Een meisje leuk vinden kan, maar stalken is nooit goed, laat ze vrij want dat vinden ze fijn. Wanhopigheid is ook niet echt iets waar vrouwen op zitten te wachten lijkt me. En op internet zoeken naar vrouwen die misschien wel honderden kilometers verderop zitten schiet ook niet echt op.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat is geen goed teken? alleen het stalken? of me hele post?
nu ook, ik ben allerlei naruto fanfictions aan het lezen, omdat ik vermoed dat sommige geschreven zijn door een meisje welk ik heel erg leuk vind.
Ik denk dat het bij zelfvertrouwen kweken en contacten leggen net zo is. Zeker als je een keertje faalt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:11 schreef missyB het volgende:
[..]
mm niet helemaal met je eens, juist door wilskracht iets perse vol houden is best pittig
ik denk met name bij dieten dat je als je zoveel afgevallen bent nog meer wilskracht dan daarvoor nodig hebt om op gewicht te blijven. het lijkt mij een constant gevecht
denk niet dat het leugens zijn maar oor jou werken die methodes duidelijk nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Of wat men doet werkt gewoon niet. Dan kun je nog zoveel wilskracht hebben.. als ietsniet werkt werkt het niet. En dan zijn de resultaten daar ook naar. Je kan als je echt zoveel willpower hebt, wel als een robot gaan leven en minder eten ofzo. Maar dat werkt in prinicpe niet. Omdat het zo niet werkt. Dus het gaat niet om wilskracht. het gaat om wat werkt. En kennelijk, begrijpt vrijwel niemand wat dan wél zou werken. En dat is precies de reden waarom ik niet graag luister naar de zg "goede adviezen" van anderen. Wat afvallen en dieten bertreft heb ik al veel gehoord hoor. En het zijn allemaal leugens. Of de waarheid ligt in het midden. mar niemand kan mij steevast vertellen waar precies die nuances liggen en hoe ik het rpecie smoet aanpakken. ben ze nog niet tegengekomen.
Het heeft iets kunstmatigs omdat het iedere keer weer start zonder aanleiding. Je weet ook niet of het leuk wordt en dan heb je dat zelf veroorzaakt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan? Heb ik ook wel.
Ik kan iets missen maar als je iets wil bereiken laat je je toch niet tegenhouden door zoiets als toegeven aan slecht eten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou, weet ik niet. Ik denk dat er een hoop werk en tijd nodig is om wilskracht te kweken als je dat eerst niet hebt. Al dan niet met hulp van anderen, waarna je het zelf moet leren, en dan nog volhouden ook.
Van falen wordt je sterker. In mijn ervaring wel tenminste.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij zelfvertrouwen kweken en contacten leggen net zo is. Zeker als je een keertje faalt.
nee het is een meisje waar 8k in is geinvesteerd zeg maarquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een meisje leuk vinden kan, maar stalken is nooit goed, laat ze vrij want dat vinden ze fijn. Wanhopigheid is ook niet echt iets waar vrouwen op zitten te wachten lijkt me. En op internet zoeken naar vrouwen die misschien wel honderden kilometers verderop zitten schiet ook niet echt op.
Ik volg je niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het is een meisje waar 8k in is geinvesteerd zeg maar
Neuh, ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Of wat men doet werkt gewoon niet. Dan kun je nog zoveel wilskracht hebben.. als ietsniet werkt werkt het niet. En dan zijn de resultaten daar ook naar. Je kan als je echt zoveel willpower hebt, wel als een robot gaan leven en minder eten ofzo. Maar dat werkt in prinicpe niet. Omdat het zo niet werkt. Dus het gaat niet om wilskracht. het gaat om wat werkt. En kennelijk, begrijpt vrijwel niemand wat dan wél zou werken. En dat is precies de reden waarom ik niet graag luister naar de zg "goede adviezen" van anderen. Wat afvallen en dieten bertreft heb ik al veel gehoord hoor. En het zijn allemaal leugens. Of de waarheid ligt in het midden. Maar niemand kan mij vertellen waar dan precies die nuances liggen en hoe ik het precies te werk moet gaan. Ik ben die mensen nog niet tegengekomen Dus heb ik niks aan de algemene (foute) informatie. En ja dan kom ik koppig over. Maar hey, als iets niet werkt. Ben ik dan maar koppig?
Eens, maar niet de algemene denkwijze van de besproken problematiek in dit topic, denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van falen wordt je sterker. In mijn ervaring wel tenminste.
