abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 april 2011 @ 11:47:54 #51
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_95799396
Ik ben zelf met voetbal opgegroeid en ging vroeger als klein meisje elke zondag mee. Eerst' 's-morgens met m'n vader en 's-middags naar mijn vader kijken, die speelde in het eerste. Vanaf een jaar of 16 ging ik altijd naar Twente. Ik sta dus nu ook elke wedstrijd van Twan langs het veld. Ik vind het helemaal niet erg. :N

:D Die buurjongen :D _O-
Make love, not war ☮
  donderdag 21 april 2011 @ 13:26:40 #52
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95803204
het grappige is dat de meiden voetbalteams hier over 't algemeen veel beter zijn dan de jongens. die kiezen er natuurlijk nog veel bewuster voor, en luisteren bovendien beter naar de trainer, volgens mij.

livelink en yppy, hopelijk hebben jullie inderdaad een leuke speurtocht / vossenjacht vandaag!
in de haak.
pi_95803661
Mikael heeft gisteren gelogen :o Ben er gewoon nog boos om. Ik kon gelukkig aan hem zien dat ie aan het liegen was en heb hem een keus gegeven om eerlijk te zijn want anders zou de straf nog veeeel erger zijn, dus hij koos wel eieren voor zijn geld. Maar men wat kan ik dat slecht hebben. En hij dacht zeker als ik toch bezig ben.. Vertelt ie gewoon doodleuk dat ie dat wel vaker had gedaan. Was ook niet gewoon een klein leugentje. Maar gewoon meteen een grote -O-
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 21 april 2011 @ 15:02:25 #54
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95807055
gefeliciteerd, je zoon is een mens! :) (misschien heb je hier nog wat aan. ;) )
in de haak.
  donderdag 21 april 2011 @ 15:13:35 #55
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_95807432
Wat Trui zegt, MeNicole. Het hoort er wel een beetje bij.

Ik heb de speurtocht overleefd. Hij was te lang, dus er zijn groepjes teruggehaald om op tijd terug te zijn. Ik heb duidelijk nog te weinig ervaring met speurtochten uitzetten. Verder ging het wel goed.

Kinderen hadden wel veel last van de hitte, het was eigenlijk net te warm. Ook de gezamenlijke lunch ging redelijk. Al met al wel een geslaagde, maar supervermoeiende dag.

Yppy, hopelijk kon jij in de schaduw zitten!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_95807448
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:02 schreef trui het volgende:
gefeliciteerd, je zoon is een mens! :) (misschien heb je hier nog wat aan. ;) )
Ja die site gaf een vriendin me ook al.
maar dit was gewoon geen jokken meer en ook geen klein leugentje. Dat doet ie ook wel eens en dan maak ik er ook niet zo'n big deal van. Dan leg ik hem uit wat wel en niet waar is of kan enzo.
Maar dit :o had verwacht dat dat nog een paar jaar zou duren.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 21 april 2011 @ 15:36:20 #57
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95808259
nou willen we natuurlijk wel weten waar het over ging...! :P
in de haak.
  Licht Ontvlambaar donderdag 21 april 2011 @ 15:43:56 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95808578
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:36 schreef trui het volgende:
nou willen we natuurlijk wel weten waar het over ging...! :P
ja, dat maakt mij ook wel nieuwsgierig eigenlijk. Ik kan me bij kinderen op deze leeftijd nog zo weinig voorstellen dat jokken overstijgt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 21 april 2011 @ 19:24:01 #59
37150 livelink
pi_95817663
Ik heb vandaag de schoolfoto's weer binnengekregen. Job maakt zijn reputatie van engeltje op de foto weer helemaal waar. Ik moet ze eerst kopen, dus ik kan ze nog niet laten zien.

Ik had van Katja gehoord dat de broer-zus-foto een ramp was. Job wilde helemaal niks en Katja werd helemaal wanhopig. Tot opeens de fotograaf 'poep' riep. Daar moest Job echt vreselijk om lachen. Dus nu heb ik een broer-zus foto waar Katja met de moed der wanhoop opstaat en Job achter zijn mond een beetje schuldig lachend omdat de fotograaf poep durft te zeggen.
  donderdag 21 april 2011 @ 19:47:12 #60
114177 Diaan73
pi_95818908
Leuk schoolfoto's Livelink. Helemaal ook broer-zusfoto. Wij hebben onlangs de foto's gekregen, Lennon mocht ook op de foto:

Make love, not war ☮
  donderdag 21 april 2011 @ 20:12:13 #61
37150 livelink
pi_95820340
Leuke foto's Diaan :Y
pi_95826127
Leuk Diaan!

Dit is die van Kim.

pi_95826711
Wat een mooie kinders !!!!! O+
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  donderdag 21 april 2011 @ 22:44:36 #64
114177 Diaan73
pi_95830948
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuk Diaan!

Dit is die van Kim.

[ afbeelding ]
Wat leuk zeg. Voor mijn gevoel is ze heel erg veranderd...
Make love, not war ☮
  donderdag 21 april 2011 @ 22:51:56 #65
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95831444
mooie kerels, diaan!

leuk ingrid! ze staat er inderdaad wel een beetje anders op dan anders, of niet? in eerste instantie dacht ik heel even dat ik eva van lois zag op de foto trouwens. :o
in de haak.
  donderdag 21 april 2011 @ 23:27:21 #66
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_95833525
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef Sjeen het volgende:Moest dinsdag wel erg lachen met ons buurjongetje, die vond 15 meisjes in balletpakje toch wel heel intimiderend :D Heel anders dan voetbal :+
Mijn jongetje is dan ook best blij dat de meisjes rond hun zevende/achtste iets minder roze worden. Hij danst nu een jaar of drie, en vorig jaar vond hij het allemaal een beetje erg zoet. Dit jaar gaat het beter, en ik verwacht dat het over een jaar of twee helemaal ok is. Het toffe is wel dat hij leuke rollen krijgt, omdat hij een van de weinig jongetjes is (hier in Azie is het nog veel erger dan in NL, heb ik begrepen).
  vrijdag 22 april 2011 @ 09:05:01 #67
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95841047
wat leuk gao, dat hij dat doet. bij cato's dansles zitten ook een paar jongens, niet in haar groep maar wel in die ervoor en erna. maar ook hier is 't nog vrij uitzonderlijk. er zitten er wel veel op streetdance, maar dat is dan weer vanaf iets ouder geloof ik.
in de haak.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 april 2011 @ 09:20:11 #68
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95841276
Leuke schoolfoto's! Wat een heerlijk ondeugend gezicht heeft Lennon O+ En Kim herken ik altijd aan haar ogen :Y Mooie meid!

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Mijn jongetje is dan ook best blij dat de meisjes rond hun zevende/achtste iets minder roze worden. Hij danst nu een jaar of drie, en vorig jaar vond hij het allemaal een beetje erg zoet. Dit jaar gaat het beter, en ik verwacht dat het over een jaar of twee helemaal ok is. Het toffe is wel dat hij leuke rollen krijgt, omdat hij een van de weinig jongetjes is (hier in Azie is het nog veel erger dan in NL, heb ik begrepen).
Bij de balletgroep van Isa is een roze balletpakje voorschrift, de groep hoger (geloof vanaf 7-8 jaar idd) heeft zwart als voorschrift. Dan is het ineens een stuk minder zoet :D Jongens zijn er niet bij hier.
  vrijdag 22 april 2011 @ 12:36:18 #69
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_95847177
Och toch ook niet? Jammer is dat, het kan zo goed voor ze zijn. Ik werd vorig jaar bij de voorbereidingen van de uitvoering aangesproken door een Amerikaanse vader, wiens zoon heel graag wilde, maar niet mag van z'n Thaise moeder. Die was echt serieus bang dat hij er homo van zou worden. De gedachte van z'n balletjuf (zelf tamelijk bekend ex-ballerina) is dan "de helft van de mannelijke dansers is inderdaad homo, want die vinden het niet erg als ze homo worden genoemd. En weet je hoeveel meisjes er dan nog overblijven voor de hetero-helft?" ;)

Dat grote zus ook danst, scheelt natuurlijk ook. Die is inmiddels 9 en danst onwaarschijnlijk mooi; dit jaar is ze van 'stapjes doen' echt opeens echt gaan dansen, vol gevoel, en ik sta regelmatig met open mond naar haar te kijken. Dan kan ik me haast niet voorstellen dat 't mijn kind is, een heel raar gevoel :D Met haar komen we nu op het punt 'to spitz or not to spitz'. Ik vind haar eigenlijk te jong, maar juf niet, en die staat bekend als erg voorzichtig. En als ik kijk naar wat ze allemaal moet kunnen, kan ze dat ook inderdaad: ze heeft heel erg veel kracht, en haar voeten zijn precies goed gebouwd. En ze wil zo vreselijk graag..... Aan de andere kant is ze erg lang en relatief zwaar voor haar leeftijd. Nou ja.... ik weet het nog niet :)
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 april 2011 @ 12:39:00 #70
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95847283
Oeh, dat zou ik ook een heel moeilijke keuze vinden... Ik vind ballet prima, maar spitzen, kweetniet. Geen idee overigens of ze dat hier überhaupt doen.
pi_95871647
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef trui het volgende:

leuk ingrid! ze staat er inderdaad wel een beetje anders op dan anders, of niet? in eerste instantie dacht ik heel even dat ik eva van lois zag op de foto trouwens. :o
Ja, wat verlegen/angstig en ze was moe, al om 6.00 wakker. Een paar maanden geleden had ze nog lang haar. Misschien is dat het?
  zaterdag 23 april 2011 @ 10:34:40 #72
37150 livelink
pi_95881955
Ik had haar ook bijna niet herkend, Ingrid. Zo ernstig en zo moe.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 april 2011 @ 12:48:29 #73
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_95951913
Spreekt voor zich :D

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 25 april 2011 @ 14:15:32 #74
37150 livelink
pi_95954556
Leuke Bengel, Rewimo.

Lekker erop uit geweest met Pasen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 april 2011 @ 14:27:31 #75
13151 crew  Rewimo
pi_95954863
Ja, we zijn een weekje naar de Moezel geweest :)

Hoe gaat het nu met Job? Hebben jullie al een beetje evenwicht kunnen vinden in de weekends?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 25 april 2011 @ 14:33:11 #76
37150 livelink
pi_95955000
Nee, weekend ging niet onverdeeld goed. Het kwartje hoe we de weekenden goed in moeten delen is bij ons nog niet gevallen, helaas. Structuur is het toverwoord, maar ja...

Achteraf had ik ook heel graag dit lange weekend gebruikt om er even tussenuit te gaan, maar dat durfden we niet omdat we bang waren dat dat voor Job te veel zou zijn. Maar was denk ik wel beter geweest. Nog helemaal los van het feit dat ik echt even toe ben aan vakantie.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 april 2011 @ 14:37:47 #77
13151 crew  Rewimo
pi_95955108
Dat kan ik me goed voorstellen, dat laatste. Je weet niet waar je goed aan doet natuurlijk, als hij thuis is. Of hij het trekt om dan in een andere omgeving te zijn, of dat je juist beter thuis kan zijn met hem. Lastig allemaal hoor. Hoe vindt Job het allemaal? Heeft hij zijn draai gevonden daar door de weeks?
  maandag 25 april 2011 @ 15:08:30 #78
37150 livelink
pi_95955979
Ja, gaat wel redelijk. Hij begrijpt alleen niet waarom hij nu de vakantie ook daar moet zijn. Dat vindt hij oneerlijk. En ze hadden ook afgelopen donderdag paasfeest op school en dat was ook weer helemaal mis gegaan. Stom eigenlijk, ik zei afgelopen donderdag nog tegen zijn juf dat het Lentefeest helemaal niks voor Job zou zijn geweest, maar ik had me helemaal niet gerealiseerd dat op zijn huidige school wellicht ook zo'n feest zou zijn. En dat was dus ook helemaal niks voor hem, dat had ik in ieder geval wel goed ingeschat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 april 2011 @ 15:18:41 #79
13151 crew  Rewimo
pi_95956317
Dat is natuurlijk wel lastig dan ja, als je niet precies weet wat ze daar op school organiseren. En logisch dat jij dat in kunt schatten en zij niet.
pi_95969817
Poeh Livelink, wat naar toch allemaal voor Job en jullie....
Dat dingen die anders zo leuk zouden moeten zijn voor hem zo anders uitpakken.....heel erg vind ik dat voor hem....
Aan de andere kant, is het ook niet goed dat hij zich laat zien zoals hij ook kan zijn?
Zodat ze hem ook het beste kunnen helpen?
ik vind het wel heel rot voor jullie allemaal dat het niet lekker loopt........... :*

Meike en Lars logeren bij opa en oma de laatste 2 weken, zodat wij door kunnen gaan met klussen in ons nieuwe huis. We willen aanstaande zondag verhuizen....spannend!
De kinderen zijn afgelopen weekend wel thuis geweest, en we zien ze wel elke dag, ik breng Meike zelf wel naar school, en we eten daar savonds, maar ik zal blij zijn als we gesettled zijn, voel me best een beetje geamputeerd zonder Meike en Lars. Gelukkig vinden ze het geweldig bij opa en oma. Meike heeft 1 dipje gehad, waar ze snachts 3 keer overstuur wakker werd en naar mama wou, maar afgelopen weekend vroeg ze al wanneer ze nou weer naar oma mocht :D
ik blijf me verbazen hoe flexibel kinderen zijn.
Op school gaat het heel goed met Meike, ik vind het ook leuk dat ze een website bijhouden, met foto's, zoals bijv van het eieren zoeken afgelopen week. Je ziet Meike echt helemaal erin opgaan, rennen, en met eieren rondlopen, heel fijn dat ze zich zo thuisvoelt.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 25 april 2011 @ 21:23:32 #81
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95970317
klinkt goed karin, succes met de laatste klus loodjes en 't verhuizen zelf natuurlijk. fijn dat je kinderen zich inderdaad zo makkelijk voegen naar de situatie, en dat ze 't naar de zin hebben bij opa & oma (en op school). straks is 't weer extra genieten dat je ze weer bij je hebt.

leuke foto van je bengel rewimo! :)

livelink, he wat jammer dat het weekend weer niet alleen maar fijn was. en dat je nu nog niet aan je zo nodige rust toe bent gekomen. 't is ook zo nieuw deze situatie, onmogelijk om vooraf in te schatten hoe 't allemaal zal verlopen. hebben de andere kinderen die daar verblijven wel 'vakantie' in de zin van naar huis mogen, of is 't voor iedereen gelijk?

onze kinderen zijn even logeren op de camping bij opa en oma. 't weekend waren we bij de andere oma, heel gezellig paaseieren gezocht en lekker met water gekliederd in de tuin. ideaal dit weer voor zulke vrije dagen, heerlijk!
in de haak.
  maandag 25 april 2011 @ 22:08:54 #82
37150 livelink
pi_95972707
Leuk, logeerpartijen bij opa en oma. Zeker met dit weer lekker.
Succes Karin, verhuizen is inderdaad niet iets waar je je kinderen bij kunt hebben. Goed geregeld en fijn dat het allemaal zo lekker gaat met Meike op school.

Trui, we mogen Job 1 week thuishouden op de hele periode. Dus dat hadden we nu kunnen doen, maar daarmee raakt hij alleen maar nog meer uit zijn ritme. Het terugbrengen ging wel goed. Hij wilde echt niet mee, maar eenmaal daar was het prima en hij heeft ons voor het eerst uit willen zwaaien en afscheid nemen. Eerdere keren ging dat nog niet.
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:26:58 #83
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_95983694
Livelink wat moeilijk allemaal. :* Wel fijn dat het afscheid van zijn kant makkelijker ging dan hiervoor.

Trui heerlijk even uit logeren, hier zijn ze gewoon naar school, pas vanaf zaterdag vakantie.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_96068184
Livelink, dikke knuf, wat lijkt me dat toch moeilijk steeds!

Mijn dochter is momenteel in een verschrikkelijke fase... Ze heeft driftbuien waar je u tegen zegt, ze luistert weer niet en heeft een grote mond. Gisteravond lag ze in bed en toen was het alleen maar huilen huilen huilen. Ze heeft nog steeds heel veel verdriet en ik denk dat dat ook met haar buien te maken heeft.
Naast haar opa is vorige week ook nog eens het hondje van mijn schoonmoeder overleden.
Ze doet steeds dialoogjes met poppetjes enzo en dan gaat er altijd iemand de ander doodmaken..
We praten er wel steeds over met haar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:35:28 #86
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96068541
dat klinkt ook best heftig zeg vicky. en wat sneu dat dat hondje nu ook nog doodgegaan is....
kan ze er in die gesprekken zelf een beetje over praten? en hoe praat je met haar over die kwaaie buien?
in de haak.
pi_96068655
ze kan er wel een beetje over praten als in dat ze opa en de hond heel erg mist.
vanmiddag heb i d'r af laten koelen op d'r kamer na een ander drama en toen kwam ze later sorry zeggen en hebben we verteld dat we het niet leuk vinden als ze zo doet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96072514
Leuke foto's Diaan!

Ingrid, Kim is echt ineens een heel stukje 'ouder' geworden. Niet meer zo'n kleuterkopje.

Christan de bengel. :D

Pff Livelink wat moeilijk. Het lijkt me lastig om de juiste balans te vinden.
Fijn dat het afscheid wat beter ging.

Karin succes met verhuizen en klussen de komende dagen. Fijn dat de kinderen het zo naar hun zin hebben bij opa en oma. Je zal wel blij zijn om ze straks weer terug te hebben.
En leuk dat ze de foto's zo snel plaatsen!

Bij Trui ook al logeerpartijen! Leuk hoor.

Vicky, wat zielig dat ze er zo mee zit. Heel begrijpelijk, maar wel naar dat het zo in haar gedrag terug te zien is.
  donderdag 28 april 2011 @ 14:56:05 #89
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_96090311
Hoi!
Over 2 weken kom ik me melden met de flensjes! Dan worden ze alweer 4 !

Wat vonden jullie een leuk verjaardagskado om te geven ? Wat vinden meiden leuk tussen de 4 en de 5 jaar ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 april 2011 @ 14:59:21 #90
13151 crew  Rewimo
pi_96090451
Worden de flensjes alweer 4? Hoe kan dat, zo snel? :o
pi_96091839
kleuterflensjes :o :D

Lis kreeg een soort zithangmat voor op haar kamer toen ze 4 werd.

Zoiets maar dan anders:
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_96107149
Meike heeft een trampoline gehad van ons. Verder is ze met oma naar het theater geweest voor dr verjaardag, ze heeft oa nog een barbie gekregen met vleugels, en daar is ze nog steeds helemaal weg van.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:46:39 #93
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_96255097
Even inbreken hoor excuses alvast hiervoor:

zoals jullie wel of niet weten tobben we al (inmiddels ruim twee jaar) met K. en haar slaap/ziekenhuistrauma waardoor we met behulp van EMDR en een slaapschema van de slaaptherapeut niet verder kwamen dan slapen in onze kamer maar wel in haar eigen bed en haar overduidelijke dikke paniek/angstaanvallen hebben we al een paar maanden niet meer gezien.

Haar eigen kamer is een kamertje waar onze kasten staan omdat haar bed in onze kamer staat. Vorige week donderdag waren we boven samen de was in de kasten aan het leggen en ze meld dat haar bed weer in haar kamertje moet staan. Ik een beetje doorgevraagd en ja het moest echt dus meteen beetgepakt, beetje met de kasten geschoven, bed uit elkaar en weer terug in haar kamertje op een andere muur dan eerst, want ja volle kledingkasten schuiven in je uppie wordt lastig en manlief moest werken ook 's avonds en ik wilde eigenlijk niet dat ze zich zou bedenken.

's Avonds met nog wel melatonine 0.01mg naar bed (soms slaan we het inmiddels over dus op drukke dagen nog wel en anders niet) en ik ben er naast gaan zitten en ze viel in slaap. Om elf uur 's avonds was ze wat aan het piepen maar een slokje drinken en ze ging toch verder en om 1 uur liep ze toch over naar ons. Prima wij waren al blij, nacht daarna was het 3 uur en inmiddels gaat het al een paar dagen goed waarbij we iedere nacht zo van drie uur tot half vier naast haar zitten om haar weer in te laten slapen en vanmorgen een record gehaald van gisteravond 19.30 tot 7.45 in haar eigen bed op haar eigen kamer.

Dat half uurtje hebben we er overigens wel voor over dan 6 keer per nacht met een totale paniekaanval te zitten waarbij sommige krijsbuien wel 2 uur duurde.

Moest het gewoon eventjes delen want het is zo'n getob geweest en nu ineens een omslag van het eea moment en ze is gewoon al 4 1/2 jaar dus inderdaad al ruim 2 1/2 jaar aan het trauma verwerken en eindelijk kunnen we zeggen dat er vooruitgang is.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:10:07 #94
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_96256189
Wat gaaf Books, wat een enorme overwinning!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 mei 2011 @ 17:41:58 #95
13151 crew  Rewimo
pi_96257651
Books, wat heerlijk! Blijkbaar heeft ze besloten dat ze eraan toe is ^O^
  maandag 2 mei 2011 @ 18:04:22 #96
37150 livelink
pi_96258577
Super Books *O*
  maandag 2 mei 2011 @ 18:07:38 #97
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_96258690
*O* Ik ben ook echt helemaal in een stuiterballetjemodus hoor! Kan het ook eigenlijk niet geloven aangezien we zoveel dingen meegemaakt hebben met haar en zoveel geprobeerd hebben en daarom vind ik het nog wel even goed dat onze kasten daar staan en mijn moeder zei vanmorgen van misschien moet je die nog maar een poosje laten staan want dan heeft ze nog iets van jullie op haar kamer. Voorlopig veranderen we maar niets aan de strategie. *O*
  maandag 2 mei 2011 @ 18:50:55 #98
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_96260918
Books, wat ontzettend fijn, ook dat ze het op eigen aangeven voor elkaar heeft!
pi_96272662
Wat geweldig Books!!! En dat ze er zelf mee kwam ook! Super!!!

Wij zijn verhuisd! Meike vindt het allemaal wel leuk, ze stuitert erover.
Ze vindt de achterbuurmeisjes zwaar interessant, moet steeds toevallig even naar buiten als ze ze ziet (maar ze zegt er volgens mij niks tegen als ze tegen haar praten)
Vanmorgen was ze als eerste wakker, en sloop mooi naar beneden, zat al mooi bij de knutselkastjes te rommelen haha

Haar nieuwe kamer staat in het kinderkamertopic!
  woensdag 4 mei 2011 @ 08:43:21 #100
114177 Diaan73
pi_96329651
Books, wat een geweldig nieuws zeg *O* Wat goed dat ze er ook zelf mee kwam!! ^O^

Karin ik heb de foto's op hyves gezien, het is echt heel erg mooi geworden. :Y Fijn dat de verhuizing goed is gegaan!

Mama's van 9-jarigen of om en nabij zijn jullie kinderen ook zo druk, soms brutaal, niet luisteren?? We worden soms helemaal gek van Twan. Afgelpoen zondag heb ik een uitgebreid gesprek gehad met hem en ging het twee dagen goed. Maar gisteren begon hij alweer. Ik heb me laten vertellen dat het een pré-puber fase is, maar jeetje...doodmoe word ik ervan. -O- }:|
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')