inmiddels zelf ook tevreden over?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 mei 2011 @ 18:54:23 #134
13151 crew  Rewimo
pi_96512924
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:51 schreef appelsap het volgende:
Oooh Noli. O+

Christan heeft weer een hip kapsel. Niks mis met die pony. Is hij er inmiddels zelf ook tevreden over?
Ik hoor hem er niet meer over dus ik vraag er ook maar niet naar ;)
  zondag 8 mei 2011 @ 18:58:22 #135
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_96513076
Bij Katja speelt het meidengedoe nog niet zo erg. Maar ja, ik vrees dat dat in groep 6 los gaat barsten. Haar beste vriendin is een meisje dat verder met name met jongens speelt en op voetbal zit, dus daar verwacht ik niet zo veel meidengedoe mee. Thuis speelt Katja ook vooral met jongens.

Vandaag was ze dus met een buurjongetje in de sloot gedoken :{
Daar was ik toch niet zo blij mee. De sloot lijkt me erg smerig, ze zag er ook niet uit :o
Ze hadden wel ontzettende lol samen, dat dan weer wel.

En ook Job heeft een topweekend gehad. Gisteren was ik samen met hem gaan wandelen bij Amelisweerd en daar stapte hij bijna op een ringslang. Hij kon er maar niet over uit dat hij een slang had gezien (hoewel hij op dat moment zelf wel aardig in paniek was). We kwamen trouwens met onze wandeling uiteindelijk uit bij het UMC, waar we op de bus gestapt zijn. Dat vond hij helemaal geen probleem, ik had er meer moeite mee dan hij dat we daar in het weekend ook waren. Hij vond het alleen maar grappig. En vandaag heeft hij de hele dag in de speeltuin gespeeld zonder enige wanklank. Alleen het terugbrengen was daarom wel wat moeilijk na zo'n goed weekend.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 mei 2011 @ 19:00:58 #136
13151 crew  Rewimo
pi_96513159
Fijn dat jullie een goed weekend hadden livelink :) Een slang zien, dat is ook wel héél bijzonder natuurlijk! :o

Die sloot was dan weer wat minder ;) Hier heeft Christan onder de sproeier gestaan, da's grondwater dus lekker fris (12 graden, brrrrr, maar hij vond het heerlijk :D )
  zondag 8 mei 2011 @ 19:19:12 #137
72481 appelsap
appelsap
pi_96513939
Wat koud Rewimo. :o

Livelink, klinkt als een fijn weekend! :)
  zondag 8 mei 2011 @ 22:22:20 #138
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96526034
Speaking of haar, ik heb spijt dat ik de lange manen van B heb laten knippen. Gelukkig wil hij nu ook weer lang want speldjes zijn leuk (goeie reden, not... :D )
Gisteren de bups voor het eerst mee gehad naar het strand. Echt, ze hebben zo genoten! B wist wel dat de zee vol water was en het strand vol zand maar toch was ie best onder de indruk dat het echt zo veel en groot was. Schepje & emmertje mee en god... hij wist niet waar hij beginnen moest met graven! Prachtig! En hij houdt zo van geknoei met water en zand. Hij had echt de dag van zijn leven. Hoe eenvoudig het ook klinkt voor sommigen...
I'm so glamourous I piss glitter!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 mei 2011 @ 22:24:00 #139
13151 crew  Rewimo
pi_96526130
Zo'n enorme zand- en waterbak is ook geweldig toch? :) Heerlijk als ze zo genieten O+
pi_96526841
Klinkt goed Rocka!

Wij zijn met mijn ouders een midweekje naar de Belgische Ardennen geweest. De heen en terugreis ging heel goed.
Verder was het erg wisselend. Kim was erg aanwezig zeg maar. En Tyler deed mee.
Gelukkig ging het ook vaak goed, we hebben veel uitstapjes gedaan. Oa naar Plopsa Coo, dat vond Kim geweldig. Ze heeft zo genoten. Ze is zelfs in de achtbaan, octopus en boomstam geweest.
Heeft Plop en Klus een hand gegeven en half mee op de foto geweest.
  zondag 8 mei 2011 @ 23:01:11 #141
37150 livelink
pi_96528645
Rocka, dat klinkt heerlijk. Dat moet ik ook eens doen, gewoon naar het strand gaan. Dat is toch ook eigenlijk het ultieme dagje weg met mooi weer.

Ingrid, al met al dan toch positief, lijkt me.
pi_96529104
Ja, al was het soms wel erg heftig. Zo erg dat mijn ouders ons naar huis wilden sturen.
Enorme driftbuien met gillen en gooien. Niet willen slapen etc.
Er werd op elk klein dingetje enorm ingegaan en dat werkt averechts.
Gelukkig werd er uiteindelijk toch naar mij geluisterd en ik had gelijk en het ging een stuk beter.
  maandag 9 mei 2011 @ 07:47:49 #143
37150 livelink
pi_96534834
Wat vervelend Ingrid. Ik herken dat helaas wel. Ik wil niet meer terugdenken aan één gezamenlijk weekend in Egmond aan Zee om die reden. Bij ons was ik dan degene die naar huis wilde gaan. En gek genoeg heeft Job het nog steeds over dat weekend. Elke keer vraagt hij aan opa en oma of we weer een keer gaan. Hij heeft echt het weekend van zijn leven gehad.
Gelukkig hebben je ouders naar je geluisterd, Ingrid. Voor jou zal het ook wel zwaar zijn geweest.
pi_96537296
Ja best wel. Ik bleef als enige rustig, terwijl de anderen er in mee gingen zeg maar incl Djeez.
Dat werkt gewoon niet.
Djeez en ik zijn een middag naar de grotten van Han geweest, toen bleven mijn ouders bij de kinderen. En dat ging hEel goed op wat kleine dingen na.
We zijn naar het plaatsje Huy geweest waar een soort mini kinderboerderij met enorme speeltuin was, dat was heel leuk en ze luisterden goed. Zijn in theekopjes geweest en in een mini reuzenrad, draaimolen, treintje en speeltoestellen. Kim lette ook goed op Tyler en andersom. O+
En dus Plopsa Coo als hoogtepunt was zeer geslaagd en ook super geluisterd en bij ons gebleven.

Gisteren heeft ze bij mijn ouders gespeeld van 11.00 tot 18.30 dat ging dus wel goed! Anders zou ze terug gebracht worden.
Mijn ouders waren er ook heel blij om dat het zo goed ging.
pi_96541266
Verwachten je ouders wellicht te veel van haar ? als ik zo tussen de regels door lees heeft ze gewoon duidelijkheid en structuur nodig die ze wellicht thuis en van jou goed krijgt maar dan met je ouders niet waardoor ze losslaat ?
  maandag 9 mei 2011 @ 13:23:28 #146
72481 appelsap
appelsap
pi_96543564
Klinkt heerlijk Rockabella. En wat lief dat hij zo onder de indruk was!

Fijn dat jullie ondanks de mindere momenten toch genoten hebben Ingrid. Lijkt me ook heftig voor Kim om dan niet in haar eigen bekende omgeving te zijn.

Ik heb vanmiddag een gesprek met de juf omdat Damian de laatste maand niet graag meer naar school gaat. Het liefst blijft hij de hele dag thuis. Hij vindt school saai en hij leert er niks, zegt hij.
  maandag 9 mei 2011 @ 13:28:48 #147
37150 livelink
pi_96543785
Ach hemeltje, Damian. Nu al school niet meer leuk vinden en hij moet nog zo lang. Ik weet wel dat een hoop kinderen de kleuterklassen niet leuk vinden. Zeker als je naar school gaat met het idee dat je er van alles gaat leren. Succes, Appelsap.
pi_96547535
quote:
2s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:24 schreef Muks het volgende:
Verwachten je ouders wellicht te veel van haar ? als ik zo tussen de regels door lees heeft ze gewoon duidelijkheid en structuur nodig die ze wellicht thuis en van jou goed krijgt maar dan met je ouders niet waardoor ze losslaat ?
Misschien met sommige dingen wel ja. Het is ook wel moeilijk voor hun, ze zijn het niet gewend van mij en mijn zusje.
Ze is wel weer erg aan het uittesten, op school en Boddaert ook. Nieuwe omgeving is moeilijk.
Maar verder gaat het goed gelukkig. Ze is gek op haar broertje en tussen hun gaat het nu goed. Op wat broer/zus haat en nijd na.

Appelsap succes met het gesprek.
  maandag 9 mei 2011 @ 17:02:53 #149
72481 appelsap
appelsap
pi_96553333
Gesprek met de juf gehad. De juf had nog geen signalen opgevangen dat Damian het niet naar zijn zin had op school. In de klas lijkt in ieder geval alles goed te gaan dus dat is een geruststelling. Wel gaf ze aan dat Damian op veel vlakken een stuk voorloopt op zijn leeftijdsgenoten en het daarom nu wat saai kan vinden. Ook zei ze dat het misschien toch nog een stukje wennen is omdat hij toch nog niet zo lang op school zit.
De juf wil hem met de Cito mee laten testen om te kijken wat hij allemaal kan. Ze gaat hem in de gaten houden de komende tijd. Hij krijgt in ieder geval de komende tijd wat 'meer' te doen, dus hopelijk wordt school dan toch wat leuker voor hem.
  maandag 9 mei 2011 @ 17:26:19 #150
37150 livelink
pi_96554424
Klinkt goed, Appelsap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')