Precies dat is een insteek die mij wel heeft geholpen. Anders eten.. Maar dan kom je twee dingen tegen. A. je bent het oude voedsel/manier van eten zo erg gewend dat je dat vrijwel niet kunt laten. B. je kan afvallen wat je wilt met welk dieet dan ook, maar je zal nooit dat ideale gewicht kunnen vasthouden. En waarom dan? Das de vraag met als prijs de ham.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef missyB het volgende:
[..]
denk niet dat het leugens zijn maar oor jou werken die methodes duidelijk niet
is het niet zo dat afvallen niet alleen minder eten is maar juist anders eten?
je hebt gelijk dat je met een laag budget toch vaker gebonden bent aan ongezondere dingen.
heb jij zoveel overgewicht dat bv een maagbandje een oplossing zou kunnen zijn?
ik vind een meisje leuk, en ik heb haar zon beetje 8000 euro gegeven om haar wat te helpen met wat problemen zodat ze zich misschien wat sneller beter voelt.quote:
Oei oei oei, wat doe je toch.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind een meisje leuk, en ik heb haar zon beetje 8000 euro gegeven om haar wat te helpen met wat problemen zodat ze zich misschien wat sneller beter voelt.
en ik hoop dat ze snel terugkomt, en ik hoop op relatiekansen enzo
Bedoel je het contact? En dat je er dan eigenlijk vanaf wilt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het heeft iets kunstmatigs omdat het iedere keer weer start zonder aanleiding. Je weet ook niet of het leuk wordt en dan heb je dat zelf veroorzaakt.
...quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind een meisje leuk, en ik heb haar zon beetje 8000 euro gegeven om haar wat te helpen met wat problemen zodat ze zich misschien wat sneller beter voelt.
en ik hoop dat ze snel terugkomt, en ik hoop op relatiekansen enzo
Wacht, 34-36 is toch niet heel erg?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou, weetje. bewegen kan ik wel. Sporten ook wel. Ik ben ook een ex-dieter. Dus weet veel van dieten af en afvallen en jo-jo-en alles wat ermee temaken heeft. De psychologie, de moeite, het weer terugvallen, ellende, alle desinformatie van iedereen om je heen waar je op een gegeven moment gewoon gestoord van wordt. Want zij wteen eigenlijk ook geen zak. En ik kwam tot de conclusie dat dat dieten A. niet werkt. en B. enkelt jezelf martelen is zonder blijvend resultaat. Dus ben ik ermee gestopt.
Ik kan, met inspanning, best met mijn maatje 34-36 jeans, afvallen zodat ik weer in een maatje 27 pas. Dat kan ik, dat weet ik. Dat heb ik vanaf mijn 18e toen ik begon met dieten heel vaak gedaan. Maar op dat gewicht blijven is een heel ander verhaal En dat lukt mij niet. Dus heb k dat dieten opegegeven. En ik heb nooit begrepen waardoor dat kwam, dat ik dat ideale gewicht niet vasthield.
Ja iedereen zegt 'tuurlijk je eet teveel'. Maar hoe verklaar je dan, dat ik de laatste tien jaar, met mijn eetpatroon die overigens best normaal is, niet meer aankom in gewicht. maar ook niet afval. En als ik wel ging dieten en afviel en daarna weer aankwam kwam ik op mijn oude gewicht terug. Dus die argument van anderen ging niet op. Dus ik ging mij afvragen, zo koppig als ik ben en wat betreft dieten en afvallen gelukkig ook maar, waardoor dat kwam.
Kijk even in z'n posthistory. Er is daar vast een topic door hem geopend dat alles haarfijn uitlegt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
...
Heb je haar 8k gegeven omdát je hoopt op relatiekansen?
Dus dat je haar affectie probeert te kopen, zeg maar?
Vaak ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van falen wordt je sterker. In mijn ervaring wel tenminste.
Daar moet je boven staan, je realiseren dat oefening kunst baart, je negatieve beeld wordt alleen bevestigt als je dat toelaat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vaak ook niet.Kan een bevestiging van negatief zelfbeeld zijn. Wat dan enkel erger wordt.
En toch heb je daar soms geen controle over. Dat moet je dan leren, denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar moet je boven staan, je realiseren dat oefening kunst baart, je negatieve beeld wordt alleen bevestigt als je dat toelaat.
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
En toch heb je daar soms geen controle over. Dat moet je dan leren, denk ik.
Het woord alleen niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:37 schreef deelnemer het volgende:
Ik geloof niet dat een woord zoals "wilskracht" werkelijk een antwoord is op het probleem.
Dat fototje van dat meisje met bril lijkt net mijn nichtjequote:
Interessant.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat fototje van dat meisje met bril lijkt net mijn nichtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |