Ja die site gaf een vriendin me ook al.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:02 schreef trui het volgende:
gefeliciteerd, je zoon is een mens!(misschien heb je hier nog wat aan.
)
ja, dat maakt mij ook wel nieuwsgierig eigenlijk. Ik kan me bij kinderen op deze leeftijd nog zo weinig voorstellen dat jokken overstijgt.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:36 schreef trui het volgende:
nou willen we natuurlijk wel weten waar het over ging...!
Wat leuk zeg. Voor mijn gevoel is ze heel erg veranderd...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuk Diaan!
Dit is die van Kim.
[ afbeelding ]
Mijn jongetje is dan ook best blij dat de meisjes rond hun zevende/achtste iets minder roze worden. Hij danst nu een jaar of drie, en vorig jaar vond hij het allemaal een beetje erg zoet. Dit jaar gaat het beter, en ik verwacht dat het over een jaar of twee helemaal ok is. Het toffe is wel dat hij leuke rollen krijgt, omdat hij een van de weinig jongetjes is (hier in Azie is het nog veel erger dan in NL, heb ik begrepen).quote:Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef Sjeen het volgende:Moest dinsdag wel erg lachen met ons buurjongetje, die vond 15 meisjes in balletpakje toch wel heel intimiderend
Heel anders dan voetbal
Bij de balletgroep van Isa is een roze balletpakje voorschrift, de groep hoger (geloof vanaf 7-8 jaar idd) heeft zwart als voorschrift. Dan is het ineens een stuk minder zoetquote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Mijn jongetje is dan ook best blij dat de meisjes rond hun zevende/achtste iets minder roze worden. Hij danst nu een jaar of drie, en vorig jaar vond hij het allemaal een beetje erg zoet. Dit jaar gaat het beter, en ik verwacht dat het over een jaar of twee helemaal ok is. Het toffe is wel dat hij leuke rollen krijgt, omdat hij een van de weinig jongetjes is (hier in Azie is het nog veel erger dan in NL, heb ik begrepen).
Ja, wat verlegen/angstig en ze was moe, al om 6.00 wakker. Een paar maanden geleden had ze nog lang haar. Misschien is dat het?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef trui het volgende:
leuk ingrid! ze staat er inderdaad wel een beetje anders op dan anders, of niet? in eerste instantie dacht ik heel even dat ik eva van lois zag op de foto trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |